Alza.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Česká firma Alza, názov ktorej je inšpirovaný menom majiteľa Aleša Zavorala, vznikla koncom roku 1994. O 10 rokov neskôr prenikla aj na Slovensko. Rok 2004 bol pre spoločnosť, ktorej prioritou je absolútna spokojnosť zákazníka, prelomový – sťahovanie sa do väčšieho skladu, rozšírenie portfólia služieb a začiatok predaja na splátky.
Do roku 2008 došlo k výraznému rastu počtu zamestnancov, rozširovaniu ponuky tovaru, zrýchleniu procesu vybavovania a doručovania objednávok či zavedeniu prevratnej novinky, ktorá na Slovensku nemala páru. Platobné terminály Alza PayBox výrazne napomohli zautomatizovaniu výdaju tovaru. V roku 2008 sa taktiež zrodil známy maskot eshopu alza.sk – zelený (a trochu otravný) mimozemšťan Alzák.
Obdobie posledných 5 rokov je obdobím neustáleho rozširovania sortimentu (elektro, biela spotrebná elektronika, hračky, drogéria, e-booky, záhradná technika, športové potreby...), otvárania nových pobočiek (aktuálne ich nájdete v Žiline, Trnave, Trenčíne, Senci, Prievidzi, Prešove, Poprade, Nitre, Martine, Košiciach, Banskej Bystrici a v Bratislave – Petržalke) a vzniku bratislavskej centrály s 1 100m2 showroomom.
Alza je držiteľom ocenení Shop roku 2013, 2014 a 2015 či Internetový obchodník roku 2013 a 2015. Vďaka kreativite v oblasti reklamy a ponúkania nových neopozeraných služieb je dlhodobo považovaná za najperspektívnejšiu českú značku súčasnosti.
Doprava, cena dopravy, platba
Internetový obchod Alza.sk nezaostáva za konkurenciou a ponúka všetky obľúbené spôsoby doručenia a platby. Zákazník si môže vybrať, či mu tovar doručí Slovenská pošta, prepravná spoločnosť Geis či UPS alebo si zvolí možnosť Najvhodnejšie doručenie pre SR a nechá výber dopravy na spoločnosti. Veľkoobjemový tovar mu dopraví prepravná spoločnosť Rhenus Home Delivery, prípadne si môže zvoliť možnosť Doručenie domácich spotrebičov a objemného tovaru, pričom k tomu získava možnosť výberu doplnkových služieb (základná inštalácia, výnos do bytu či výber termínu doručenia). V rámci Najvýhodnejšieho doručenia si môžu zákazníci vybrať víkendové doručenie, ktoré pre Alzu zaisťuje spoločnosť Zavolajsikuriéra.sk.
Zákazník si môže svoj nákup vyzdvihnúť v jednom z 300 partnerských odberných miest na Slovensku, prípadne v jednom z AlzaBoxov či na predajni. Odberné miesta sú rovnomerne rozmiestnené po celom území krajiny, preto sú dostupné naozaj každému.
Bratislavčania majú oproti ostatným zákazníkom výhodu, pretože rozvoz tovaru im môže zabezpečiť ešte AlzaExpres, expresný kuriér (do 90 min.) a kuriér (do 5 hod.).
Dobierka je v prípade pošty spoplatnená sumou od 2,48/3,90 €, v závislosti od toho, či si necháte balík doručiť na poštu alebo na adresu. Kompletné a aktuálne ceny poštovného možno nájdete na webe Alza.sk.
Za tovar objednaný v tomto internetovom obchode je možné zaplatiť v hotovosti/kartou na predajni, na dobierku, platobnou kartou online a pomocou platobnej brány viacerých bánk (VÚB, Tatrabanka, Slovenská Sporiteľňa, ČSOB) alebo cez PayPal.
Skúsenosti a recenzie
V prípade každého e-shopu sa nájdu pozitívne aj negatívne užívateľské recenzie. Alza je vyzdvihovaná najmä pre rýchlosť dodávania tovarov, širokú ponuku produktov, prehľadnosť a funkčnosť eshopu, množstvo pobočiek s možnosťou osobného vyzdvihnutia tovaru či dobré ceny.
No aj napriek snahe o špičkový proklientský prístup sa e-shop nevyhne kritike nespokojných zákazníkov, ktorým najčastejšie vadí najmä nedostatočná komunikácia obchodu či negatívna skúsenosť s vybavením reklamácie tovaru. Kritizovaná je aj dĺžka dodania tovaru.
Celkové hodnotenie obchodu na Facebooku je 3,4 hviezdičky z 5, čo znamená, že väčšina zákazníkov bola s nákupom spokojná. Množstvo negatívnych hodnotení tvoria individuálne nespokojní zákazníci. Tieto hodnotenia preto neodrážajú všeobecnú neschopnosť obchodu, ale iba jeho sporadické pochybenia.
Moja Alza a Alza Premium
V e-shope si môže každý zákazník vytvoriť svoj účet, kde môže sledovať kompletný prehľad a históriu svojich objednávok, stiahnuť si e-knihy a sledovať filmy, prípadne počúvať hudbu či zbierať Alzákov.
Spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť stať sa členom Alza Premium a "užívať si prvotriedne služby zadarmo". Týka sa to napr. dopravy, rôznych zliav, okamžitého vybavenia reklamácií či prednostného výdaja. Premium zákazníci budú mať prednosť na zákazníckej linke a nakupovať počas Black Friday o 12 hod. skôr.
Zľavové kódy
Internetový obchod Alza.sk nezabúda na svojich zakáznikov ani v tomto ohľade. Ponúka zľavové/darčekové poukazy, ktoré nazýva šeky. Obchod ich dáva zákazníkom ako promo k nákupu produktu, ako odmenu svojim Premium zákazníkom či v rámci akcie. Ponúka 4 typy šekov – Absolútna zľava, Percentuálna zľava, Fixná čiastka s obmedzením s rôznou hodnotu a Doprava zadarmo.
Uplatniť zľavu je potom veľmi jednoduché. Stačí si vybrať tovar, vložiť ho do košíka a do poľa "Využiť zľavový/darčekový poukaz" napísať zľavový kód.
Vďaka pravidelným akciám sa internetovému obchodu darí oslovovať tisíce stálych i nových zákazníkov. Okrem "tradičných" akcií, na ktoré sú už zákazníci dávno zvyknutí (Letné Vianoce, Black Friday, Masaker cien), sa občas objaví aj ďalšia (napr. doprava zdarma, získanie zľavových kupónov na ďalší nákup a pod.) alebo aj atraktívna súťaž o elektroniku (Sto tabletov týždenne).
Objednanie a vrátenie tovaru
Alza.sk má podľa nášho názoru výborne spracovaný nákupný proces. Zákazník je v nákupnom košíku navyše informovaný aj o ďalších prebiehajúcich akciách. Vďaka tomu je šanca premrhnania výhodnej ponuky takmer nulová.
Po odoslaní objednávky je zákazníkovi doručený mail so súhrnnými informáciami. Celý proces vybavovania objednávky možno sledovať aj po prihlásení sa do užívateľského konta.
V rámci testovania sme sa rozhodli vyskúšať osobný odber. O tom, že máme tovar k dispozícií na pobočke, sme boli informovaní sms správou a mailom. Vyzdvihnutie prebiehalo bez akéhokoľvek problému, personál bol nápomocný a našu požiadavku vybavil do 3 minút.
Naše hodnotenie je 100% pozitívne – počas nákupu sme nezaznamenali akýkoľvek problém či neprofesionálne správanie e-shopu alza.sk.
Tovar sme vracať neskúšali, avšak podľa všeobecných podmienok môže zákazník odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní bez uvedenia dôvodu. Potrebné je, aby bol tovar dodaný s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, ak je to možné aj s originálnym obalom, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. Treba vyplniť online formulár a tovar odoslať alebo doniesť do predajne Alza.
Reklamácia
Radšej by ste sa jej vyhli, niekedy je však potrebná. Reklamovať tovar môžete do 24 mesiacov od zakúpenia. Reklamácia môže prebiehať 2 spôsobmi – v autorizovanom servise alebo online. V autorizovanom servise je reklamácia o niečo rýchlejšia, pokiaľ sa však rozhodnete pre reklamáciu online, treba vypniť formulár, potom získate RMA číslo, ktoré treba spolu s tovarom prinesieť do predajne, prípadne ho zaslať poštou či prepravnou spoločnosťou.
Kontakt
Korešpondenčná a fakturačná adresa:
Alza.sk s. r. o., Bottova 7, Bratislava
IČO: 36562939, DIČ: 2021863811
telefón: +421 2 5710 1800
Vaše skúsenosti a otázky
Ak máte otázku alebo sa chcete podeliť so svojimi skúsenosťami, napíšte nám ich do komentárov nižšie. Podeľte sa o informácie, ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia alebo vrátenie tovaru. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní.
Komentáre Pridať komentár

27/09/2019 17:00Neodporúčam tovar objednany 25.9.2019 mal byt doruceny 27. 9.2019 do 16:30 klamú zavádzajú nedokážu splniť termín dodania hamba radšej si dajte dobu dodania týždeň aby ludia nerátali z dodanim na druhy ci treti den od objednávky a tovar nepríde alebo zmeňte kuriersku spoločnosť..... Pekny deň.

10/09/2019 19:01zariaďujem si nový byt. Potrebujem kúpiť celú bielu techniku a elektroniku. Pošlem im zoznam produktov a pýtam sa na možnosti nejakej zľavy, či nejekého bonusus a pod... Realita bola taká, že mi odpísali ihneď s tým, že mi akurát vypracovávajú cenovú ponuku. Po 3 dňoch mi povedali .." sorry bro no discount" najprv sľubujú zľavu a následne vás pošlú po 3 celých dňoch čakania do Pčka.

03/09/2019 17:35-5* Predaj poškodeného tovaru ktorí propagujú ako nový , niekoľko krát sa po reklamácii vrátil v horšom stave ako pred ňou. Vybavoni reklamácií je dlhé a alza je neochotná. Navyše pri vybavovaní reklamačného protokolu jednali proti zákone ktorí jasne uvádza že ak sa závda opakovane vyskituje ... aj napriek pokusom o jej odstránenie , a neumožňuje normálne a plnohodnotné používanie zakúpeného tovaru na to na čo je určený , môže kupujúci od kúpno-predajnej zmluvy odstúpiť čo my však zo strany alzy umožnené nebolo , najprv vraj s 3ťou reklamáciou následne so štvrtou potom až po štvrtej a následne sa my písomne vyjadrili že vraj ide len o 2. uznanú reklamáciu... je síce pravda že je to druhý krát čo sa prejavila hardware chyba , softvér je však tiež predmetom záruky a ten bol opravovaný niekoľko krát aj keď som podstúpil všetky kroky spojené s jeho udržiavaním a aktualizáciou tak ako my bolo odporúčané .... neodporúpčam

03/09/2019 07:47Absolútna nespokojnosť, objednam tovar a nedôjde,,, že doprava zadarmo,, prd zdarma,
4,60€
NEODPORÚČAM!!!!!!!

18/08/2019 15:11Otrasny obchod. Chvastaju sa ako vedia dorucit ten isty den. Stranka uplne zavadzajuca. Ked som objednavku zaplata a poslala, zrazu vyskoci, ze dorucenie az zajtra! Rychlo teda volam, ved na stranke sa pise, ze sa da adresa dorucenia zmenit do 30 min. Absolutne nekompetentna tetuska mi drzo odvrkne NIE, NEDA SA!!!! Ziadna snaha najst riesenie, vlastne dorucenie alebo vyzdvihnutie osobne nie je mozne. Oo, a aby som nezabudla, zeusit sa NEDA samozrejme tiez. Naposledy!!!

03/08/2019 21:33V Alze som si kupil a nechal nechal poskladať počítač. Po case somvy skocilo okno a zistil som ze Windows je falošný. Nainstalovali ten isty a niekomu inému.Nie a nie vyreklamovat.
, Kedze som bral na firmu.

02/08/2019 16:23Keď vytúžený tovar nie je možné kúpiť nikde inde ako v Alze tak radšej, ho nekupujte. Ste dobrý zákazník pre Alzu ak kupujete ale ak sa niečo pokazí oprava ako napr. mojom prípade trvala 2,5 mesiaca, opravili rozbitý display na telefóne, pokazili nabíjanie, gps, reproduktor, USB pripojenie. nakoľko telefon je už tesne po záruke som ho dal do servisu kde museli vymeniť základnú dosku mobilu. Som z celého smutný a preto asi nemá veľký význam aby som v budúcnosti niečo v Alze kúpil.

12/07/2019 17:43Otrasný obchod, nedokážu doručiť objednávku do bytu vraj majú len jedného vodiča tak asi ja žena budem chladničku vynášať spolu s vodičom. Samozrejme som zrušila objednávku a čakám už viac ako týždeň na vrátenie plaby. Dnes konečne mi platbu poslali a namiesto 1490 poslali 200 e vraj sa pomýlili tak zase volať riešiť.... to je na grcanie aj s tým ich zeleným pajacom.

04/07/2019 09:15Tiež som toho názoru, že od spoločnosti Alza s.r.o ruky preč.Objednala som bazarovu kameru ktorú som hneď druhý deň ráno poslala s5 keďže kamera nenasnima vôbec nič.Snazila som sa odstúpiť od zmluvy, ale to sa na moje počudovanie nedá keďže som kupovala kameru na firmu. Prišla sms,kamera bude zreklamovana.takze ostáva len čakať nejakých 30 dní, tak nemám ani kameru ani 73€.

18/06/2019 10:04velmi dlho my ide objednany tablet dal som si ho aj napalit programmy ale trva to už tyžden a pol nechapem ale aj laik vie že sa to da za niekolko hodin som velmi nespokojnny a už nikgy si neobjed nam cez alzu a poviem to každemu ked si budu chciet niečo objednat fuj hanba tuto firmu neodporučam....

01/05/2019 18:38Včera som bola s priateľom okolo 15/16-tej vyzdvihnúť si telefón z reklamácie, ktorý napriek tomu, že bol stále v dvojročnej záruke nám odmietli opraviť. To sme samozrejme vôbec nepochopili, ale čo už narobíme, prestali sme sa rozčuľovať a povedali sme si, že telefón dáme opraviť nášmu šikovnému kamarátovi. Išli sme si ho teda len vyzdvihnúť. Čo nás zarazilo najviac, bola veľmi živá a výrečná slečna, ktorá môjho priateľa hneď pri reklamácii NAHLAS VYSMIALA pred ostatnými zákazníkmi, ako nejaké malé dieťa. Do toho ešte plieskala rukou o stôl, čo len zvýraznilo jej nevhodný prístup a bolo na nej vidno ako sa teší z toho, že môže zákazníkovi ukázať, že (napriek tomu že mal telefón v záruke) si mal priplatiť ešte špeciálne poistenie, ktoré keby mal tak by mu telefón určite opravili. Celý ten čas, čo som sledovala tento pár minútový výjav, ako si na mojom priateľovi vybíjala svoju dennú dávku škodoradostnosti, som mala chuť otvoriť si ústa a niečo jej povedať, ale vedela som, že to nikam nepovedie. V každom prípade nie len vďaka tejto NEVHODNEJ SKÚSENOSTI SPRÁVANIA SA PERSONÁLU K ZÁKAZNÍKOVI (a faktu že nám telefón odmietli opraviť) ale aj iným problémom, ktoré sme opakovane s Alzou zažili, dúfam že si aspoň niektorí z vás dva krát premyslia či ešte niečo od nich kúpia.

17/04/2019 08:43Alza ja fajn v tom za ma obrovsky sortiment, vela pobociek na vyzdvihnutie/vratenie tovaru a rychle dorucenie (ak je tovar na sklade)... ALE mala som s nimi aj dost zlych sksuenosti - hrozna dostupnost infolinky, vo viacerych pripadoch ked som potrebovala surne nieco zistit, nemohla som sa dovolat vzdy som bola 4., 5. 6. v poradi. Ked som potrebovala reklamovat produkt ktory bol zakupeny na firmu povedali mi ze oni nemaju ziadnu lehotu na vybavenie pre pravnicke osoby, ze netusia do kedy to bude vybavene (norkamlne je 30 dni). A VRCHOL co sa mi stalo, bolo, ze som nevedela inde zohnat jeden starsi typ mobilu Xiaomi a oni ho mali ako bazarovy, tzn. oni ho od niekoho vykupia a predaju (za stale dost vysoku cenu neporovnatelnu ako keby som ho kupila na Bazosi) - to ze to islo cez nich mi prislo ako zaruka ze mobil bude v poriadku (ved pouzivaju sa kryty ochranne skla atd...). Skoro som odpadla ked som vybalila mobil z dolepenej krabice (ocividne ho niekto do alzy uz aspon 3 krat niekto predomnou vratil) - bol cely obity, hlavne na rohoch, sklo malo asi 4 riadne dlhe skrabance (leto 2018 Xiaomi Mi5 64 GB Black BAZAR za 236€ !!!). Bola som ho samozrejme vratit a po doplateni 3 € som si kupila novy model (Xiaomi redmi Note 5).

16/04/2019 17:02Dobrý deň, objednala som tovar, ktorý bol označený ako "na objednávku" . Pod tým pojmom si človek predstaví dva-tri týždne čakania, veď predsa je to v rámci Slovenska-Česka možno, neviem. Veď uznajme, aj z Číny príde tovar za mesiac ???? Fajn, kontaktovala som operátora ohľadom objednávky, promtne reagoval, zistil, respektíve nezistili stav objednávky, vraj dodávateľa sám nevie kedy tovar bude dostupný. Ja sa pýtam, prečo je možné objednať tovar, ktorý zákazník možno nikdy neuvidí? Čo tak dať tovar do ponuky až keď je dostupný? Mne osobne by to bolo jedno, ak by sa jednalo o niečo čoho sa dokážem vzdať jednoducho to zruším. Ale ide o hračku pre dieťa, ktoré sa nevie dočkať...

05/04/2019 01:41Objednala som u nich mobil Blackview GBV4000. Ked som ho reklamovala, tak mi reklamaciu neuznali z dovodu, ze bol vraj mobil nahriaty zapalovacom, cigaretou, pripadne bol pri sporaku alebo v aute za sklom. A este ma vraj aj manualne citujem "promackla" tlacidla. Od Alzy uz nikdy viac neobjednam.

31/03/2019 14:32Chybný pixel je vada, ktorý si užívateľ sám nespôsobí a mal si šťastie, že boli tak ústretový. Osobne som zatiaľ nemal s Alzou zlé skúsenosti, aj keď už mi prišiel tovar v rozbalenom balení a pritom som objednal nový. Po komunikácii mi ponúkli výmenu za iný alebo odškodnenie v sume niekoľko eur.

30/03/2019 22:28Neskutocne,notebok mi na druhy den vymenili za novy taky isty typ,nemusel som nic preplacat,technik bol neskutocne rozumny a ochotny so vsetkym pomoc a notebok s vadnym pixelom okamzite dal do reklamacie(do hodiny bola uznana),zevraj aby ho nahodou nedali do predaja bez odstranenia.Ja som mal velmi dobru skusenost s alzou,az na tie neskutocne nervy pri zisteni vady(vyrobcu).Mozno som mal v mojom pripade stastie a mozno su aj v Alze este normalny a charakterny ludia,ktory pomozu...zatial palec hore

30/03/2019 15:08Peniaze ti prídu, ale nečakaj ich hneď. Majú na to tuším 30 dní. Ale mne došli asi tak za týždeň späť na účet.

30/03/2019 15:05Slavoz , mám podobnú skúsenosť s monitorom. Bol v akcii, tak som ho kúpil. po izstení, že má vadný pixle ktorý dosť nepríjemne svietil som využil možnosť vrátiť tovar do 14 dní, odstúpenie od zmluvy. Inú možnosť nemáš, pretože vada 1 pixelu a neviem presne ako to je sa nepovažuje za dôvôd reklámacie. Aspon niekedy to tak bolo, že v specifikáciach produktu výrobca uvadza, čo je ohľadom mrtvého alebo vadného pixelu reklamovateľné. Je tam určitá norma a podmienky, kolko pixelov a v akom rozsahu musí byť, aby sa to dalo považovať za chybu výrobku. Má to tak aj alza. Výnimkou sú drahé monitory urťitých výrobcov. Preto to urob tak, ako uvažuješ, využi právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy a v lehote 14 dní bez udania dôvodu vráť riadne zabalený, tovar.

30/03/2019 07:2829.3.2019 som kupil v alze notebok,ktory ma v strede vypaleny jeden pixel,uvazujem o odstupeny od kupnej zmluvy bez udania dovodu do 14 dni,aby mi vratili peniaze na ucet,nakolko reklamacia trva okolo 30 dni a tym padom mozem prist o tuto moznost.Ma niekto skusenost s takymto postupom,popr.ako ste dopadli,peniaze vam prisli do 14 dni od vratenia produktu?

21/03/2019 10:00NEOBJEDNAVAT NIČ !!!

02/03/2019 18:10v alze som si zakúpila drahý tepovač kobercov, čakala som na neho asi pol roka, nevadí a tak som sa tešila keď mi konečne prišiel...........asi po piatom tepovaní sa zrazu kefy prestali točiť, tak som ho išla zreklamovať, reklamácia prebehla v poriadku, dostala som nový kus, no netešila som sa dlho, hneď som sa pustila do tepovania koberca, no a zrazu sa len zadymilo v motori a hotovo, pokazený aj ten.............nechápem či ide fakt o kazové výrobky, jeden za druhým ?
Takže druhá reklamácia, to ešte neviem ako prebehne, som z toho veľmi smutná a sklamaná.

24/02/2019 16:37Objednal som i z AlzI vákuovačku potravín s príslušenstvom 5 x vákuovacie sáčky malé a 5 x vákouvacie sáčky veľké v balení. Všetko mi prišlo samozrejme, že s oneskorením a to s vykradnutým balíkom od spoločnosti ALZA. Reklamáciu som hneď písal. Hneď sa mi aj ozvali, ale ďalej nekomunikovali. Až, keď som sa ozval znova. Ponúkli mi kopu výhovoriek až som neveril, ako sa taká spoločnosť môže ponižovať. Chceli ma presvedčiť, že krabica balenia má dvojité dno a že vykradnuté sáčky sú tam. Bolo až nedôstojné, ako sa snažili ma presvedčiť, že som debil a že tovar mi bol doručený v poriadku. Navrhli mi kompenzáciu 4 €. Vysmial som ich a pohrozil som oznámením na úrad pre ochranu spotrebiteľa. Až potom mi prisľúbili, že mi môj vykradnutý balík , ktorý mi oni sami vykradli budú kompenzovať chýbajúcimi vákuovacími sáčkami, ale iných rozmerov. Kašlem na to. Taká spoločnosť, ktorá doslova svojimi reklamami okráda aj deti v seriálu Večerníček, nedokáže uspokojiť zákazníka, je pre mňa podradná. Vážená spoločnosť Alza, Prestaňte okrádať zákazníkov na Slovensku. Inšpirujte sa Slovenskou net predajňou ZARUČENE,sk. Pani Katarína Duchlanská je skutočný profesionál a jej prístup k zákazníkovi je ukážkový pre každého potencionálneho zákazníka. Pre všetkých, ktorí hľadajú čokoľvek, prosím nehľadajte to na Alza.sk, ale choďte na stránku Zaručene .sk. Tam vás neoj....bu, ako na ALZA.SK . Chcem vás v Alze vyzvať, aby ste sa tam zamysleli nad tým, že si robíte veľmi špatné meno a prečítajte si recenzie. Už tam píšu iba to, ako ste koho oklamali. Myslíte si, že to nikto nečíta???? Tak , aby ste vedeli, číta. ALZA UŽ NIKDY VIAC.
Musím podotknúť, že som svoje sáčky dostal, samozrejme, že iné, ale, ako som už písal, KAŠLEM NA TO. Poslali mi namiesto 8 ks 18 ks, čo sa cení, ale potrebovali vás znervózniť a vyskúšať, ako ste ochotní až ďaleko zájsť, aby ste svoj tovar, za , ktorý ste si zaplatili dostať. Trvalo to mesiac. Keby mi hneď tie sáčky poslali, nemusel som písať túto recenziu.

11/01/2019 21:34Nikdy viac nakupovať,pri nákupe veľká ochota,pri podaní reklamácie bezproblémové prijatie vadného výrobku.Až doteraz v poriadku pri preberaní reklamácie mi bolo oznámené že som odovzdal do opravy asi bezchybné zariadenie.Po požiadavke,že keď zariadenie je podla ALZY neomylnéhopredajcu plne funkčné aby mi ho ako predajca predviedol skôr ako ho prevezmem,začala arogancia ,že oni niesú povinní mi nič predvádzat a ja mám podpisat zobrat reklamáciu a odist.Keď som už po podpise chcel v predajni odskúšať zariadenie bolo tak vybité že sa nedalo ani zapnúť.
Takže zhrnutie nákupu......NIKDY VIAC

10/01/2019 21:00Alza vobec negarantuje najlepsie ceny na trhu. Chcel som tam kupit telku (259€) ktora stala v inom eshope o 22€ menej (237€) poslal som im to a oni mi dali zlavu 4€ (255€). Klamanie spotrebitela.

10/01/2019 15:38S alzou mám zatiaľ dobré skúsenosti. Ale na zľavové ceny si treba dávať pozor.

08/01/2019 17:20Mňa u Alzy nahnevala akcia "Nevhodný darček". Vrátenie tovaru síce funguje, poukaz vystavený, ale platnosť poukazu je do 31.1.2019. Nikde v podmienkach akcie to spomenuté nie je. Takže hrrrr na nákup. Možnosť zameniť to za kedykoľvek využiteľný alzakredit nie je možná. Mailová komunikácia je štýlom - prepáčte za zlú prvotnú informáciu, poukaz nie je možné vystaviť inak.
Takže sa kryjú všetkými možnými spôsobmi.
Na druhú stranu si viem predstaviť obrovské množstvo špekulantov, ktorý by dokázali položiť aj takýto e-shop. A niekedy majú fakt najlepšie ceny, prípadne tovar, ktorý nemá nikto iný.

30/12/2018 13:14NAJHORŠÍ A NAJNESPOLAHLIVEJŠÍ ESHOP!! Otrasná skúsenosť. to že ten zmrd doruči zásielku do Vianoc by som im zakázala vyhlasovať. Objednala som tovar, vyplatila a nič... po 3 dňoch som teda zavolala a povedali mi že na dané výdajné miesto nevedia doručiť zasielku. Hlavná vec je, že za tie 3 dni ma nikto neinformoval!!!! Vyše 400€ zaplatenych a im sa neuráči poslať 1 email o tom, že to nevedia dodať. Dokonca som nedostala ani potvrdenie o prijatí objednávky a že im moje peniaze prišli!!! Následne odomna chceli, aby som si 1 deň pred vianocami išla do BA alebo do Senca pre zasielku. Jasne, veď isť 300km pre balík je podla nich normálne. A po naliehaní mi ponúkli 10€ zľavu na dopravu. Ani neviem či je to viac smiešne alebo smutné. Nehovoriac o tom, že po telefonickom kontakte mi povedali že ma budú informovať a samozrejme sa zase nikto neozval. Tak som na druhy deň zase musela volať ja. A dostala som odpoveď že to nevedeli vyriešiť. Banda klamárov je to

29/12/2018 12:54Som absolutne sokovana tym ze v tomto clanku je Alza najspolahlivejsi eshop na Slovensku a ze vraj negativne skusenosti su “obcasnymi pochybeniami.” Ak je toto pravda, tie ich obcasne pochybenia narastli statisticky do hrozivych urovni. Osobne si uz v zivote z Alzy nic neobjednam, ich dodacie doby su zavadzanie zakaznika, ich call centrum zamestnava absolutne neschopnych pracovnikov ktori nedokazu vyriesit vobec nic a toto urcite nie je najspolahlivejsi eshop na Slovensku. Mam standardne pozitivne skusenosti s inymi eahopmi ale Alza je jednoducho nepodareny zart.

27/12/2018 12:46Max. Neodporúčam, modlite sa aby sa vaš zakupeny tovar nepokazil, ak sa tak stane budu ho opravovat do nekonečna, no odstupenie od zmlúvy nehrozi ani po 4x reklamacii, až do skončenia záruky. Dalšia skusenost , vratenie tovaru do 14 dni... Garantuju vratenie penazi do cca tyžden, ja som čakal vyše mesiaca 900€, to som riešil aj s Prahou 4x Zilina 5x, az po vyše mesiaci mi vratili peniaze, ked si upratali všetok BORDEL v alza ŽILNA. NIKDY VIAC ALZA

27/12/2018 11:26Klamliva reklama pred Vianocami o dodani tovaru v sobotu 22.12.2018. Objednavka vytvorena v stredu 19.12. Po ukonceni objednavky zrazu prisiel mail o termine dorucenia 27.12. Hned som im volal, bezuspesne, neustale obsadene, napisal som mail, nech objednavku zrusia, ak ju nedodaju do Vianoc. Tovar poslany spolocnostou Geis, ktora vikendove dorucenie zrejme ani nerobi. Klamliva reklama o doruceni do Vianoc isla este v sobotu pred Vianocami. Jedno klamstvo za druhym. Alza u mna skoncila. Navyse ceny vyssie ako inde, nakupoval som tam naposledy.

23/12/2018 19:36Kedysi dobrý obchod... Dnes hnus, podvody a zavádzanie zákazníkov. Skrátka nedodanie vopred zaplateného tovaru a pokazené vianoce.. Nedodržiavanie dodacích terminov, zákaznícka linka katastrofa.
Nebudem to viac rozpisovať... Pozrite si ich referencie napr. na heuréka atď... Totálne znechutenie. Nemám tovar ani peniaze..

21/12/2018 22:42A samozrejme som tam volala na ich infolinku, prvý hovor ok, že pomôžu, po 5hod volám, to má už klamal, vraj mi kolega zavolá, tretí hovor a ten bol už arogantný, štvrtý hovor so ženou a tá nevie, čo povedať... vraj riešia a doteraz nič neriešia, nechali si moje peniaze... a mojej známej sa stalo to isté, čiže píšem aj za ňu...

21/12/2018 22:29Vraj najspoľahlivejší internetový obchod....... ak by sa reálne zamysleli, tak ani vtedy to nemôžem povedať. Vyslovene je okradli. A teraz reálne, čo sa stalo: objednala som si tovar cez web, nemali ho naskladnený, preto mi poslali správu, aby som si vybrala nový tovar. Ten sa nedal vložiť do pôvodnej objednávky, preto som musela vytvoriť novú, čiže druhú obj. Tú prvú som musela vystornovať. Čiže tovar som nemala, ale kupón zo zľavou, ktorý bol použitý v prvej objednávke sa nedal už použiť. Čiže moje peniaze si nechali.... Zlodeji.. Podala som sťažnosť na obchodnú inšpekciu.

20/12/2018 22:36S Alzou mam velmi dobre skusenosti uz 10 rokov a kupujem uz len vyhradne u nich. Absolutna spokojnost.

29/11/2018 18:08Dobrý deň . V sobotu som objednal Jura kávovar zanovné . Nové bolo 600€ . Zanovne dali za 470€ . Tovar došlo bez problémov stredu . Kávovar bolo úplne nové ani raz nepoužívané .Na krabicu som videl že raz asi bolo otvorené . Záruka 21 mesiacov . Zatiaľ som spokojný .

15/11/2018 13:19Alza je banda podvodníkov, klamárov a zlodejov! Dlží mi cez 1000 € za notebook, ktorý mi predali nefunkčný a 4 krát "opravovali" tú istú vadu, až som si ho napokon odmietla zobrať, s tým, že už nemôžem byť dlhšie bez pracovného motebooku a nech mi ho vymenia za iný . Nedalo sa to. K notebooku som pritom mala zakúpenú licenciu na office na 1 rok + predĺženú záruku +2 roky. S alzou sa teraz súdim.

15/11/2018 13:11Kupila som na dobierku,s dorucenim na postu. Kupovany tovar,bol v akcii,ale to hadam neznamema,ze ma byt poskodeny( oskrete miesta,skrabance) a má prísť v krabici,ktora je tesne pred rozpadom. Krabica nebola vo folii,ani len opaskovana,a podla prilozeneho alza letacika,to bol tovar z ceskeho skladu,alebo pre cesky trh. Hned na poste so to pozrela,a mala som velmi zmiesane pocity. V kazdom pripade,som nemilo prekvapena,a toto bola moja posledna objednana vec z alzy.

23/10/2018 13:21Mal som objednanú službu "Zostavenie PC na mieru", ktorú najprv zdraželi z 0,04€ na 16€ a následne zrušili. Pri objednaní PC som opakovane prosil technika ktorý sa mi písal email, nech ma kontaktuje telefonicky
(uviedol som vždy aj telefonický kontakt, aj keď ho majú), prosbu o telefonický kontakt som urgoval aj cez ich hotline. Nič. Pár na slovo skúpych emailov. Napriek tomu, že v službe "Zostavenie PC na mieru" bolo uvedené že si druh
kontaktu môžem vybrať. Počítač prišiel na čas. Objednané 24.09., zostavené (podľa papierov) 25.09., faktúra z 28.9., ale to že som počítač prevzal a zaplatil 30.09. je len na bloku - totálny bordel. Komponenty sú na faktúre
ani na bloku neni uvedené zvášť - je tam len "Alza individuál GTX 1070 Ti MSI", takže mnohé nieje možné registrovať u výrobcu, nakoľko žiadajú upload faktúry, kde je komponent uvedený.
Takže môj zdroj má záruku 3 roky namiesto 5 rokov od výrobcu. RAM 3 roky namiesto doživotnú, CPU chladič 3 roky miesto 10 rokov atď. Okrem toho je na doklade ktorý mi prišiel spolu s počítačom uvedené že 3/4 komponentov majú záruku len 2
roky, pritom na počítač je záruka 3 roky, ale na "Nehmotný produkt - Počítač Zostavenie PC na mieru"a "Nehmotný produkt - Služba Update BIOS – základná doska" len 2 roky. Niektoré komponenty majú zase záruku dlhšiu ako 3 roky
(SSD 5 rokov, RAM 99 mesiacov).
Keď som sa na to pítal pána na reklamáciach, kukal na mňa jak žaba s prachu a oznámil mi že NEVIE, ale ASI je na všetko 3 roky. Keď som ich teda poprosil o faktúru s komponentmi vypísanými separátne, nie ako celok
"Alza individuál GTX 1070 Ti MSI", bolo mi oznámené, že to neni možné. Tak isto nie je možná ani reklamácia u výrobcu po uplynutí záruky v Alze - nemám faktúru kde sú uvedené komponenty + bordel v dátumoch.
Pri dodaní - nefunkčny audio I/O na skrini. Tak som pár krát vytiahol a znovu zastrčil HD audio kábel do konektoru na MB - žiadna zmena. Power button je treba stačiť niekedy aj 5x, aby sa PC zapol, väčšinou však ide na prvý krát.
Len 2 z 3 ventilátorov v skrini sú zapojené do regulácie otáčok v skrinke. Hlavná vec že mi prišiel vlastnoručne technikom podpísaný certifikát kvality. Reklamácia v deň dodania. Nestihli to do 5 pracovných dní, po ktorých mám právo na
vrátenie peňazí alebo úplne nový počítač - tak napísali že kábel bol uvoľnený (jednoznačne fuš pri kontrole, pán z oddelenia Prvého štartu počítaču/NB/tabletu/smartphonu sa mi priznal, že kábel bol uvoľnený nie na MB, ale na skrinke
- takže som ho mohol na MB reseatovať koľko krát som chcel). Power button je vraj v poriadku (nie je) a ventilátory tiež (nie sú) - REKLAMÁCIA ZAMIETNUTÁ. Napriek HW problémom s power buttonom, nezapojení audio I/O kábla do skrinky
a ventilátoru do regulátora otáčok napätím a neotestovaní (HW chyba/ zle prevedená služba "Zostavenie PC na mieru"). JEDNODUCHO zamietuté - evidentne si mysleli, že by som chcel nový PC alebo peniaze naspäť. Následná sťažnosť nepomohla
- písal mi vždy niekto iný (dokopy tak 10 rôznych ľudí) a všetci ma priamo alebo nepriamo posielali niekam...á propos, podať námietku voči zamietnutej reklamácii je možné len prostredníctvom súdneho znalca a len ak je PC viac ako rok
starý (prišiel mi email). Medzičasom som mal PC možnosť otestovať. Cable management je do zúfania. Síce pekný, ale šitý horúcou ihlou - milión tých svoriek, aby to vyzeralo úhľadne, ale žiadna logika. Keď treba nejaký kábel vybrať, treba
to celé rozobrať. Grafická karta MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G má dosť silný coil whine (pískanie a bzučanie cievok), napriek tomu, že je to pre túto konkrétnu kartu veľmi atypické, procesor má idle a pri loade
(prime95, AIDA64, Intel Burn Test) fakt vysokú teplotu. Buď som totálne prehral kremíkovu lotériu, alebo je na CPU chladiči zle nanesená termálna pasta Thermal Gryzly Kryonaut (viem, že normálne je spôsob nanášania irelevantný, ale pri´
mojom chladiči Arctic Freezer 33 eSports edition je pastu treba podľa návodu aj web stránok naniesť ako 4 čiarky na ploché kontaktné heatpipy). V počítači pod chvíľou niečo rezonuje alebo hučí, ale aj tak nič nezmôžem, po čase/ reštarte
to zvykne prestať samo od seba. Ale skôr mám z toho celého pocit, že môj počítač je poskladaný z komponentov na Alza.sk označených ako "použité", "rozbalené" alebo "zánovné". Skrátka keď niekto v zákonnej lehote 14 dní vráti CPU lebo mu
príliš pečie, GPU lebo píska, case lebo má power button často zlý kontakt alebo hocičo iné, postavia nejakému úbožiakovy ako mne akože nový počítač. Alebo jednoducho použijú repasované, reklamované, reklamované a následne "opravené"
alebo už dlhší čas používané komponenty. V skratke: drzosť, neochota, nekalé obchodné praktiky (viď zamietnutá reklamácia navdory zlému poskladaniu - čo je zle prevedená zakúpená služba "Zostavenie PC na mieru". To je ako keby Vám
niekto na aute zle prekábloval/zapojil motor, súčiastky by boli síce v poriadku, len ten motor by neštartoval. Išli by ste to reklamovať, motor by vám zapojili ale reklamáciu neuznali.)
+ milión ďalších problémov

05/09/2018 16:47S Alzou mám zatiaľ dobré skúsesnoti aj c čo sa týka dodania aj čo sa týka vrátenia tovaru v 14-dnovej lehote a vrátenia peňazí. Plusom je že sa dá tovar zaslať aj na poštu, kde si ho vydvihnem, ak nechcem brať voľno kvôli kuruíerovi.

05/09/2018 13:27VELMI NESPOKOJNY - NEODPORUCAM NAKUP
V eshope datum dodania tovaru nedela do alzaboxu. V sobotu vecer smska, ze tovar nebude doruceny. V pondelok tam volam, slubia, ze to doriesia. Volam tam v utorok, slubia, ze to logistika posle a mne poslu informacny e-mail alebo sms. Neposlali ani sms ani e-mail, takze stale netusim, kedy tovar dorucia. Opat volam alzu v stredu (3.x) a vysvetlujem cloveku na linke, ze chapem, ze za to nemoze, ale on je moj kontakt a ze sa mi nepaci, ze zavadzaju zakaznikov a klamu o dobe dodania. Uz som napaleny. Ponukne mi zadarmo dopravu (1.5 €). Chcem vediet datum dodania, tak mu nedam pokoj a opat mu hovori, ze sa mi nepaci, ako sa chovaju a ze to povazujem za nekale obchodne praktiky. Upozornim ho, ze po 3 dnoch zavadzania je smiesne, ze mi ponuke dopravu zadarmo, ale stale mi nevie povedat datum dodania. Opatrne mi oznamuje, ze si vsimol, ze kolegyna z ineho oddelenia prave zrusila moju objednavku. So smiechom ukoncujem nas rozhovor :)
Ja som stratil tyzden a nemam objednany tovar. Stazovat na SOIke sa nemozem, lebo to zrusili. Co mozem, je zverejnit tuto recenziu vsade, kde sa da a nikdy viac tam nenakupovat.

20/08/2018 22:02ponúkate nejaký úžasný mobil s farebným displejom, to si z nás robíte prdel?

19/08/2018 14:01Ak od Alzy dostanete zadarmo elektronickú knihu, predplatné časopisu, hudbu alebo licenciu na softvér, nájdete to priamo na svojom Alza účte po prihlásení, v svojej knižnici médií. Mal by vám o tom prísť aj email. Mal som tak od nich za nákup darček v podobe médií a všetko bolo v pohode. Podmienka je prihlásiť sa na svoj účet, ktorý je vytvorený registráciou na Alze.

18/08/2018 11:35Kúpil som od nich počítač. Bol sľúbený nainštalovaný Kaspersky. Nedostal som ho. Neposlali žiaden kód na jeho inštaláciu. Na moje otázky emailom stále odpovede o ničom....sľubujú klikni tam do rohu...kliknite do knižnice...Nikde nič. Skrátka odrbali ma. Neodporúčam tento obchod !

13/08/2018 07:59ABSOLÚTNA NESPOKOJNOSŤ.
Ak nakupujete, tak je všetko v poriadku, ale nedajbože chcete reklamovať.Uff to je katastrofa.Na tel. kontakt zabudnite iba EMAIL.
V prípade neuznanej reklamácie máte proste SMOLU, nech je príčina akákoľvek.Moja rada NENAKUPOVAŤ, radšej niekde inde.

09/08/2018 17:361. uvedené chybné termíny doručenia tovaru
2. žiadne oznámenie o stave zásielky , ani po uplynutí lehoty, kedy mala byť zásielka doručená
3. aj po zainiciovaní komunikácie s obchodom a dohodnutí sa o doručení nekompletnej zásielky, termín ktorej uviedli sami písomne, dajú večer pred daným dňom vedieť, že došlo k nečakanej zmene a balík bude doručený o deň neskôr
4.na čo zákazník reagoval emailom, že doručenie v danom novom termíne už nepripadá v úvahu , pretože už nebude zastihnuteľný na danej adrese a ani v dostupnom čase v republike a buď dodržia termín alebo žiada vrátenie peňazí a zrušenie objednávky - EMAIL bol úplne odignorovaný a ďalśí deň zásielku expedovali
5. riešenie situácie zatiaľ neposkytli žiadne , nemám ani peniaze a ani balík

08/06/2018 10:12Neodporúčam tento obchod sľubujú to čo nedokážu splniť a zavádzaju zákazníka. Tovar mi ani po mesiaci neprišiel peniaze som si musela pomaly vymáhať, lebo im samozrejme zlyhal systém. Na zákazníckej linke sa s vami rozpráva robot. Je to asi jediny internetový obchod kde mi neprišlo potvrdenie o zaplatený objednávky ani o storne objednávky. Pokiaľ nežijete v meste kde ma alza.sk pobočku nevybavíte absolutne nič. Nechápem načo majú akcie tipu black friday atď. ked niesu schopný vybaviť obyčajnú objednávku, ktorá nebola objednávaná počas akcie ani nebola zľavnená.

18/05/2018 09:07Od Alzy sme ako firma prestali odoberať tovar z jednoduchého dôvodu - stalo sa nám viackrát, že si objednali tovar (ktorý zväčša potrebujeme veľmi rýchlo a podľa toho aj objednávame). Následne tovar príde (štandardne neskôr ako uvádzali predpokladaný termín doručenia) a napríklad jeden počítač je vadný - naposledy napr. nešla wi-fi. Seriózna spoločnosť by akceptovala svoju chybu a vadný kus by po nahlásení prišla vyzdvihnúť (keďže sme si priplatili za dopravu na sídlo firmy) a po vybavení reklamácie by na vlastné náklady doručila nový tovar. V Alze toto neplatí, musíte ísť priamo na centrálu na Bottovu (kde ako všetci vieme je docela problém zaparkovať a pri súčasnej rekonštrukcii hlavnej stanice je to dopravné peklo na Zemi), čo ma značne oberá o čas a de facto aj peniaze za cestu - hoc zanedbateľné. Ak je politikou spoločnosti ALZA maximálna spokojnosť zákazníka, tak v tejto svojej úlohe zlyháva, pretože tento typ drobných nedostatkov utvárajú veľmi zlý celkový dojem. Princíp je jednoduchý, ak je chyba na strane dodávateľa, tak je povinný ju na vlastné náklady odstrániť, takto "trpí" zákazník za chyby veľkoobchodu.

01/05/2018 04:37objednal som si tovar v stredu vecer - tovar ktory bol skladom, tovar ktory som potreboval surne na vikend a rad som si preto priplatil aj alza prirazku (konkurencia predava vyrazne lacnejsie ale negarantuje take rychle dorucenie), garantovali doručenie v piatok - no v piatok to iba odoslali takze mi to prislo az v pondelok ...... cize nabuduce velmi rad objednam od konkurencie, alzu iba ak mi ponukne lacnejsi tovar, inak uz nikdy

27/04/2018 19:16Velmi zla skusenost, tri krat nam bol dodany iny tovar aky sme zaplatili, spolocnost s nami komunikovala akoby nik o nicom nevedel, dodnes nemame peniaze ani tovar. Neodporucam nakup v Alza

19/04/2018 15:55MS čas, ktorý je zariadenie v servise by sa mal automaticky navýšiť k záruke. Ak teda dáte zariadenie reklamovať a oni ho servisujú, o celú tu dobu by sa mala predlžiť záruka. Postup predajcu môžete napadnúť.
Predávajúci nemôže odmietnuť prijatie reklamácie, ak preukážete, že chybný výrobok bol u neho zakúpený a zároveň je v záručnej dobe.
Ak ide o neostrániteľnú chybu, čo asi vo vašom prípade je.
Ak ide o neodstrániteľnú chybu, ktorá neumožňuje riadne užívanie, môžete požadovať výmenu veci alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie peňazí. Ak má výrobok neodstrániteľnú chybu, ale dá sa riadne užívať, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny.
Takže skúste odstúpiť od zmluvy podľa obchodných podmienok daného obchodu.

19/04/2018 12:06Práve som nadobudla veľmi zlú skúsenosť s reklamáciou v Alze. Reklamovala som viackrát notebook MSI. Pri reklamácii do 12 mesiacov v pohode. Opravu vybavili. Pri ďalšej reklamácii po 12 mesiacoch, keď už môžu opravu zamietnuť bez znaleckého odhadu, tak ju jednoducho zamietli. Pri prevzatí v predajni sa notebook ani nenaštartoval, takže som ho reklamovala znova. Znova reklamáciu zamietli a operujú s tým, že môžu, lebo som notebook kupovala na firmu. Mám ho vraj znova prevziať a ak nebude fungovať, znova reklamovať. Spoliehajú sa, že takto budú postupovať až do vypršania záruky. Veľmi neférové správanie. Naozaj si treba rozmyslieť, či sa tam oplatí kupovať drahú elektroniku!!! Na základe vlastných skúseností neodporúčam.

14/04/2018 09:19Zatiaľ s alzou nemám ale skúsenosti, z 10 nákupov som 2x reklamoval, reklamáciu prijali bez slova. Tovar došiel vždy v čas. Tovar som si vždy prevzal na pobočke, to odporúčam aj ostatným, vyhnete sa problémov ktoré tu spomínate. A ak sa pýtate prečo by ste to mali robiť (veď ide o internetový obchod) tak väčšina kamenných predajní sa sortimentu alzy ani nepriblíži. K tomu máte 2 týždne na vyskúšanie tovaru.

10/04/2018 00:04Alza mi dlhuje 799 euro a to za notebook ktory som si kupil, ktory rozbili v servise Lenovo.
Alza sk si totiz chce asi nechat peniaze a nechce ich vyplatit pretoze si neustale vymysla nove a nove vyhovorky
a postupy. Vraj si moze peniaze vybrat v hotovosti alebo poverena osoba ktoru som dokocna zadal do ich systemu aby
v mojom mene mohla vybavovat reklamace a tiez preberat peniaze.
Dokonca je tak bezociva ze si priamo komunikuje s Cetelemom a to dokonca bez mojho suhlasu pricom je uver za predmetny notebook uz splateni. A z povodnych 24 splatok som notebook vyplatil po 3 mesiacov. Teda ako moze Cetelem poskytovat bez mojho suhlasu alze informacie o mojom splacani uveru, ktory je uz davno splateni. V zmluve som nic take nepodpisoval a nedavam im suhlas. No Alza si vysvetuje a robi co sa je zapaci.
Podla ich spravania usudzujem ze si peniaze chcu nechat lebo preco by inak robili take obstrukcie kto predsa chce peniaze
poslat na ucet a pritom ma vsetky podklady oficialne poskytnute.
Jednoducho sa ich neche poslat 800 euto na ucet ale asi si ich chce nechat.
Preto ak si vazite svoje dusevne zdravie a peniaze chodte od alzy prec a chodte inam
lebo v pripade problemov sa azla zachova ako zlocinec a zlodej

19/03/2018 11:26Alza.sk je banda chrapunov a zlodejov prvej triedy. Clovek si kupi a zaplati za novy tovar. Nielenze mu dodaju tovar pouzity/rozbaleny ale aj mechanicky poskodeny, t.j. nefukcny. Nielen ze potom ma zakaznik neskutocne vybavovacky s vratenim, ale ked si vsetkym prejde jeho ziadost o vratenie je zamietnuta. Kedze tovar "poskodil" - pozor teraz to pride - nema nielen narok na vratenie, ale ani na reklamaciu. Daju potom zakaznika do pozicie chudaka ktory sa im musi prosit aby ho odskodnili kedze nemal s poskodenim nic spolocne. Vratia mu ciastku z kupnej ceny a moze byt stastny, ze neprisiel o vsetko. Nema nic, nema tovar a nema peniaze. Nikdy v zivote viac nechcem mat s alzou nic spolocne. Nikdy. Viac.

12/03/2018 23:15Odpad roku shop
Podpora 0 bodov
Doručenie na pätnásty deň !!!!!!!

26/01/2018 08:17Maximalna nespokojnost !!!! tovar sice dorucili na pobocku, vyplatila som to KARTOU dopredu, nasledne aj ked bol uhradeny ma tovar nepockal ani 1 den navyse - nevadi - moja chyba.... bolo to v novembri... DODNES uz presli 3 mesiace mi nevratili peniaze ani po telefonate ani po pisomnej vyzve... NEVIEM KAM ESTE NAPISAT STAZNOST !!!
Nabuducu uprednostnim iny obchod....

05/01/2018 16:43Čo sa týka alzy, ľudia sú spokojný aj nespokojný. Majú veľký výber, dosť prehľadné stránky a časté "akcie". Ak však má raz človek jednu zlú skúsenosť, samozrejme, že ho to odradí od ďalších nákupov. Preto odporúčam každému, pozorne čítajte s čím pri nákupe súhlasíte, nebojte sa reklamácií, ani dlhej komunikácií s obchodom. Ak máte pocit, že ste v práve, nevzdávajte sa, ako zákazník a choďte si za svojím. Na slovensku ešte stále nemáme taký ten typ zákazníka, čo doženie aj veľké spoločnosti k súdu za netérové správanie. Týmto nepoukazujem, ani na alzu, ani iný internetový obchod, lebo zatiaľ mám len dobré skúsenosti alebo také, ktoré sa vyriešili. Netreba sa nechať odradiť a vždy si choďte za svojimi spotrebiteľskými právami. Pri dokazovaní, čo sa týka mechanického poškodenia reaguje obchod zväčša na správu, ktorú má od svojho servisného technika alebo technika s ktorým má zmluvu a spadá priamo pod konkrétnu značku. Aj vy si môžete dať nezávisle vypracovať posudok od iného servisu a tým napadnúť správu predajcu.

05/01/2018 13:57maximala nespokojnost s tymto ineternetovím obchodom. kupite si tovar, kde si priplatite predlzenu zaruku. ked chcete tovar reklamovat, tak vam odpisu, ze to bolo mechanicky poskodene, pritom dany tovar bol v ochrannom obale. Uz nikdy z alzy nebudem nich objednavat...

30/12/2017 12:24Alza ponúka okrem nového tovaru, aj tovar rozbalený aj tovar používaný. Pri rozbalenom tovare sa to vzťahuje aj na tovar, ktorý bol vrátený zákazníkom do zákonom stanovených 14 dní. Tento tovar sa preto aj keď je používaný, najskôr berie ako tovar rozbalený a vyskúšaný.Práve v čase Vianoc a po Vianociach je takého tovaru na e-shopoch enormné množstvo, preto si dajte tu námahu a komunikujte s e-shopom dopredu a overte si o aký tovar ide.

27/12/2017 10:32Obchid Alza ako taky ma velmi ale velmi sklamal, pretoze mi poslali nie rozbaleny produkt ale pouzity produkt po inom zakaznikovy, co ma dost mrzi, zvyknem tu nakupovat pomerne casto. Pri prvom nastaveni mi tel. odmietol zobrat moj google ucet, a pytal google ucet povodneho majitela. Nakolko mam trochu skusenosti z androidom som sa musel prihlasit do google inym sposobom, vratit tel. do tovarenskych nastaveni a opat zadat moje gmail. To uz samozrejme fungovalo. Tel. bol previazany s pouzivatelskym kontom byvaleho majitela a fungoval tak ako keby ho stratil. Ja som ho "nasiel" ako rozbaleny tovar, co ma dost mrzi pretoze ich definicia znie, ze rozbaleny tovar je "novy tovar" alebo otvoreny alebo s poskodenym obalom alebo tovar vrateny zakaznikom, ale preboha nie pouzity, ze tam mal uz niekto predo mnou svoju simkartu. Ak by som mal zaujem o taky tovar tak klikam pri nakupe na Alze na produkty s nazvom pouzite a nie rozbalene alebo nove..

15/12/2017 12:20Žiaľ s i. obchodom spoločnosti alza.sk mám tú najhoršiu skúsenosť , Ich prepravná spoločnosť -Intime- je nespoľahlivá a č oje najhoršie aj klame zákazníkov - mne konkrétne oznámili, že nevedeli doručiť tovar / hoci som bol doma a ani ma ne kontaktovali / čo som im ja oznámil ako aj alze / e -mailo,/ No nikto nereagoval, t.j. ignorujú zákazníka. Na záver . opravdu neodporúčam nakupovať.

13/12/2017 22:48Velmi zle skusenosti. Neochotny az arogantny personal na pobocke v Trencine. Pokial je vsetko ok ste pre nich top zakaznik. Pri rieseni problemu nie je nik kto by vam pomohol. Uplne na vas kaslu je im to jedno. Ja som pripad musela dat pravnicke. Velmi lutujem ze som si neprecitala skor recenzie ktore su v poslednej dobe biac ako zle. Alza uz nikdy viac!

12/12/2017 19:02Velmi zle skusenostii s reklamaciou - nedodali tovar a namiesto vratenia zaplatenej sumy mi poslali kupon na dalsi nakup v hodnote 70% nakupnej ceny. Toto robi seriozny obchodnik? Neodporucam, vysoke riziko straty penazi pri najmensom probleme.

05/12/2017 19:35Objednávka odoslaná koncom októbra. 3.11. potvrdzujúci mail s tým, že tovar bude dodaný 9.11.17. Od tej doby čakám a neviem sa dopátrať v akom stave sa objednávka nachádza. Najhoršia skúsenosť a z mojej strany s Alzou posledná.

03/12/2017 16:11Dobrý deň,aké máte skúsenosti s drogériou z alzy? :)

28/11/2017 08:51Kúpila som si v tomto obchode mobil, ktorý mi bohužiaľ po dvoch mesiacoch spadol a poškodil sa mi display. Na pobočke Alza ma informovali, že si ho musím dať opraviť cez nich, lebo prídem o záruku. Už to budú 2 mesiace, čo som s dôverou mobil odovzdala a odvtedy sa neviem dopátrať, kde sa nachádza a kedy bud opravený. Asi budem nútená kúpiť si nový mobil, ale už nikdy viac v ALZE a po tejto skúsenosti si už v tomto obchode nekúpim nič a určite upozorním aj široký okruh mojich známych a priateľov.

16/11/2017 17:07klamú,pri zadaní objednávky a samozrejme pred platbou,mi napíše najrýchlejšiu dobu dodania na adresu kuriérom na ďalší pracovný deň,ale po uhradení ,príde mail,že objednávka mi bude doručená o 3dni,samozrejme ju môžem maximálne zrušiť a čakať týždne,kým mi vrátia platbu ........... Nikdy viac,neviem si predstaviť ako potom vybavujú reklamácie

16/11/2017 01:56Neviem zrusit tovar, objednavku... ziadny normalny kontakt na nich, neviem sa prihlasit za zrusenie, atd... otrasne nieco, horsi obchod uz nemoze byt, je to jedna smejdarina. Tovar preberat nebudem.

14/10/2017 11:32Alza uz nikdy! Kupila som mobil - po tyzdni sa skratka vypol a nedal sa nabit, zapnut, nic... idem ho teda zreklamovat do jednej z predajni Alza - prvy pokus - zabudla som nabijacku. Fajn, moja chyba. Druhy pokus - zatvorene z technickych pricin. Fajn... Treti pokus - teta ze “som tu nova a neviem prijat reklamaciu” Akoze coze???? Stvrty pokus - mobil slavnostne odovzdany. Po tyzdni vyjadrenie k reklamacii - neuznane z dovodu mechanickeho poskodenia! Tak toto uz je akozr co???!!!! Mam tyzden mobil, ktory nestal euro, takze sa on staram ako v bavlnke a pani (alebo damy?) mi napisu, ze mi neuznavaju reklamaciu???? Alza uz nikdy viac!!!!!

22/07/2017 12:04ALZA, po dlhej dobe som sa dal "zlákať" , ale ľutujem, lebo sa im ani neráčilo dať vedieť mailom , SMS, že zásielka bude meškať, dozvedel som sa o tom až z telefonátu ( hlavne , že je to monitorovaný hovor :o(( ) - trval od začiatku do konca trval 17 minút, zazvonilo, bol som v poradí 2, 1 a potom mi to zvonilo ďalších 7 minút!!! , potom mi slečna na druhom konci veľkodušne dala, posr.tý 6€ kupón na ďalšiu zľavu - to je tá kompenzácia za ten môj zmeškaný deň, deň dovolenky strávenej doma vyčkávaním, či sa im náhodou neuráči ...
No teraz stojím pred dilemou, čo si idem za tých neskutočných 6€ kúpiť, rozhodol som sa pre USB kľúč v ALZA 7,39 + 1€ dodanie "aj v sobotu aj nedeľu" tak jeden deň musím čakať ...
7,39€ cena kľúča + 1€ich nezmyselný poplatok za dodanie na predajňu - 6€ moja "kompenzácia za deň čakania" = 2,39€
ak sa obujem, skočím do HEJ cena 6,4€ odber okamžitý, teda "prerobím" 4,01€ a to je v konečnom dôsledku to ich
" ODŠKODNENIE " za ten môj deň dovolenky.
(jednalo sa o Kingston DataTraveler SE9 16 GB cena bola 7,39+1€ ALZA, 6,4€ HEJ 22.7'17)
Ak budem niečo kupovať a u konkurencie to bude za tú istú sumu, (čo pochybujem, bude to asi lacnejšie), ale ak to bude aj o kúsok drahšie, tak Z PRINCÍPU to u tejto argesívnej, klamárskej spoločnosti NEKÚPIM !!! nech sa už celkom zmasakrujú s tou motorovou pílou ...

20/07/2017 21:22alza drahy e-shop a este ktomu si vyberiem datum kedy maju dodat elektroniku a nic. nemienim si brat dalsi den dovolenky a urcite nebudem preberat tovar

27/06/2017 21:17S obchodom som velmi spokojny. Ako hlavnu vyhodu povazujem prepracovane a kvalitne uzivatelske rozhranie.
Dalsi dovod preco na Alze nakupujem je velmi pozitivny pristup k zakaznikovi. Pre mnohych mozno detail, pre mna dolezita vec.

11/05/2017 08:28Kupoval som TV a uhradzal cez TatraPay, kde Alza na webe uvadza ze do niekolkych minut platbu maju. Aj ked som im opakovane poslal vypis z prevodu o ktory ziadali a Tatra mi potvrdila za to maju, nevydali mi tovar a musel som cakat cely vikend, lebo cakali kedy to budu mat na ucte v ich banke, takze som sa zbytocne prehnal po tovar a vyckaval a vytelefonovaval v Alze. Tak neviem ako si predstavuju uhradu radu tisicov EUR - hotovost v kufroch ?

06/05/2017 22:22Dnes som kupil odstavovac na citrusove ovocie a este mlyncek na maso od braun.odstavovac je k cene v pohode.mlyncek na maso je prebaleny a neda sa vypnut.vypinac nereaguje.je to mlyncek znacky braun.zaplatil som za fungel novy ale panko na predajni v tn sa ma hned pytal ci nechcem priplatit cez 5 euro za vymenu kus za kus.teraz chapem co chcel.kupoval som vela veci cez alzu.bol som spokojny ale teraz som znechuteny a som zvedavy ako to poriesim zajtra v tn.sklamanie a nedovera v alzu.

26/03/2017 13:45Nakúpil som v tomto obchode len preto, lebo som mal darčekový poukaz. Od objednávky a zaplatenia ubehlo 7 dní a nikto mi neposkytol žiadne info / nebolo ani v "sledovaní zásielok"/o stave mojej objednávky. Tak som to radšej zrušil a objednal som si od mall.sk
S Alza.sk som skončil...

15/11/2016 14:31absolutne nemaju ponatia o funkciach ponukaneho vyrobku,na infolinke ani v predajni,pani na infolinke,podotykam slovenskeho predajcu je v cechach,netusi,o com sa s snou bavite,a odporuci vas precitat si manual a ist za odbornikom vydajcom na vydajne miesto.
Vyrobok z ciny,kde je popis 101%ntny a najdete tam este aj pocet srobov,a za lacnejsi peniaz.
Vyrobok fajn,servis a sluzby okolo otrasny

27/09/2016 16:31citujem: "Množstvo negatívnych hodnotení tvoria individuálne nespokojní zákazníci. Tieto hodnotenia preto neodrážajú všeobecnú neschopnosť obchodu, ale iba jeho sporadické pochybenia." :-))) a pozitivne hodnotenia tvori kto? individualne spokojni zakaznici! a preto maju pozitivne aj negativne hodnotenia zakaznikov rovnaku vahu a znamka 3.8 z 5 je presnym vyjadreni dovery k tejto firme (ktora, mimochodom, podviedla aj mna.)