Okay.sk - skúsenosti a recenzia

Spoločnosť OKAY s.r.o. bola založená v Brne v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila o osem rokov neskôr. Rozširovanie siete pobočiek prebieha naozaj raketovým tempom - v súčasnej dobe ich na území SR a ČR nájdete až 120. Zákazníci majú k dispozícií viac než 160 000m2 predajných plôch a služby odborne vyškoleného personálu.

Spoločnosť totiž kladie dôraz na to, aby mohla byť čo najbližšie ku svojmu zákazníkovi. Aj preto sa snaží neustále vyhľadávať nové a dostupnejšie priestory, v ktorých bude môcť plniť najnáročnejšie potreby svojich klientov. Cieľom tejto siete elektra je otvoriť ďalších 100 pobočiek. 

Na okay.sk nakúpite okrem širokej ponuky elektra aj nábytok. Eshop je držiteľom ocenenia Overený obchod roku 2016, ktorý udeľuje spoločnosť Pricemania.

Hodnotenie na heureka.sk

Elektronický obchod je na heureke hodnotený veľmi pozitívne. Najčastejšie uvádzané pozitíva sú výhodná cena, dostupnosť predajní, fakt, že sú pobočky otvorené aj cez víkend, možnosť osobného odberu, ochotný personál alebo aj to, že si môže zákazník tovar prezrieť naživo. 

Negatívnych reakcií nie je veľa. Často sa však spomína nevhodné usporiadanie predajne, nedostatok personálu na predajni, nedostatočná kvalifikovanosť predajcov, nedostupnosť tovaru alebo vyššia cena produktov na kamennej predajni (v porovnaní s eshopom). 

3 dôvody, prečo radšej nakúpiť cez eshop

  • na eshope zákazník nájde niekoľkonásobne viac položiek ako na predajni
  • eshop má oproti predajniam výhodnejšie ceny
  • zákazník môže nakupovať kedykoľvek: 24 hodín denne, 365 dní v roku

Doprava elektra do 50 kg za vynikajúcu cenu

Okay.sk je jedným z mála eshopov, ktorý vám dovezie aj ťažšie kusy elektra (do 50 kg) za naozaj výbornú cenu (aktuálne 4,40 €). Zákazník samozrejme môže využiť aj možnosť osobného odberu vo vybranej predajni, pričom si môže vybrať z dvoch typov odberu - Express (dodanie elektra do 1 - 2 pracovných dní,  manipulačný poplatok aktuálne 5,00 € - 24,20 €) alebo Štandard (2 - 4 pracovných dni, manipulačný poplatok aktuálne 0,99 € - 1,99 €). 

K osobnému odberu Štandard získa zákazník zľavový kupón vo výške 1,50 €, ktorý si môže uplatniť pri nákupe nad 5,00 €. 

Spoločnosť Okay umožňuje využívať jeden zo 4 druhov platby - v hotovosti (na predajni), platba na dobierku pri preberaní tovaru (spoplatnená sumou 2 €), bankový prevod a nákup na splátky.

Zákazníci môžu využiť aj akciu Doprava zdarma, ktorú eshop pravidelne ponúka.

Naša testovacia objednávka

Eshop sme sa rozhodli otestovať objednávkou tabletu. Už pri druhom kroku nákupného procesu sme boli milo prekvapení dopravou zdarma - na webovej stránke sme totiž nepostrehli informácie o prebiehajúcej akcií na dopravu. V zhrnutí objednávky sme mali možnosť priplatiť si dodatočné služby - rozšírenie záruky a poistenie proti krádeži a rozbitiu.

Po odoslaní objednávky nám bol okamžite doručený info mail s jej zhrnutím. Objednávku sme odoslali vo večerných hodinách, keďže bol však tovar skladom, tablet bol na ďalší deň vyexpedovaný a nasledujúci pracovný deň aj doručený. Tovar bol v balíku dostatočne ochránený pred poškodením, bol kompletný a funkčný. Služby eshopu okay.sk teda môžeme z vlastnej skúsenosti hodnotiť ako pozitívne.

Hodnotenie článku:
(81.4%)

Komentáre

20/11/2017 09:45
Ivana

Ahojte, Tiez velmi negativna skusenost s e-shopom! 25.08.2017 som objednala a zaplatila kuchynsky blok s dodaciou dobou 3-5 tyzdnov, kde som nasledne obdrzala email o potvrdeni objednavky a dodacou dobou do 4.10.2017, co sa samozrejme nestalo. Nekompetentni personal na hakaznickej linke sa vyhovaral na uzavierku skladu. Na staznost v podobe emailu mi odpovedali po 1,5 meciaci! Po naslednom emaili o doruceni zasielky najneskor do 15.11.2017, co sa znovu nestalo som kontaktovala zakaznicky servis znovu! Bez pomoci! Ani ma nechceli orepojit s nadriadenym! No pracovnicka mi slubovala dodavku do konca tyzdna 24.11.2017. V piatok 17.11.2017 som obdrzala email ze si mam tovar vyzdvihnut na oredajni! (Mam zaplateny dovoz do domu a montaz!) povedzte mi niekto ci toto je seriozny obchod, nedoporucam nikomu! Teraz mozem odznova riesit dopravu a montaz s nimi!

17/11/2017 12:14
Patrik Pólya

Dobrý deň, moja skúsenosť s okay je taktiež negatívna.Dňa 7.9.2017 tovar objednaný(jedálenský stôl, stoličky, a stolíky pri postel) a samozrejme zaplatený. Dodanie 3-5 týždňov. Po tomto termíne prišiel email dodanie do 23.12.2017.Následne prišiel opravný email že doručenie bude najneskôr do 14 dní...teda do myslím 10.11 Každý týždeň volám na ich infolinku no samozrejme poskytujú zavádzajúce informácie ako: veľa objednávok, nedostupnosť tovaru, problém s dodávateľmi, systémová chyba s priradením objednávky, tovar už je na ceste...V rámci kompletnej rekonštrukcie bytu som prevažne využíval iba internetové obchody a ani s jedným nebol problém či už s termínom dodania alebo kvalitou výrobkov. Do dnešného dňa tovar nebol doručený. No v tomto obchode Okay by sa mali nad sebou zamyslieť. Tento text nevyrieši môj problém no dúfam že pomôže odradiť veľa ľudí pred vytvorením objednávky z okay a ak nie tak aspoň potom pochopíte o čom tu ľudia píšu....

15/11/2017 20:42
Juraj

Dňa 10.10.2017. som si objednal nábytok do detskej izby . Všetky položky boli IHNEĎ k ODOSLANIU !! a do dnešného dňa nábytok nemáme . Dňa 13.10. mi prišiel email , že bude doručený do 23.12. a o pár minút ďalší email že najneskôr do 15.11. Zavolal som na infolinku že nech mi to vysvetlia ako to vlastne je . Po cca 2 hodinách telefonovania ( je to platená linka !! ) , zodvihla operátorka a povedala že to je v systéme, ale nevie kedy to bude . Tak som písal asi 3 krát na ich kontaktný mail , bez odpovede , bez odozvy . Znova som viackrát volal z otázkou kedy môžeme očakávať nábytok , tam nikto nič nevie . Nekomunikujú so zákazníkom , termín im nič nehovorí , stále neviem či to príde alebo nepríde , a hlavne kedy či o mesiac , o dva , o rok . Proste v tomto obchode zhasnúť svetlo a zamknúť . Rozhodne nikdy viac , neodporúčam .

15/11/2017 11:43
katarína šperňáková

veľmi veľká nespokojnosť. Objednala som si tovar 15.10 . Nábytok do obývačky gauč, posteľ a skriňu . všetko okrem skrine mali na sklade . zaplatila som peniaze za tovar hneď ako som bola na predajni . Nikto sa mi za mesiac nevedel ozvať čo je s nábytkom ktorý som si kúpila. Dne mi odpovedali KONEČNE na můj e mail kde som zistila že nábytok ktorý som si objednala v 15.10 im MOŽNO príde v polke decembra na ich centrálny sklad a tak mi ho pošlu!!! veľké sklamanie veľmi veľké . OKAY už nikdy v živote nikdy za tú cenu sa to vůbec neoplatí !!!!

30/10/2017 15:20
Nika

Veľká nespokojnosť , objednaný tovar mali skladom , ale aj napriek tomu ho stále nemám. Operátori poskytujú nepravdivé informácie , nikto nevie, kedy mi tovar doručia. Budem musieť asi objednávku zrušiť.

24/10/2017 13:57
Antalová Zuzana

Taktiež môžem prispieť len negatívnou skúsenosťou. 11.9. som si objednala a hneď aj zaplatila rozťahovací gauč. Hneď po zaplatení mi prišiel mail, že tovar mi bude doručený do 11.10. Nakoľko sa tak nestalo od toho dátumu som sa niekoľko krát informovala kedy mi ho doručia. Zakaždým menili dátum doručenia aj napriek tomu že na sklade v Brne ho mali od 3.10.Operátori mi sľubovali, že mi zistia v sklade kedy ho posunú prepravcovi no viacej sa neozvali, a každý mi dával odlišné informácie o pripravení tovaru. 24.10. som objednávku stornovala. Som zvedavá ako dlho im bude trvať vrátenie peňazí. Veľká nespokojnosť s komunikáciou a nedostatočnými informáciami od operátorov a neschopnosťou obchodu posunúť tovar čo najskôr k zákazníkovi.

20/10/2017 12:56
Denisa

V živote už cez eshop okay nikdy nič neobjednám! Som nesmierne sklamaná ako dopadol celý obchod! 31.8.2017 som si objednala-zaplatila rám postele do 4.10.2017 mal byť najneskôr u mňa. Každý týždeň aj niekoľkokrát som volala na infolinku kde mi boli stále podávané iné informácie! 18.10.2017 som bola nútená objednávku stornovať nakoľko môj tovar bol v absolútnom nedohladne!! Jedna veľká katastrofa!! Od takejto spoločnosti som toto naozaj nečakala!! Nikdy viac!

Pridať komentár