Insportline.sk – skúsenosti a recenzia

inSPORTline je známym distribútorom športového a fitness vybavenia. Značka má korene v Českej republike, kde bola registrovaná v roku 2001. O 3 roky neskôr došlo k spusteniu českého e-shopu, ktorý si hneď získal veľkú popularitu. Prvá kamenná predajňa a slovenský e-shop boli sprevádzkované v roku 2007. V súčasnosti máme na Slovensku 3 predajne (Bratislava, Košice a Trenčín), v Česku ich nájdeme 5.

Internetový obchod Insportline.sk

inSPORTline je zároveň aj výrobcom kvalitných a cenovo dostupných eliptických trenažérov, bežeckých pásov, rotopedov či vibromasážnych strojov. Okrem toho je výrobcom značky W-TEC (potreby pre motorkárov) a športových potrieb WORKER.

Slovenský e-shop je držiteľom certifikátu Zlaté Overené zákazníkmi (udeľuje heureka.sk) a bol finalistom súťaže ShopRoku 2014 a 2015.

Insportline.sk ShopRoku

Doprava, cena dopravy, platba

Obchod insportline.sk zasiela objednaný tovar iba v rámci Slovenskej republiky. Dopravu im zabezpečuje kuriérska spoločnosť Geis alebo Gebrüder Weiss, poštou tovar neposiela. Kuriérske spoločnosti o doručení informujú 48 hodín pred doručením cez SMS a v deň doručenia telefonicky. Pri balíkovej preprave je cena 3,90 €, pri "nadrozmernej" doprave je to 5,90 a pri paletovej 14,90 €. Dodacia lehota je v prípade obchodu insportline.sk priemerne 2 pracovné dni. Pri ťažších produktoch si môžete priplatiť vynesenie do bytu, stojí to 19 eur. Možný je aj osobný odber:

insportline.sk osobný odber na predajni

Platiť sa dá 3 spôsobmi – platobnou kartou online, dobierkou a online bankovým prevodom. Cena za dobierku je 1 euro.

Doprava zadarmo

Objednávky v celkovej hodnote nad 49,90 € budú doručené zdarma. Akcia platí pre všetky nákupy nad 49,90 € vrátane nadrozmerných.

Zľavové kódy

Obchod ponúka rôzne akcie, v rámci ktorých si môžete tovar zakúpiť o niečo lacnejšie. V aktuálnej ponuke akčných zliav môžete nájsť produkty so zľavou do -63 %, kde každý deň nájdete veľa zaujímavých zliav. Výhodou obchodu sú aj 0 % splátky, čiže splátky bez navýšenia až na 24 mesiacov. Insportline.sk svojim zákazníkom ponúka často aj dopravu zdarma.

Zľavy na insportline.sk

Vernostný systém

Verní zákazníci e-shopu môžu získať dodatočné zľavy na nákup do výšky 10 %. Vernostná zľava je dodatková, tzn. že sa pripočíta aj k akčným či výpredajovým zľavám. Počíta sa z celkovej útraty jedného užívateľského účtu za uplynulých 730 dní.

Objednanie a vrátenie tovaru

Na insportline.sk sa dá nakupovať aj bez registrácie. Stačí si vybrať tovar, vložiť ho do košíka, zvoliť si spôsob dopravy (v našom prípade sme získali dopravu zdarma) a platby. Po odoslaní objednávky je doručený potvrdzujúci mail s jej zhrnutím.

Doda dodania položiek Skladom je naozaj rýchla – náš tovar nám bol doručený 2. pracovný deň po odoslaní objednávky. O doručení sme boli vopred informovaní mailom i SMS správou. So službou kuriéra, ktorý nám zavolal ešte pred samotným dodaním tovaru, sme boli rovnako spokojní.

Insportline.sk nákup

Celú našu skúsenosť s objednávkou z internetového obchodu insportline.sk môžeme hodnotiť veľmi pozitívne, a preto ho radi odporučíme aj ďalším zákazníkom.

Tovar sme nevracali, ak by ste však o to mali záujem, môžete tak urobiť do 30 dní od prevzatia tovaru. Zákonom stanovená lehota je 14 dní, obchod si je však svojím tovarom natoľko istý, že túto lehotu predĺžil. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť aj formulár, ktorého súčasťou je poučenie o odstúpeni od zmluvy.

insportline.sk formulár o odstúpeni od zmluvy

Reklamácia

Do 24 mesiacov od prevzatia tovaru môžete tovar kedykoľvek reklamovať. S reklamáciou v obchode insportline.sk nemáme osobnú skúsenosť, ale z recenzií zákazníkov je zrejmé, že obchod komunikuje a zodpovednosti sa nevyhýba. Je potrebné vypísať online reklamačný formulár, ktorý nájdete na stránke obchodu, prípadne o reklamácii informovať mailom či písomne. Spolu s reklamovaným tovarom a záručným listom, resp. dokladom o kúpe ho treba zaslať do servisného strediska v Trenčíne alebo do predajne v Bratislave, Trenčíne či Košiciach.

Skúsenosti a recenzie

Insportline.sk nepatrí medzi najväčšie slovenské eshopy, v pozitívnych hodnoteniach na webe heureka.sk im však hrdo konkuruje. Zákazníci oceňujú najma výborné ceny, kvalitu tovaru, rýchlosť dodania, bezproblémovú komunikáciu a servis, spoľahlivosť e-shopu, širokú ponuku tovaru a jeho kvalitný popis, možnosť nakupovania z domova a ústretovosť pracovníkov.

Hodnotenie e-shopu insportline.sk na portáli heureka.sk

Z minima negatívnych reakcií sa spomína napr. málo kamenných predajní, zlá komunikácia s kuriérom, dlhá doba dodania, poškodenie dodaného tovaru alebo absencia jeho súčasti, nedostatočne podrobný návod na zloženie tovaru alebo individuálne zlyhanie pracovníka e-shopu.

Recenzie a skúsenosti s e-shopom insportline.sk

Extra služby

Obchod ponúka montáž a nastavenie u zákazníka. Ak si neviete bežecký pás, posilňovaciu vež, cyklotrenažér či trampolínu zložiť sami, môžete si ich montáž objednať pri objednávaní produktu. Servisný technik vás bude kontaktovať do 2 dní od doručenia zásielky, aby ste si dohodli termín montáže, dohodnúť sa môžete aj mailom (servis@insportline.sk). Montáž stojí v závislosti od kategórie 49 až 79 eura.

V prípade, že ste si montáž neobjednali a mali by ste o ňu dodatočne záujem, stačí zaslať objednávku na montáž mailom a po uhradení faktúry vás bude kontaktovať servisný technik.

Kontaktné údaje

Korešpondenčná adresa:

inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín

IČO: 36311723, DIČ: 2020177082

e-mail: obchod@insportline.sk

telefón: +421 32 6526 701

insportline.sk zákaznícka podpora

Vaše skúsenosti a otázky

Máte s nakupovaním v obchode insportline.sk dobré skúsenosti? Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám do komentárov, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia, prípadne vrátenie tovaru. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.

Hodnotenie článku:
(81%)

Komentáre

20/10/2023 18:07
Jana Veselovska

Absolutna katastrofa tento e-shop! Neochota, arogancia, neseriozny pristup, zavadzanie. Kupovala som Led svetelny tvarovy tunel do kozmetickeho salonu. Tovar nezodpovedal popisu, nekvalitny, tak som ho hned v ten den posielala na svoje naklady naspat, pred tym som ich kontaktovala telefonicky, neuznali to, ze tovar naspat nezoberu lebo som kupovala na firmu? To je co za hlupost? Neodporucam!!!

05/05/2023 12:56
Peta

Tento obchod v ŽIADNOM PRÍPADE NEODPORÚČAM!!!!! Peniaze poslané dni nič nerobili, po telefonáte zrazu poslali prijatie peňazí...ja som ale hneď poslala storno objednávky a oni sprostý na druhý deň tovar poslali aj napriek stornu. Volala som a povedali ze tovar skúsia otočiť aby kuriér nedoniesol ale samozrejme doniesol. Znova po telefonáte mi povedali aby som tovar neprebrala a keď sa vráti, do týždňa pošlú peniaze. Tovar sa im vracal VRAJ 4DNI od kuriéra!!! Znova po telefonáte mi bolo povedané vrátenie peňazí AŽ DO 4DNI!!! Predtým týždeň. Poznamenám že ide o sumu 9990eur.Neodporúčam tento obchod. !!!!!!!!okradaju ľudí, tovar vôbec v takej kvalite nieje!!!!!!!!

27/02/2023 16:43
Lenka

Spoločnosťou som veľmi sklamaná. Bohužiaľ má moja 12 ročná dcéra extrémne veľké nohy. Rada korčuľuje, ale máme peniaze nazvyš. Využili sme výhodnú cenu. Bohužiaľ jej korčule veľkostne nesadli. Väčšiu veľkosť na výmenu nemali, tak sme požiadali o vrátenie peňazí. Spoločnosť, ale odmietla vrátiť peniaze a namiesto vrátenia peňazí ponúkla poukaz no podmienila ho splatnosťou 45 dní. No keď v tak krátkom čase nič nepotrebujete už viac peniaze neuvidíte. Zdá sa mi to ako zderstvo, takto okrádať ľudí. Dodržala som podmienky reklamácie a tovar bol vrátený neporušený v originálnom balení. Máme právo na vrátenie peňazí bez podmienok.

04/07/2022 13:42
Karol

Bohužial že som nakupoval inSPORTline tento eshop je to najhoršie na internete s čím som sa stretol ľudí zavádzajú že za dopravu neplatíte ale kľudne fakturuju prepravné náklady 17eur (expresné dodanie cca 4dni) a tá komunikácia hrôza ????
Skúsenosti s nimi katastrofálne

08/06/2022 13:07
Zuzana

Vrelo odporúčam,rýchle a veľmi milé jednanie a aj rýchle dodanie

24/01/2022 10:01
Zdena

Ja som si kúpila horský bicykel,dodanie kuriérom. Deň pred dodaním mi prišla sms s informáciami,ako mi bude tovar dodaný,ako ma bude kuriér kontaktovať a podobne. Pravdaže nikto mi nedal vedieť,ale o to nejde. Bicykel bol dodaný s defektom na jednom kolese, druhé bolo nafúkané hneď v krabici. Myslela som, že to tak má byť. Dofúkala som a o chvíľu znova sfuknuté. V pohode, reklamovať sa dá. Ale naozaj nemám chuť sa naťahovať s tým,baliť to, odosielať a pod. Mňa len mrzí, že osoba ktorá ten tovar balila určite vedela,že to koleso má defekt a aj tak ten tovar zabalí a odošle.

03/05/2021 13:40
Miloš

Nakupovali sme v Trenčíne, celu dobu si nás nikto nevšímal, keď sme sa niečo opýtali, ledva nám niečo ukázali...jeden pan vykecával pred predajňou, nenasli ani originál vak k prilbe za 230 eur. Zaplatili sme vyše 700 eur a nikto nam nepovedal ani ďakujemea dovidenia...prístup naozaj hrozný. Sami máme predajňu, málokto u nás nechá 700 eur a zákazníkov si vážime úplne inak. Takíto zamestnanci by u nás dlho nepracovali. Ďalšia pani, ktorá si skúšala rukavice tiež nadávala, že jej nikto neporadí. Darček k nákupu kukla v najmenšej veľkosti, ktorá sa nikomu nehodí????
Za mňa veľké mínus.

14/04/2021 08:50
Zuzana Ďuricová

Tiež nemám dobré skúsenosti s obchodom. Objednala som si moto rukavice z eshopu, to by bolo fajn, prišli celkom rýchlo. Veľkoť nesadla. To čo uvádzajú na stránke vraj bezplatná výmena tovaru, to netuším na aký tovar sa vzťahuje. Iná veľkosť tých rukavíc už bola na predajni v Ba, čo by tiež nebol problém, známa mi ich tam vyzdvihla. Problém bol, že nie sú schopný výmeny tovaru keď jedno majú v eshope a druhé na prejdni. Nerozumiem prečo tie rukavice oni ako obchod nevedia sťahovať z rôznych predajní po SK a zaručiť tak tú bezplatnú výmenu, ktorú ponúkajú. Nesadla ani tá veľkosť. Dušujú sa, že rátenie tovaru je do 30 kalendárnych dní, to som však nevedela, že jedny rukavice treba vrátiť poštou do eshopu a druhé na predajňu do Ba ????‍♀️ celé zle, neromuziem tomu prečo sa to všetko nedá vrátiť poštou na jedno miesto a oni si to rozhodia do svojich predajní, prípadne ponúknu vrátený tovar cez eshop. Už viac nebudem nakupovať u nich a to som si tam vyhliadla veľa vecí, chvala bohu, že som nič viac neobjednala.

26/03/2020 14:42
Ella

Z tohto akože obchodu neodporúčam absolutne nič ale vobec nič kupovať. Objednali sme si tovar ktorý bol skladom ukazovalo deň doručenia a ešte týždeň po danom termíne neboli schopní ho ani len odoslať nie to ešte doručiť. Samozrejme bol zaplatený. Žiadala som objednávku zrušiť a vrátiť platbu. Platbu tak isto nečakajte vrátiť ihneď, spokojne si napíšu, že máte čakať 1-2-3 týždne. Môj skutočne najhorší online obchod. v živote. Kúpte hocikde inde len nie tu. Obyčajní amateri. Otras!!!

01/02/2020 14:54
Tina

Asi najhoršia kamenná predajňa v akej sme boli.Chceli sme kupiť elektrobycikel,v prvom pripade nás obslúžili spôsobom tam nejaké máme.Po pomaly konciacej zime sme zhaňali ďaľsí elektrobicykel(pre manžela),že skúsime ešte raz túto predajňu(chceli sme Cruisiss),za celý čas cca 10min.si nás nikto ani nevšimol,nieto poradil.Prečo taketo prevádzky nezatvoria keď nestoja o zákazníka?Predajňa v TN.Bicykel sme nakoniec kupili v predajni u súkromneho predajcu s pristupom o akom v insportline snáď ani netušia.

17/12/2019 16:34
Jana

Absolútne neodporúčam. Stornovaná objednávka a ani o tom neviem. Žiadna reakcia, nič..... objednala som tovar ktorý mali na predajni a ak sa medzi tým predal tak považujem za korektné aspoň napísať, že tovar nie je a miesto toho mi príde meil, že na objednávke sa pracuje a popri tom mi ju stornujú..... ešte som to nezažila.... prajem iným lepšiu skúsenosť s touto firmou....pekné sviatky všetkým :-)

04/10/2019 12:56
Stanislav

Touto spoločnosťou som veľmi sklamaný. Som jedným s recenzentov na kolobežku zn. Joyor F3, ktorú som opisoval ako výbornú. Teraz som však zmenil názor pretože kolobežka vôbec po dlhodobejšom užívaní nespĺňa parametre, ktoré sú tam uvádzané. Ako som písal mám 90 kg a používal som ju len po hladkej a rovnej ceste pretože už malé nerovnosti na ceste cítite. Kolobežka sa začala lámať na nášlapnej doske pri riadidlách. Som presvedčený, že je to spôsobené vadou materiálu a teda som ju reklamoval. Odpoveď ako obvykle neuznaná - mechanické poškodenie s upozornením, že som mal odretý blatník zo spodnej časti. Nie som žiadny odborník ale tieto vady, ktoré vznikli sú podľa mňa spôsobené tým, že nosnosť v žiadnom prípade nieje 120 kg ako je uvádzané v parametroch. Výrobok som kúpil za 650.- Eur čo nieje malá položka a z prístupu tohto predajcu som veľmi smutný. Bolo mi jasné, že to nieje vec na 20 rokov, ale taktiež by nemala byť na 6 mesiacov, ktoré som ju používal.

23/09/2019 12:41
Mária Ďuračková

Zakúpila som si u Vás int. hodinky - krokomer,Strippy dodané bez funkčnej baterky, menila som ju 3 krát
vždy vydržala jeden až dva dni, vadný výrobok bez debaty, vrátila som Vám uvedený nepodarok 5..9.
doporučene na pošte Bánovce nad Bebravou podacie č, 54120032SK, k dnešnému dňu ste neráčili
reagovať.

12/09/2019 12:19
Dominika

Najhoršie skúsenosti aké som doteraz s eshopom mala ! Tovar som objednala týždeň dopredu za 500€ , mali na spracovanie týždeň , potrebovala som súrne dodanie na presný deň preto som to objednala takto dopredu , informovala som sa u predajcu (Petra) či to budem mať presný ten deň doma , jasné není problém napíšte do poznámky ,super nadšená ,spoliehala som sa na nich , prešiel týždeň od kuriéra žiadna sms ako zvykne chodiť , zavolala som do eshopu kde nastal problém , technická chyba nastala tovar príde až o týždeň neskôr , ako žiadna informácia o tom že majú technický problém nič .... za 2 týždne sú není schopný tovar poslať? nasrala som sa našla inú stránku objednala z inej na druhú deň som to mala doma ... NIKDY viac z tejto stránky neobjednám nič!
Keď som im volala späť že ruším od nich objednávku nemenovaná pani čo mi zdvihla mi povedala že sa to zrušiť nedá , že proste od kuriéra to nemám prevziať , tak kde nastal potom ten technický problém keď už to podľa mňa kuriér mal??

26/07/2019 22:42
Peter

Neseriozna spolocnost (skusenost cez kamennu predajnu v BA), kupil som 35 kg synovi kolobezku WORKER Nuvola s nosnostou 100 kg, po trochu viac ako roku sa za jazdy zlomila v sklapacom mechanizme, syn spadol a zranil sa. Reklamaciu neuznali (stredisko TN) kvoli "neprimeranemu pouzitiu", co samozrejme nevedeli dokazat a nie je pravda. Opakoval som reklamaciu, opat neuznali. Pisal som si s konatelom, dostal som po urgencii vyhybavu odpoved. Po pol roku natahovaciek som kupil novu kolobezku inde. Podal podnet na SOI, neseriozny predajca, nebezpecny vyrobok.

14/07/2019 00:09
Maros

Jedna katastrofa.Kupil som ebike za 2.5 tis eu.po 100 km sa na mraky rozsypala predna vydlica-vyrobca tvrdi ze to je od vyroby ok-po 2 tyzdnoch ani s nou nepohli-hrôza.jeden šmejd.dufam ze to vymenia a skoncil som s insportlinom.

19/07/2018 15:14
Ondrej

Skúsenosti s nimi katastrofálne. Kúpil som si od nich kolobežku zhruba za 1100€. Nemalé peniaze však? Asi za dva týždne sa začala kaziť až sa stala nepojazdná. Samozrejme, ani týždeň po reklamácií s touto kolobežkou nepohli, len mi bolo oznámené, že plánujú ju poslať k výrobcovi. Vašich 1100 € majú oni a vy nemáte nič. Paráda

22/05/2018 14:07
Juraj

Bohužial tento eshop je to najhoršie na internete s čim som sa stretol.Ludi zavádzaju ponukanim tovaru ktory nemaju a potom ta komunikacia hrôza.Objednal som si bicykel .Tovar mi doručili včas ale na moje prekvapenie poslali uplne iny bicykel.Ten čo som objednal ponukali len v jednej verzii takže omyl bol vylučeny.Poslali jednoducho ten čo sa nepredava.To čo nastalo potom zle aj opisať.Všetko som si musel vytelefonovať sam,žiadna ochota len sluby o vrateni peňazí na učet čo sa nestalo a teraz mi vraj pošlu peniaze šekom.Neodporučam nikomu.

23/03/2018 11:50
Miroslava Križáková

Insportline, prosím, vymeňte si zmluvného dopravcu. Váš terajší dopravca - firma GEIS je čosi strašné. Dvakrát, čo mi doručovali od Vás zásielku boli len problémy. Zabezpečila som si na daný deň, že bude dcéra doma, aby prevzala zásielku. Neprišli, že mali veľa práce. Na druhý deń, kuriér volal o 9:09 hodine, že mi vezie zásielku. Žiadne info, sms pred tým. Povedala som mu, že nemôžem, lebo som v práci, že manžel bude doma cca okolo 15:00. Mám prísť hneď, on inokedy nemôže. Povedala som, že budem na druhý deň doma osobne. Posmešne mi povedal, že nemám záruku, či príde. A neprišiel. Že v príde až v pondelok, čo je teda až na 4 pracovný deň. To je to doručovanie do 48 hodín?

15/11/2016 22:46
Tomáš

Ja mam našťastie iba pozitívne skúsenosti a keď ste šikovný tak si viete poshanať aj promo kód a tak niečo ušetriť, ja používam tieto kódy ktoré vždy fungujú: http://www.spotrebitelskytest.sk/zlavove-kody

Pridať komentár