Nay.sk - skúsenosti a recenzia

Za vznikom firmy NAY a.s. stojí dvojica podnikateľov Peter Zálešák a Ján Tomáš. Spoločnosť vznikla v skorých 90. rokoch, v čase, keď na našom trhu neexistovala takmer žiadna konkurencia. Majitelia NAY boli preto nútení začať od piky a skúsenosti čerpať z vlastných omylov. Za prvé väčšie úspechy možno považovať začiatok distribúcie značiek Panasonic a Sony.

Úspech spoločnosti je naozaj úctyhodný - v súčasnej dobe tvorí predajnú sieť až 32 kamenných obchodov. V roku 2014 sa NAY odkúpilo sieť pobočiek Electro World v ČR a SR. Zaujímavosťou je aj to, že v Čechách dodnes nedošlo k premenovaniu 18 pobočiek Electro World, hoci sú vo vlastnícte spoločnosti NAY.

Nay je držiteľom viacerých hodnotných ocenení - známky kvality výrobkov a služieb Superbrands Awards (roky 2013, 2014, 2015 a 2016), ocenení Zlatý dukát (rok 2006) a MasterCard Obchodník roka (roky 2013, 2014 a 2015). Obchod sa nachádza aj v rebríčku TOP 10 maloobchodných spoločností SR a jeho zakladateľ, Ing. Zálešák, je držiteľom titulu Podnikateľ roka 2008.

Hodnotenie na heureke

Skúsenosť zákazníkov s eshopom nay.sk je väčšinou kladná. Vyzdvihovaná je najmä dostatočná ponuka tovaru a značiek, nízke ceny, možnosť rezervácie tovaru cez internet, dobrá komunikácia, rýchle doručenie, kvalita tovaru či možnosť vrátenia tovaru v prípade nespokojnosti. 

Pri hodnotení personálu pobočiek sa hodnotenia líšia - množstvo klientov vyzdvihuje profesionalitu a ochotu, iní však predajcov považujú za neschopných a nedostatočne informovaných. Pri nákupe na eshope nutnosť komunikácie s personálom odpadá - zákazník si totiž v dnešnej dobe vie vyhľadať potrebné informácie online. 

Z negatívnych komentárov sa opakujú najmä problémy pri doručení, názor, že obchod má vyššie ceny, slabšia komunikácia pracovníkov eshopu alebo neaktuálne informácie (popisky tovaru, spoplatnenie služieb).

Doprava nad 40 € zdarma!

Jednou z výhod eshopu nay.sk je garancia doručenia tovaru do 72 hodín od prijatia platby. Garancia sa vzťahuje iba na položky na sklade a na objednávky, ktoré boli prijaté v pracovný deň do 12:00 hod.

Ak hodnota objednávky prekročí hranicu 40 €, zákazník získava dopravu zdarma. Bonusom je aj vynáška v cene (tovar nad 30 kg).Cena dopravy tovaru do 40 € je v porovnaní s konkurenčnými eshopmi pomerne vysoká (aktuálne 6,60 €). 

Paušál na istotu

Nay.sk ako jediný eshop na Slovensku ponúka zaujímavú službu nákupu vybranej elektroniky (notebook, tablet, smartfón, fotoaparát, TV, chladnička, práčka a kávovar) na paušál. Dĺžka paušálu je od 2 do 5 rokov a jeho výška sa určuje podľa ceny konkrétneho spotrebiču. Splátku paušálu tvorí poplatok za cenu spotrebiču + dodatočné výhody (inštalácia, náhradný výrobok, predĺžená záruka, ochrana pri náhodnom poškodení a zľavy na ďalší nákup). 

Po ukončení 24 mesačnej doby splácania zostáva výrobok zákazníkovi. Paušálovú kalkulačku možno nájsť na webe nay.sk

Hodnotenie článku:
(79.6%)

Komentáre

11/06/2019 12:42
Jakub

Na internete píšu pokiaľ si objednáte cez eshop tovar v hodnote nad 40€ a váhou nad 30 kg, tam mate dovoz a aj vynasku do bytu zadarmo. Dovoz bol zadarmo ale vynáška žiadna. Prišiel kuriér z nejakej inej spoločnosti a povedal ze o nieje Nay-ko tak vynasky nerobí. Našťastie bol veľmi ochotný a vyniesol pracku, vstavaný sporák a dosku na 4 poschodie.
Takže neviem ci som to cele zle pochopil, alebo je to iba zavádzanie a klamanie zákazníka.

24/02/2019 20:09
Karolina

Kupovala som pracku so sluzbou dovozu na konkretny cas a spratanim obalu. Meskali viac ako hodinu bez toho aby dali vediet a po dost neochotnej vnaske do bytu soferi rychlo zduchli len aby nemuseli nic robit navyse. Takze skusenost nic moc.

17/01/2019 15:33
Jimsu

V predajni PP, o Vás predavač ani nezakopne aj keď pri televízoroch stojíte 30 min. Keď sa ich opýtate a chcete si na mieste ešte overiť údaje a porovnať s inými výrobkami sú úplne stratení. Ich úroveň klesla na veľmi nízku úroveň.

24/12/2018 14:08
Tomas Pastorek

Kupoval som v Nay v Komarne nejake veci a neboli ochotny mi pozret ci vypredany tovar maju v inej predajni potom ked som platil zabudol som jeden reproduktor pri kase a dotycna ma neohlasila az doma som to zbadal ale nakoniec mi ho vratili ked som prisiel naspat. P.s. jeden predavac nevedel skoro ani po slovensky iba tak kodoval par slov.

10/12/2018 17:06
Peter

Kupoval som elektroniku(konkretne zosilovač k tv)v predajni Nay-Zilina.Chlapík nevedel ani aké káble,čo sa budú dať pripojiť k TV,ani či je diaľkové k tomu(Panasonic),poslal ma na pokladňu,že oni budú vedieť,pán od pokladne povedal,že nato je v predajni človek,jak u debilov!Prídem domov a diaľkové v krabici?Totálne zle zaškolený personál!!!

17/06/2018 17:55
Skarlet

Dnes som si dovliekla televizor cez celu Bratislavu, zapnem ho a on ma rozbity monitor? Az mi ide do placu z toho

Pridať komentár