Samsung UE65JS9502T recenzia

Samsung UE65JS9502T recenzia a skúsenosti warning Predaj skončil

Nano Crystal Colour Vďaka širšiemu farebnému rozsahu a sýtym a žiarivým farbám bude obraz vyzerať tak skutočne, že poteší všetky vaše zmysly a v konečnom dôsledku ani...

od 2719 € s DPH Pozri porovnanie

Revolučná zakrivená obrazovka vám pripraví úplne nový zážitok zo sledovania TV. Model Samsung UE65JS9502je výnimočným televízorom nielen svojím dizajnom a prevedením zakrivenej obrazovky, ale aj brilantne čistým detailným obrazom a bohatou ponukou funkcií. Môžeme ho označiť za inteligentný televízor, ktorý sa prispôsobí vášmu životnému štýlu a ponúkne vám všetko, čo od TV očakávate.

favorite Pridali sme nové recenzie na televízory a redakčný výber najlepšie televízory

Dizajnový minimalizmus

Bezrámový tenký displej s pevným štýlovým podstavcom a dokonale zakrivenou obrazovkou pôsobí ultra moderne až nadčasovo. Čistotu dizajnu podčiarkuje zadná časť, ktorá je bez akýchkoľvek viditeľných konektorovna prepájanie. Minimalistický hliníkový rám a stojan pridávajú tomuto modelu na elegancii. Horná časť rámu ukrýva malú štýlovú web kameru, ktorá je decentne ukrytá, pokiaľ si ju stlačením nevysuniete na rám. Celkový dizajn hodnotím veľmi kladne. Mne osobne sa minimalistické a čisté línie páčia veľmi a tento model to spĺňa. Jednoduchý, ultra moderný krásny dizajn s nadčasovou zakrivenou obrazovkou, to je model Samsung UE65JS9502.

Obrazovka má svoje krivky

Displej s uhlopriečkou 63“ (163 cm) s Ultra Clear Pro panelom a rozlíšením Ultra HD(4K)poskytuje tie najnovšie technológie pre zlepšenie obrazu. Nano kryštálový displej využíva na vysielanie svetelných lúčov do 10-bitového panelu priamo vyžarujúce diódy LED BLU a dosahuje tak presné a bohaté farby. Peak Illuminátor zase zvyšuje jas zosilnením LED podsvietenia v jasných častiach obrazovky. Zakrivenie obrazovky v tom správnom uhle vám poskytne vyvážený pohľad na všetky oblasti obrazovky. Funkcia Auto Depth Enhancer prispôsobuje obraz čo najbližšie k realite. Práve vďaka tejto funkcii som počas filmu Mount Everest mala pocit, že naozaj vidím aj za tie posledné vrchy a predné sú priamo predo mnou. Nechýba ani konverzia z 2D na 3D.Krásne realistické farby, neskutočne veľké množstvo zobrazovaných odtieňov, jemnosť obrazu a vďaka zakriveniu skvele pozorovacie uhly. Týmto modelom a práve touto obrazovkou nasadil výrobca latku vysoko.

Funkcie

V tejto cenovej triede nenájdem asi nič z funkcií, čo by tomuto televízoru chýbalo. Máme tu Smart TV s operačným systémom Tizen s možnosťou používania viacerých funkcií súčasne. O to stará 8 jadrový procesor, ktorý zabezpečuje vyšší výkon. Integrovaný webový prehliadač na surfovanie po internete, aplikácie počasie, šport, Skype, YouTube,VOYO a iné. Prispôsobíte si vďaka ním prostredie TV vášmu životnému štýlu. Môžete si zahrať hry alebo si prehliadať multimediálny obsah z USB alebo externého HDD. Nechýba možnosť zdieľania a zrkadlenia z mobilu do TV a z TV do mobilu. Vďaka web kamere môžete uskutočňovať video hovory a ovládaniepohybom a hlasom. Tento inteligentný televízor má podporu pre herné ovládače aj pre inteligentné hodinky.

Výbava konektorov a konektivita

Ani tu sa nemôžem sťažovať, bohatá ponuka konektorov zabezpečí pripojenie čohokoľvek. Máme tu 4 x HDMI, 3 X USB konektor , komponentný a kompozitný vstup, vstavaný modul pre pripojenie k bezdrôtovej sieti LAN, slot pre modul CI, Anynet+ (HDMI-CEC), MHL, digitálny optický výstup a nechýba ani infraport. Samozrejmosťou je Wi-fi a Bluetooth. Tu naozaj nemám čo vytknúť.

Plusy a Mínusy

Moderný nadčasový dizajn Ultra Slim
Kvalitná zakrivená obrazovka
Brilantný obraz
Kvalitný zvuk Dolby Digital Plus
Bohatá výbava konektorov
Veľké množstvo funkcií
Podpora držiaka VESA

Vyššia cena
Hlasová interakcia bez podpory pre Slovensko

Kvalitný inteligentný televízor s revolučnou zakrivenou obrazovkou a obrazom vykresľujúcim aj ten najmenší detail - to je model Samsung UE65JS9502. Priznávam sa, že na takýto televízor sa ľahko zvyká, ale cenu si bohužiaľ nemôže každý dovoliť. Ak patríte k tým, čo chcú to najlepšie a máte možnosť investovať do drahšieho modelu, odporúčam. Čo môžem vytknúť výrobcovi je, že naša krajina nemá stále podporu hlasovej interakcie, čo sa však môže do budúcna zmeniť. Stále však máte možnosť rozprávať po anglicky a váš televízor vám bude rozumieť.

Autor
Redakcia

Redakcia

Pripravujeme pre vás recenzie, testy, hodnotenia. Snažíme sa vám poskytnúť všetky informácie, ktoré vám pomôžu pri rozhodovaní s nákupom spotrebiča, elektroniky alebo iného produktu. Zapojte sa aj vy do diskusie pomocou komentára a pomôžte niekomu ďalšiemu.

Zoznam článkov

Black Friday Slovensko 2019 – Čierny piatok, zľavy, výpredaje

Aj na ✅ Slovensko sa dostali fenomény ⭐ Black Friday či Cyber Monday. Čo sa ukrýva za týmito lákadlami? Ako môže spotrebiteľ ušetriť nákupom práve v takýto deň? Sú tieto ponuky bez rizík alebo sa aj za nimi skrývajú menšie alebo väčšie pasce šikovných obchodníkov? V článku sa dozviete,... Prečítať článok

Recenzia Microsoft Xbox One

Recenzia Microsoft Xbox One

Hernú konzolu Microsoft Xbox One som dostal na narodeniny a po dosť dlhom čase, čo ju využívame spolu s bratom sme obaja spokojní. Máme verziu s 500GB hardiskom, čo ma trochu mrzelo lebo 1 TB HDD by určite potešil. Aké sú moje skúsenosti s ovládaním a hraním? Predtým som nemal žiadnu... Prečítať článok

Recenzia Sony Playstation 4

Recenzia Sony Playstation 4

Je to moja tretia konzola Playstation. Od Playstation 1 a 3 som prešiel k Playstation 4. Od prvej generácie prešla táto herná konzola poriadny kus cesty vývojom aj dizajnom. Niektoré veci hodnotím kladne a niektoré, bohužiaľ, negatívne. Môj pohľad a moje skúsenosti s hernou konzolou... Prečítať článok

Obnovovacia frekvencia televízora, PQI, index spracovania obrazu?

Nákup nového televízora so sebou prináša občas aj nemalé starosti, týkajúce sa parametrov, ktoré výrobca uvádza. Ako je to s parametrom frekvencia obrazovky udávanou v Hz a prečo niektorí výrobcovia uvádzajú vysoké hodnoty 400, 600, 800 až 1 000 Hz?... Prečítať článok

Vývoj ceny produktu Samsung UE65JS9502T

Recenzie

Xiaomi Mi Tv Box S