Deichmann.com – skúsenosti a recenzia

Spoločnosť Deichmann vznikla v roku 1913 v nemeckom Essene. Jej zakladateľom bol Heinrich Deichmann, ktorý svoj prvý obchodík viedol spoločne s manželkou. Po smrti Heinricha preberá v povojnovom období vedenie spoločnosti manželka a neskôr aj ich syn, Heinz-Horst. Spoločnosť nemala nikdy v pláne vstúpiť na burzu a dodnes si zachováva image rodinného podniku. Aktuálne je na čele vedenia spoločnosti vnuk jej zakladateľa. V súčasnej dobe tvorí predajnú sieť Deichmann až 3600 predajní v 24 krajinách sveta. 

Táto silná medzinárodná značka sa riadi heslom Spoločnosť má slúžiť ľuďom a preto je jej ponuka tvorená vždy aktuálnymi módnymi trendmi. V Deichmann si môže zákazník nakúpiť topánky na bežné nosenie, ale aj elegantnú, športovú a obuv pre mladšiu generáciu. Obchod ponúka aj moderné kabelky, rôzne doplnky a prípravky na starostlivosť o obuv.

Deichmann.com je držiteľom ocenení Mastercard Obchodník roka 2013, 2014, 2015 a Best Buy Award 2015/2016.

Hodnotenie na Heureka.sk

Na portáli heureka.cz možno nájsť zopár recenzií, ktoré hodnotia služby eshopu. Na slovenskej heureke nie je tento eshop zaregistrovaný vôbec. Dôvodom môže byť napríklad aj dostupnosť pobočiek - ľudia sú vo všeobecnosti zvyknutí nakupovať v kamenných predajniach, kde si môžu tovar vyskúšať a zakúpiť ihneď.

Zákazníci oceňujú výbornú dostupnosť, dizajn, ceny tovaru či možnosť vrátenia obuvi z eshopu na predajni. Hodnotenia kvality obuvi, prístupu predajcov či komunikácie obchodu sú bohužiaľ negatívne. Komentárov je však naozaj veľmi málo a preto ich nemožno považovať za príliš reprezentatívne. 

Doručenie zdarma a vybavenie reklamácie kdekoľvek

Pri nákupe cez eshop získava každý zákazník dopravu zdarma. A to bez ohľadu na hodnotu objednávky. Doručenie prostredníctvom kuriéra prebieha do 3 dní od jej prijatia. Tovar možno vrátiť do 14 dní od jeho prebratia a to buď osobne (na predajni) alebo zaslaním na adresu spoločnosti. 

Vyreklamovať poškodený tovar možno na ktorejkoľvek predajni Deichmann, teda nie iba tam, kde si zákazník tovar zakúpil.

Zľava aj za odber newslettra

Okrem pravidelných akcií, ktoré možno nájsť priamo na webe deichmann.com, majú zákazníci možnosť získať dodatočnú zľavu na nákup v eshope - za odber newslettra. Na odber noviniek sa možno prihlásiť priamo na webe.

Zľavový kupón stačí v nákupnom košíku zadať do políčka "Vložiť zľavový kód". Počas jedného nákupu si možno uplatniť iba jeden takýto kupón. 

Hodnotenie článku:
(82.8%)

Komentáre

08/10/2019 11:23
Jana

Reklamovala som tenisky v predajni v spišskej novej vsi. Po týždni sa rozpadli,popraskali z vnútra. Vrátili to z odôvodnením nesprávneho používania. NIKDY VIAC!

08/08/2019 21:14
Andrea

Išla som reklamovať botasky adidas do predajne v Považskej Bystrici. Kupovala som ich cez e-shop,takže som mala vytlačenú faktúru cez e-mail. Prišla som tam ukázala som im botasky a faktúru. Predavačky mi povedali že to nemám dobrú faktúru,že tam chýba kód na skenovanie. A tým to bolo vyriešené. Prišla som domov,napísala som sťažnosť na deichmann,tí mi poslali odpoveď s tým že oblastna vedúca to s nimi riešila a mam im tam to doniesť že ta faktúra je dostačujúca pre zahajenie reklamacie. Na druhý deň som prišla,podala faktúru a botasky. Nato mi predavačka povedala,že záruka na topanky v deichmane je len 1 roķ a po roku si to musim dat sama reklamovat,vypisala reklamačný list a povedala aby som si to na svoje naklady poslala na uvedenu adresu. Tak toto je moc. ZLATE SPORTISIMO

02/08/2019 14:22
Jozef

Deichmann? ... jednoducho otrasné ... pánske kožené topánky, ktoré boli označené ako vychádzková obuv, som po necelých šiestich mesiacoch od zakúpenia reklamoval z dôvodu prasknutia podrážky a vnútornej stielky chodidla na pravej a aj ľavej topánke, na čo som prišiel náhodou, keď som si pri vyzuvaní večer všimol, že mám mokré ponožky ... podotýkam, že som kupoval pánske kožené vychádzkové topánky ... vybavenie reklamácie slečnou alebo pani predavačkou v Prešove ma na prvý moment rozosmialo, no neskôr som si myslel že je to zlý vtip ... jej zamietnutie reklamácie topánok bolo zdôvodnené nasledovne: "reklamácia sa neuznáva z dôvodu poškodenia spôsobeného z Vašej strany príliš častým nosením" ... spýtal som sa jej, či to myslí vážne a jej jednoznačná odpoveď bola že áno, že ona s tým nedokáže nič urobiť ... áno, uznávam, že som skoro celý deň na nohách a v pohybe a preto si dávam záležať na tom, aby som si kúpil kvalitné kožené topánky, ktorých mám niekoľko párov a tie ktoré topánky obujem každý štvrtý, piaty deň ... no zdá sa mi neseriózne, aby kvalitná kožená obuv bola nevhodná na ďalšie nosenie po cca. 24 až 26 použitiach ... pani predavačke však ďakujem za jednu radu a to, že si môžem dať topánky odborne posúdiť znalcom alebo skúšobňou ... zo zvedavosti som teda navštívil súdneho znalca na Kožiarske a kožušnícke výrobky, obuv, ktorému som ukázal predmetné topánky a hneď na prvý pohľad potvrdil, že toto je určite vada materiálu a nie poškodenie spôsobené užívateľom ... na topánkach nie je žiadna odrenina, žiadny škrabanec, žiadne poškodenie okrem prasknutých podrážok a vnútornej výstelky ... vykašľal som sa teda na ďalšie naťahovanie sa s predajňou Deichmann, odniesol som topánky do najbližšej opravovne obuvi, kde mi nalepili zospodu na podrážku novú tenkú gumennú podrážku a zároveň aj nalepili vnútornú stielku chodidla ... konečná suma za opravu ma vyšla na nejakých 8-9 EUR ... beriem to však pozitívne vo význame, že mám vlastnú skúsenosť so spoločnosťou Deichmann a hoci sa vraví, že nikdy nehovor nikdy, ja som presvedčený, že nielen ja ale ani NIKTO z mojich blízkych či príbuzných už NIKDY v živote si od Deichmannu žiadnu obuv nekúpi ... aj ostatným odporúčam uvedené predajne obchádzať míľovými krokmi ... a ak náhodou spravíte chybu a niečo si od uvedeného predajcu kúpite, majte na pamäti a zreteli to, že touto spoločnosťou predávané topánky nie sú určené na nosenie, ale na to, aby ste ich mali vyložené niekde na polici a pozerali sa na ne

18/07/2019 09:00
Viera

Nikdy viac nákup v deichmane. 14.6.2019 som v deichmane kúpila topánky pre syna. 16.6.2019 sme ich už išli reklamovať lebo sa rozlepila špicka. Reklamácia sa vybavovala do 27.6.2019. Dňa 1.7.2019 a špicka znova rozlepená. Dátum doručenia zase 18.7.2019. Syn mal mesiac topánky reálne obuté asi tri dni a mesiac sa to naťahuje..Aby topánky vydržali tri dni a mesiac sa posielali a lepili keď deťom rastie rýchlo noha. Dnes si idem pre ne a je to moja posledná návšteva tejto inštitúcie.

17/07/2019 11:14
Monika

Nikdy viac Deichmane Trebišov nekúpim kúpila som synovy značkové botasky ktoré po 2 mesiacoch sa odlepili tak mi povedali samozrejme vypísali reklamačný lístok nech prídem po týždni že dajú zalepit svojmu obuvnikovy prišla som po týždni a som si ich vyzdvihla zalepene a zas po skoro 2 mesiacoch sa mu zas odlepili zadná strana tak som zas išla a zas mi povedali ze dáku opravyt svojmu obuvnikovy aj keď som tvrdila ze je to už druhá reklamácia že to som si aj ja mohla doma zalepit sekundovym lepidlom ze to uvedú do papieroch ze je to druhá reklamacia a ze mam prísť po týždni prišla som a oni ze mi zalepili botasky a vracajú mi bez krabice a ja ze som vám dala s krabicou a váš poprosím že by ste mi krabicu našli a nato vedúca predajne mi berieme obuv aj bez krabice ale išlo o tom ze ja som im dala s krabicou tak išla druhá predavačka hľadať krabicu a nasla v sklade spadnutu tak co tam robili ja si mislim že to predavačky lepia a neposielaju žiadnemu obuvnikovy môžu sa hambit tak klamať zákazníkov Deichman nikdy viac radšej sa mu vyhnite ako tam ísť a niečo si kúpiť stamat ani šnúrky do topánok nechcem.

24/06/2019 08:07
Milka

nikdy viac do predajne v Humennom, po roku od zakúpenia na vsuvkách praskla podrážka, predavačka pri uplatnení reklamácie odmietla prevziať výrobok komu chce zoberie aj špinavé jej správanie absolútne neprofesionálne tvári sa tak ako keby sme ju obťažovali, neviem za čo je platená s takým prístupom aký ma k zákazníkom nech si uvedomí, že je tam pre nás nie my pre ňu .
to vedenie absolútne netrápi, že prístupom predavačiek k zákazníkom im klesá návštevnosť a tržba.

18/06/2019 12:59
Zuzana

Nikdy viac som zhrozená!Po troch mesiacoch nosenia vrchný materiál botasiek sa začal lúpať,pukať.Botasky sme dali reklamovať a výsledok?Nesprávne ošetrovanie!!!Viem ako som ich ošetrovala hamba fuj nikdy viac v tomto obchode nenakúpim

16/05/2019 03:00
Skinner

Bol som pred mesiacom v Deichmane Nad Jazerom v Kosiciach. Potom, co som zistil, ze predavacky su vypatlane tupe p*** som pochopil, preco je predajna o piatej vecer uplne prazdna. Asi tam kvoli tym nesympatickym p***** nikto nechodi. Ako tu pisu mnohi ludia, reklamacie samozrejme neuznavaju a ked chcete poslat svoje topanky na odborne posudenie, musite ich poslat tam, kam vam povedia, cize do ich vlastnej "skusobne", ktora vam kazdu reklamaciu obratom zamietne s odovodnenim, ze zavada vznikla opotrebovanim pocas pouzivania topanok a este im za to aj zaplatite + postovne. Takze ked si kupite topanky v Deichmanne, vylozte si ich doma do vitriny v obyvacke a chodte sa na nich iba pozerat. Lebo ked ich budete nebodaj nosit a po pol roku sa vam rozpadnu, tak ste si sami na vine, lebo ste ich opotrebovali nosenim...

25/04/2019 13:15
Michaela

Už nikdy nie deichmann!!!! Kúpila som synovi botasky Fila a po mesiaci odlepená špička. Reklamovala som a prišla odpoveď: Vznik aj rozsah poškodenia je ovplyvnený nevhodným používaním. Obuv s viditelným poškodením bola používaná ďalej. + poškodenie bolo spôsobené neprimeraným mechanickým zásahom pri používaní.
To ako v tom má sedieť doma v obyvačke?

17/04/2019 20:25
G.Sz.

Zakupil som si sportovejsiu obuv. Po 2 tyzdnoch sa prava obuv zacala odlepovat a spicky na oboch tiez....a tak som siel reklamovat. Predavacka teda akoze predavacka mi hned odvrkla ze oni maju na taketo veci skolenie. Po dvoch tyzdnnoch mi vratili obuv s tym ze to nejaky majster zalepil. Ale s tym ze zaruka sa vztahuje od zakupenia tovaru a nie od opravy. Tak sa pytam ci taka spolocnost ako je Deichmann je odkazana na to aby platila nejake obuvnika a opravy. Ale to tie "mile" pseudo predavacka lepia v sklade???? A tym padom ze mi obuv akoze dali opravit,zial bol som nuteny si zakupit dalsiu obuv. Nakolko som nechcel chodit bosi....cize som dal 2x 26,90 éčiek....co nieje malo....teraz mam 2 pary....som sa spytal ze teraz ako dalej. A druha pseudo predavacka odvrkla citujem "naco si kupujete taku istu obuv ked sa vam jedna rozpada????
Nech lepenu obuv nosia jej krive deti a nech maju z nich fajne otlaky....tolko asi o uzastnej predajni v Novych Zamkoch....
Ludia spamatajte sa, za tie peniaze kupite lepsiu a kvalitnejsiu obuv v ExiSporte....
Deichman obchadzajte....mali bych uplne zakazat,zrusit predajne....

28/03/2019 21:40
Veronika

Je prosím vás možné že som si kúpila pred mesiacom tenisky"Fila" za skoro 65 eur aj s tým ich impregnovaním, a teraz mám podrážku od špičky odlepenú (v miestach kde sa nachádza palec), Tie tenisky boli nosené iba na cestu do školy a zo školy. A ako tak čítam tak niečo ako reklamácia v Žiline neprebehne a vrátia mi ich s nejakou poznámkou. Skúsi mi predavačka zadrieť niečo o zlej starostlivosti o povrch topánky a jej tam tie ich čistiace prostriedky do hlavy hodím. Keď spočítam tak asi 100 eur som hodila tento rok do Deichmannu a všetky tie topánky mali závady s podrážkami. Také isté ako CCC už nikdy viac!!!!!!!!!

08/03/2019 08:38
Julka

Nikdy nebudem nakupovať v tomto obchode. Obuv som za svoj život reklamovala len 2 x. Raz z v Deichmane. Otras, poslali mi odpoveď z Vipo. Nebolo to ani odborné posúdenie len stanovisko bez zákonných náležitosti. Jedna veta - nevhodné nosenie, žiadne zdôvodnenie, skúmanie kvality materiálu, kvality švov.... Obrátim sa na SOI.

06/11/2018 09:25
Miroslava

Tento obchod - nikdy viac! Po 5 mesiacovh nosenia podotykam 60 eurovych tenisiek sa v nich urobili diery na pätách a roztrhli sa aj vpredu pri prstoch. Reklamacia mi bola zamietnutá s tým, že som zvolila nespravnu veľkosť topanky (samozrejme, ved clovek si kupuje 60€ botasky tak aby ho tlacili) To, ze je to nekvalitny material a čínsky shit - to nevadí, ja mám inak chodiť a kupovať si teda asi o číslo väčsie topanky...v zivote uz od nich nič nechcem...

03/11/2018 23:17
Peter

Deichmann nikdy viac !!! jedna veľká katastrofa čo sa týka kvality. Skončil som s nimi.

12/10/2018 10:05
Janko

Po troch mesiacoch nosenia pánskych poltopánok sa začala rozpadávať podrážka na pánskych poltopánkach - doslova sa oddeľovali z nej vrstvy. Bohužiaľ som blok vyhodil, ale obrátil som sa na Deichmann s prosbou, či by mi mohli v tomto prípade vyhovieť reklamácii. Poslal som im aj fotky. Čakal som, že ako veľký koncern uznajú túto technologickú chybu vo výrobe polyuretánových podrážok a ospravedlnia sa (akoby sa od solídnej firmy patrilo) ale odpoveď bola zamietavá. Osobne nedoporučujem u nich nič kupovať, ak sa vám toto stane niekde v zahraničí musíte si tak či tak kúpiť nové topánky.

23/08/2018 17:49
Rena

Maximálne drzá predavačka, zrejme ani žiadne vzdelanie... reklamacia jedna velka katastrofa deichmann NIKDY VIAC!!!!!

09/08/2018 07:32
Vladimír

Reklamáciu mi už po druhýkrát neuznali. Skončil som u nich s nákupom.

08/08/2018 23:33
Lenka

Za každým mi reklamáciu uznali , prasknutá podrážka vrátili peniaze , zpredu sa začali trhať reklamáciu uznali

26/07/2018 17:38
Michal

Reklamoval som obuv v Deichmanne, ktorá nemala ani 3 mesiace. Po dvoch týždňoch mi poslali z Partizánskeho VIPO topánky s tým, že ich nevyreklamovali, pretože som ich nenosil tak ako sa majú podľa ich príručky. Predavačka jednej pobočky mi prezradila, že v poslednej dobe musia každú obuv dať na odborné stanovisko spoločnosti VIPO a z 10 reklamácii je zamietnutých 8. Čo je však ešte viac zarážajúce, že po 12 mesiacoch si musíte do spomínanej spoločnosti poslať obuv na vlastné náklady s tým, že ak vám ju vyreklamujú, tak údajne vám preplatia aj poštovné v Deichmann. Aká je šanca úspechu? 20%. Nemáme náhodou nárok na bezplatnú reklamáciu výrobku 24 mesiacov?

06/07/2018 22:45
Nina

Na to, že spoločnosť Deichmann predáva nekvalitnú obuv a nechce ju reklamovať si už pomaly aj začíname zvykať, ale to ak má človek záujem kúpiť si aj napriek tomu tovar a predavač mu v tom zabráni, tak na to si rozhodne zvykať nemienim. Po dnešnej skúsenosti s predavačkami v piešťanskom Deichmann-e už naozaj stačilo a nikdy viac. V poslednej dobe sa spoločnosť "snaží" vyjsť v ústrety zákazníkom a ak nemajú vhodné číslo na predajni prezentujú,že Vám ho bezplatne objednajú na dotyčnú predajňu. Počas mojej návštevy predajne to dokonca niekoľkokrát vyhlasovali. Možno v iných to funguje, ale v Piešťanoch rozhodne nie. Predavačka ma dnes odbila s tým,že to bude trvať niekoľko mesiacov, kým obuv príde a to isto nechcem, takže nevidí dôvod na to aby mi ho objednávala. Ďakujem Deichmann... Toto sú služby zákazníkom. Už NIKDY u vás nebudem nakupovať!!!

31/05/2018 11:19
Miro

Mám vážnu obavu, že zamietanie reklamácií (najnovšie sa dcére po 14D na teniskách rozpadla päta - zamietnutie reklamácie zdôvodnené nesprávnym obúvaním), resp. opakované opravy neopraviteľných výrobných vád sú reálnou súčasťou obchodnej stratégie firmy Deichmann. Naša dôvera v túto firmu klesla každou ďalšou reklamáciou (4) ale dnes klesla na nulu. Toto bol náš posledný nákup a ak chcete obuv normálne používať a nevyžívate sa v reklamáciách doporučujem v Deichmann nenakupovať!

29/05/2018 10:09
Ľubomír

Topanky po mesiaci totalne zničené vyjadrenie spolocnosti VIPO vraj obuv je kontaminovana cudzov latkou absolutne som nasraty celý DEICHMANN moze ist ved viete kam totalny šuvix tovar vyhybam sa velkym krokom.

18/04/2018 20:03
Marián Benko

DEICHMANN ŽILINA Z PÚCHOVA DAĽEKO ALE MAXIMÁLNA SPOKOJNOSŤ, DEICHMANN HNUS, ODPAD, FUJ, UŽ NIKDY TAM NEPÔJDEM NAKUPOVAŤ

18/04/2018 19:59
Marián Benko

Dňa 18 apríla o 18:20 hod. som telefonoval do predajne Deichmann Púchov, nakoľko som zháňal pre otca sandále na leto, predavačka mi povedala, že jej mám zavolať za 15 minút, že mi skúsi niečo nájsť. Volal som o 18:40 hod., ozvalo sa mi účastník je dočasne odpojený z prevádzky. HNUS, KATASTROFALNA PREDAJŇA DEICHMANN PÚCHOV, UŽ NIKDY TAM NEPÔJDEM NAKUPOVAŤ, HANBA VÁM, ŽE ZAMESTNÁVATE TAK PREDAVAČKY, KTORÉ ODPOJA PEVNÚ LINKU, NAKOĽKO O 20:00 hod. zatvárajú predajnú a chcú mat už pokoj, ALEBO MÁTE INÉ VYSVETLENIE PREČO SA NEDALO DOVOLAŤ DO DEICHMANN PÚCHOV ? A UVAŽUJTE KOHO ZAMESTNAVATE

17/04/2018 14:57
Diana

V Deichmanne som dnes bola poslednýkrát. Išla som reklamovať lodičky, ktoré sa mi začali párať, vrchný materiál praskal a podošva sa odliepala od topánky. Reklamáciu mi zamietli z dôvodu "opotrebovania výrobku spôsobeného obvyklým užívaním". Pani mi povedala, že si mám poslať topánky na odborné posúdenie a keď mi to tam uznajú, tak mi vrátia peniaze. Topánky stáli 20€, odborné posúdenie 54€. Takže stratili ďalšieho zákazníka.

05/01/2018 22:59
Peter

Nikdy viac! PREŠOV

24/12/2017 14:36
Milan

Ak chcete kvalitnú obuv Deichmanu sa treba vyhnúť, topánky iba pekne vyzerajú ale sú vhodné akurát tak do vitríny na obzeranie. Zamestnanci Deichmanu su zrelí na hospitalizáciu do psychyatrickej liečebne, správajú sa ako opice. Pri reklamácii iba odrbávajú ľudí. Povymýšľajú si také hlúposti len aby neprišli o zisk.

15/12/2017 15:32
Eva

nekupujte zimnú obuv v tomto obchode,lebo keď Vám bude pretekať po prvom obutí do snehu a budete ich reklamovať napíšu Vám citujem z reklamácie:,,,,nakoľko je obuv aj z textilného materiálu,obuv je určená do suchého prostredia,preto nieje dovod reklamovať proti premokaniu,,,,,ak si chcete spríjemniť včere doma v zimných topankách odporúčam nakupovať v deichmanne

05/12/2017 20:03
Urban

Koženná zimná obuv z Deichmanu vydrží zhruba jedeň deň, je farbená. Vytvoria sa fľaky a pekné topánky vyzerajú ako bagandže do záhrady. Predávajú iba čínske haraburdy.

02/11/2017 13:53
Lukas

Koženné topánky z Deichmanu mi vydržali aktívnym každodenným nosením 6 mesiacov, zodrala sa podrážka, vložka sa prepadla, reklamáciu neuznali. Prečo? Bežné opotrebenie a vraj si to mám riešiť sám u výrobcu. Povedal som, že prejdem ku konkurencii ak budú takto so mnou jednať, odpoveď bola: ´´nech sa páči´´, to takéto kravy čo majú v hlave piliny obsluhujú zákazníkov? V mojej firme by som im dal záchody umývať. Nikdy viac si v Deichmane ESC B. Bystrici nič nekúpim. Tie arogantné rachetle treba jedine do piči kopnúť a topánky do hlavy hodiť.

10/10/2017 18:44
o,z

Aj ja by som sa chcela podeliť o bohužiaľ zlú skúsenosť z nakupovania v ESC B.Bystrica 8.10.2017.Chcem upozorniť na úplne neprofesionálne a arogantné správanie vedúcej predajne,ktorú zavolala jej mladšia kolegyňa,pretože potrebovala pomoc pri vybavovaní reklamácie.pred zákazníkmi ju zhodila a o tom ako tá vedúca vybavila reklamáciu pani ktorá stála predo mnou radšej ani písať nebudem.Stačilo to na to aby som sa otočila a išla topánky vrátiť do regálu.A to až do teraz deichman obúval celú moju rodinu,a boli sme spokojní aj keď sme sa tu už s reklamáciou stretli,no boli sme vybavení rýchlo a k spokojnosti. Preto ma správanie vedúcej veľmi nemilo prekvapilo.V ten deň som si topánky išla radšej kúpiť do CCC.

09/10/2017 23:27
ja

Velmi neodborné jednanie vedúcej pri vybavovaní reklamácie v ESC B.B.Reklamovala som dámske lodičky, ktoré sa z dôvodu nekvalitného materiálu po bokoch začali trhať,predavačka sa na ne ani poriadne nepozrela a hned zamietla reklamáciu s odôvodnením,že topánky sú opotrebované,bežným nosením,hoci som ju upozornila,že som ich mala obuté iba pár krát,čo bolo vidno aj na podrážkach,boli ako nové.A ešte ma aj zosmiešnila pred zákazníkmi,ktorí vtedy stáli pri pokladni,že čo chcem po roku a pol vôbec niečo reklamovať.Tiež mi dala akísi formulár,kde si môžem dať prehodnotiť reklamáciu,samozrejme za poplatok.Takže dakujem,a Deichmann nikdy viac

25/07/2017 10:08
Š.

Veru, veru ako tak čítam negatívne recenzie, vidím že nie som sama, kto je nespokojný so spôsobom vybavovania reklamácie. Mne sa odtrhol na dámskych sandáloch remienok a šla som s tým do predajne. Predavačka, taká mladá fiflena na mňa bez pozdravu zagánila, pozrela na obuv, vypísala v tlačive moje meno a priezvisko a naraz zahlásila, že mi reklamáciu zamieta. Reklamáciu som samozrejme uplatňovala v rámci 2-ročnej záruky. A vraj nech si ju pošlem na ohodnotenie, ktoré samozrejme musím zaplatiť. Využívajú nedokonalosti zákona, naučili sa v tom pekne chodiť !!!!! K tomu ak mám prirátať ešte poštovné mi vychádza, že Deichmann dobre vymr.áva so zákazníkmi. No môžu sa hanbiť, nenažranci !!!!!!!!! Asi im nevadí že si takto kazia svoju povesť. Nabudúce dobre zvážim kam pôjdem kupovať obuv pre seba a svoju rodinu.

06/06/2017 12:07
Rmbo

Nehoraznosť. Kupoval som tam tenisky poslal na reklamaciu mam zaplaťit a tengski mi vratia neopravene už pomôže asi obchodna inšpekcia

04/05/2017 21:59
S.m.

Určite neodporúčam.Synovi sa na topánkach odtrhol cvoček, ešte len pri prvom obutí,reklamácia bola vybavená, ale čakal skoro tri týždne.Predtým topánky odtiaľ nevydržali hádam ani polrok a už sa rozliepali po krajoch.Teraz ma zasa vytočila kabelka, označená, ako kožená, ktorú som kúpil na Vianoce.Odtrhli sa úchyty remeňa a je to obyčajná umelá tkanina slabej kvality, akoby potiahnutá jemnou kožou.Ja osobne som tam určite skončil, radšej u číňana niečo kúpim, aspoň mi to ten rok vydrží

03/04/2017 11:54
Lemon

NEODPORÚČAM U NICH NAKUPOVAŤ!! Predávaju nekvalitu a ked Vám topánky nevydržia ani pol roka, neuznajú ani reklamáciu.
Asi im vytlačím recenzie a nalepím na dvere..

21/03/2017 17:35
Adriana

NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ!!!!!!!!!! Neschopné predavačky - Ružomberok. A o reklamácií ani nehovorím - obuv po reklamácií smrdí od lepidla, čiže rovno do koša a po kontaktovaní deichmann cez ich "úžasný servis", čo s tým mám teraz robiť ma asi po 5 mailoch odbili, že stanovisko reklamácie je nemenné, čiže 32,90€ môžem hodiť do koša za čo im VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM a môžete sa hanbiť, že poskytujete takéto služby.

09/03/2017 19:19
Vlado

fuj dorazne doporucujem tam nenakupovat okolo kvality ich obuv ani nechodila a argumenty sak co by ste chceli za tie peniaze nech si strcia do pr...ele-Tenisky vydrzali 2 hodiny reklamacia o mesiac...takze si mozete hned kupit dva pary jedny na cestu tam a druhe na cestu spat

09/03/2017 19:16
Vlado

Po dnesku do deichmanu ani nevkrocim. Predvcerom som kupil tenisky dnes ich mala dcera v skole a domov sa vratila s obrovskym krvavym otlakom na pate domov prisla v prezuvkach pred chvilkou som ich bol reklamovat a vysledok taky;ze som musel kupit dalsie tenisky -samoyrejme nie v deichmane-lebo k reklamacii sa vyjadria o mesiac.ze nosene podotykam cesta do skoly cca 1 hodina nemozu vymenit .ze v nich mala chodit po byte takze absolutne neseriozny pristup a kvalita suvix radim nenakupovat tam

11/02/2017 10:20
Eva

Nikdy viac! Topánky nevydržali ani rok, po pár mesiacoch sa mi odlepila podrážka. Keď som prišla reklamovať na predajňu, reklamáciu neuznali s dôvodom zamietnutia: opotrebovanie bežným používaním. Pravdepodobne sú topánky zakúpené v tejto predajni vhodné len na vystavenie do skrinky. Určite Deichmann budúcim zákazníkom neodporúčam. Je mnoho lepších predajní s obuvou v podobnej cenovej hladine a rozhodne lepšej kvalite. Rovnako mám skúsenosti aj s podráždenými predavačkami v predajniach, od ktorých ochotu poradiť pri výbere topánok nemožno očakávať.

23/12/2016 13:58
Betka

Nepríjemná predavačka ktorá hneď pri prichode do predajne začala po mne bezdôvodne kričať len koli tomu ze začal pipat alarm, ze co tam postavám!!! Ako keby som ja za to mohla. Som sa hneď otočila a uplne znechutená odišla. Takto strácať zákazníkov, no škoda! Predajňa sa nachádza v Leviciach -City Park.

30/11/2016 16:21
Silvia Veselovská

Milý "Deichmann"... po dnešnej skúsenosti s reklamáciou v predajni v Ružomberku si myslím, že do tohoto obchodu už nevstúpim. Zimnê topánky zakúpené 11.10.2016 ku dňu 28.11.2016 rozpadnuté, podrážka totálne poodliepaná a "milá" pani predavačka s nedôverou na mňa pozrela, že čo tam vlastne robím? S nedôverou začala vypisovať reklamačný list, keď som jej povedala, že to nechcem dať opraviť, ale vrátiť peniaze. Nie sme takí bohatí, aby som išla kúpiť ďaľšie a čakať, kedy mi ich vrátia pozliepané a opäť čakať, či sa netozpadnú. Milí budúci zákazníci: ak chcete mať niečo obuté, rozhodne neodporúčam Deichmann...

24/11/2016 16:26
mylo

Topánky majú vždy popis z akého materiálu sú, že nejde o kožu je z toho jasné a k tomu je aj návod ako sa o ne starať. Netvrdím, že sú vysoko kvalitné ale zodpovedajú cene. Oplatí sa nákup cez net, poštovné je zdarma plus výhoda zľavy 5€ ktorá platí pri nákupe cez internet stále. Reklamoval som botasky Adidas, ktoré nestáli málo a odlepila sa podrážka. Nie je podmienka odniesť ich presne do tej predajne Deichmann v ktorej ste ich kúpili, reklamáciu vezmú v ktorejkoľvek. Ďalšia dobrá skúsenosť je zase, že nemali moje číslo na predajni. Nechal som im adresu a obuv v mojom čísle mi prišla poštou domov( samozrejme poštovné zdarma). Služby a prístup hodnotím kladne. Negatívne zase nie vždy trvácny materiál obuvi.

24/11/2016 15:48
D.

Nikty viac! Najvätší šmejd zo všetkých! Kúpil som topánky, ktoré vydrželi mesiac, podrážka sa odlomila, o kosmetických chybách ani nehovoriac. Po reklamácii vám povedia že neuznávajú a pošlú vás do riti so slovy "možete ich vyhodiť". Nikty tu už nekúpim, a dúfam, že ani tý, ktorý čítajú tento komentár do tejto spoločnosti nikdy nezavítajú, lebo vás len okradnú a nemáte nič!!!

Pridať komentár