Hodinky.sk - skúsenosti a recenzia

Na hodinky.sk si možno vybrať z viac než 50 svetových značiek. Tovar pochádza výlučne od oficiálnych predajcov, vďaka čomu si môže byť zákazník 100% istý, že ide o originál a nie nekvalitnú napodobeninu. Výrobky sú balené v originálnych baleniach a sú expedované zo slovenského skladu.

Kvalitu eshopu, ktorý na Slovensku pôsobí už viac než 10 rokov, potvrdzuje aj fakt, že sa v rokoch 2013 a 2014 prebojoval do finále súťaže ShopRoku. Okrem toho je držiteľom certifikátu Overené zákazníkmi, ktorý udeľuje portál Heureka.sk.

Hodnotenia zákazníkov

Kladné hodnotenia eshopu hodinky.sk sa dotýkajú najmä širokého sortimentu, dobrých cien, rýchlosti dodania, bohatých skladových zásob, výbornej komunikácie obchodu a kvality tovaru. Zákazníci oceňujú aj live chat, na ktorom môžu rýchlo vyriešiť svoj problém priamo so zamestnancom eshopu a prehľadnosť webu, na ktorom si vedia vyfiltrovať parametre a značku, ktorá ich zaujíma.

Negatívnych reakcií je iba zopár - vyššia cena hodiniek, problém s prepravcom či slabé možnosti filtrovania na webe.

Predĺžená záruka a VIP servis

Na hodinky v cene nad 98 € je poskytovaná predĺžená záruka +12 mesiacov. Vďaka tejto službe sú hodinky opravené zdarma - záruka sa však vzťahuje iba na odstránenie problému, ktorý vznikol vďaka výrobnej vade alebo vade materiálu. Nevzťahuje sa na bežné opotrebovanie, na poškodenie, ktoré vzniklo nedodržiavaním návodu na používanie, počas požiaru alebo inej prírodnej katastrofy.

Okrem toho eshop poskytuje aj tzv. VIP servis. Služba sa vzťahuje na opravu mechanického poškodenia hodiniek, ktorá vznikne v prvých 12. mesiacoch od ich kúpy, výmenu batérie, tlakovú skúšku vodotesnosti a úpravu náramku. VIP servis sa poskytuje iba na hodinky s cenou nad 49 €.

Vrátenie a výmena tovaru v predĺženej lehote

Zákazník má právo vrátiť tovar predajcovi aj bez udania dôvodu a to v lehote do 14. dní od jeho doručenia. Hodinky.sk rozšírili túto zákonnú povinnosť na lehotu 12. mesiacov, počas ktorých môže zákazník tovar vrátiť alebo vymeniť za iný. Tovar nemôže byť používaný a zákazník ho musí vrátiť spolu s kompletným príslušenstvom.

Úprava náramku a poštovné zdarma!

Ďalšou praktickou službou, ktorú tento eshop poskytuje každému zákazníkovi, je bezplatná úprava náramku. Počas objednávky stačí do poznámky zadať údaj o obvode zápästia a náramok bude upravený na túto mieru. 

Dopravu zdarma získa každý zákazník, ktorý si zvolí doručenie Slovenskou poštou alebo Expres balík na poštu. Doručenie kuriérom je oproti ostatným eshopom výnimočné lacné - iba 1,49 € (platí aj pre zásielky do ČR).

Zľavy na ďalšie nákupy

Hneď po vybavení prvého nákupu zákazník získava zľavu na ďalší vo výške 3% z hodnoty objednávky. Zľava je udelená po každej vybavenej objednávke, preto je každý ďalší nákup lacnejší a výhodnejší.

Hodnotenie článku:
(80.8%)

Pridať komentár