Insportline.sk - skúsenosti a recenzia

inSPORTline je známym distribútorom športového a fitness vybavenia. Značka má korene v Českej republike, kde bola registrovaná v roku 2001. O 3 roky neskôr došlo k spusteniu českého eshopu, ktorý si hneď získal veľkú popularitu. Prvá kamenná predajňa a slovenský eshop boli sprevádzkované v roku 2007. V súčasnosti máme na Slovensku 3 predajne (Bratislava, Košice a Trenčín), v Česku ich nájdeme 4.

inSPORTline je zároveň aj výrobcom kvalitných a cenovo dostupných eliptických trenažérov, bežiacich pásov, rotopedov či vibromasážnych strojov. Okrem toho je výrobcom značky W-TEC (potreby pre motorkárov) a športových potrieb WORKER.

Slovenský eshop je držiteľom certifikátu Zlaté Overené zákazníkmi (udeľuje heureka.sk) a bol finalistom súťaže ShopRoku 2014 a 2015.

Hodnotenie eshopu

Insportline.sk nepatrí medzi najväčšie slovenské eshopy, v pozitívnych hodnoteniach na webe heureka.sk im však hrdo konkuruje. Zákazníci oceňujú najma výborné ceny, kvalitu tovaru, rýchlosť dodania, bezproblémovú komunikáciu a servis, spoľahlivosť eshopu, širokú ponuku tovaru a jeho kvalitný popis, možnosť nakupovania z domova a ústretovosť pracovníkov.  

Z minima negatívnych reakcií sa spomína napr. málo kamenných predajní, zlá komunikácia s kuriérom, dlhá doba dodania, poškodenie dodaného tovaru alebo absencia jeho súčasti, nedostatočne podrobný návod na zloženie tovaru alebo individuálne zlyhanie pracovníka eshopu.

Montáž a doprava nad 80€ zadarmo

Objednaný tovar zasiela insportline.sk v lehote od 2 do 5. pracovných dní (v závislosti na spôsobe platby). Prepravu zaručuje kuriérska spoločnosť GEIS. Cena poštovného je aktuálne 4,00€ a pri objednávke tovaru nad 80 € zdarma. V prípade doručovania ťažkých zásielok (50 -120 kg) si zákazník môže zaplatiť doplnkovú službu – pomoc s vynesením zásielky. Služba je spoplatnená sumou 10€ a vyžaduje aktívnu pomoc príjemcu tovaru.

Zákazníkovi, ktorý si zakúpi fitness produkt v cene nad 1 150 €, je produkt zmontovaný a nastavený úplne zdarma. Službu je nutné objednať počas objednávania tovaru príp. mailom. Pri produktoch v cene do 1 150€ sú tieto služby spoplatnené sumou od 32 € do 60 €.

Pravidelné akcie a online chat

Insportline.sk patrí medzi veľmi aktívne eshopy. Svojim zákazníkom ponúka pravidelné akcie - najčastejšie dopravu zdarma na všetko alebo xy-% zľavy na celý sortiment. Za zmienku stojí aj vernostný program pre stálych zákazníkov, 5 ročná záruka na vybraný tovar alebo profesionálny servis výrobkov.

Zákazníci, ktorí si nevedia poradiť pri výbere tovaru, môžu využiť praktický online chat. Pracovníci eshopu odpovedajú rýchlo a odborne, dokážu poradiť počas celého procesu výberu a finalizovania objednávky.

Testovacia objednávka a jej vybavenie

Na insportline.sk sa dá nakupovať aj bez registrácie. Stačí si vybrať tovar, vložiť ho do košíka, zvoliť si spôsob dopravy (v našom prípade sme získali dopravu zdarma) a platby. Po odoslaní objednávky je doručený potvrdzujúci mail s jej zhrnutím.

Doda dodania položiek Skladom je naozaj rýchla - náš tovar nám bol doručený 2. pracovný deň po odoslaní objednávky. O doručení sme boli vopred informovaní mailom i sms správou. So službou kuriéra, ktorý nám zavolal ešte pred samotným dodaním tovaru, sme boli rovnako spokojní.

Celú našu skúsenosť s objednávkou z internetového obchodu insportline.sk môžeme hodnotiť veľmi pozitívne a preto ho radi odporučíme aj ďalším zákazníkom.

Hodnotenie článku:
(81.8%)

Komentáre

22/05/2018 14:07
Juraj

Bohužial tento eshop je to najhoršie na internete s čim som sa stretol.Ludi zavádzaju ponukanim tovaru ktory nemaju a potom ta komunikacia hrôza.Objednal som si bicykel .Tovar mi doručili včas ale na moje prekvapenie poslali uplne iny bicykel.Ten čo som objednal ponukali len v jednej verzii takže omyl bol vylučeny.Poslali jednoducho ten čo sa nepredava.To čo nastalo potom zle aj opisať.Všetko som si musel vytelefonovať sam,žiadna ochota len sluby o vrateni peňazí na učet čo sa nestalo a teraz mi vraj pošlu peniaze šekom.Neodporučam nikomu.

23/03/2018 11:50
Miroslava Križáková

Insportline, prosím, vymeňte si zmluvného dopravcu. Váš terajší dopravca - firma GEIS je čosi strašné. Dvakrát, čo mi doručovali od Vás zásielku boli len problémy. Zabezpečila som si na daný deň, že bude dcéra doma, aby prevzala zásielku. Neprišli, že mali veľa práce. Na druhý deń, kuriér volal o 9:09 hodine, že mi vezie zásielku. Žiadne info, sms pred tým. Povedala som mu, že nemôžem, lebo som v práci, že manžel bude doma cca okolo 15:00. Mám prísť hneď, on inokedy nemôže. Povedala som, že budem na druhý deň doma osobne. Posmešne mi povedal, že nemám záruku, či príde. A neprišiel. Že v príde až v pondelok, čo je teda až na 4 pracovný deň. To je to doručovanie do 48 hodín?

15/11/2016 22:46
Tomáš

Ja mam našťastie iba pozitívne skúsenosti a keď ste šikovný tak si viete poshanať aj promo kód a tak niečo ušetriť, ja používam tieto kódy ktoré vždy fungujú: http://www.spotrebitelskytest.sk/zlavove-kody

Pridať komentár