Okay.sk – skúsenosti a recenzia

Spoločnosť OKAY s.r.o. bola založená v Brne v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila o osem rokov neskôr. Rozširovanie siete pobočiek prebieha naozaj raketovým tempom – v súčasnej dobe ich na území SR a ČR nájdete až 120. Zákazníci majú k dispozícií viac než 160 000m2 predajných plôch a služby odborne vyškoleného personálu.

Okay.sk hodnotenie

Spoločnosť totiž kladie dôraz na to, aby mohla byť čo najbližšie ku svojmu zákazníkovi. Aj preto sa snaží neustále vyhľadávať nové a dostupnejšie priestory, v ktorých bude môcť plniť najnáročnejšie potreby svojich klientov. Cieľom tejto siete elektra je otvoriť ďalších 100 pobočiek. 

Na okay.sk nakúpite okrem širokej ponuky elektra aj nábytok. Eshop je držiteľom ocenenia Overený obchod roku 2016, ktorý udeľuje spoločnosť Pricemania.

Hodnotenie na Heureka.sk

Elektronický obchod je na heureke hodnotený veľmi pozitívne. Najčastejšie uvádzané pozitíva sú výhodná cena, dostupnosť predajní, fakt, že sú pobočky otvorené aj cez víkend, možnosť osobného odberu, ochotný personál alebo aj to, že si môže zákazník tovar prezrieť naživo. 

Negatívnych reakcií nie je veľa. Často sa však spomína nevhodné usporiadanie predajne, nedostatok personálu na predajni, nedostatočná kvalifikovanosť predajcov, nedostupnosť tovaru alebo vyššia cena produktov na kamennej predajni (v porovnaní s eshopom). 

3 dôvody, prečo radšej nakúpiť cez eshop

  • Na eshope zákazník nájde niekoľkonásobne viac položiek ako na predajni.
  • Eshop má oproti predajniam výhodnejšie ceny.
  • Zákazník môže nakupovať kedykoľvek: 24 hodín denne, 365 dní v roku.

Doprava elektra do 50 kg za vynikajúcu cenu

Okay.sk je jedným z mála eshopov, ktorý vám dovezie aj ťažšie kusy elektra (do 50 kg) za naozaj výbornú cenu (aktuálne 4,40 €). Zákazník samozrejme môže využiť aj možnosť osobného odberu vo vybranej predajni, pričom si môže vybrať z dvoch typov odberu – Express (dodanie elektra do 1 – 2 pracovných dní,  manipulačný poplatok aktuálne 5,00 € – 24,20 €) alebo Štandard (2 - 4 pracovných dni, manipulačný poplatok aktuálne 0,99 € – 1,99 €). 

K osobnému odberu Štandard získa zákazník zľavový kupón vo výške 1,50 €, ktorý si môže uplatniť pri nákupe nad 5,00 €. 

Spoločnosť Okay umožňuje využívať jeden zo 4 druhov platby – v hotovosti (na predajni), platba na dobierku pri preberaní tovaru (spoplatnená sumou 2 €), bankový prevod a nákup na splátky.

Zákazníci môžu využiť aj akciu Doprava zdarma, ktorú eshop pravidelne ponúka.

Naša testovacia objednávka

Eshop sme sa rozhodli otestovať objednávkou tabletu. Už pri druhom kroku nákupného procesu sme boli milo prekvapení dopravou zdarma – na webovej stránke sme totiž nepostrehli informácie o prebiehajúcej akcií na dopravu. V zhrnutí objednávky sme mali možnosť priplatiť si dodatočné služby – rozšírenie záruky a poistenie proti krádeži a rozbitiu.

Po odoslaní objednávky nám bol okamžite doručený info mail s jej zhrnutím. Objednávku sme odoslali vo večerných hodinách, keďže bol však tovar skladom, tablet bol na ďalší deň vyexpedovaný a nasledujúci pracovný deň aj doručený. Tovar bol v balíku dostatočne ochránený pred poškodením, bol kompletný a funkčný. Služby eshopu okay.sk teda môžeme z vlastnej skúsenosti hodnotiť ako pozitívne.

Hodnotenie článku:
(80.4%)

Komentáre

06/11/2023 08:55
Jaroslav

Neodporúčam túto spoločnosť, zavádzanie zákazníka pri akcii ...predaj sobota bez DPH......, nekontaktovanie potvrdenia rezervácie v ten deň. Po zistení tovar v predajni poškodený, neochota a klamlivé údaje v e-shope Okay spoločnosti. Nikdy viac

17/08/2023 11:33
Ján

Okay nábytok - najhoršia skúsenosť. Nikdy viac. Dôrazne dporúčam vyhnúť sa tomu obchodu. Kuchyňa prišla s meškaním, nekompletná a poškodená. Zákaznícka podpora drzá.

19/07/2023 10:15
Ján

Ruky preč od tohto obchodu!!! Dajte si na nich obrovský pozor, tovar zaplatíte, dostanete ho neskoro a ešte aj v zlom stave. S reklamáciou to je na veľmi široké lakte, proste šmejdi!

31/05/2023 19:53
Oľga Bartošová

Dobrý deň pirate mi včera som v Okey kúpila posteľ rohový ale opačnu mám ju ešte zabalenú vôbec není rozbalena neviete či mi ju vimenia

24/04/2023 19:36
Mirka

Predajnu Okay NEODPORUčAM,na vianoce kupený holiaci strojček,ktorý za nova nefungoval-neholil,dala som ho na reklamáciu-vyhodnotenie reklamacie,vraj tupé žiletky-podotýkam,bol len raz vyskušaný,takže reklamácia mala byt uznaná,dala som ho tri krát,ak ho vobec niekam poslali a druhý krát-vraj je v poriadku-reklamáciu poriešit v tomto obchode-katastrofa,som sa tam nabehala,a pri tretej reklamáci,ako som ho zaniesla na druhý den volali,že reklamácia je vybavená,prídem na predajnu,že či to vobec posielali-hroznéé

18/04/2023 10:41
Peter

Som veľmi sklamaný objednal som si už rozbalení kus zosilovača.Po zapojení som zistil že nevydáva žiadny zvuk.Reklamacia bola zamietnutá že vraj preletieť po skrate.Hlavné je že mám doma prepetovú zásuvku a zosik svieti reaguje len sú spálené koncové výstupy.

10/01/2023 17:05
Zuzana

Veľmi negativna skúsenosť. 17.12.2022 som si objednala a zaplatila na predajni vstavanú mikrovlnnú rúru. 3x mi prišiel mail,,aby som zaplatila tovar, inak mi ho stornujú. Po vytelefonovaní a preukázaní dokladu o platbe sa mi ospravedlnili a že mi teda dodajú tovar. Čakala som ďalší týždeň a nič sa nekonalo. Zavolala som tam znova a že nemajú to ešte doriešené. Objednávku som stornovala poslala im môj iban a dodnes mi peniaze neboli pripísané na môj účet. Nemám ani tovar a ani peniaze. Neodporúčam nikomu nakupovať v tak nemožnej spoločnosti ako je Okej...Nikdy viac!!!!

03/01/2023 15:35
Tibor

Tiež zlá skúsenosť...
Cez eshop som si objednal nábytok (malú regálovú skrinku), ktorá dorazila v poškodenom stave. Ihneď som si to dal na reklamáciu...vypísal som reklamačný protokol, poslal som spolu s fotkami, a ďalšími informáciami na posudzovanie tak ako to potrebujú. Potom mi napísali, že moju reklamáciu vybavili odstúpením od zmluvy a vrátením peňazí na môj úĉet...i keď som si ja osobne žiadal prostú výmenu tovaru. Ale dobre...tak som im napísal, že ak to chcú vybaviť takto aspoň nech mi pošlú nejakú adresu kam mám im poslať naspäť ten poškodený tovar na vlastné náklady. Odvtedy som od nich nič nepočul...darmo im píšem ďalší email, nič. Je to ten najhorší postup...

19/12/2022 18:20
Peter Sirotňák

Vyplatil som gauč na predajni v Košiciach pri tescu bude vraj doručený v stredu minulý týždeň na ich predajňu a môžem si ho vyzdvihnúť je pondelok nasledujúci týždeň prišla síce sms ale na predajni ho nemajú a ani nevedia kde je vraj ja si mam googlit ze kde je. Po nejakom menšom "rozhovore" zrazu ho našli na vydanom mieste niekde na alejovej ani sami netušia kde majú sklad a ten je len do 16.00 otvorený no určite nebudem od nich nič viac brat neschopnosť a neucta k zákazníkov

18/11/2022 19:42
Stanislav

Nespokojnost . Odporucam vyhybat sa tomuto kvazi obchodu. Marne cakam na objednany tovar a aspon na nejaku odozvu co sa deje. Ospravedlnenie? To nehrozi . Vsetko uplne zle. Nikdy viac Okay

08/11/2022 16:38
Marek

Obchod neodporúčam. Objednal som si umývadlo so skrinkou a závesnu skrinku. Zaplatené do predu 700 euro. Obe skladom s dodaním 3-5dni. Presiel mesiac a mam len umývadlo. Najskor zistili poškodené umývadlo u nich, to poslali druhé a je OK, potom prišla závesná skrinka poškodená mne. Mali poslať novú, z ktorej ešte mali 3 kusy skladom, prešli 3 tyzdne a nič. Komunikácia žiadna, o všetko sa musíte informovat vy, vyvolávať, vypisovať...Samozrejme oficiálne neporušil nič, lebo 30dni od reklamácie ešte neprešlo, takže ak príde znova poškodená tak môžem zasa rátať 30dni. Žiadna ľudskosť tu neni, len stroj jak ta ich infolinka.

25/10/2022 19:28
Michal

Už nikdy viac. Novú práčku doviezli o deň neskôr, ako avizovali ( zbytočne čerpana dovolenka). Na druhý deň ju priviezli, keď sme neboli doma (bez ohlásenia). Prevzala ju dcéra a kuriér nam ukradol/ odviezol "starú" pracku aj keď sme o to nežiadali, nič nezaklikli ani inak neprajavili o túto službu zaujem. Práčka bola úplne bez chyby a potrebovali sme ju použiť na inom mieste. Podľa okay, to je automatická služba (čisté klamstvo v obchodných podmienkach je "v prípade potreby odvezieme starý spotrebič"). Ďalšia reakcia bola, že práčka je zošrotovana a nech si to riešime s kurierskou spoločnosťou. Ale my ani nevieme aká to bola. My máme zmluvu/objednávku s okay. Vraj keď sa nám nepáči nech to dáme na súd. Ani obyčajne prepáčte alebo mrzí nás to ani žiadna trápna zľava. Nič. Také arogantné správanie k zákazníkovi je na pohľadanie. Takže Okay nula bodov. Nie len, že sú arogantný, nevybavia reklamácie ale ešte ešte Vám v pohode ukradnú aj dobrý spotrebič a pošlú Vás dočerta. Táto firma nesiaha ani po členky ostatným hráčom v segmente.

29/08/2022 08:59
Nikola

Som sklamaná s komunikáciou.. na call centre sa s vami rozprávajú ako keby ste ich otravovali.. a odpoveď na mail dostanete tak o týždeň najskôr, hlavne ze píšu ze odpoveď dostanete ešte v daný deň, klamari

06/08/2022 12:33
Veronika

Tento obchod nikdy viac, objednala som si nábytok, ktorý prišiel poškodený, tovar prišiel cca 11.6.22 dnes je 6.8.22 a reklamácia nie je stále vyriešená!! Nehovoriac o úplnej zlej komunikácií. NEODPORUCAM!!

02/07/2022 21:18
Silvia

Objednali sme si gauč reklamácia trvala skoro dva mesiace! Nikto s nami nekomunikoval prišiel mi jeden e-mail že prijali reklamáciu a dva mesiace nič kým som tam nezavolala,že čo sa deje.
Keď mi poslali konečne nový gauč tak mi ho poslali bez nožiek takze sme si ich odmontovali zo starého!
Všetko bolo vyplatené už keď nám prví krát priniesli tamten gauč. Všetko som vyplatila a az ked sme ho rozbalili som prišla na to že je to opačná strana aku sme chceli. A po tom čo mi priniesli ten správny ktorý bol vyplatený už pred dvomi mesiacmi mi zavolala Pani že mám prísť zaplatiť gauč !!!!!
Jeden bordel,chaos !!! Neodporúčam a nekúpila by som si tam už ani žiarovku .

28/06/2022 14:24
Petra

Neodporúčam!!????objednala som si tovar oukej bolo napísané že doba dodania bude dlhšia lebo to majú na viacerych skladoch povedala som si dobre veď neponáhľame s tým počkám.bola možnosť si vybrať medzi dvoma prevádzkarní v Trnave a Banskej Bystrici keďže byvam pri tt zvolila som Trnavu po pár týždňoch mi prišiel email že si tovar môžem vyzdnivhnut v tt na chovateľskej super idem hneď v piatok nech to mám skrku hodinu a pól bludim po chovateľskej už mi dochádzali nervy s jednotky má poslali na 2 s 2 na 1 potom som to vzdala a išla do oukej obchodu tam o ničom nevedeli tak som to vzdala a šla domov. večer mi vola pani že či som si objednala tovar a že oni tu prevádzku v tt ešte nemajú otvorenú a”akože vazne po emaili že si ho môžem vyzdnihnut”povedala som si dobre tak mi to teda posli te kuriérom ale ja ho platiť nebudem na další den som chvala bohu bola po nočnej mobil vypnutý oni poslali kuriérom a že 20€ reku to si radšej vyzdvihnem v bb keď pôjdem pracovatne okolo.dobre za týždeň aj pár sní som šla cez Banskú skoro hodinu som chodila po veľkom areáli!!???? nikdo nevedel že je tam vydajovna!! Už som to chcela vzdať až som zbadala že gls služba vravím si opytams a tam posledná šanca potom na to kašlem a aha pani vraví že anoo to sú oni ale nemajú tam označenú vydajovnu!takze veľmi pekne dakujem za stratený čas za prevezené peniaze a nervy o ktoré som pri tom prišla!takze vôbec neodporúčam!!????(a ešte podotknem že ľudí čo tam pracovali v areáli vraveli že chodia tadeto ľudia a hľadajú to dosť často a nemozu to nájsť takze úplne skvelý prístup!

14/04/2022 19:29
Daniel Laczo

V Okay shop som si kúpil sedaciu súprava v tvare U rozkladacia Klay uni r. ÚP sivá,čierna. Sedačka prišla. No nedala sa zložiť. V zadných bočniciach boli vypadnuté skrutky. Samozrejme som ju reklamoval 21.2.2022. E-mailom som komunikoval s p.Vrbovú a tá mi oznámila po 8. dňoch, že reklamáciu dávajú na posúdenie výrobcovi. Dnes je 14.4.2022 a žiadna odpoveď. Prečítal som si podmienky, ktoré má Okay a reklamačný poriadok. Samé bláboly. No počkám ešte pár dní či sa zobudia. Určite budem toto riešiť cez Slovenskú obchodnú inšpekciu. Nedoporučujem objednávať cez shop, úplná katastrofa.

06/04/2022 14:35
Viera

Ój, keby som si predtým, ako som si u vás objednala sedačku, ktorá po týždni objednávky a po zaplatení, záhadným spôsobom zmizla z vášho skladu, bola pozrela RECENZIE !!!!!!!!!!!!!!!!! Kto by si pomyslel, že taký veľký obchodný reťazec, ako je OKAY, má toľko nespokojných zákazníkov!!!!!!!!!!!!!! Po týchto skúsenostiach, sklamaniach a podvádzaniach sa divím, že ešte existujete!!!!!!! SOM VEĽMI, VEĽMI SKLAMANÁ! OKAY, NIKDY VIAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30/03/2022 06:21
Marián

Po skúsenostiach v tomto elektre nikomu už neodporúčam tam nakupovať. Kúpili sme soundbar v októbri 2021, nefunguje doteraz po dvoch reklamáciach a je koniec marca 2022, ešte sme ho ani nevyužili. Nemáme ani peniaze iba nefunkčnú vec. Reklamácie neuznávajú iba okrádajú ľudí. Okay Košice resp. Toto elektro nikdy viac

22/03/2022 12:55
Jozo

Predávajú bazárový tovar, reklamacia nevybavitelna.

15/03/2022 10:07
Romana

Už nikdy!!! Objednala som cez eshop skriňu za 150€ mam ju už dva mesiace objednanú a zaplatenú a skriňa nikde???? non stop mi chodia emaily že skriňa je už na ceste a budú ma informovať o dni doručenia… no skriňa stále nikde

14/03/2022 14:55
Patrik

Tovar pisany skladom nedodali ani po mesiaci... Nikdy viac !!!

10/03/2022 20:32
Mária

Skutočne katastrofa!!!!tri mesiace čakám na konferenčný stolík, na emaily neviem kedy racia odpovedať,majú k dispozícií 2 druhy kontaktov /telefon,email/ a nevedia dať vedieť, že tovar bude meškať!ani doteraz ho nemám,samozrejme už je zaplatený!nikdy viac!

07/03/2022 09:54
Anna

Tiež veľmi negatívna skúsenosť s e-shopom! Dňa 20.01.2022 som objednala a zaplatila konferenčný stolík s dodacou dobou do 6 týždňov. Pri informácii po 7 týždňoch mi bolo oznámené, že pravdepodobne budem čakať ďalšie 3 - 4 týždne. Takže nikdy viac "OKAY".

25/02/2022 14:25
Jarka

Nikdy viac OKAY. Objednávka cez eshop, zaplatená 6.2.2022. Po dvoch písomných a dvoch telefonických reklamáciách 25.2.2022 odstupujem od zmluvy. Oznámené mi bolo že peniaze dostanem naspäť najskôr o mesiac. Toto je na prešetrenie pre SOI.

23/02/2022 20:00
Jaroslav

Prepáčte ale už nikdy okay oklamali ma kúpil som router a kábel za 5€ a priplatil som si že ked sa mi router pokazí tak mi ho hned vymenia to mi povedal predavač tak sa pokazil a ked som došiel do predajne tak už to neplatilo 30dní na opravu a vôbec ich nezaujímalo že som si doplatil že to je na kábel ktorí si inde môžem kúpiť za 2€ sú to podvodníci už nikdy tam nič nekúpim podvodníci ja budem 30dní bez netu kúpim druhy a po oprave pred nimi ho rozdupem.

19/02/2022 14:51
Lenka

Dnes, 19.2.2022 som navstivila predajnu Okay elektro Liptovsky Mikulas.
Pani predavacka Katarina mi sla poradit s vyberom sackov do vysavaca. Najprv povedala ze ich nemaju,potom mi jedno balenie podala,pytam sa,ako prisla na to e su spravne?! Odpoved-"my mame na to knizku,ked mi neverite,pozrite sa". Pozrela som sa teda,kupila, sla domov, sacky samozrejme nepasovali do daneho vysavaca. Sacky som vratila do predajne,zduta,arogantna administrativna pracovnika Katarina mi bez slova,bez ospravedlnenie vratila peniaze.
Do buducna odporucam si zobrat radsej den volna,ako sa spravat takto v k zakaznickom. Viackrat predajnu nenavstivim,prajem vsetko dobre.

15/02/2022 00:27
M

Objednali sme si nábytok a o 2 mesiace nam len poslali email že nám vrátia peniaze .
Aby som vedel prečo musel som im zavolať a nakoniec buď sa balík poškodil alebo stratil u kuriéra , a pri to v reklame všade že vraj špičková doprava :D tak to určite , nikdy viac tam nenakupujem , tak som sa na to tešil ale teraz namiesto 95€ stojí skoro 140€

07/02/2022 15:31
Marcel

objednal som si este v decembri 2021 tovar, poslani bol ale len polovica, aj ked som vystavil reklamaciu , po 2 tyzdnoch ma akoze kontaktovali mailom, ze jestli mi bolo nieco dorucene, pri odpisani ze stale nie aj ked je uz mesiac od objednavky, odpoved ze preveria a daju info, po dalsich 3tyzdnoch bez informacie, z ochodu okay nekupovat ani ponozky!!!!!

27/01/2022 18:28
Adriana

Tak isto negatívna skúsenosť..objednala som si barový pult po 2 mesiacoch mi tovar doručili, poškodený a nekompletný napísala som reklamáciu a idem čakať ako to dopadne ..ale okay určite nikdy viac otras otras otras

27/01/2022 10:11
Josef

NEODPORUCAM !!!
Kaslu na zakaznika, nekomunikuju!
19.12. 2021 som objednal ( a buhuziak aj zaplatil) kreslo.
Je 27.1.2022. Kreslo este neprislo. Na dotazy neodpovedaju.
NIKDY viac!!

24/01/2022 11:52
Mata

Dobry den, okay nabytok uz urcite nikdy nic neobjednam nekupim nic. Objednala som si gauc cez eshop kominukacia s nimi ziadna musela som si stale volat aby som zostila aky je stav mojej objednavky cakala som dva a pol mesiaca z ich strany som sa nedockala ziadnemo mailu o stave obj. ani o predlzeni doby dodania…. nic, termin dorucenia presvihly viac ako o dva mesiace, rozumiem celej kovidovej situacii ale nastavala ma ich komunikacia ktora bola ze ziadna mali koje peniaze aj gauc a ja nic. nikdy uz nic nekupim

17/01/2022 14:56
Anna

my sme u nich kupovali spotrebice do kuchyne pred dvomi rokmi, nemali sme ziadny problem

16/01/2022 13:19
Erika Mjakišová

S manželom sme si objednali spáľnovú zostavu 25.10. mala prísť 1.11 no nič sa nedialo samozrejme bola zaplatená týždeň čo týždeň sme to urgovali emailom na čo malo kedy zareagovali aj telefonicky zakaždým to zdvihol iný operátor donekonečna stále odznova sme rozprávali o akú objednávku ide nikto nič nevedel žiadna snaha o to aby sa to vyriešilo týždeň pred vianocami sme stornovali objednávku tovaru by sme sa nedočkali aj konvu sme od nich objednali ani tá nešla katastrofa zas sme museli reklamovať neskutočná arogancia a bordel nikdy nič viac s okey nakoniec sme objednali spáľnovú zostavu z Merkury za 3 dní bol doma bez kecú a vyhovárania

14/01/2022 11:00
Žana

Veľké sklamanie. Neodporúčam objednávať cez OKAY. Objednala som 7.12.2021, prišiel hneď potvrdzujúci mail že do 3 dní tovar doručia . Do 20.12.2021 sa nič nedialo tak som volala 1 krát na infolinku kde sa ospravedlnili za zdržanie a určite do 3 dní tovar príde. Takto som volala ešte 2 krát a 2 krát sa ospravedlnili. Dnes som volala znova a bolo mi povedané že moja objednávka je stornovana nemám nič čakať. Netuším kým bola stornovana keď somnou nik z OKAY nevolal ani nepísal. Aj zlá skúsenosť je skúsenosť. Aspoň viem že v OKAY už nič nakupovať nebudem.

11/01/2022 15:56
Cerovský

Okay - OTRAS. najhoršia firma od ktorej som za posledných 10 rokov niečo kupoval.
Na miesto dodania cca 1 týždeň bolo 2 mesiace.
Komunikácia email / inforlinka - otras. klamú vás ako majú toto veľa a ako dávajú urgent, že nech to pošlú, že je to na sklade, ... a toto 2 mesiace.
Nakoniec poslali aj iný produkt.
Reklamácia: nechceli mi ju na pobočke zobzať, že som nedoniesol Faktúru. Ale faktúru mi ich firma neposlala ani po 2,5 mesiaci od objednávky.
Informácie o riešení reklamácie: úplne nulové, nič ani tuk, ani potrebdenie, nič, nič.

Ak sa nechcete nechať oklamať, tak eshop OKAY obíďte tak ďaleko ako sa len dá.

09/01/2022 22:24
Dominika Stiffelova

Nemôžem povedať negatíva.Kupovala som sušičku v (PD) .Veľmi milé slečny ,pomohli aj zo zárukou ,aj v podstate vedeli poradiť a hlavne boli milý.
Sušička mi ,,zatiaľ ,, ide ,takže s tovarom som spokojná .

03/01/2022 14:33
Nelly

Totalna neochota - podpriemerne sluzby!
Chcela som kupit umyvacku riadov AMICA u Okay.sk za dobru cenu. Problem: Kedze budem 2 tyzdne mimo adresy, informaovala som sa, ci mi mozu po zaplateni mycku ponechat na sklade a dorucit az za dva tyzdne.

No a uz tusite: NIE, "taketo manipulacie" (original ton zakaznickej linky) nie su mozne!...Ako prosim, manipulacie?!?! Cize zakaznikovi ist v ustrety, taketo nieco sa este ani v Cechach (OKAY je ceska firma) ani u dcerskej firmy Okay SK nenaucili. Aka matka, taka Katka -doslova. V poriadku, skusim to inde - ALZA ma ten isty model za Eur 50.- viac, ale ich sluzby byvaju o par kalibrov lepsie, co setri nervy zakaznika.
>Facit: U tohto lacneho Jozka OKAY sa uz nikdy nepokusim volaco kupit, kedze aj sluzby a jednanie so zakaznikom su "lacne".

01/01/2022 19:51
Igor

Okey - Otrasný shop !!! Po viac ako pol roku nám dodali zaplatený stolík, ktorý bol nakoniec iný a teraz 2 mesiace nereagujú na reklamáciu. Nikdy více !!!! Reklamy majú v každej prdeli za obrovské peniaze a starostlivosť o zákazníka najhoršia, to radšej budeme jesť zo zeme ....

28/12/2021 14:33
Nin

ja nakupujem v okay pravidelne, nikdy som s nimi nemala žiadny problém

28/12/2021 14:31
Nin

ja neviem v akej predajni nakupujete ale ja chodím do predajne v Martine a prístup super, vždy ochotne poradia, nemôžem na nich napísať nič zlé

22/12/2021 16:21
Peter M.

Za mňa osobne som pomerne prekvapený z negatívnych recenzií ktoré som tu našiel :D Pravdepodobne to bude staršia záležitosť. My sme objednávali teraz pred Vianocami priamo z www.okay.sk práčku a manželke žehličku na vlasy a všetko funguje ako má. Doručenie trvalo len pár dní a páni nám aj pomohli preniesť práčku do bytu :) Za mňa stopercentná spokojnosť a určite odporúčam ostatným :)

18/12/2021 19:36
Milan

Ľudia od elektro okay som pred pol rokom objednal kuchynskú linku. Dorazila asi za mesiac všetko ok. Ale po rozbalení jednotlvych kradic začali problémy. V krabici kde mala byť dvoj skrinka bola len jednoskrinka pod digestor. Pracovná doska roh bol poškodený. Samozrejme som to dal reklamovať. Je to už pol rok co čakám za vybavení. Bohužiaľ stále nič. Moje odporúčanie ne nakupujte cez eshop budete za vybavením čakať kľudne aj pol roka. Od okay elektro už nikdy nič viac nekúpim.

14/12/2021 18:34
janka

velmi veľká nespokojnosť , daný obchod neodporúčam.. objednala som si roboticky vysávač.. velmi ma sklamal ... vysávač neprišiel ... a tak isto dovolat sa info linku.. no hroza na meily neodpisuujú.. a ked odpisali tak nič stále to iste v zmysle na Vašej objednávke pracujeme.. no cele zle..
nakoniec po 2 týždnoch vvolania, pissanie mi zdvihli ... moju objednávku prislubili že budu urgovat.. ale už som ju radsej zrusila nakolko dva tyzdne mi neboli schopný poslat moj produt.
neodporucam.. tento obchod.. mozno len moja zla skusenost ale radsej nie

24/11/2021 13:28
Monika

Neodporúčam a s predajňu v Bardejove a aj s e-shop som úplne skončila. Objednala som si teplovzdušnu fritezu ktorá mi prišla na predajňu po mesiaci a keď som sa dostavila na predajňu, že si ju vyzdvihnem tak tam mi oznam že ju predali.

23/11/2021 11:08
berushkabb

Objednavala som tovar 30.8.2021, skrinku s umývadlom a skrinku na stenu, dodanie do 6. týždňov.Daksiu skrinku som objednavala 7.9.
Skrinka s umývadlom oddaná o cca 2 tyzdne neskôr. Skrinka, ktorú som objednavala v septembri prišla povedzme načas. Skrinky z objednávky 30. 8. som sa nevedela dočkať ani 10. novembra. Nespočetne krát som volala do zákazníckeho centra a pýtala sa, kde skrinka je a kedy príde, trvalo to cca 3 týždne. Nakoniec som sa dozvedela, že skrinku objednali 1.11. Nakoniec skrinka dorazila 19.11.2021. Celá rekonštrukcia kúpeľne mi stala mesiac. Nikoho to nezaujímalo.
Ako kompenzáciu za oneskorenie nám poslali 13,50 za jednu skrinku a za druhú 20€.
V TEJTO FIRME UŽ NIKDY NIČ NEOBJEDNÁM. SLUŽBY = KATASTROFA.

10/11/2021 13:00
Monika

Dobrý deň.tento obchod celé zle.ked som si objednávala spálen nešla som sa dočkať no strašné čakanie.po čase som objednala komodu 16.10 2021 a stále nič a je 10 11.čiže žiadna snaha niečo urobiť pre zakaznika.už nikdy viac

22/10/2021 10:20
Dáša

Já si tedy nemohu stěžovat, vždy, když něco v Okay objednám, přijde to včas jak elektro, tak i nábytek.

14/10/2021 23:22
Raska

Zla skusenosť,tovar objednany 27.9.2021,kurierom došiel 30.9.po rozbaleni a oskušani detskych smart hodiniek,tovar nefukčny,4krat na predajni urgent o odstupeni zmluvy zakupeneho tovaru cez echop,3x operatorom riesene,same vyhovorky,že vraj potrebujem mailom fakturu,ktoru zasielaju omeškanim,3tyždne presli,ziadna odozva,zajtra informujem SOI.neodporučam

14/10/2021 23:22
Raska

Zla skusenosť,tovar objednany 27.9.2021,kurierom došiel 30.9.po rozbaleni a oskušani detskych smart hodiniek,tovar nefukčny,4krat na predajni urgent o odstupeni zmluvy zakupeneho tovaru cez echop,3x operatorom riesene,same vyhovorky,že vraj potrebujem mailom fakturu,ktoru zasielaju omeškanim,3tyždne presli,ziadna odozva,zajtra informujem SOI.neodporučam

02/10/2021 13:29
Diana Rutkova

kupovali sme tam pračku, TV a notebook. Všetko bolo v poriadku.Tovar nam doviezli rychle, komunikacia skvela. Nemam vyhrady

02/10/2021 10:44
Hana

Neodporučam nabytok nesplnili dodaciu dobu a keď prišiel nabytok prišli v krabici 2 ine druhy nabytku,ktore nesedeli a žiadny navod .Určite posledny krat a nikdy viac.????????????????????

23/09/2021 19:28
mer

fuuha prekvapujú ma vaše skúsenosti...my sme kúpili kávovar pred dvomi mesiacmi v okay a šlo to fajn akože neviem o ničom divnom nepríjemnom...kávovar sme objednali, zaplatili a za pár dní došiel takže u nás pohoda

21/09/2021 09:28
Eva Čiamporová

Keby son tušila že na práčku buden čakať tak dlho v živote z tohto obchodu neobjednávam. Dovolať sa nedá. Na spravy neodpisujú. Som veľmi sklamaná a nahnevaná!!!!!!

09/09/2021 13:20
Heidi Pašáková

Asi ani nepreberiem zásielku,ked sa to tu tak píše. Z doterajších skuseností ani nákup v kamennom obchode nedoporučujem. Uznavat reklamácie nechcu,arogantní až neochotní predavači-česť výnimkám-nečestní a už mi týždeň chodí tovar,čo mal byť doručený na druhý deň. Okrem toho to behá po pol Nitre a všetky maily sa mi vracajú nedoručené! Takže písomný kontakt nula bodov a telefonicky vam zas nekto dokazovať nebude. OKEY je Čierny Peter

19/08/2021 09:37
Mária

Nikdy nenakupujte cez Okay!!!!!! Prídete o peniaze i nervy. Tovar zaplatený v 5/2021 nebol do konca 8/2021 doručený. Eshop sa vyhovára na sklad, na sklad kontakt neexistuje a riešiť to nevedia!

16/08/2021 14:46
Renáta

Mala som si prečítať skôr.....
Objednala som kuchynskú linku 25.5.2021....
Rada by som sa jej aj dočkala, rozpätie 6-12 týždňov je dostatočné aj pre kuchyňu na mieru nieto ešte štandardne vyrábanú. Taktiež ide o zavádzanie zákazníka "keď je "1 na sklade" 300km ďaleko, ale po zavolaní nie je "kompletná". Treba robiť taký servis a ponuku akú aj dokážem uspokojiť.

13/08/2021 08:37
Stanislav

V Okay elektro sme kúpili gauč, bol v zľave a vystavený, nepoškodený kus. Všetko bolo v poriadku po asi 5 dňoch nás kontaktoval kuriér, že o 2 hodiny príde. Avšak kuriér nechodil tak som mu telefonoval a povedal mi, že sa mu gauč nezmestil do auta a že ho privezie iný deň. Čakali sme, ale kuriér nechodil a zrazu nám prišiel email o stornovanej objednávke, vraj sme si neprevzali zásielku. Bola to úplná hlúposť tak som volal na infolinku kde ako prvá informácia mi nebolo povedané, čo sa reálne stalo, ale to, že ten gauč už v tej cene nekúpim, lebo boli zľavy a tak, nakoniec sme sa s pani na infolinke dohodli, že budú požadovať vysvetlenie od prepravcu. Divné bolo, že gauč prišiel na sklad, z ktorého mal byť expedovaný k nám o 3 ráno, o 7 ráno volal kuriér a o 9:51 už bol expedovaný späť na centrálny sklad. Na ďalší deň som volal na infolinku a tam mi povedali, že prepravca poškodil tovar v preprave a, že určite ten gauč už v tej cene nedostanem, ja som na tom trval a preto mi povedal chlap na infolinke, že ma bude kontaktovať manažér. Nedalo mi a naštudoval som si obchodné podmienky a zákon, v tomto prípade porušili vlastné obchodné podmienky a tým pádom som mal argumenty na manažéra. Avšak on nezavolal a ja som volal znova na infolinku, kde mi zdvihla zase tá pani, čo v prvý deň a zase mi tvrdila ako sa všetko nedá a ja som jej povedal, že podľa zákona si to majú riešiť s dopravcom a že mi nemohli zrušiť objednávku, pretože porušili vlastné obchodné podmienky. Keď som jej toto povedal tak pani mi v podstate nechcela nič povedať a stále sa točila okolo toho, že sa vyjadrí manažér. Na ďalší deň zavolal manažér na číslo mojej priateľky, ktoré bolo v objednávke a tak isto hovoril ako sa to nedá. V tej dobe mali na eshope gauč v tej istej kondícii a skladom takže ho stačilo preceniť a poslať, to povedala priateľka aj manažérovi ale on stále išiel naučené frázy a začal si vymýšľať, že to je bazarový tovar, že každý ma iné poškodenie a ináč je vysedený, avšak na stránke mali uvedené vystavený, nepoškodený, takže zavádzal aby nás odradil. Taktiež povedal, že tie gauče majú interne inak označené práve kvôli tým poškodeniam, čo nedávalo zmysel lebo poškodenie mať nemal. Priateľka mu povedala, nech dá preveriť, či ten gauč je naozaj poškodený, s tým súhlasil a poslal niekoho do skladu to skontrolovať, prišlo sa na to, že gauču nič nie je a povedal nám "dobrú" správu, že gauč nám pošlú späť v tej istej cene. Avšak novú objednávku, ktorú urobili urobili na ten gauč, čo bol na internete a precenili ho, keď sme videli, že položka v objednávke má to isté číslo ako náš gauč predtým, už bolo jasné čo sa stalo. Náš vraj poškodený gauč dali späť na stránku za účelom predaja o 400€ viac ako sme ho kúpili my, napriek tomu, že sme im hovorili aby precenili gauč na stránke tak sa to nedalo a keby sme sa dali presvedčiť, že nám vrátia peniaze tak by sme nič nemali. Sú to klamári, ľudia na infolinke si vymýšľajú do vetra a klamú, taktiež manažér, ktorý s nami telefonoval. Neviem, ale stále mám chuť tento prípad posunúť na obchodnú inšpekciu na preverenie, pretože nie je mi to jedno a to čo som čítal v recenziách sa mi potvrdilo a nebyť typ, čo si stojí za svojím tak nikdy svoju vec nedostanem.

27/07/2021 11:38
Karol Lukačovič

Dna 12.7.2021som zakupil telefon cez e-shop Okay spolocnost,chcel som ho v lehote 14 dni vratit v ktorejkolvek predajni Okay na co mam narok do dnesneho dna mi nevystavili fakturu,cize nemam ziaden doklad,cize nemozem zakupeny tovar vratit. Ako si moze takato spolocnost dovolit nevystavit danovy doklad?? Telefonujem,zasielam maily nic,stale,ze poslu a stale nic. Ak si myslia,ze to len tak necham su na omyle. Zasielam podnety na Soi-ku a prislusny daňový urad. Taketo praktiky si nenecham páčit. V zivote nikdy uz Okay. Su to podvodníci.

27/07/2021 11:36
Karol Lukačovič

Dna 12.7.2021som zakupil telefon cez e-shop Okay spolocnost,chcel som ho v lehote 14 dni vratit v ktorejkolvek predajni Okay na co mam narok do dnesneho dna mi nevystavili fakturu,cize nemam ziaden doklad,cize nemozem zakupeny tovar vratit. Ako si moze takato spolocnost dovolit nevystavit danovy doklad?? Telefonujem,zasielam maily nic,stale,ze poslu a stale nic. Ak si myslia,ze to len tak necham su na omyle. Zasielam podnety na Soi-ku a prislusny daňový urad. Taketo praktiky si nenecham páčit. V zivote nikdy uz Okay. Su to podvodníci.

16/07/2021 10:13
Zdeno

Nikdy viac Okey. Tovar neprišiel stanovenom ternime. Požiadal som o vrátenie peňazí a o pár dní prišiel zbytočný tovar. Žiadna komunikácia. Hnus.

03/07/2021 22:01
MIro

Z Okay nábytok neodporúčam nákup
rodičia objednali v januári 2021 sedačku súpravu,zaplatili komplet zásielku.Je júl 2021 doteraz nič neprišlo!! Komunikujú až po výzvach ,žiadne prepáčte,dostanete zľavu za čakanie ani nič podobné....Jedine na čo sa za pol roka zmohli,veta :vyberte niečo iné alebo čakajte.velke sklamanie

21/06/2021 23:44
maria sarik

Zial ani po 4 mesiacoch moja kuchynska linka nie je dodana a navysse p. Tomas z oddelenia staznosti vobec nereaguje na moju ziadost o poskytnutie kontaktu na posunutie mojej staznosti. Informacie o 4-6 tyzdnovom dodani by mali zmenit na 4-6 mesiace
Absolutne som znechutena takze o tejto firme uz v zivote nechcem ani pocut.

11/06/2021 09:32
Patrik

Najhorší obchod!!! Objednali sme kuchynskú linku 15.02 dnes nám poslali email ze predpokladaný termín dodania tovaru je 23.6. Prišla pracovná doska poškodená. Reklamácia 2 mesiace. Úplná nespokojnosť

24/05/2021 19:08
Alexandra

Katastrofa!!! Nikdy už nič neobjednávam čakali sme 4 mesiace a dajú nam dva rovnaké diely…. Skrinu sme objednali malo šróbov, diery nedovrtane velka nespokojnos.

24/05/2021 19:08
Alexandra

Katastrofa!!! Nikdy už nič neobjednávam čakali sme 4 mesiace a dajú nam dva rovnaké diely…. Skrinu sme objednali malo šróbov, diery nedovrtane velka nespokojnos.

19/05/2021 09:35
Anka

Objednávali a zaplatili sme kuchynskú linku a potravinovú skriňu dňa 15.3.2021. Kuchynská linka prišla až po mesiaci - písali, že je skladom...Krabice na palete potrhané, deravé, podotýkam na zabalenej palete, takže za to prepravca nezodpovedá, chýbali nohy ku skrinkám, pracovná doska na dvoch miestach rozbitá (asi si zahrali vo výrobe s balíkmi futbal), možno to robia schválne, neviem...Potravinová skriňa doteraz nedorazila, od 11. 5.2021 pripravená na expedíciu, uvidíme dokedy, či sa do leta dočkám. Tento nábytok je totálna katastrofa, návod primitívny ako na výrobu vtáčej búdky..a že vyrobené v Čechách, ďalšie klamstvo, presvedčia Vás o tom poľské nálepky na doskách. Dobre si rozmyslite, či sa Vám oplatí ničiť si takýmito šuflikantmi nervy.

19/05/2021 09:34
Anka

Objednávali a zaplatili sme kuchynskú linku a potravinovú skriňu dňa 15.3.2021. Kuchynská linka prišla až po mesiaci - písali, že je skladom...Krabice na palete potrhané, deravé, podotýkam na zabalenej palete, takže za to prepravca nezodpovedá, chýbali nohy ku skrinkám, pracovná doska na dvoch miestach rozbitá (asi si zahrali vo výrobe s balíkmi futbal), možno to robia schválne, neviem...Potravinová skriňa doteraz nedorazila, od 11. 5.2021 pripravená na expedíciu, uvidíme dokedy, či sa do leta dočkám. Tento nábytok je totálna katastrofa, návod primitívny ako na výrobu vtáčej búdky..a že vyrobené v Čechách, ďalšie klamstvo, presvedčia Vás o tom poľské nálepky na doskách. Dobre si rozmyslite, či sa Vám oplatí ničiť si takýmito šuflikantmi nervy.

12/05/2021 14:29
Vlado

Neodporúčam, nikdy viac..... Sú to Podvodníci prosím vás ľudia nikdy nenakupujte od týchto klamarov nič.... Cele okay stojí za veľký k....

12/05/2021 09:28
Jozef Baláž

Pozor!!!
Vôbec neodporúčam. Našej ťažko chorej dcérke sme tam kúpili tablet. Ktorý sa sústavne kazil. Reklamovali sme ho aj 5x. Čakali sme že nám ponúknu respektíve vymenia tovar za iný. Ale na pobočke sa k zákazníkom chovajú s neúctou. A už vôbec ich nezaujíma že malé dieťa ktoré je odkázané na tablet bude bez neho. A ešte niečo pri poslednej reklamácii vytvorili cirkus a pokladničný doklad nám nedali. Dobre nás poznali ,vedeli že kto sme. No a čuduj sa svete poslali nás preč z predajne. Hanba im.!

19/04/2021 14:55
Mirec2409

NIKFY NIKDY NIKDY viac....nábytok skladom a čakám vyše mesiaca a stále nič....volávam stále na ich infolinku a stále len výhovorky a už mňa to nebaví....dnes dokonca my povedali, že snáď za ďalšie 2 týždne...okamžite som všetko zrušil...čakať na jednu sedačku a dva nočné stolíky pomaly štvrť roka????????...môžu byť na seva pyšní

13/04/2021 11:46
Slavka

Objednávali sme si rošty do postele. Dodané mali byť 23.3.2021. objednávka prebehla ok, zaplatili sme a už len čakať. Žiadna sms, nič. 23.3.2021 nič nebolo dodané.Volanie na infolinku a slečna či pani nám oznámila, že majú nejaký problém v depe a máme chvíľočku počkať. že oni email určite poslali s tým, že dodávka bude meškať. Ďalší týždeň prešiel, zasa žiadne informácie. Znova som volala na infolinku. Tam mi bolo povedané, že dátum dodania je informatívny. Pričom na webe nič také nebolo. Poslala som ďalší email, kde som chcela informácie k našej objednávke a aby definovali chvíľočku, ktorú máme čakať. Žiadna odpoveď až mi prišla správa, že email bol odstránený bez prečítanie. Super zákaznícky servis. Tak som im poslala správu na messenger. Mesiac držia naše peniaze bez informácií o tovare. Dostala som odpoveď, že sa budú snažiť vybaviť objednávku v priebehu dvoch dní. Na odkaze kontroly objednávky svieti, že od 13.3.2021 pripravujú objednávku k odoslaniu. Už dávno by som zrušila objednávku. Takže podľa mňa už nikdy nebudem nakupovať v tomto eshope, alebo obchode. Toto je druhá zlá skúsenosť s okay obchodom. Nikdy viac!!!!!!

01/03/2021 13:14
Patrícia

Neodporúčam. Najhorší prístup, nulová ochota, komunikácia pod úroveň. Dodanie - o mesiac neskôr aká bola dohoda. Krabica roztrhnutá. Objednala som si kuchyňu a musím povedať že najhoršie zabalený tovar aký som kedy videla. Z krabiciach to lietalo a búchalo. V krabiciach boli 3 malé kúsky polystyrénu ktoré to "chránili". Myslím, že to bola moja posledná objednávka.
A o kvalite kuchyne samozrejme pomlčím..... :) pekný deň

21/01/2021 22:51
Tomáš

V e-shope okay som objednal televízor a držiak, Objednávku mi rozdelili do dvoch balíkov, mne však prišiel link na sledovanie len jedného- držiaka. Ten prišiel o štyri dni, no druhý balík nič. Po siedmich dňoch prišla faktúra a televízor nikde. Tak som tam volal, že určite príde, neprišla. Podal som reklamáciu a čakám na odpoveď už dva týždne. Podľa čísla balíka, ktorý mi poslali až po reklamácii som zistil, že balík vrátila kuriérska služba odosielateľovi. Tak som im to napísal. No nechápem, ako mi mohli vystaviť faktúru na tovar ktorý im vrátili a tváriť sa, že je všetko v poriadku. Jednoznačne najhorší e-shop z ktorého som nakupoval, a prvý s ktorého už určite nakupovať nebudem.

14/01/2021 17:49
Barbora

Tiež pripájam negatívnu recenziu a už viac neobjednam, keby so skôr nasla túto stránku tak by som nič nekúpila, objednana váha, otvorím ju, pocapkana čiže zrejme používaná ale ze kašlem na to lebo to súrne potrebujem no bohužiaľ nešla zapnúť o hodinu a pol co som to kúpila som sa vrátila na predajňu nech mi vratia hotovosť pretože majú v zmluvných podmienkach : predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu peniaze vo forme, akej zaplatil a na to mi vraví ze on tak robotu nerobí a nemá nič také v podmienkach a pritom si to môžte prečítať aj na internete

14/01/2021 00:09
Patricia Janekova

uz nikdy viac Okay... vystavna ektronika z predajne (bez zlavy) este ako tak (ak si samiy viete opravit tesnenia a pod.), ale objednali sme si skrinu, cakali sme 4mesiace (doba dodania 6tyzd), na predajni mi ju drzali dalsie tri tyzdne a to som tam volala a dva krat bola osobne aby mi ju konecne doviezli... v baleni totalne chaoticky neprehladny navod, kopa casti chyba a nejake, co vobec nie su treba su navyse... dufam, ze ostatnym bude moja chyba poucenim.. okay vobec nie je o.k!

14/01/2021 00:04
Patricia Janekova

uz nikdy viac Okay... vystavna ektronika z predajne (bez zlavy) este ako tak (ak si samiy viete opravit tesnenia a pod.), ale objednali sme si skrinu, cakali sme 4mesiace (doba dodania 6tyzd), na predajni mi ju drzali dalsie tri tyzdne a to som tam volala a dva krat bola osobne aby mi ju konecne doviezli... v baleni totalne chaoticky neprehladny navod, kopa casti chyba a nejake, co vobec nie su treba su navyse... dufam, ze ostatnym bude moja chyba poucenim.. okay vobec nie je o.k!

03/12/2020 11:35
Ivana

OKAY nie je O.K., už nikdy nič od nich nekúpime.
Zabalia 2 rôzne krabice spotrebičov spolu iba do fólie, konvica je v poriadku, ručný vysávač v nepoškodenej krabici- rozbitý nabíjací stojan, 1 nástavec chýba a 2 rovnaké. Písali sme im, poslali fotky a NIČ. Pred 12r. sme kupovali v PO LG čiernu parnú práčku- vôbec nefungovala a chceli ju dať nepoužitú servisovať. Nesúhlasili sme, sami sme ju doviezli späť a vydupali si výmenu cíce už za bordovú...

03/12/2020 11:35
Ivana

OKAY nie je O.K., už nikdy nič od nich nekúpime.
Zabalia 2 rôzne krabice spotrebičov spolu iba do fólie, konvica je v poriadku, ručný vysávač v nepoškodenej krabici- rozbitý nabíjací stojan, 1 nástavec chýba a 2 rovnaké. Písali sme im, poslali fotky a NIČ. Pred 12r. sme kupovali v PO LG čiernu parnú práčku- vôbec nefungovala a chceli ju dať nepoužitú servisovať. Nesúhlasili sme, sami sme ju doviezli späť a vydupali si výmenu cíce už za bordovú...

25/11/2020 20:40
Lucia

Som veľmi nespokojná tovar som zaplatila a nebol mi dodaný. Nemám ani tovar a ani peniaze klamú zavádzajú.

18/11/2020 18:31
Boris Cervenansky

Tak po tejto skúsenosti už v živote nič neobjednám z Okay Elektro. Objednal som si spotrebič kombinovaný sporák Mora plynový, pri objednávke mi vyhodilo možnosť prémiovej dopravy z odbornou montážov spotrebiča za 39,90eur tak som si túto službu priobjednal a zaplatil no realita bola niekde inde ked my doviezli sporák tak som sa dozvedel že my ho nenamontujú pretože z plynom nerobia. Takže nie len že ma okradli o 39,99eur za službu ktorú nevikonali ešte mi ani neodviezli starý spotrebič z domu však asi že bol zapojený v plyne . Takže nikdy aleže nikdy viac z tejto pofidérnej spoločnosti už nič neobjednám ale upozorním každého aby nedopadol ako ja .

28/10/2020 13:03
Martin

Velmi zla skusenost v predajni Podunajske Biskupice 28.10.2020 , tovar mi bol ponuknuty za vyssiu cenu a ked som mal rezervaciu cez internet tak vraj musim pockat az pride tovar na predajnu , potom si spomunuli ze tovar maju kedze mi ho pred 20min chceli predat za vyssiu cenu ,ale uz bol problem zo systemom atd... Neodporucam tento obchod radsej nakupim inde.

22/07/2020 16:16
Veronika Kulacsova

objednala som si tovar so sluzbou expresne dorucenie na adresu nasledujuci den za 29,9 eur. kedze poobede nasledujuceho dna som stale nemala ziadne informacie o doruceni zacala som zistovat, ci tovar naozaj dany den obdrzim. Po prvom telefonate mi slecna ci pani zacala preverovat ci danu sluzbu naozaj mam zadanu, nakolko ju ona nevidela a odpoved potom bola - ano mate expresne dorucenie - otazku sme posunuli prepravnej sluzbe. Po asi dalsich dvoch hodinach mi iny kolega zacal vysvetlovat ze som asi objednavku urobila uz neskoro a oni nevedia povedat kedy tovar pride a ni nemaju na to dosah, /podotykam, ze pri danej sluzbe nebol dany ziadny cas, dokedy je nutne objednavku zadat, aby bola tovar naozaj doruceny nasledujuci den/

26/05/2020 21:26
Otto

Absolútne neodporúčam, pri mojej skúsenosti som musel zájsť až do štádia podania podnetu na prešetrenie Slovenskej obchodnej inšpekcii.

Notebook som 4x reklamoval, reklamácia bola uznaná a tak som žiadal o odstúpenie od zmluvy - teda vrátenie kúpnej ceny. Pri poslednej reklamácii som predávajúceho, kt. vybavoval moju reklamáciu, upozornil na to, že v prípade uznania reklamácie budem žiadať o vrátenie peňazí a nie o opravu notebooku, a na moju otázku či nebude potrebné toto uviesť do reklamačného protokolu uviedol že tato informácia tam nemusí byť a keď sa notebook vráti jednoducho ho neprevezme a vrátia sa mi peniaze.

Keď notebook prišiel na predajňu druhý predávajúci mi povedal ze notebook opravili a musím si ho prevziať že im je ľúto ale inak sa to spraviť nedá, pretože pri reklamácii nebolo spísané že žiadam o vrátenie peňazí - ja som tuto informáciu uviesť chcel ale predajca povedal ze to netreba . Tento druhy predajca zavolál prvému ktory mi odkázal že na žiadnu takú informáciu si nepamätá že by mi ju povedal. Jednoducho som bol pod vedený. Následne som podal podnet na Slovensku obchodnú inšpekciu, podal sťažnosť na stránke na konkrétneho predajcu, kde som taktiez upozornil na to ze som podal orgánom daný podnet. O dva dni mi volali z predajne že mám mam doniesť notebook a že dá to "nejako bude dať spraviť"

K tým reklamáciam, notebook sa vždy vrátil v rovnakom stave, raz mi islel dokonca iba jeden deň a pokazil sa znova.

Aj na základe tejto skúsenosti by som stopercentne nevolil okay elektro.

23/04/2020 13:51
Gabriel

Nikdy VIAC! radsej aliexpress ako tento bordel...Zavádzanie spotrebiteľa zo strany predajcu na dennom poriadku!
Zakupil som si produkt za ktory som zaplatil, nasledne zmenili cenu na vyssiu, stornovali objednavku a peniaze doteraz nevratili!
Obratil som sa na SOI. utekajte od Okay na mile daleko!!!

17/04/2020 23:06
Hilda

Okay????nikdy viac, mraznička za 325 eúr poslali za 371,na infolinke odpoveď: každú chvíľu sa mení cena na trhu, napísala som sťažnosť vraj evidujú, tešia sa,40 dní žiadna odpoveď,znova som poslala , email. mám aj fotodokumentaciu asi bude treba kontrolu tam vykonať.. Ešte ďalšie 2tyzdne bol mrazáku na e-shope za 325 ,,bordel tam nehorazny!

14/04/2020 18:52
Pavol

Nikdy viac okay.....tovar nedodany operator nic nevie na kontaktny formular nereaguju ...katastrofa..ludia dajte si snimi pokoj

08/04/2020 13:05
Gabriele Bastini

Už nikdy si neobjednám a nekúpim tovar v tejto firme.

08/04/2020 11:54
Rol

Jednoznačne neodporučam! Vyhnite sa nakupu v tomto obchode www.okay.sk. Nakupoval som spotrebič do domacnosti cez eshop, počas týždňa sa nebolo možné nikam dovolať. Na infolinke po 30.tich telefonátoch vám nikto nezdvihne. Neodpovedajú na email, príšerné, totálny amaterizmus. Ak nechcete zažívať horor pri nakupovaní určite nekupujte na www.okay.sk. Celé zlé!

03/04/2020 18:58
martin

objednal som hodinky ktore mali prist kurierom o 5 dni ale ked si doplatite 3 e k cene tak vam ich donesu do 48hodin no vsak kurier sa neobjavil a po zavolani na info linku nam povedali ze pridu az o 5 dni lebo sme objednavku neurobili do 16hod takze zbytocne sme priplatili 3 ecka a nic nevyriesili

01/03/2020 12:57
Zuzana

Okay elektro neodporúčam ani kamenný obchod a už vôbec nie ich eshop. Nebudem tu rozpisovať moju zlú ale veľmi zlú skúsenosť s nimi. V živote som sa s takým prístupom nestretla. Dodaný zlý tovar, 2 mesiace som čakala na tovar, ktorý bol vopred zaplatený objednaný cez eshop, a mal dôjsť do týždňa. Odporúčam tento obchod zďaleka obchádzať. Radšej si pri platím hoc aj o desiatky eur len odtiaľ nič v živote nechcem. Zavádzajú zákazníkov po všetkých stránkach.

17/01/2020 23:00
Jozef

Okay E shop nikdy viac- po objednaní tovaru nedodržaný termín,výhovorka na prepravcu a ďalšie české táraniny. Neseriózny eshop.Sklamanie. Neodporúčam!!!!

30/12/2019 18:29
Juliana

Jedna hnusná, klamárka stránka !!!!!!!!!!
Ľudia verte týmto komentárov (negatívneho typu lebo je to naozaj pravda)
Dňa 16.12. 2019 som si objednala Doodle mouse a zaplatila som vopred a termín doručenia mal byť 23.12. 2019 , lenže chcela som túto objednávku stornovať keďže som 23.12. nemala byť doma tak som villa na info linku kde má preistotu ani s operátorom nespojili a po druhé napísala som naozaj minimálne asi 10emailov kde som zadala dôvod aj všetko že chcem zrušiť objednávku no nikto nebol taký ochotný aby vôbec s tejto ........... Firmy odpovedal , asi po 10dnoch mi prišiel email že sa moja ze sa budú mojej požiadavke venovať a čo ? Stále nič ???? vyplnila som aj odstúpenie od zmluvy a onj stále nič takže pekne krásne budem trvať na vrátení peňazí
NEODPORÚČAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/12/2019 18:19
Laco

V okay elektre som nakupoval bez srandy 4 krat viem to presne 2x mobil oba po zhruba rovnakom case reklamacia cca po 2 mesiacoch uzivania, tablet s nefunkcnym dotykom, jeden holiaci strojcek ktory na vianoce nepotesil kedze nesiel ani zapnut ten som uz ani nereklamoval. Tolko moje skusenosti s okay ale nech niesom len negativny zena kupila ziarovku a ta svieti. ????

23/12/2019 16:30
Lukas

Nikdy viac, žiadna komunikacia s nimi. neodpovedaju na e-maily a zavadzaju veci ktore maju skladom a lehota dorucenia je hrozna

19/12/2019 14:22
Karol

Kupil som v Okay elektre (fialka Zlate Piesky) 75 palcovy 4K tv v hotovosti a rozhodol som sa ho vratiť ponpar dñoch v 14 dňovej garancii vratenia peňazi.Tv je ok až na jednu vec-ale pri zapnuti najprv najprv dosť intezivne blikne displej a až potim sa zapne obrazovka.Skušal som to na viacerych rovnakych modeloch a ani jeden to nerobil.Led diody dostavaju viac zabrať a skorej sa vypaluju v tomto pripade.Predavač mi nasilu tvrdil že to je ok čo nie je a okrem ineho mi takyto vyrobok nevyhovuje.Ešte som musel zaplatiť za diagnistiku 23,-€ že vraj či nie je tv zavírusovany.Teraz čakam a uvidim čo ďalej ale ich spôsob jednania a komunikacie je na velmi zlej až drzej urovni.V pripade negativneho vyriešenia postupim vec mediam(Reflex,Facebook,Instagram)a budem informovat aj p.Životskeho akych neserioznych ludi zamestnava.

15/12/2019 17:28
Ján

Nikdy viac OKAY... kúpil som v sobotu podvečer notebook /cca 500eur/ a v pondelok ho vyplo... ani zapnút ...ani nabiť...tak v utorok putoval naspäť, tam ho tiež predavačka skúšala zapnúť ,nabiť ...nič MRTVY. Poslala ho na reklamáciu, po 21 dňoch mi prišla SMS na prevzatie,
Vyjadrenie zo servisu, že NT bol doručený vybitý a po nabití normálne fungoval....
/asi som negramotný a aj predavačka čo to prijala na reklamáciu, ved nevieme ako sa nabíja a zapína NT/
ale že im to urobilo potom aj v servise, tak vymenili základnú dosku.
Keby mi to znovu urobilo tak mám 40 sekúnd držať tlačítko ON, a keby to robilo viackrát do týždňa že to mám doniesť.
tak uvidíme...

11/12/2019 18:03
Veronika

Neodporúčam v žiadnom prípade celý obchod OKAY postavený na hlavu ...!!! Veľká nespokojnosť so všetkým .

22/11/2019 15:11
Nora Mokosova

Dobrý deň, PROSÍM VÁS O VYJADRENIE K ODSTUPENIU OD ZMLUVY z 04.11.2019 DO 04.11.2019 (NAKUP CEZ INTERNET) K OBJEDNAVKE CISLO 9919076440 V OPACNOM PRÍPADE BUDEM KONTAKTOVAT ŠOI. Ďakujem

17/11/2019 10:01
Miroslav

Určite nekupujte v OKAY na splátky, a možno ani vôbec. Mojich rodičov dôchodcov prehovorili na kúpu kávovaru v cene za 260€ na splátky s poistkou dokopy za 380€! A to ho chceli kúpiť v hotovosti. Zmluva s Quatro je ručne upravená a dopísanie sú tam iné splátky ako v originál vytlacenej verzii.
Prvý kávovar sa im pokazil skoro hneď, okamžite ho vymenili a nový sa pokazil tiež. Super servis a produkty...

11/11/2019 10:01
jaroslav

Dobry den dna 25,10.2019 som si kupil radio GPO-Broklyn v predajni okey v poprade pri kauflande s tym ze je vsetko v poriadku nikto ho neskušal doma som ho vyskušal nahravanie na magnetofonovu pasku bolo nie zle ale otrasne šmejt nahra lepsie.Dna 28,10,2019 som ho zaniesol do predajne chcel som zrusit kupnu zmluvu alebo vymenit ze vraj to nejde tovar isiel rovno do servisu z Okey nikdy viac nič nekupim dakujem

07/11/2019 14:07
Pavol

V eschope Okay som si objednal tovar a prevodom zaplatil.Na druhý deň mi platbu potvrdili a oznámili, že tovar expedovali. Ani po dvoch týždňoch zaplatený tovar nedorazil do predajne, v ktorej som si ho mal vyzdvihnúť. Mailom som reklamoval nedodaný tovar. Odpoveď bola ta, že dodávku preveria. Preverili a oznámili mi, že výrobca daný tovar prestal vyrábať (až na to, že už pred dvoma týždňami bol expedovaný !?). Druhá sprava bola, že tovar sa stratil. Požiadal som o vrátenie zaplatenej sumy. Následne ma žiadali o číslo účtu (?). Po zaslaní čísla účtu a upozornení, že nemienim čakať ďalšie dva týždne na vrátenie zaplatenej sumy sa týždeň nič nedialo. Následne som urgoval platbu, odpoveď : preveríme.
Záver: neseriózny predajca (eschop), neoprávnene zadržiava peniaze zákazníkov. Už strácam trpezlivosť a chystám podnet pre ŠOI-ku. Ak by tak urobili všetci, ktorí boli firmou Okay podvedení, verím, že by nebola dlho vedená v Obchodnom registri.




28/10/2019 11:05
Mino

Pracku co sme novu kupili dosla mokra a tiekla na dlazku niekto pred nami ju uz pouzival.
potom som kupil este dalsiu vec a ked som siel pre to na vydajne miesto nikto tam nebol v tom sklade v Ba cakal som cca 15 minut a zvonil a zvonil ked popri tom som volak len uz niekoho poslu ked konecne dosiel som si povedal uz nikdy viac v BA v okay nekupujem.

18/10/2019 17:25
Mária

Neodporúčam,reklamovali sme kávovar z dôvodu,že nám nevedel pretlačiť kávu...no vrátil sa nám v hrôzostrašnom stave...,ich servis a reklamácie vôbec nefungujú...v žiadnom prípade OKAY neodporúčam a šírim to aj naďalej...

12/10/2019 01:23
Nika

Neznášam chodiť do predajne okay elektro. Dala som si opraviť čisto nový foťák kúpený v ten deň v Okay, zobrali ho na reklamáciu a vrátili taky istý o 3 mesiace vraj je bezchybný. Foťák stále nešiel ale s nimi sa dohodnúť nedalo, nechceli vrátiť peniaze za poškodený tovar ani uznať reklamáciu. Vždy tam idem iba z donútenia keď v iných elektrách nemôžem zohnať daný produkt. Okay Púchov vždy keď vojdem do predajne obsluha na telefónoch, rozprávajú sa medzi sebou.. Ja ako zákazník chcem poradiť a ani sa na mňa nepozru to je prístup predajcov? Zákazník by mal byť na prvom mieste a telefóny pred ľuďmi nepoužívať. Komunikujú iba zamestnanci medzi sebou pokiaľ tam zúfalo neprídem a nepoprosim aby mi poradili tak úplný nezáujem ešte sa tvária že čo si to dovoľujem vyrušovať ich. Podľa mňa zbytočne veľa zamestnancov na to aby sa rozprávali medzi sebou, to môžu na iných miestach a nie v práci.

27/09/2019 14:19
Gabriela

V živote už nenakúpim v okay. Zavádzajú v letákoch zľavy ktoré v realite ani neexistujú.

20/09/2019 20:49
Paul

V eshope okay som objednal práčku, prišla neskôr ako bolo pisané a ešte poškodená. Dovolať sa veľký problém na email prišla len odpoveď, že ju evidujú nič viac. Stará práčka mi odišla, teraz ide víkend na vybvavenie reklamácie majú čas . Veĺké sklamanie , už nikdy nič neobjednám! !!!!!!!!!!!!!!!!!

06/09/2019 16:22
Jaroslav

Pre babku som hľadal vhodný telefon a rozhodol som sa pre klasiku. Nokia rezervovaná cez internet k prevzatiu na predajni za 51,87€ platba kartou pri prevzatí 54,60€ na predajni Bánovce nad Bebravou.. Akciovú cenu akosi predajca zabudol a akciovú cenovku asi ktorýsi kolega zlikvidoval aj keď bol stále vystavený. Odporné praktiky. Treba si dávať na nich obrovský POZOR ak sa v okay rozhodnete niečo nakupovať.

04/09/2019 20:52
Dodo

Nespokojnosť v plnej miere. Dal som reklamovať mobil a o mesiac keď som si ho bol vyzdvihnúť dozvedel som sa že reklamáciu neprijali kvôli "ohnutému displeju" ktorý predtým ako som ho poslal do servisu vôbec ohnutý nebol kedže ho kontroloval aj predavač a pritom je problém s androidom a displej funguje takže krivý displej s opravou nemá nič spoločné...

04/09/2019 12:39
Rony

V tomto obchode uz v zivote nenakupim.Dvakrat som tam kupil bielu techniku a dvakrat reklamacia.Ze predavaju druhotriedny tovar sa mi potvrdilo z viacero zdrojov,ale to neni to najhorsie.Sposob ako odmietli reklamaciu nema obdoby.Ani sa nikto nepozrel na vadu a na 29 mi napisali ze som si vyrobok poskodil sam!!!! NIKDY VIAC OKAY elektro!!!!

13/08/2019 09:46
Lubomir Ludvig

19.7.2019 som si objednal a zaplatil reproduktory k PC.Dnes je 13.8.2019 a ziadne reproduktory mi neboli dodane.Na moje maily mi nikto neodpoveda.Ceski bratia ma maju na salame.NIKDY VIAC!

28/06/2019 19:56
Mária

Kúpili sme si pracku Samsung prišla v stave ako používaná z bazaru!!! Na dvoch miestach dosť otlčena. Nikdy viac okay!!!

10/04/2019 15:39
roman

Nikdy viac kupovat okey

05/04/2019 15:23
Marián

Okay Elektro (Zlaté Piesky) - absolútne neodporúčam. Kúpil som si tam notebook, v záručnej dobe sa mi pokazil 4x. Ani po štvrtom uznaní reklamácie mi neboli ochotní vrátiť peniaze, či ho vymeniť za nový. Personál sa len vyhováral na servis, servis sa vyhováral na predajcu a stále dokola, až mi v posledný možný deň vybavenia reklamácie oznámili, že oni potrebujú ešte čas. Oznámil som, že sa otočím na inšpekciu a kontakty v médiách. Po tomto oznámení vedúci predajne vytlačil storno účet a vrátil plnú sumu za počítač. Ak sa boja takýchto postupov nespokojného zákazníka, aký bordel a špinu tam musia robiť? Peniaze som síce po dlhých mesiacoch dostal naspäť, ale naozaj neodporúčam nakupovať v tejto sieti. Sú to absolútne neschopní a nekompetentní ľudia.

07/01/2019 17:58
Ľubnoslav

Už nikdy si neobjednám a nekúpim tovar v tejto firme! Naposledy som si kúpil NB HP , pričom predávajúci ma uisťil, že nebol ešte použitý. Po príchode domov a jeho naštartovaní sa objavilo na obrazovke meno "HALAH AKBAR" a NB bol zaheslovaný. Pomôcka pre heslo bola "gbt", čo je firma obchodujúca s krvou.
Musel som si zavolať technika, ktorý 6 hodín uvádzal NB do výrobného nastavenia. Stálo ma to peniaze a nervy!!!
Toľkú neserióznosť od predajcov som ešte nazažil a dúfam, že nezažijem!!!
Vyvarujte sa predajni pri Kauflande v Pod.Biskupiciach!

05/10/2018 11:37
Jan Bulak

4.10.2018 dosla sms ze si mam prist prevziat reklamaciu, v ten den som prisiel na predajnu , ked som si prezrel mobil chybalo na nom ochranne sklo ked som to oznamil predavacke ma chcela ubiest do omylu ze som tam sklo nemal, lebo to neni zapisane . Tovar som neprevzal a dohodli sme sa ze mam prist na druhy den bude tu veduci. Kedsom prisiel na druhy den veduci tam nebol a bola tam druha osoba ktora mi oznamila ze mi tovar nevida, tak som si pital kontakt na veduceho ten so mnou jednal ako s retardom ze mozno sa dohodneme. Potom je dlhom jednani ze si nebudem nic narokovat mi bol tovar vydany. Chcem len dodat ze na telefone odisla zakladova doska, ked som sa pýtal odbornikov jednoznacne povedali ze to nie je tovar 1.triedy . Mobil bol pouzivany par mesiacov. Takze keby bol tento tovar oznaceny ako tovar nizsiej kvality rak ho urcite nekupujem, aby som sa vyhol tomu co som zazil.




28/08/2018 16:20
Jana

ĆITAM TU SAME NEGATIVA,ALE JA BY SOM CHCELA NAPISA,ŹE S OKAY MAM VYBORNU SKUSENOST.Kupovala som v Martine chladničku a sporak.Bola nedela a vobec som netušila,že dopravca bude tak ochotny a chladničku mi dovezie hneď.Pri dovoze sa ma opytal,či mi treba zapojiť aj sporak s potvrdenim zaruky.Som velmi rada,že som nemusela čerpať volno v praci a tovar aj so zapojenim som mala v nedelu doma.Nemal ani problem vziať mi stare kusy.Za mňa 1*.

11/06/2018 18:16
Ferdinand

Z E shopom aj reklamaciou zla skusenost, tovar v reklacii 2 mesiace a po uznaný reklamacie aste povedali, ze vratenie penazi musi schvatit nejaky regionalny veduci, zatial cakam tyzden....este nezavolali...

17/04/2018 16:54
Martin

Ľudia ,ja som dal do opravy mobil,pozarucnej dobe 20.11.2017.Po troch mesiacoch mi prišiel v takom stave že neisiel ani zapnúť.Dnes je 17.4.2018 a po reklamácii mi povedali aby som si ho dal opraviť ešte raz.Takze som prišiel o mobil Samsung Note4
Dávajte si na nich pozor ojebavaju a hlavne v Topoľčanoch v Okay predajniach.

20/11/2017 09:45
Ivana

Ahojte,

Tiez velmi negativna skusenost s e-shopom! 25.08.2017 som objednala a zaplatila kuchynsky blok s dodaciou dobou 3-5 tyzdnov, kde som nasledne obdrzala email o potvrdeni objednavky a dodacou dobou do 4.10.2017, co sa samozrejme nestalo. Nekompetentni personal na hakaznickej linke sa vyhovaral na uzavierku skladu. Na staznost v podobe emailu mi odpovedali po 1,5 meciaci! Po naslednom emaili o doruceni zasielky najneskor do 15.11.2017, co sa znovu nestalo som kontaktovala zakaznicky servis znovu! Bez pomoci! Ani ma nechceli orepojit s nadriadenym! No pracovnicka mi slubovala dodavku do konca tyzdna 24.11.2017. V piatok 17.11.2017 som obdrzala email ze si mam tovar vyzdvihnut na oredajni! (Mam zaplateny dovoz do domu a montaz!) povedzte mi niekto ci toto je seriozny obchod, nedoporucam nikomu!
Teraz mozem odznova riesit dopravu a montaz s nimi!

17/11/2017 12:14
Patrik Pólya

Dobrý deň, moja skúsenosť s okay je taktiež negatívna.Dňa 7.9.2017 tovar objednaný(jedálenský stôl, stoličky, a stolíky pri postel) a samozrejme zaplatený. Dodanie 3-5 týždňov. Po tomto termíne prišiel email dodanie do 23.12.2017.Následne prišiel opravný email že doručenie bude najneskôr do 14 dní...teda do myslím 10.11 Každý týždeň volám na ich infolinku no samozrejme poskytujú zavádzajúce informácie ako: veľa objednávok, nedostupnosť tovaru, problém s dodávateľmi, systémová chyba s priradením objednávky, tovar už je na ceste...V rámci kompletnej rekonštrukcie bytu som prevažne využíval iba internetové obchody a ani s jedným nebol problém či už s termínom dodania alebo kvalitou výrobkov. Do dnešného dňa tovar nebol doručený. No v tomto obchode Okay by sa mali nad sebou zamyslieť. Tento text nevyrieši môj problém no dúfam že pomôže odradiť veľa ľudí pred vytvorením objednávky z okay a ak nie tak aspoň potom pochopíte o čom tu ľudia píšu....

15/11/2017 20:42
Juraj

Dňa 10.10.2017. som si objednal nábytok do detskej izby . Všetky položky boli IHNEĎ k ODOSLANIU !! a do dnešného dňa nábytok nemáme . Dňa 13.10. mi prišiel email , že bude doručený do 23.12. a o pár minút ďalší email že najneskôr do 15.11. Zavolal som na infolinku že nech mi to vysvetlia ako to vlastne je . Po cca 2 hodinách telefonovania ( je to platená linka !! ) , zodvihla operátorka a povedala že to je v systéme, ale nevie kedy to bude . Tak som písal asi 3 krát na ich kontaktný mail , bez odpovede , bez odozvy . Znova som viackrát volal z otázkou kedy môžeme očakávať nábytok , tam nikto nič nevie . Nekomunikujú so zákazníkom , termín im nič nehovorí , stále neviem či to príde alebo nepríde , a hlavne kedy či o mesiac , o dva , o rok . Proste v tomto obchode zhasnúť svetlo a zamknúť . Rozhodne nikdy viac , neodporúčam .

15/11/2017 11:43
katarína šperňáková

veľmi veľká nespokojnosť. Objednala som si tovar 15.10 . Nábytok do obývačky gauč, posteľ a skriňu . všetko okrem skrine mali na sklade . zaplatila som peniaze za tovar hneď ako som bola na predajni . Nikto sa mi za mesiac nevedel ozvať čo je s nábytkom ktorý som si kúpila. Dne mi odpovedali KONEČNE na můj e mail kde som zistila že nábytok ktorý som si objednala v 15.10 im MOŽNO príde v polke decembra na ich centrálny sklad a tak mi ho pošlu!!! veľké sklamanie veľmi veľké . OKAY už nikdy v živote nikdy za tú cenu sa to vůbec neoplatí !!!!

30/10/2017 15:20
Nika

Veľká nespokojnosť , objednaný tovar mali skladom , ale aj napriek tomu ho stále nemám. Operátori poskytujú nepravdivé informácie , nikto nevie, kedy mi tovar doručia. Budem musieť asi objednávku zrušiť.

24/10/2017 13:57
Antalová Zuzana

Taktiež môžem prispieť len negatívnou skúsenosťou. 11.9. som si objednala a hneď aj zaplatila rozťahovací gauč. Hneď po zaplatení mi prišiel mail, že tovar mi bude doručený do 11.10. Nakoľko sa tak nestalo od toho dátumu som sa niekoľko krát informovala kedy mi ho doručia. Zakaždým menili dátum doručenia aj napriek tomu že na sklade v Brne ho mali od 3.10.Operátori mi sľubovali, že mi zistia v sklade kedy ho posunú prepravcovi no viacej sa neozvali, a každý mi dával odlišné informácie o pripravení tovaru. 24.10. som objednávku stornovala. Som zvedavá ako dlho im bude trvať vrátenie peňazí. Veľká nespokojnosť s komunikáciou a nedostatočnými informáciami od operátorov a neschopnosťou obchodu posunúť tovar čo najskôr k zákazníkovi.

20/10/2017 12:56
Denisa

V živote už cez eshop okay nikdy nič neobjednám! Som nesmierne sklamaná ako dopadol celý obchod! 31.8.2017 som si objednala-zaplatila rám postele do 4.10.2017 mal byť najneskôr u mňa. Každý týždeň aj niekoľkokrát som volala na infolinku kde mi boli stále podávané iné informácie! 18.10.2017 som bola nútená objednávku stornovať nakoľko môj tovar bol v absolútnom nedohladne!! Jedna veľká katastrofa!! Od takejto spoločnosti som toto naozaj nečakala!! Nikdy viac!

Pridať komentár