Okay.sk – skúsenosti a recenzia

Spoločnosť OKAY s.r.o. bola založená v Brne v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila o osem rokov neskôr. Rozširovanie siete pobočiek prebieha naozaj raketovým tempom – v súčasnej dobe ich na území SR a ČR nájdete až 120. Zákazníci majú k dispozícií viac než 160 000m2 predajných plôch a služby odborne vyškoleného personálu.

Okay.sk hodnotenie

Spoločnosť totiž kladie dôraz na to, aby mohla byť čo najbližšie ku svojmu zákazníkovi. Aj preto sa snaží neustále vyhľadávať nové a dostupnejšie priestory, v ktorých bude môcť plniť najnáročnejšie potreby svojich klientov. Cieľom tejto siete elektra je otvoriť ďalších 100 pobočiek. 

Na okay.sk nakúpite okrem širokej ponuky elektra aj nábytok. Eshop je držiteľom ocenenia Overený obchod roku 2016, ktorý udeľuje spoločnosť Pricemania.

Hodnotenie na Heureka.sk

Elektronický obchod je na heureke hodnotený veľmi pozitívne. Najčastejšie uvádzané pozitíva sú výhodná cena, dostupnosť predajní, fakt, že sú pobočky otvorené aj cez víkend, možnosť osobného odberu, ochotný personál alebo aj to, že si môže zákazník tovar prezrieť naživo. 

Negatívnych reakcií nie je veľa. Často sa však spomína nevhodné usporiadanie predajne, nedostatok personálu na predajni, nedostatočná kvalifikovanosť predajcov, nedostupnosť tovaru alebo vyššia cena produktov na kamennej predajni (v porovnaní s eshopom). 

3 dôvody, prečo radšej nakúpiť cez eshop

  • Na eshope zákazník nájde niekoľkonásobne viac položiek ako na predajni.
  • Eshop má oproti predajniam výhodnejšie ceny.
  • Zákazník môže nakupovať kedykoľvek: 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Doprava elektra do 50 kg za vynikajúcu cenu

Okay.sk je jedným z mála eshopov, ktorý vám dovezie aj ťažšie kusy elektra (do 50 kg) za naozaj výbornú cenu (aktuálne 4,40 €). Zákazník samozrejme môže využiť aj možnosť osobného odberu vo vybranej predajni, pričom si môže vybrať z dvoch typov odberu – Express (dodanie elektra do 1 – 2 pracovných dní,  manipulačný poplatok aktuálne 5,00 € – 24,20 €) alebo Štandard (2 - 4 pracovných dni, manipulačný poplatok aktuálne 0,99 € – 1,99 €). 

K osobnému odberu Štandard získa zákazník zľavový kupón vo výške 1,50 €, ktorý si môže uplatniť pri nákupe nad 5,00 €. 

Spoločnosť Okay umožňuje využívať jeden zo 4 druhov platby – v hotovosti (na predajni), platba na dobierku pri preberaní tovaru (spoplatnená sumou 2 €), bankový prevod a nákup na splátky.

Zákazníci môžu využiť aj akciu Doprava zdarma, ktorú eshop pravidelne ponúka.

Naša testovacia objednávka

Eshop sme sa rozhodli otestovať objednávkou tabletu. Už pri druhom kroku nákupného procesu sme boli milo prekvapení dopravou zdarma – na webovej stránke sme totiž nepostrehli informácie o prebiehajúcej akcií na dopravu. V zhrnutí objednávky sme mali možnosť priplatiť si dodatočné služby – rozšírenie záruky a poistenie proti krádeži a rozbitiu.

Po odoslaní objednávky nám bol okamžite doručený info mail s jej zhrnutím. Objednávku sme odoslali vo večerných hodinách, keďže bol však tovar skladom, tablet bol na ďalší deň vyexpedovaný a nasledujúci pracovný deň aj doručený. Tovar bol v balíku dostatočne ochránený pred poškodením, bol kompletný a funkčný. Služby eshopu okay.sk teda môžeme z vlastnej skúsenosti hodnotiť ako pozitívne.

Hodnotenie článku:
(79.6%)

Komentáre

18/10/2019 17:25
Mária

Neodporúčam,reklamovali sme kávovar z dôvodu,že nám nevedel pretlačiť kávu...no vrátil sa nám v hrôzostrašnom stave...,ich servis a reklamácie vôbec nefungujú...v žiadnom prípade OKAY neodporúčam a šírim to aj naďalej...

12/10/2019 01:23
Nika

Neznášam chodiť do predajne okay elektro. Dala som si opraviť čisto nový foťák kúpený v ten deň v Okay, zobrali ho na reklamáciu a vrátili taky istý o 3 mesiace vraj je bezchybný. Foťák stále nešiel ale s nimi sa dohodnúť nedalo, nechceli vrátiť peniaze za poškodený tovar ani uznať reklamáciu. Vždy tam idem iba z donútenia keď v iných elektrách nemôžem zohnať daný produkt. Okay Púchov vždy keď vojdem do predajne obsluha na telefónoch, rozprávajú sa medzi sebou.. Ja ako zákazník chcem poradiť a ani sa na mňa nepozru to je prístup predajcov? Zákazník by mal byť na prvom mieste a telefóny pred ľuďmi nepoužívať. Komunikujú iba zamestnanci medzi sebou pokiaľ tam zúfalo neprídem a nepoprosim aby mi poradili tak úplný nezáujem ešte sa tvária že čo si to dovoľujem vyrušovať ich. Podľa mňa zbytočne veľa zamestnancov na to aby sa rozprávali medzi sebou, to môžu na iných miestach a nie v práci.

27/09/2019 14:19
Gabriela

V živote už nenakúpim v okay. Zavádzajú v letákoch zľavy ktoré v realite ani neexistujú.

20/09/2019 20:49
Paul

V eshope okay som objednal práčku, prišla neskôr ako bolo pisané a ešte poškodená. Dovolať sa veľký problém na email prišla len odpoveď, že ju evidujú nič viac. Stará práčka mi odišla, teraz ide víkend na vybvavenie reklamácie majú čas . Veĺké sklamanie , už nikdy nič neobjednám! !!!!!!!!!!!!!!!!!

06/09/2019 16:22
Jaroslav

Pre babku som hľadal vhodný telefon a rozhodol som sa pre klasiku. Nokia rezervovaná cez internet k prevzatiu na predajni za 51,87€ platba kartou pri prevzatí 54,60€ na predajni Bánovce nad Bebravou.. Akciovú cenu akosi predajca zabudol a akciovú cenovku asi ktorýsi kolega zlikvidoval aj keď bol stále vystavený. Odporné praktiky. Treba si dávať na nich obrovský POZOR ak sa v okay rozhodnete niečo nakupovať.

04/09/2019 20:52
Dodo

Nespokojnosť v plnej miere. Dal som reklamovať mobil a o mesiac keď som si ho bol vyzdvihnúť dozvedel som sa že reklamáciu neprijali kvôli "ohnutému displeju" ktorý predtým ako som ho poslal do servisu vôbec ohnutý nebol kedže ho kontroloval aj predavač a pritom je problém s androidom a displej funguje takže krivý displej s opravou nemá nič spoločné...

04/09/2019 12:39
Rony

V tomto obchode uz v zivote nenakupim.Dvakrat som tam kupil bielu techniku a dvakrat reklamacia.Ze predavaju druhotriedny tovar sa mi potvrdilo z viacero zdrojov,ale to neni to najhorsie.Sposob ako odmietli reklamaciu nema obdoby.Ani sa nikto nepozrel na vadu a na 29 mi napisali ze som si vyrobok poskodil sam!!!! NIKDY VIAC OKAY elektro!!!!

13/08/2019 09:46
Lubomir Ludvig

19.7.2019 som si objednal a zaplatil reproduktory k PC.Dnes je 13.8.2019 a ziadne reproduktory mi neboli dodane.Na moje maily mi nikto neodpoveda.Ceski bratia ma maju na salame.NIKDY VIAC!

28/06/2019 19:56
Mária

Kúpili sme si pracku Samsung prišla v stave ako používaná z bazaru!!! Na dvoch miestach dosť otlčena. Nikdy viac okay!!!

10/04/2019 15:39
roman

Nikdy viac kupovat okey

05/04/2019 15:23
Marián

Okay Elektro (Zlaté Piesky) - absolútne neodporúčam. Kúpil som si tam notebook, v záručnej dobe sa mi pokazil 4x. Ani po štvrtom uznaní reklamácie mi neboli ochotní vrátiť peniaze, či ho vymeniť za nový. Personál sa len vyhováral na servis, servis sa vyhováral na predajcu a stále dokola, až mi v posledný možný deň vybavenia reklamácie oznámili, že oni potrebujú ešte čas. Oznámil som, že sa otočím na inšpekciu a kontakty v médiách. Po tomto oznámení vedúci predajne vytlačil storno účet a vrátil plnú sumu za počítač. Ak sa boja takýchto postupov nespokojného zákazníka, aký bordel a špinu tam musia robiť? Peniaze som síce po dlhých mesiacoch dostal naspäť, ale naozaj neodporúčam nakupovať v tejto sieti. Sú to absolútne neschopní a nekompetentní ľudia.

07/01/2019 17:58
Ľubnoslav

Už nikdy si neobjednám a nekúpim tovar v tejto firme! Naposledy som si kúpil NB HP , pričom predávajúci ma uisťil, že nebol ešte použitý. Po príchode domov a jeho naštartovaní sa objavilo na obrazovke meno "HALAH AKBAR" a NB bol zaheslovaný. Pomôcka pre heslo bola "gbt", čo je firma obchodujúca s krvou.
Musel som si zavolať technika, ktorý 6 hodín uvádzal NB do výrobného nastavenia. Stálo ma to peniaze a nervy!!!
Toľkú neserióznosť od predajcov som ešte nazažil a dúfam, že nezažijem!!!
Vyvarujte sa predajni pri Kauflande v Pod.Biskupiciach!

05/10/2018 11:37
Jan Bulak

4.10.2018 dosla sms ze si mam prist prevziat reklamaciu, v ten den som prisiel na predajnu , ked som si prezrel mobil chybalo na nom ochranne sklo ked som to oznamil predavacke ma chcela ubiest do omylu ze som tam sklo nemal, lebo to neni zapisane . Tovar som neprevzal a dohodli sme sa ze mam prist na druhy den bude tu veduci. Kedsom prisiel na druhy den veduci tam nebol a bola tam druha osoba ktora mi oznamila ze mi tovar nevida, tak som si pital kontakt na veduceho ten so mnou jednal ako s retardom ze mozno sa dohodneme. Potom je dlhom jednani ze si nebudem nic narokovat mi bol tovar vydany. Chcem len dodat ze na telefone odisla zakladova doska, ked som sa pýtal odbornikov jednoznacne povedali ze to nie je tovar 1.triedy . Mobil bol pouzivany par mesiacov. Takze keby bol tento tovar oznaceny ako tovar nizsiej kvality rak ho urcite nekupujem, aby som sa vyhol tomu co som zazil.




28/08/2018 16:20
Jana

ĆITAM TU SAME NEGATIVA,ALE JA BY SOM CHCELA NAPISA,ŹE S OKAY MAM VYBORNU SKUSENOST.Kupovala som v Martine chladničku a sporak.Bola nedela a vobec som netušila,že dopravca bude tak ochotny a chladničku mi dovezie hneď.Pri dovoze sa ma opytal,či mi treba zapojiť aj sporak s potvrdenim zaruky.Som velmi rada,že som nemusela čerpať volno v praci a tovar aj so zapojenim som mala v nedelu doma.Nemal ani problem vziať mi stare kusy.Za mňa 1*.

11/06/2018 18:16
Ferdinand

Z E shopom aj reklamaciou zla skusenost, tovar v reklacii 2 mesiace a po uznaný reklamacie aste povedali, ze vratenie penazi musi schvatit nejaky regionalny veduci, zatial cakam tyzden....este nezavolali...

17/04/2018 16:54
Martin

Ľudia ,ja som dal do opravy mobil,pozarucnej dobe 20.11.2017.Po troch mesiacoch mi prišiel v takom stave že neisiel ani zapnúť.Dnes je 17.4.2018 a po reklamácii mi povedali aby som si ho dal opraviť ešte raz.Takze som prišiel o mobil Samsung Note4
Dávajte si na nich pozor ojebavaju a hlavne v Topoľčanoch v Okay predajniach.

20/11/2017 09:45
Ivana

Ahojte,

Tiez velmi negativna skusenost s e-shopom! 25.08.2017 som objednala a zaplatila kuchynsky blok s dodaciou dobou 3-5 tyzdnov, kde som nasledne obdrzala email o potvrdeni objednavky a dodacou dobou do 4.10.2017, co sa samozrejme nestalo. Nekompetentni personal na hakaznickej linke sa vyhovaral na uzavierku skladu. Na staznost v podobe emailu mi odpovedali po 1,5 meciaci! Po naslednom emaili o doruceni zasielky najneskor do 15.11.2017, co sa znovu nestalo som kontaktovala zakaznicky servis znovu! Bez pomoci! Ani ma nechceli orepojit s nadriadenym! No pracovnicka mi slubovala dodavku do konca tyzdna 24.11.2017. V piatok 17.11.2017 som obdrzala email ze si mam tovar vyzdvihnut na oredajni! (Mam zaplateny dovoz do domu a montaz!) povedzte mi niekto ci toto je seriozny obchod, nedoporucam nikomu!
Teraz mozem odznova riesit dopravu a montaz s nimi!

17/11/2017 12:14
Patrik Pólya

Dobrý deň, moja skúsenosť s okay je taktiež negatívna.Dňa 7.9.2017 tovar objednaný(jedálenský stôl, stoličky, a stolíky pri postel) a samozrejme zaplatený. Dodanie 3-5 týždňov. Po tomto termíne prišiel email dodanie do 23.12.2017.Následne prišiel opravný email že doručenie bude najneskôr do 14 dní...teda do myslím 10.11 Každý týždeň volám na ich infolinku no samozrejme poskytujú zavádzajúce informácie ako: veľa objednávok, nedostupnosť tovaru, problém s dodávateľmi, systémová chyba s priradením objednávky, tovar už je na ceste...V rámci kompletnej rekonštrukcie bytu som prevažne využíval iba internetové obchody a ani s jedným nebol problém či už s termínom dodania alebo kvalitou výrobkov. Do dnešného dňa tovar nebol doručený. No v tomto obchode Okay by sa mali nad sebou zamyslieť. Tento text nevyrieši môj problém no dúfam že pomôže odradiť veľa ľudí pred vytvorením objednávky z okay a ak nie tak aspoň potom pochopíte o čom tu ľudia píšu....

15/11/2017 20:42
Juraj

Dňa 10.10.2017. som si objednal nábytok do detskej izby . Všetky položky boli IHNEĎ k ODOSLANIU !! a do dnešného dňa nábytok nemáme . Dňa 13.10. mi prišiel email , že bude doručený do 23.12. a o pár minút ďalší email že najneskôr do 15.11. Zavolal som na infolinku že nech mi to vysvetlia ako to vlastne je . Po cca 2 hodinách telefonovania ( je to platená linka !! ) , zodvihla operátorka a povedala že to je v systéme, ale nevie kedy to bude . Tak som písal asi 3 krát na ich kontaktný mail , bez odpovede , bez odozvy . Znova som viackrát volal z otázkou kedy môžeme očakávať nábytok , tam nikto nič nevie . Nekomunikujú so zákazníkom , termín im nič nehovorí , stále neviem či to príde alebo nepríde , a hlavne kedy či o mesiac , o dva , o rok . Proste v tomto obchode zhasnúť svetlo a zamknúť . Rozhodne nikdy viac , neodporúčam .

15/11/2017 11:43
katarína šperňáková

veľmi veľká nespokojnosť. Objednala som si tovar 15.10 . Nábytok do obývačky gauč, posteľ a skriňu . všetko okrem skrine mali na sklade . zaplatila som peniaze za tovar hneď ako som bola na predajni . Nikto sa mi za mesiac nevedel ozvať čo je s nábytkom ktorý som si kúpila. Dne mi odpovedali KONEČNE na můj e mail kde som zistila že nábytok ktorý som si objednala v 15.10 im MOŽNO príde v polke decembra na ich centrálny sklad a tak mi ho pošlu!!! veľké sklamanie veľmi veľké . OKAY už nikdy v živote nikdy za tú cenu sa to vůbec neoplatí !!!!

30/10/2017 15:20
Nika

Veľká nespokojnosť , objednaný tovar mali skladom , ale aj napriek tomu ho stále nemám. Operátori poskytujú nepravdivé informácie , nikto nevie, kedy mi tovar doručia. Budem musieť asi objednávku zrušiť.

24/10/2017 13:57
Antalová Zuzana

Taktiež môžem prispieť len negatívnou skúsenosťou. 11.9. som si objednala a hneď aj zaplatila rozťahovací gauč. Hneď po zaplatení mi prišiel mail, že tovar mi bude doručený do 11.10. Nakoľko sa tak nestalo od toho dátumu som sa niekoľko krát informovala kedy mi ho doručia. Zakaždým menili dátum doručenia aj napriek tomu že na sklade v Brne ho mali od 3.10.Operátori mi sľubovali, že mi zistia v sklade kedy ho posunú prepravcovi no viacej sa neozvali, a každý mi dával odlišné informácie o pripravení tovaru. 24.10. som objednávku stornovala. Som zvedavá ako dlho im bude trvať vrátenie peňazí. Veľká nespokojnosť s komunikáciou a nedostatočnými informáciami od operátorov a neschopnosťou obchodu posunúť tovar čo najskôr k zákazníkovi.

20/10/2017 12:56
Denisa

V živote už cez eshop okay nikdy nič neobjednám! Som nesmierne sklamaná ako dopadol celý obchod! 31.8.2017 som si objednala-zaplatila rám postele do 4.10.2017 mal byť najneskôr u mňa. Každý týždeň aj niekoľkokrát som volala na infolinku kde mi boli stále podávané iné informácie! 18.10.2017 som bola nútená objednávku stornovať nakoľko môj tovar bol v absolútnom nedohladne!! Jedna veľká katastrofa!! Od takejto spoločnosti som toto naozaj nečakala!! Nikdy viac!

Pridať komentár