Hej.sk - skúsenosti a recenzia

Pôsobenie Hej.sk sa na slovenskom trhu datuje od roku 2003, kedy bola otvorená prvá pobočka a spustený internetový predaj. V súčasnosti má už tri kamenné pobočky HEJHOUSE (v Bratislave, Žiline a Zvolene) a je jedným z najväčších internetových eshopov v našej krajine.

Spoločnosť je členom skupiny HP TRONIC, ktorá združuje aj ďalšie významné zahraničné internetové obchody. Medzi nimi aj kasa.cz, ktorá na českom trhu pôsobí už od roku 1999. Na poľský trh sa eshopu podarilo preniknúť v roku 2005.

Hlavným cieľom hej.sk je spokojnosť zákazníkov. Obchod sa preto zameriava nielen na vytváranie čo najširšej ponuky tovaru od renomovaných dodávateľov, ale aj na udržiavanie prijateľných cien a vysokého štandardu služieb. Úspechy v plnení týchto cieľov potvrdzujú aj certifikáty Slovenskej asociácie pre elektronický obchod.

Hej.sk patrí k firmám, ktorým záleží na spoločensky zodpovednom podnikaní, o čom svedčí aj ich zanietenosť v rôznych charitatívnych a ekologických projektoch. Názory a priania zákazníkov má na starosti tzv. ochranca práv zákazníkov (resp. zákaznícky Ombudsman), ktorého úlohou je neustále zlepšovať služby a sortiment obchodu.

Pri nákupe v eshope HEJ.sk odporúčame využiť zľavové kódy. Aktuálne je k dispozícii zľavový kód pre Hej.sk v hodnote 10€

Vysoká spokojnosť zákazníkov

Na webe heureka.sk sa tento eshop teší veľmi pozitívnym hodnoteniam - zákazníci vyzdvihujú najmä výhodné ceny, dostupnosť tovaru, rýchlosť vybavenia objednávky, výbornú komunikáciu a precízny prozákaznícky prístup (aj v prípade vybavovania reklamácií). 

Medzi najčastejšie diskutované negatíva patrí skúsenosť s dodaním tovaru kuriérskou alebo špedičnou službou, nedostatočné pokrytie pobočkami či slabšia informovanosť personálu na pobočkách.

Rozmanité typy dopravy a platby

V rámci objednávania tovaru (prostredníctvom eshopu či telefonicky) si zákazník môže zvoliť taký typ (platenej) dopravy, aká mu najviac vyhovuje: balík na poštu, doručenie kuriérom, špedičnú dopravu (tovar nad 30 kg), službu Hej Komfort / Komfort Plus (spojenú so službou vynesenia tovaru) či osobný odber zdarma v HEJHOUSE alebo vo výdajni tovaru (Senec, Trenčín). V kamenných obchodoch HEJHOUSE si môže zákazník tovar zakúpiť aj bez objednávky - je však nutné, aby bol skladom v konkrénom meste.

Hej.sk ponúka aj dve atraktívne služby, ktoré ho odlišujú od konkurencie. Prvou z nich je tzv. Osobný odber EXPRESS, vďaka ktorému si vie zákazník vyzdvihnúť svoj tovar v bratislavskom HEJHOUSE do 4 hodín po odoslaní objednávky (aj počas víkendov a sviatkov). V rámci tohto typy odberu vie hej.sk expresne distribuovať až 10 000 najžiadanejších položiek. Druhou služba, ktorá rovnako funguje iba v Bratislave, je HEJ DRIVE -  osobný odber tovaru zo skladu do auta. 

Cena dopravy sa pohybuje od 3,80€ do 38€. Hej.sk však ponúka aj Dopravu ZDARMA resp. ZA POLOVICU. Špedičná dopravu zdarma zákazník získa pri každom nákupe nad 300€, ale aj vrámci špeciálnej akcie alebo na vybraný tovar). Za dopravu Hej Komfort / Komfort plus zákazník platí plnú sumu aj v prípade nákupu nad 300€.

Zaplatiť možno všetkými dostupnými spôsobmi - či už v hotovosti (pri preberaní tovaru - platba za dobierku je 1,20€), kartou (na predajni alebo online), bankovým prevodom alebo aj na splátky. Spôsob dopravy a platby si zákazník zadáva priamo počas objednávky. 

Odvoz starého spotrebiča

Nie každý eshop vám pomôže s odvozom starého nepotrebného spotrebiča. Hej.sk sa o túto starosť postará za vás, ale iba v tom prípade, ak si túto službu v nákupnom procese objednáte. Akceptovaný bude iba kompletný, nerozobraný a nepoškodený spotrebič.

Služba je dostupná iba pre tých zákazníkov, ktorí si ako typ dopravy zvolia špedičnú resp. Hej Komfort dopravu.

Dostupnosť tovaru

Zákazník nájde informáciu o termíne doručenia v detaile každého produktu. Veľké množstvo produktov si zákazník vie vyzdvihnúť v deň zadania objednávky (informačný čas vyzdvihnutia nájde taktiež v detaile produktu). V prípade doručenia kuriérom alebo špedičnou službou je lehota dodania približne 2 až 3 pracovné dni. 

Vybavenie testovacej objednávky

Vrámci našej testovacej objednávky sme si do košíka vložili automatickú práčku Electrolux za 399€. V nákupnom procese sme si vedeli zvoliť aj možnosť predĺženia záruky (+1, +2, +3 roky), ale i Poistenie náhodného poškodenia. Následne sme si zvolili špedičnú dopravu zdarma a platbu na dobierku. 

Objednávku možno odoslať aj bez registrácie do eshopu. Zhrnutie objednávky je zákazníkovi doručené mailom a to hneď po jej odoslaní.

O celom procese vybavovania objednávky sme boli informovaní mailom, po expedovaní tovaru sme zásielku vedeli sledovať v systéme kuriérskej spoločnosti. Tovar nám bol doručený nasledujúci pracovný deň. 

S procesom vybavenia objednávky sme boli spokojní. Nakoľko však išlo o testovaciu objednávku, tovar sme spolu s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy vrátili v 14 dňovej lehote predávajúcemu. Lehota vrátenia peňazí (do 14 dní odo dňa doručenia formuláru a tovaru) bola eshopom hej.sk dodržaná.

Hodnotenie článku:
(81.4%)

Komentáre

20/12/2016 18:58
Milos

Ak vám prišiel nový objednaný tovar nefunkčný alebo inak ste s ním neboli spokojný, bez udania dôvodu ho môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia (prípad nákupu cez internet), tlačivo odstúpenie od zmluvy sa nachádza priamo na stránke Hej.sk Ak vám predajca do 30 dní nedá žiadne vyjadrenie, ako bude pri reklamácií postupovať, máte právo na vrátenie peňazí alebo výmenu za nový tovar. Ak vás predajca informoval o ďalšom postupe vašej reklamácie a má na stránke uvedený zoznam servisných stredísk, v prípade menšieho tovaru zasielate tovar tam , keďže ste boli pri uzatvorený kúpnej zmluvy s touto skutočnosťou oboznámený. Ak sa jedná o veľký spotrebič, spoločnosť zvykne poslať servisného technika priamo k spotrebiteľovi. Ak máte pocit, že spoločnosť nepostupovala podľa predajných podmienok, ktoré má uvedené na svoje stránke môžete sa obrátiť na SOI-ku. Osobne mám s touto spoločnosťou iba jednu skúsenosť, vrátenia tovaru do 14 dní a všetko prebehlo v poriadku. Po zaslaní balíčka s tovarom (náklady spojené s dopravou si hradíte sami) a priloženej podpísanej zmluvy o odstúpení mi poukázali späť celú sumu za tovar na môj účet.

20/12/2016 17:34
milan bracinik

dobry den ja by som tiez rad napisal ze som spokojny len opak je pravda tovar mi prisiel nefunkcny a pri otazke na reklamaciu som sa dozvedel ze musim dorucit tovar do ba co je 140 km takze ked tu pisete aky ste spokojny budzte radi pokial sa tovar nepokazy lebo potom bude problem ja osobne a odporucim kazdemu koho poznam nekupovat na hej.sk kazdy ini obchod je lepsi

27/10/2016 12:38
Tomas Smida

Tovar som po par dnoch reklamoval a do 30 dni nebola reklamacia vybavena,takze moj prvy a aj posledny nakup

13/10/2016 15:55
Juraj Mokrý

Ja som s nákupom maximálne spokojný. Musím pochváliť tento obchod, nakoľko som mal v minulosti dosť problémy s eshopmi. Hej.sk mi dodal tovar hned na druhý deň, mal som aj dopravu zadarmo, nakoľko som vystihol akciu. v deň objednávky mi ešte telefonovala nejaká pani, hovorila po česky a uistila sa, že nepotrebujem sáčky do vysavača, nakoľko ten model, čo som si objednal, ho nemal v balení. viem že im ide o predaje ale toto mi pomohlo. Nakúpim aj nabudúce.

Pridať komentár