Answear.sk - skúsenosti a recenzia

Módny projekt answear.sk ponúka veľký výber oblečenia, obuvi a doplnkov od viac že 200 najobľúbenejších značiek sveta. Eshop má zastúpenie v Poľsku, Česku a od roku 2014 aj na Slovensku.

Okrem stoviek produktov prináša aj inšpiráciu v podobe neustálej spolupráce s blogermi a módnymi expertmi. Preto v jeho ponuke nájdete vždy tie najaktuálnejšie trendy, s ktorými určite zaujmete. 

Hodnotenie na portáli heureka.sk

Užívateľských recenzií na známom webe heureka.sk možno nájsť iba niekoľko, zákazníci v nich však vyzdvihujú najmä komunikáciu a výborný prístup pracovníkov eshopu, veľmi rýchle dodanie tovaru, široký sortiment, výhodné zľavy a akcie, spoľahlivosť či vrátenie 10% hodnoty každého nákupu.

Aj napriek faktu, že si väčšina zákazníkov pochvaľuje kvalitu tovaru, nájdu sa aj takí, ktorým bol doručený poškodený alebo zjavne používaný tovar. Proces vrátenia tovaru je však rovnako hodnotený veľmi pozitívne, preto sa v takomto prípade netreba obávať tovar poslať späť.

Výhody Answear Club-u

Eshop prináša naozaj výnimočný vernostný program. Jeho výhody môže využiť každý, kto sa doň cez web zaregistruje. Člen klubu získava za každý nákup 10% jeho hodnoty späť (v prípade nákupu za 60 € sa členovi na konto pripíše 6 € kredit). Takto nazbierané body možno neskôr využiť na nákup ďalšieho nezľavneného tovaru. 

Získané body sa nasčítavajú po každej objednávke a sú pripísané do 14. dní od nákupu. Kreditmi možno znížiť hodnotu ďalšieho nákupu až o 50%!

Bezplatné vrátenie tovaru

Zákazníci, ktorí nie sú spokojní s nákupom, môžu tovar zaslať späť v predĺženej lehote 30 dní. V prípade, že hodnota objednávky prekročila hranicu 40 €, je toto vrátenie úplne bezplatné. Kompletný postup vrátenia tovaru je dostupný po prihlásení sa do svojho zákazníckeho konta. Lehota na vrátenie peňazí je 5 až 14 dní.

Odmena za odporučenie a odber newslettra

Kreatívne zmýšľanie eshopu potvrdzuje aj odmena za odporúčanie. Na webe answear.sk stačí vyplniť jednoduchý formulár, v ktorom zadáte údaje svojich známych a priateľov. Tým bude okamžite odoslaná uvítacia zľava na nákup v hodnote 10 €.

Ak pozvaný kamarát zľavu využije a nakúpi v minimálnej hodnote 40 €, poďakovanie vo forme 10 € zľavy je vaše! 

Odmenu možno získať aj pravidelným odberom newslettra - zľava vo výške 10 € na prvý nákup bude novému odberateľovi doručená priamo do emailovej schránky.

Doprava zdarma až do odvolania!

Objednávky, ktoré boli odoslané do 13:00, sú spravidla expedované ešte v ten istý deň. Tovar z Answear.sk je doručovaný prostredníctvom kuriérskej služby a to úplne zadarmo! Nezáleží na hodnote objednávky ani na spôsobe platby. Akcia však platí iba do odvolania. Zákazník si samozrejme môže svoju objednávku vyzdvihnúť aj osobne (výdajné miesto Uloženka v Bratislave).

Hodnotenie článku:
(79.4%)

Komentáre

14/12/2018 12:28
Dávid

Som veľmi nespokojný s kvalitou tovaru, bohužiaľ už po prvom vypratí trička, ktoré som si stadiaľ objednával(samozrejme bolo vypraté podľa návodu na štítku) sa tričko úplne zničilo brand na tričku pustil farbu a úplne vybledol neostala tam priam skoro žiadna farba, pripadá mi to úplne jak fake... Je nemožné sa snimi spojiť a moja reklamácia ich vôbec nezaujíma neobťažovali sa mi ani odpísať na Email. Peniaze sa mi už pravdepodobne nevrátia.

08/10/2018 21:20
Zuzana

ja som sa tiez s nimi horko tazko spojila.. heslo co mi zasielaju, mi nefunguje pri prihlasovani sa do ich uctu. Vraj nech poslem tovar naspat na svoje naklady. Ale ja teraz trpnem ako to tu citam, ci mi potom vratia peniaze. Inak reagovali mailom zazracne potom, ako som im pisala na MESSENGER. Uz som dala aj koment na instagram a mienim im napisat aj plochu na FB, nech to je viditelne. Podla mna to treba dat na social. siete.

08/10/2018 09:38
Alex

Tovar prišiel poškodený, nefunkčný, nenositeľný. Na linku uvedenú na stránke sa nie je možné dotelefonovať, na maily spoločnosť neodpovedá. Neviem čo sa s vami stalo, boli ste super spoľahlivá spoločnosť, no momentálne KATASTROFA.

01/10/2018 17:21
vero

všetko ok,aj ked sa vyskytla chyba s tovarom následne mi doručili chybajucu tašku hodnotim kladne,budem objednavat znova:) odporučam obchod....

26/09/2018 16:15
veronika

neodporučam obchod

26/09/2018 14:13
Lucia

23.8.18 som si objednala tovar za 186,97- ; následne som tento tovar za 186,97- vrátila --- firma Answear ho priradila k vráteniu 3.9.18. Nikdy som u nich nemala problém s vrátením, objednávam často, vždy aj keď to trvalo dlhšie ako majú uvedené - vždy to dopadlo OK. Tentokrát mi však na účet po vyše 3týždňoch poslali IBA sumu 104,53-. Neviem čo to ako znamená z ich strany ??? Mám potvrdenie mailom z firmy Answear 21.9.18, že mi vrátenie ukončujú na plneuvedenú sumu a reálne mi poslali o vyše 80e menej. Dovolať sa tam 2dni absolútne nedá, reagovala som cez ich dotaz/formulár - odpoveď žiadna, dnes som písala mail, opäť som volala cca 20x - a nič --- na maily neodpovedajú, na telefóny detto, linka padne. Ak sa budete spájať k podaniu trest.oznamenia, pripájam sa.

24/09/2018 14:52
Kristina

Ja som dostala 6.9 mail že v priebehu troch pracovných dní mi peniaze pošlú na ucet a doteraz nič..pisala som tam dnes už tretí krát...prvý krát mi napísali ze mali systémovú chybu a že v ten deň mi to odošlú...za týždeň som písala zase že peniaze stále nemám a napísali to isté a dnes už ani neodpisali

24/09/2018 13:51
Avacka

Áno, tiež mám rovnaku skúsenosť. Čakám na peniaze. Vôbec nekomunikujú. Telefonický kontakt žiadny. Ak môžem poradiť, eobuv. Mám s nimi veľmi dobré skúsenosti. Peniaze vracajú obratom.

24/09/2018 12:24
Terézia

ja som dostala 7.9 email, ze vratenie tovaru bolo ukoncene a peniaze budu odoslane na moj učet a odvtedy nič ani mi neodpisuju na emaily.

24/09/2018 11:09
Jana

Ja som vratila tovar a od 03.09 som tiez nic nedostala. Pisala som tam 2-krat a stale sa vyhovaraju, že mali problém so systémom, že je to v stádiu riesenia... Neverim,namiesto 3 dni čo som mala mat na účtě peniaze za vrateny tovar su 3 tyzdne, takže to budem riesit s pravnikok. Nikdy viac.

22/09/2018 15:39
Eva

Vrátila som tovar ešte 4.9.2018, prišiel e-mail, že mi vrátia peniaze, odvtedy len samé výhovorky. Dnes je 22.9.2018 a ešte mi peniaze nenabehli na účet. Treba sa asi viac nás spojiť a podať trestné oznámenie!

20/09/2018 16:45
Martina

Chcem vratit zakupeny tovar avsak firma vobec nereaguje. Pisala som uz 4x email, avsak ziadna odozva. Telefonicky kontakt neexistuje. Neseriozna firma- nenechajte sa oklamat.

20/09/2018 10:20
Miriam

Vratila som tovar....prisiel mi email ze mi bude vratena ciastka na ucet.... Od vtedy preslo 16 prac.dni a nic..Firma nekomunikuje, neodpoveda na emaily, telefonna linka je nefunkcna. Obavam sa, ze peniaze uz neuvidim!

Pridať komentár