Nay.sk – skúsenosti a recenzia

Za vznikom firmy NAY a.s. stojí dvojica podnikateľov Peter Zálešák a Ján Tomáš. Spoločnosť vznikla v skorých 90. rokoch, v čase, keď na našom trhu neexistovala takmer žiadna konkurencia. Majitelia NAY boli preto nútení začať od piky a skúsenosti čerpať z vlastných omylov. Za prvé väčšie úspechy možno považovať začiatok distribúcie značiek Panasonic a Sony.

Úspech spoločnosti je naozaj úctyhodný - v súčasnej dobe tvorí predajnú sieť až 32 kamenných obchodov. V roku 2014 sa NAY odkúpilo sieť pobočiek Electro World v ČR a SR. Zaujímavosťou je aj to, že v Čechách dodnes nedošlo k premenovaniu 18 pobočiek Electro World, hoci sú vo vlastnícte spoločnosti NAY.

Nay je držiteľom viacerých hodnotných ocenení - známky kvality výrobkov a služieb Superbrands Awards (roky 2013, 2014, 2015 a 2016), ocenení Zlatý dukát (rok 2006) a MasterCard Obchodník roka (roky 2013, 2014 a 2015). Obchod sa nachádza aj v rebríčku TOP 10 maloobchodných spoločností SR a jeho zakladateľ, Ing. Zálešák, je držiteľom titulu Podnikateľ roka 2008.

Hodnotenie na heureke

Skúsenosť zákazníkov s eshopom nay.sk je väčšinou kladná. Vyzdvihovaná je najmä dostatočná ponuka tovaru a značiek, nízke ceny, možnosť rezervácie tovaru cez internet, dobrá komunikácia, rýchle doručenie, kvalita tovaru či možnosť vrátenia tovaru v prípade nespokojnosti. 

Pri hodnotení personálu pobočiek sa hodnotenia líšia - množstvo klientov vyzdvihuje profesionalitu a ochotu, iní však predajcov považujú za neschopných a nedostatočne informovaných. Pri nákupe na eshope nutnosť komunikácie s personálom odpadá - zákazník si totiž v dnešnej dobe vie vyhľadať potrebné informácie online. 

Z negatívnych komentárov sa opakujú najmä problémy pri doručení, názor, že obchod má vyššie ceny, slabšia komunikácia pracovníkov eshopu alebo neaktuálne informácie (popisky tovaru, spoplatnenie služieb).

Doprava nad 40 € zdarma!

Jednou z výhod eshopu nay.sk je garancia doručenia tovaru do 72 hodín od prijatia platby. Garancia sa vzťahuje iba na položky na sklade a na objednávky, ktoré boli prijaté v pracovný deň do 12:00 hod.

Ak hodnota objednávky prekročí hranicu 40 €, zákazník získava dopravu zdarma. Bonusom je aj vynáška v cene (tovar nad 30 kg).Cena dopravy tovaru do 40 € je v porovnaní s konkurenčnými eshopmi pomerne vysoká (aktuálne 6,60 €). 

Paušál na istotu

Nay.sk ako jediný eshop na Slovensku ponúka zaujímavú službu nákupu vybranej elektroniky (notebook, tablet, smartfón, fotoaparát, TV, chladnička, práčka a kávovar) na paušál. Dĺžka paušálu je od 2 do 5 rokov a jeho výška sa určuje podľa ceny konkrétneho spotrebiču. Splátku paušálu tvorí poplatok za cenu spotrebiču + dodatočné výhody (inštalácia, náhradný výrobok, predĺžená záruka, ochrana pri náhodnom poškodení a zľavy na ďalší nákup). 

Po ukončení 24 mesačnej doby splácania zostáva výrobok zákazníkovi. Paušálovú kalkulačku možno nájsť na webe nay.sk

Hodnotenie článku:
(78.6%)

Komentáre

17/10/2019 22:10
Darina

Ja chcem pochváliť predajňu Nay v Čadci za príjemné vystupovanie a poradenstvo ohľadom výberu chladničky a taktiež chcem pochváliť pánov, ktorí mi chladničku vyniesli na 7 poschodie, dali na miesto aj keď to vyžadovalo presunutie ťažkého nábytku. Ďakujem veľmi pekne

04/10/2019 08:19
Júlia

Zakúpila som v Nay tablet pre svoje dieťa v cene 155 €. Keďže pre dieťa, na predajni mi odporúčili tablet poistiť pre prípad náhodného poškodenia za cenu 38,75€. Samozrejme po pol roku tablet spadol, prasklo sa sklo na displeji. Nejakú dobu sme to nechali tak, tablet bol plne funkčný, len prasknuté sklo.. ale prečo nevyužiť poistku? Veď práve pre tento prípad sme ju uzatvárali a platili.. Zaniesli sme teda tablet na predajňu na reklamáciu pre poistné udalosti, všetko ok a 30. deň email.. Na predajni prekvapenie obrovské!!! Tablet nikde ani opravený ani s rozbitým sklom a pre nás pripravených 105 € ako časová cena!!! Vraj tovar neopraviteľný! Polročný tablet s prasknutým sklom neopraviteľný!!! Aj keď bol v čase prijatia na reklamáciu plne funkčný. Veď by stačilo vymeniť len sklo!!! Ak by som si tablet zaniesla do hocijakeho servisu, verím, že by som za opravu zaplatila pár eur.. Teraz nemám ani tablet a nezobrala som ani smiešnych 105 €. Hľadám riešenie, ako sa dostať aspoň k svojmu tabletu aj s prasknutým sklom. Odporúčam nikdy neplaťte poistky v NAY, ja už tam nikdy nič ani nekúpim.

11/09/2019 12:45
Eva Jozefčeková

Dobrý deň, dňa 5.9. 2019 som v o vašom obchode v Humennom zaplatila el. šporák Mora E 101AW, s ubezpečením, že je na skladě v e-shope, a v pondelok 9.9., max. v útorok mi ho dodajú domov. V útorok 10..9. som to urgovala telefonicky a objedávka ešte nebola vybavená, dnes 11.9. som opäť volala, tovar je vraj pripravený na expedíciu, ale SMS o tom neprišla. Neviem, čo robili v sklade od štvrtka 5.9.? . V nedelu 15. 9. odlietáme na dovolenku a tovar nebude mať kto prevziať. Preto Vás prosím o urýchlené doručenie tovaru do piatku, ked´cez víkend kuriér nedoručuje. Inak budeme nútení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Keby som si tovar nakúpila dnes vo vašom e shope, tak by mal byť 12.9. na predajni v Humennom / to udávate v e shope pri objednávke, čo je nonsence a zavádzate ľudí.
S pozdravom
Mgr. Eva Jozefčeková

26/08/2019 17:50
Jozef

Rád by som napísal pozitívnu recenziu ale, nakoľko mi nedošiel tovar po
6 dňoch a ani po informovaní NAY tímu po 3 dňoch. Musím hodnotiť dovoz
a promtnosť firmy na túto dobu za najhoršiu akú mám za posledných 20 rokov!
Určite sa n spoločnosť NAY elektro v nabližších rokoch nebudem obraciať.

19/08/2019 18:13
Peter

Predajna NAY v trebisove riesi reklamacie presne znamena - ze ak odovzdate tovar na reklamaciu 18.7. Bude vam dorucena esmka 19.8.(takze 31 den ) A bude vam odporucene precitat si zakon lebo oni maju 30 dni na reklamaciu a kedze 18.8. bola nedela a bola zatvorena pošta tak nemohli odoslat smsku ktora ma upozorni na to ze moja reklamacia bola vybavena ..... a zlaty klinec celej reklamacie je to ze oni podla reklamacneho protokolu mali tovar na predajni uz 1.8.
Takze vrelo odporucam nakup
Pozdravujem kolektiv predajne NAY trebisov prajem vam vela uspechov a vela podobnych skusenosti pri vašich nakupoch v inych predajniach

25/06/2019 21:03
Petra

Dnes som bola reklamovať pokazenú externú pamäť. K reklamácii som sa vôbec nedostala. Typ externej nebol totožný s typom na bločku (počas kupovania sa ma predavačka pýtala za koľko je a potom ona niečo nahadzovala cez počítač-nahodila nesprávny typ), takže kvôli nesprávnemu nahodeniu externej na bločku sa so mnou ani nebavili a vyzerala som ako klamárka, a 54 euro v koši... takže si dávajte pozor čo vám nahadzujú pri pokladni... odbili ma s komentárom, že predavačka vie čo nahadzuje...

25/06/2019 16:09
Eva

Najhorší obchod na Slovensku. Objednala som si tovar, zaplatila 14,90 € za komfortnú dopravu s presným termínom dodania, ktorý mi aj v správe potvrdili. Tovar včas zaplatený cez platobnú kartu a???? Tovar nedoručený a že až za ďalšie dva dni kvôli systémovej chybe a chybe v kuriérskej spoločnosti. Akože čo si tento obchod myslí, že ľudia nemusia chodiť do práce? Že si môžu čerpať dovolenku kedykoľvek? Zaplatenie služby vám nič negarantuje. Jednoducho klamanie zákazníka. V budúcnosti nákupy riešim v iných predajniach.

11/06/2019 12:42
Jakub

Na internete píšu pokiaľ si objednáte cez eshop tovar v hodnote nad 40€ a váhou nad 30 kg, tam mate dovoz a aj vynasku do bytu zadarmo. Dovoz bol zadarmo ale vynáška žiadna. Prišiel kuriér z nejakej inej spoločnosti a povedal ze o nieje Nay-ko tak vynasky nerobí. Našťastie bol veľmi ochotný a vyniesol pracku, vstavaný sporák a dosku na 4 poschodie.
Takže neviem ci som to cele zle pochopil, alebo je to iba zavádzanie a klamanie zákazníka.

24/02/2019 20:09
Karolina

Kupovala som pracku so sluzbou dovozu na konkretny cas a spratanim obalu. Meskali viac ako hodinu bez toho aby dali vediet a po dost neochotnej vnaske do bytu soferi rychlo zduchli len aby nemuseli nic robit navyse. Takze skusenost nic moc.

17/01/2019 15:33
Jimsu

V predajni PP, o Vás predavač ani nezakopne aj keď pri televízoroch stojíte 30 min. Keď sa ich opýtate a chcete si na mieste ešte overiť údaje a porovnať s inými výrobkami sú úplne stratení. Ich úroveň klesla na veľmi nízku úroveň.

24/12/2018 14:08
Tomas Pastorek

Kupoval som v Nay v Komarne nejake veci a neboli ochotny mi pozret ci vypredany tovar maju v inej predajni potom ked som platil zabudol som jeden reproduktor pri kase a dotycna ma neohlasila az doma som to zbadal ale nakoniec mi ho vratili ked som prisiel naspat. P.s. jeden predavac nevedel skoro ani po slovensky iba tak kodoval par slov.

10/12/2018 17:06
Peter

Kupoval som elektroniku(konkretne zosilovač k tv)v predajni Nay-Zilina.Chlapík nevedel ani aké káble,čo sa budú dať pripojiť k TV,ani či je diaľkové k tomu(Panasonic),poslal ma na pokladňu,že oni budú vedieť,pán od pokladne povedal,že nato je v predajni človek,jak u debilov!Prídem domov a diaľkové v krabici?Totálne zle zaškolený personál!!!

17/06/2018 17:55
Skarlet

Dnes som si dovliekla televizor cez celu Bratislavu, zapnem ho a on ma rozbity monitor? Az mi ide do placu z toho

Pridať komentár