Insportline.sk – skúsenosti a recenzia

inSPORTline je známym distribútorom športového a fitness vybavenia. Značka má korene v Českej republike, kde bola registrovaná v roku 2001. O 3 roky neskôr došlo k spusteniu českého e-shopu, ktorý si hneď získal veľkú popularitu. Prvá kamenná predajňa a slovenský e-shop boli sprevádzkované v roku 2007. V súčasnosti máme na Slovensku 3 predajne (Bratislava, Košice a Trenčín), v Česku ich nájdeme 5.

Internetový obchod Insportline.sk

inSPORTline je zároveň aj výrobcom kvalitných a cenovo dostupných eliptických trenažérov, bežeckých pásov, rotopedov či vibromasážnych strojov. Okrem toho je výrobcom značky W-TEC (potreby pre motorkárov) a športových potrieb WORKER.

Slovenský e-shop je držiteľom certifikátu Zlaté Overené zákazníkmi (udeľuje heureka.sk) a bol finalistom súťaže ShopRoku 2014 a 2015.

Insportline.sk ShopRoku

Doprava, cena dopravy, platba

Obchod insportline.sk zasiela objednaný tovar iba v rámci Slovenskej republiky. Dopravu im zabezpečuje kuriérska spoločnosť Geis alebo Gebrüder Weiss, poštou tovar neposiela. Kuriérske spoločnosti o doručení informujú 48 hodín pred doručením cez SMS a v deň doručenia telefonicky. Pri balíkovej preprave je cena 3,90 €, pri "nadrozmernej" doprave je to 5,90 a pri paletovej 14,90 €. Dodacia lehota je v prípade obchodu insportline.sk priemerne 2 pracovné dni. Pri ťažších produktoch si môžete priplatiť vynesenie do bytu, stojí to 19 eur. Možný je aj osobný odber:

insportline.sk osobný odber na predajni

Platiť sa dá 3 spôsobmi – platobnou kartou online, dobierkou a online bankovým prevodom. Cena za dobierku je 1 euro.

Doprava zadarmo

Objednávky v celkovej hodnote nad 49,90 € budú doručené zdarma. Akcia platí pre všetky nákupy nad 49,90 € vrátane nadrozmerných.

Zľavové kódy

Obchod ponúka rôzne akcie, v rámci ktorých si môžete tovar zakúpiť o niečo lacnejšie. V aktuálnej ponuke akčných zliav môžete nájsť produkty so zľavou do -63 %, kde každý deň nájdete veľa zaujímavých zliav. Výhodou obchodu sú aj 0 % splátky, čiže splátky bez navýšenia až na 24 mesiacov. Insportline.sk svojim zákazníkom ponúka často aj dopravu zdarma.

Zľavy na insportline.sk

Vernostný systém

Verní zákazníci e-shopu môžu získať dodatočné zľavy na nákup do výšky 10 %. Vernostná zľava je dodatková, tzn. že sa pripočíta aj k akčným či výpredajovým zľavám. Počíta sa z celkovej útraty jedného užívateľského účtu za uplynulých 730 dní.

Objednanie a vrátenie tovaru

Na insportline.sk sa dá nakupovať aj bez registrácie. Stačí si vybrať tovar, vložiť ho do košíka, zvoliť si spôsob dopravy (v našom prípade sme získali dopravu zdarma) a platby. Po odoslaní objednávky je doručený potvrdzujúci mail s jej zhrnutím.

Doda dodania položiek Skladom je naozaj rýchla – náš tovar nám bol doručený 2. pracovný deň po odoslaní objednávky. O doručení sme boli vopred informovaní mailom i SMS správou. So službou kuriéra, ktorý nám zavolal ešte pred samotným dodaním tovaru, sme boli rovnako spokojní.

Insportline.sk nákup

Celú našu skúsenosť s objednávkou z internetového obchodu insportline.sk môžeme hodnotiť veľmi pozitívne, a preto ho radi odporučíme aj ďalším zákazníkom.

Tovar sme nevracali, ak by ste však o to mali záujem, môžete tak urobiť do 30 dní od prevzatia tovaru. Zákonom stanovená lehota je 14 dní, obchod si je však svojím tovarom natoľko istý, že túto lehotu predĺžil. Pre odstúpenie od zmluvy môžete využiť aj formulár, ktorého súčasťou je poučenie o odstúpeni od zmluvy.

insportline.sk formulár o odstúpeni od zmluvy

Reklamácia

Do 24 mesiacov od prevzatia tovaru môžete tovar kedykoľvek reklamovať. S reklamáciou v obchode insportline.sk nemáme osobnú skúsenosť, ale z recenzií zákazníkov je zrejmé, že obchod komunikuje a zodpovednosti sa nevyhýba. Je potrebné vypísať online reklamačný formulár, ktorý nájdete na stránke obchodu, prípadne o reklamácii informovať mailom či písomne. Spolu s reklamovaným tovarom a záručným listom, resp. dokladom o kúpe ho treba zaslať do servisného strediska v Trenčíne alebo do predajne v Bratislave, Trenčíne či Košiciach.

Skúsenosti a recenzie

Insportline.sk nepatrí medzi najväčšie slovenské eshopy, v pozitívnych hodnoteniach na webe heureka.sk im však hrdo konkuruje. Zákazníci oceňujú najma výborné ceny, kvalitu tovaru, rýchlosť dodania, bezproblémovú komunikáciu a servis, spoľahlivosť e-shopu, širokú ponuku tovaru a jeho kvalitný popis, možnosť nakupovania z domova a ústretovosť pracovníkov.

Hodnotenie e-shopu insportline.sk na portáli heureka.sk

Z minima negatívnych reakcií sa spomína napr. málo kamenných predajní, zlá komunikácia s kuriérom, dlhá doba dodania, poškodenie dodaného tovaru alebo absencia jeho súčasti, nedostatočne podrobný návod na zloženie tovaru alebo individuálne zlyhanie pracovníka e-shopu.

Recenzie a skúsenosti s e-shopom insportline.sk

Extra služby

Obchod ponúka montáž a nastavenie u zákazníka. Ak si neviete bežecký pás, posilňovaciu vež, cyklotrenažér či trampolínu zložiť sami, môžete si ich montáž objednať pri objednávaní produktu. Servisný technik vás bude kontaktovať do 2 dní od doručenia zásielky, aby ste si dohodli termín montáže, dohodnúť sa môžete aj mailom (servis@insportline.sk). Montáž stojí v závislosti od kategórie 49 až 79 eura.

V prípade, že ste si montáž neobjednali a mali by ste o ňu dodatočne záujem, stačí zaslať objednávku na montáž mailom a po uhradení faktúry vás bude kontaktovať servisný technik.

Kontaktné údaje

Korešpondenčná adresa:

inSPORTline s.r.o., Električná 6471, 911 01 Trenčín

IČO: 36311723, DIČ: 2020177082

e-mail: obchod@insportline.sk

telefón: +421 32 6526 701

insportline.sk zákaznícka podpora

Vaše skúsenosti a otázky

Máte s nakupovaním v obchode insportline.sk dobré skúsenosti? Chcete sa na niečo opýtať? Napíšte nám do komentárov, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia, prípadne vrátenie tovaru. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.

Hodnotenie článku:
(80.6%)

Komentáre

04/10/2019 12:56
Stanislav

Touto spoločnosťou som veľmi sklamaný. Som jedným s recenzentov na kolobežku zn. Joyor F3, ktorú som opisoval ako výbornú. Teraz som však zmenil názor pretože kolobežka vôbec po dlhodobejšom užívaní nespĺňa parametre, ktoré sú tam uvádzané. Ako som písal mám 90 kg a používal som ju len po hladkej a rovnej ceste pretože už malé nerovnosti na ceste cítite. Kolobežka sa začala lámať na nášlapnej doske pri riadidlách. Som presvedčený, že je to spôsobené vadou materiálu a teda som ju reklamoval. Odpoveď ako obvykle neuznaná - mechanické poškodenie s upozornením, že som mal odretý blatník zo spodnej časti. Nie som žiadny odborník ale tieto vady, ktoré vznikli sú podľa mňa spôsobené tým, že nosnosť v žiadnom prípade nieje 120 kg ako je uvádzané v parametroch. Výrobok som kúpil za 650.- Eur čo nieje malá položka a z prístupu tohto predajcu som veľmi smutný. Bolo mi jasné, že to nieje vec na 20 rokov, ale taktiež by nemala byť na 6 mesiacov, ktoré som ju používal.

23/09/2019 12:41
Mária Ďuračková

Zakúpila som si u Vás int. hodinky - krokomer,Strippy dodané bez funkčnej baterky, menila som ju 3 krát
vždy vydržala jeden až dva dni, vadný výrobok bez debaty, vrátila som Vám uvedený nepodarok 5..9.
doporučene na pošte Bánovce nad Bebravou podacie č, 54120032SK, k dnešnému dňu ste neráčili
reagovať.

12/09/2019 12:19
Dominika

Najhoršie skúsenosti aké som doteraz s eshopom mala ! Tovar som objednala týždeň dopredu za 500€ , mali na spracovanie týždeň , potrebovala som súrne dodanie na presný deň preto som to objednala takto dopredu , informovala som sa u predajcu (Petra) či to budem mať presný ten deň doma , jasné není problém napíšte do poznámky ,super nadšená ,spoliehala som sa na nich , prešiel týždeň od kuriéra žiadna sms ako zvykne chodiť , zavolala som do eshopu kde nastal problém , technická chyba nastala tovar príde až o týždeň neskôr , ako žiadna informácia o tom že majú technický problém nič .... za 2 týždne sú není schopný tovar poslať? nasrala som sa našla inú stránku objednala z inej na druhú deň som to mala doma ... NIKDY viac z tejto stránky neobjednám nič!
Keď som im volala späť že ruším od nich objednávku nemenovaná pani čo mi zdvihla mi povedala že sa to zrušiť nedá , že proste od kuriéra to nemám prevziať , tak kde nastal potom ten technický problém keď už to podľa mňa kuriér mal??

26/07/2019 22:42
Peter

Neseriozna spolocnost (skusenost cez kamennu predajnu v BA), kupil som 35 kg synovi kolobezku WORKER Nuvola s nosnostou 100 kg, po trochu viac ako roku sa za jazdy zlomila v sklapacom mechanizme, syn spadol a zranil sa. Reklamaciu neuznali (stredisko TN) kvoli "neprimeranemu pouzitiu", co samozrejme nevedeli dokazat a nie je pravda. Opakoval som reklamaciu, opat neuznali. Pisal som si s konatelom, dostal som po urgencii vyhybavu odpoved. Po pol roku natahovaciek som kupil novu kolobezku inde. Podal podnet na SOI, neseriozny predajca, nebezpecny vyrobok.

14/07/2019 00:09
Maros

Jedna katastrofa.Kupil som ebike za 2.5 tis eu.po 100 km sa na mraky rozsypala predna vydlica-vyrobca tvrdi ze to je od vyroby ok-po 2 tyzdnoch ani s nou nepohli-hrôza.jeden šmejd.dufam ze to vymenia a skoncil som s insportlinom.

19/07/2018 15:14
Ondrej

Skúsenosti s nimi katastrofálne. Kúpil som si od nich kolobežku zhruba za 1100€. Nemalé peniaze však? Asi za dva týždne sa začala kaziť až sa stala nepojazdná. Samozrejme, ani týždeň po reklamácií s touto kolobežkou nepohli, len mi bolo oznámené, že plánujú ju poslať k výrobcovi. Vašich 1100 € majú oni a vy nemáte nič. Paráda

22/05/2018 14:07
Juraj

Bohužial tento eshop je to najhoršie na internete s čim som sa stretol.Ludi zavádzaju ponukanim tovaru ktory nemaju a potom ta komunikacia hrôza.Objednal som si bicykel .Tovar mi doručili včas ale na moje prekvapenie poslali uplne iny bicykel.Ten čo som objednal ponukali len v jednej verzii takže omyl bol vylučeny.Poslali jednoducho ten čo sa nepredava.To čo nastalo potom zle aj opisať.Všetko som si musel vytelefonovať sam,žiadna ochota len sluby o vrateni peňazí na učet čo sa nestalo a teraz mi vraj pošlu peniaze šekom.Neodporučam nikomu.

23/03/2018 11:50
Miroslava Križáková

Insportline, prosím, vymeňte si zmluvného dopravcu. Váš terajší dopravca - firma GEIS je čosi strašné. Dvakrát, čo mi doručovali od Vás zásielku boli len problémy. Zabezpečila som si na daný deň, že bude dcéra doma, aby prevzala zásielku. Neprišli, že mali veľa práce. Na druhý deń, kuriér volal o 9:09 hodine, že mi vezie zásielku. Žiadne info, sms pred tým. Povedala som mu, že nemôžem, lebo som v práci, že manžel bude doma cca okolo 15:00. Mám prísť hneď, on inokedy nemôže. Povedala som, že budem na druhý deň doma osobne. Posmešne mi povedal, že nemám záruku, či príde. A neprišiel. Že v príde až v pondelok, čo je teda až na 4 pracovný deň. To je to doručovanie do 48 hodín?

15/11/2016 22:46
Tomáš

Ja mam našťastie iba pozitívne skúsenosti a keď ste šikovný tak si viete poshanať aj promo kód a tak niečo ušetriť, ja používam tieto kódy ktoré vždy fungujú: http://www.spotrebitelskytest.sk/zlavove-kody

Pridať komentár