Alza.sk - skúsenosti a recenzia

Česká firma ALZA, názov ktorej je inšpirovaný menom majiteľa Aleša Zavorala, vznikla koncom roku 1994. O 10 rokov neskôr prenikla aj na Slovensko. Rok 2004 bol pre spoločnosť, ktorej prioritou je absolútna spokojnosť zákazníka, prelomový - sťahovanie sa do väčšieho skladu, rozšírenie portfólia služieb a začiatok predaja na splátky.

Do roku 2008 došlo k výraznému rastu počtu zamestnancov, rozširovaniu ponuky tovaru, zrýchleniu procesu vybavovania a doručovania objednávok či zavedeniu prevratnej novinky, ktorá na Slovensku nemala páru. Platobné terminály Alza PayBox výrazne napomohli zautomatizovaniu výdaju tovaru. V roku 2008 sa taktiež zrodil známy maskot eshopu alza.sk - zelený (a trochu otravný) mimozemšťan Alzák.

Obdobie posledných 5. rokov je obdobím neustáleho rozširovania sortimentu (elektro, biela spotrebná elektronika, hračky, drogéria, e-booky, záhradná technika, športové potreby, ...), otvárania nových pobočiek (aktuálne ich nájdete v Košiciach, Prešove, Poprade, Nitre, Žiline, Trenčíne, Trnave, Bratislave - Petržalke, Prievidzi a Banskej Bystrici) a vzniku bratislavskej centrály s 1 100m2 showroomom.

Alza je držiteľom ocenení Shop roku 2013, 2014 a 2015 či Internetový obchodník roku 2013 a 2015. Vďaka kreativite v oblasti reklamy a ponúkania nových neopozeraných služieb je dlhodobo považovaná za najperspektívnejšiu českú značku súčasnosti.

Najspoľahlivejší internetový obchod

Alza.sk je internetový obchod s najširším sortimentom elektroniky a najväčšou ponukou svetových značiek na jednom mieste. Okrem toho sa môže chváliť aj nonstop zákazníckou podporou 24/7, praktickou a modernou mobilnou aplikáciou či prepracovaným systémom rýchleho doručovania tovaru na pobočku (do 24 hodín od odoslania objednávky).

Eshop ako prvý v SR aj ČR spustil službu tzv. expresného nakupovania. Po kliknutí na tlačidlo "Kúpiť zrýchlene" dôjde k okamžitému dokončeniu objednávky a ušetreniu drahocenného času zákazníkov.

Starostlivosť o zákazníka je nastavená na 150%. Svedčí o tom aj ponuka ďalších doplnkových možností nákupu - zakúpenie predĺženej záruky, poistenia tovaru proti poškodeniu a krádeži, službu okamžitej výmeny poškodeného tovaru či možnosti vrátenia tovaru do 2 mesiacov bez udania dôvodu. Vďaka programu BuyBack vie zákazník zakúpený tovar (nie starší ako 24 mesiacov) v pobočkách vymeniť za zľavový kupón na ďalší nákup.

Hodnotenia zákazníkov 

V prípade každého eshopu sa nájdu pozitívne aj negatívne užívateľské recenzie. Alza je vyzdvihovaná najmä pre rýchlosť dodávania tovarov, širokú ponuku produktov, prehľadnosť a funkčnosť eshopu, množstvo pobočiek s možnosťou osobného vyzdvihnutia tovaru či dobré ceny.

No aj napriek snahe o špičkový proklientský prístup sa eshop nevyhne kritike nespokojných zákazníkov, ktorým najčastejšie vadí najmä nedostatočná komunikácia obchodu či negatívna skúsenosť s vybavením reklamácie tovaru. Kritizovaná je aj dĺžka dodania tovaru. 

Celkové hodnotenie obchodu na Facebooku je 3,8 hviezdičky z 5, čo znamená, že väčšina zákazníkov bola s nákupom spokojná. Množstvo negatívnych hodnotení tvoria individuálne nespokojní zákazníci. Tieto hodnotenia preto neodrážajú všeobecnú neschopnosť obchodu, ale iba jeho sporadické pochybenia.

Letné Vianoce, Black Friday, Masaker cien a študentské zľavy

Marketingovú komunikáciu má alza.sk zvládnutú na 1-tku. Vďaka pravidelným akciám sa jej darí oslovovať tisíce stálych i nových zákazníkov. Okrem týchto "tradičných" akcií, na ktoré sú už zákazníci dávno zvyknutí, sa občas objaví aj ďalšia (napr. doprava zdarma, získanie zľavových kupónov na ďalší nákup a pod.) alebo aj atraktívna súťaž o elektroniku ("Sto tabletov týždenne").

Pravidelných zákazníkov určite poteší možnosť získania členstva v klube Alza PREMIUM. Každý člen získa množstvo výhod - exkluzívne zľavy na vybraný tovar, zvýhodnenú cenu dopravy, možnosť sťahovania hudby a filmov zdarma, prednostné vybavenie na pobočkách či predĺženie lehoty na vrátenie tovaru (zo 14 na 30 dní). Zákazník ma možnosť získať 30 dňovú skúšobnú lehotu na vyskúšanie služby, potom je 12 mesačné členstvo spoplatnené platbou 9,50 € / mesiac.

Alza.sk pamätá aj na študentov a ponúka im pravidelné zľavy na vybraný tovar. Stačí sa iba zaregistrovať a mať platný ISIC / ITIC preukaz.

Doručenie tovaru aj počas víkendu

Okrem spomínanej možnosti osobného odberu (spoplatneného sumou 1€ môže zákazník využiť služby kuriéra alebo Slovenskej pošty (doručenie na adresu / na poštu). Špecialitou obchodu je tzv. Expresný kuriér do 90 minút, ktorý zabezpečí veľmi rýchle dodanie tovaru, dostupného na predajni v Bratislave. Tento typ dopravy platí iba pre oblasť doručenia BA. Bratislavskí klienti si rovnako môžu priplatiť aj za službu Kuriér do 5 hodín (ak je tovar objednaný do 18:00 hod.).

Úhradu možno vykonať tradične - v hotovosti, ale aj kartou, bankovým prevodom, platobnou kartou cez internet (ePlatba, TatraPay, SporoPay) a prostredníctvom Pay pal-u. Nákup na splátky zabezpečuje spoločnosť Cetelem.

Od októbra 2016 Alza doručuje tovar aj počas víkendu. Okrem toho došlo k rozšíreniu otváracích hodín na prevádzkach, ktoré sú od jesene 2016 otvorené už aj v sobotu a nedeľu a to dokonca v rovnakom časovom intervale ako počas týždňa.

Testovacia objednávka

Alza.sk má podľa nášho názoru výborne spracovaný nákupný proces. Zákazník je v nákupnom košíku navyše informovaný aj o ďalších prebiehajúcich akciách. Vďaka tomu je šanca premrhnania výhodnej ponuky takmer nulová. 

Po odoslaní objednávky je zákazníkovi doručený mail so súhrnnými informáciami. Celý proces vybavovania objednávky možno sledovať aj po prihlásení sa do užívateľského konta. 

Lehota doručenia je priamo závislá od zvoleného typu dopravy, ale aj od času, kedy je objednávka odoslaná. Ak si prajete tovar vyzdvihnúť osobne a svoju objednávku odošlete do 18:00, tak ho na pobočke budete mať prichystaný už nasledujúci pracovný deň (v prípade BA dokonca aj v deň odoslania objednávky). Na kuriéra si zákazník počká 1-3 pracovné dni.

V rámci testovania sme sa rozhodli vyskúšať osobný odber. O tom, že máme tovar k dispozícií na pobočke, sme boli informovaní sms správou a mailom. Vyzdvihnutie prebiehalo bez akéhokoľvek problému, personál bol nápomocný a našu požiadavku vybavil do 3 minút. 

Naše hodnotenie je 100% pozitívne - počas nákupu sme nezaznamenali akýkoľvek problém či neprofesionálne správanie eshopu alza.sk.

Hodnotenie článku:
(71.2%)

Komentáre

08/06/2018 10:12
Babinská

Neodporúčam tento obchod sľubujú to čo nedokážu splniť a zavádzaju zákazníka. Tovar mi ani po mesiaci neprišiel peniaze som si musela pomaly vymáhať, lebo im samozrejme zlyhal systém. Na zákazníckej linke sa s vami rozpráva robot. Je to asi jediny internetový obchod kde mi neprišlo potvrdenie o zaplatený objednávky ani o storne objednávky. Pokiaľ nežijete v meste kde ma alza.sk pobočku nevybavíte absolutne nič. Nechápem načo majú akcie tipu black friday atď. ked niesu schopný vybaviť obyčajnú objednávku, ktorá nebola objednávaná počas akcie ani nebola zľavnená.

18/05/2018 09:07
Roman

Od Alzy sme ako firma prestali odoberať tovar z jednoduchého dôvodu - stalo sa nám viackrát, že si objednali tovar (ktorý zväčša potrebujeme veľmi rýchlo a podľa toho aj objednávame). Následne tovar príde (štandardne neskôr ako uvádzali predpokladaný termín doručenia) a napríklad jeden počítač je vadný - naposledy napr. nešla wi-fi. Seriózna spoločnosť by akceptovala svoju chybu a vadný kus by po nahlásení prišla vyzdvihnúť (keďže sme si priplatili za dopravu na sídlo firmy) a po vybavení reklamácie by na vlastné náklady doručila nový tovar. V Alze toto neplatí, musíte ísť priamo na centrálu na Bottovu (kde ako všetci vieme je docela problém zaparkovať a pri súčasnej rekonštrukcii hlavnej stanice je to dopravné peklo na Zemi), čo ma značne oberá o čas a de facto aj peniaze za cestu - hoc zanedbateľné. Ak je politikou spoločnosti ALZA maximálna spokojnosť zákazníka, tak v tejto svojej úlohe zlyháva, pretože tento typ drobných nedostatkov utvárajú veľmi zlý celkový dojem. Princíp je jednoduchý, ak je chyba na strane dodávateľa, tak je povinný ju na vlastné náklady odstrániť, takto "trpí" zákazník za chyby veľkoobchodu.

01/05/2018 04:37
jano

objednal som si tovar v stredu vecer - tovar ktory bol skladom, tovar ktory som potreboval surne na vikend a rad som si preto priplatil aj alza prirazku (konkurencia predava vyrazne lacnejsie ale negarantuje take rychle dorucenie), garantovali doručenie v piatok - no v piatok to iba odoslali takze mi to prislo az v pondelok ...... cize nabuduce velmi rad objednam od konkurencie, alzu iba ak mi ponukne lacnejsi tovar, inak uz nikdy

27/04/2018 19:16
Mirka

Velmi zla skusenost, tri krat nam bol dodany iny tovar aky sme zaplatili, spolocnost s nami komunikovala akoby nik o nicom nevedel, dodnes nemame peniaze ani tovar. Neodporucam nakup v Alza

19/04/2018 15:55
m.p.

MS čas, ktorý je zariadenie v servise by sa mal automaticky navýšiť k záruke. Ak teda dáte zariadenie reklamovať a oni ho servisujú, o celú tu dobu by sa mala predlžiť záruka. Postup predajcu môžete napadnúť. Predávajúci nemôže odmietnuť prijatie reklamácie, ak preukážete, že chybný výrobok bol u neho zakúpený a zároveň je v záručnej dobe. Ak ide o neostrániteľnú chybu, čo asi vo vašom prípade je. Ak ide o neodstrániteľnú chybu, ktorá neumožňuje riadne užívanie, môžete požadovať výmenu veci alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie peňazí. Ak má výrobok neodstrániteľnú chybu, ale dá sa riadne užívať, môžete požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Takže skúste odstúpiť od zmluvy podľa obchodných podmienok daného obchodu.

19/04/2018 12:06
MS

Práve som nadobudla veľmi zlú skúsenosť s reklamáciou v Alze. Reklamovala som viackrát notebook MSI. Pri reklamácii do 12 mesiacov v pohode. Opravu vybavili. Pri ďalšej reklamácii po 12 mesiacoch, keď už môžu opravu zamietnuť bez znaleckého odhadu, tak ju jednoducho zamietli. Pri prevzatí v predajni sa notebook ani nenaštartoval, takže som ho reklamovala znova. Znova reklamáciu zamietli a operujú s tým, že môžu, lebo som notebook kupovala na firmu. Mám ho vraj znova prevziať a ak nebude fungovať, znova reklamovať. Spoliehajú sa, že takto budú postupovať až do vypršania záruky. Veľmi neférové správanie. Naozaj si treba rozmyslieť, či sa tam oplatí kupovať drahú elektroniku!!! Na základe vlastných skúseností neodporúčam.

14/04/2018 09:19
Miki

Zatiaľ s alzou nemám ale skúsenosti, z 10 nákupov som 2x reklamoval, reklamáciu prijali bez slova. Tovar došiel vždy v čas. Tovar som si vždy prevzal na pobočke, to odporúčam aj ostatným, vyhnete sa problémov ktoré tu spomínate. A ak sa pýtate prečo by ste to mali robiť (veď ide o internetový obchod) tak väčšina kamenných predajní sa sortimentu alzy ani nepriblíži. K tomu máte 2 týždne na vyskúšanie tovaru.

10/04/2018 00:04
Jurcik

Alza mi dlhuje 799 euro a to za notebook ktory som si kupil, ktory rozbili v servise Lenovo. Alza sk si totiz chce asi nechat peniaze a nechce ich vyplatit pretoze si neustale vymysla nove a nove vyhovorky a postupy. Vraj si moze peniaze vybrat v hotovosti alebo poverena osoba ktoru som dokocna zadal do ich systemu aby v mojom mene mohla vybavovat reklamace a tiez preberat peniaze. Dokonca je tak bezociva ze si priamo komunikuje s Cetelemom a to dokonca bez mojho suhlasu pricom je uver za predmetny notebook uz splateni. A z povodnych 24 splatok som notebook vyplatil po 3 mesiacov. Teda ako moze Cetelem poskytovat bez mojho suhlasu alze informacie o mojom splacani uveru, ktory je uz davno splateni. V zmluve som nic take nepodpisoval a nedavam im suhlas. No Alza si vysvetuje a robi co sa je zapaci. Podla ich spravania usudzujem ze si peniaze chcu nechat lebo preco by inak robili take obstrukcie kto predsa chce peniaze poslat na ucet a pritom ma vsetky podklady oficialne poskytnute. Jednoducho sa ich neche poslat 800 euto na ucet ale asi si ich chce nechat. Preto ak si vazite svoje dusevne zdravie a peniaze chodte od alzy prec a chodte inam lebo v pripade problemov sa azla zachova ako zlocinec a zlodej

19/03/2018 11:26
Oliver

Alza.sk je banda chrapunov a zlodejov prvej triedy. Clovek si kupi a zaplati za novy tovar. Nielenze mu dodaju tovar pouzity/rozbaleny ale aj mechanicky poskodeny, t.j. nefukcny. Nielen ze potom ma zakaznik neskutocne vybavovacky s vratenim, ale ked si vsetkym prejde jeho ziadost o vratenie je zamietnuta. Kedze tovar "poskodil" - pozor teraz to pride - nema nielen narok na vratenie, ale ani na reklamaciu. Daju potom zakaznika do pozicie chudaka ktory sa im musi prosit aby ho odskodnili kedze nemal s poskodenim nic spolocne. Vratia mu ciastku z kupnej ceny a moze byt stastny, ze neprisiel o vsetko. Nema nic, nema tovar a nema peniaze. Nikdy v zivote viac nechcem mat s alzou nic spolocne. Nikdy. Viac.

12/03/2018 23:15
Štefan

Odpad roku shop Podpora 0 bodov Doručenie na pätnásty deň !!!!!!!

26/01/2018 08:17
Katarina

Maximalna nespokojnost !!!! tovar sice dorucili na pobocku, vyplatila som to KARTOU dopredu, nasledne aj ked bol uhradeny ma tovar nepockal ani 1 den navyse - nevadi - moja chyba.... bolo to v novembri... DODNES uz presli 3 mesiace mi nevratili peniaze ani po telefonate ani po pisomnej vyzve... NEVIEM KAM ESTE NAPISAT STAZNOST !!! Nabuducu uprednostnim iny obchod....

05/01/2018 16:43
spotrebiteľ

Čo sa týka alzy, ľudia sú spokojný aj nespokojný. Majú veľký výber, dosť prehľadné stránky a časté "akcie". Ak však má raz človek jednu zlú skúsenosť, samozrejme, že ho to odradí od ďalších nákupov. Preto odporúčam každému, pozorne čítajte s čím pri nákupe súhlasíte, nebojte sa reklamácií, ani dlhej komunikácií s obchodom. Ak máte pocit, že ste v práve, nevzdávajte sa, ako zákazník a choďte si za svojím. Na slovensku ešte stále nemáme taký ten typ zákazníka, čo doženie aj veľké spoločnosti k súdu za netérové správanie. Týmto nepoukazujem, ani na alzu, ani iný internetový obchod, lebo zatiaľ mám len dobré skúsenosti alebo také, ktoré sa vyriešili. Netreba sa nechať odradiť a vždy si choďte za svojimi spotrebiteľskými právami. Pri dokazovaní, čo sa týka mechanického poškodenia reaguje obchod zväčša na správu, ktorú má od svojho servisného technika alebo technika s ktorým má zmluvu a spadá priamo pod konkrétnu značku. Aj vy si môžete dať nezávisle vypracovať posudok od iného servisu a tým napadnúť správu predajcu.

05/01/2018 13:57
Jana

maximala nespokojnost s tymto ineternetovím obchodom. kupite si tovar, kde si priplatite predlzenu zaruku. ked chcete tovar reklamovat, tak vam odpisu, ze to bolo mechanicky poskodene, pritom dany tovar bol v ochrannom obale. Uz nikdy z alzy nebudem nich objednavat...

30/12/2017 12:24
spotrebiteľ

Alza ponúka okrem nového tovaru, aj tovar rozbalený aj tovar používaný. Pri rozbalenom tovare sa to vzťahuje aj na tovar, ktorý bol vrátený zákazníkom do zákonom stanovených 14 dní. Tento tovar sa preto aj keď je používaný, najskôr berie ako tovar rozbalený a vyskúšaný.Práve v čase Vianoc a po Vianociach je takého tovaru na e-shopoch enormné množstvo, preto si dajte tu námahu a komunikujte s e-shopom dopredu a overte si o aký tovar ide.

27/12/2017 10:32
j

Obchid Alza ako taky ma velmi ale velmi sklamal, pretoze mi poslali nie rozbaleny produkt ale pouzity produkt po inom zakaznikovy, co ma dost mrzi, zvyknem tu nakupovat pomerne casto. Pri prvom nastaveni mi tel. odmietol zobrat moj google ucet, a pytal google ucet povodneho majitela. Nakolko mam trochu skusenosti z androidom som sa musel prihlasit do google inym sposobom, vratit tel. do tovarenskych nastaveni a opat zadat moje gmail. To uz samozrejme fungovalo. Tel. bol previazany s pouzivatelskym kontom byvaleho majitela a fungoval tak ako keby ho stratil. Ja som ho "nasiel" ako rozbaleny tovar, co ma dost mrzi pretoze ich definicia znie, ze rozbaleny tovar je "novy tovar" alebo otvoreny alebo s poskodenym obalom alebo tovar vrateny zakaznikom, ale preboha nie pouzity, ze tam mal uz niekto predo mnou svoju simkartu. Ak by som mal zaujem o taky tovar tak klikam pri nakupe na Alze na produkty s nazvom pouzite a nie rozbalene alebo nove..

15/12/2017 12:20
V. Šnírer

Žiaľ s i. obchodom spoločnosti alza.sk mám tú najhoršiu skúsenosť , Ich prepravná spoločnosť -Intime- je nespoľahlivá a č oje najhoršie aj klame zákazníkov - mne konkrétne oznámili, že nevedeli doručiť tovar / hoci som bol doma a ani ma ne kontaktovali / čo som im ja oznámil ako aj alze / e -mailo,/ No nikto nereagoval, t.j. ignorujú zákazníka. Na záver . opravdu neodporúčam nakupovať.

13/12/2017 22:48
Andrea

Velmi zle skusenosti. Neochotny az arogantny personal na pobocke v Trencine. Pokial je vsetko ok ste pre nich top zakaznik. Pri rieseni problemu nie je nik kto by vam pomohol. Uplne na vas kaslu je im to jedno. Ja som pripad musela dat pravnicke. Velmi lutujem ze som si neprecitala skor recenzie ktore su v poslednej dobe biac ako zle. Alza uz nikdy viac!

12/12/2017 19:02
Alena

Velmi zle skusenostii s reklamaciou - nedodali tovar a namiesto vratenia zaplatenej sumy mi poslali kupon na dalsi nakup v hodnote 70% nakupnej ceny. Toto robi seriozny obchodnik? Neodporucam, vysoke riziko straty penazi pri najmensom probleme.

05/12/2017 19:35
Jana Beneová

Objednávka odoslaná koncom októbra. 3.11. potvrdzujúci mail s tým, že tovar bude dodaný 9.11.17. Od tej doby čakám a neviem sa dopátrať v akom stave sa objednávka nachádza. Najhoršia skúsenosť a z mojej strany s Alzou posledná.

03/12/2017 16:11
Jaa

Dobrý deň,aké máte skúsenosti s drogériou z alzy? :)

28/11/2017 08:51
Jarmila

Kúpila som si v tomto obchode mobil, ktorý mi bohužiaľ po dvoch mesiacoch spadol a poškodil sa mi display. Na pobočke Alza ma informovali, že si ho musím dať opraviť cez nich, lebo prídem o záruku. Už to budú 2 mesiace, čo som s dôverou mobil odovzdala a odvtedy sa neviem dopátrať, kde sa nachádza a kedy bud opravený. Asi budem nútená kúpiť si nový mobil, ale už nikdy viac v ALZE a po tejto skúsenosti si už v tomto obchode nekúpim nič a určite upozorním aj široký okruh mojich známych a priateľov.

16/11/2017 17:07
Denisa Míková

klamú,pri zadaní objednávky a samozrejme pred platbou,mi napíše najrýchlejšiu dobu dodania na adresu kuriérom na ďalší pracovný deň,ale po uhradení ,príde mail,že objednávka mi bude doručená o 3dni,samozrejme ju môžem maximálne zrušiť a čakať týždne,kým mi vrátia platbu ........... Nikdy viac,neviem si predstaviť ako potom vybavujú reklamácie

16/11/2017 01:56
Ivan

Neviem zrusit tovar, objednavku... ziadny normalny kontakt na nich, neviem sa prihlasit za zrusenie, atd... otrasne nieco, horsi obchod uz nemoze byt, je to jedna smejdarina. Tovar preberat nebudem.

14/10/2017 11:32
Lenka

Alza uz nikdy! Kupila som mobil - po tyzdni sa skratka vypol a nedal sa nabit, zapnut, nic... idem ho teda zreklamovat do jednej z predajni Alza - prvy pokus - zabudla som nabijacku. Fajn, moja chyba. Druhy pokus - zatvorene z technickych pricin. Fajn... Treti pokus - teta ze “som tu nova a neviem prijat reklamaciu” Akoze coze???? Stvrty pokus - mobil slavnostne odovzdany. Po tyzdni vyjadrenie k reklamacii - neuznane z dovodu mechanickeho poskodenia! Tak toto uz je akozr co???!!!! Mam tyzden mobil, ktory nestal euro, takze sa on staram ako v bavlnke a pani (alebo damy?) mi napisu, ze mi neuznavaju reklamaciu???? Alza uz nikdy viac!!!!!

22/07/2017 12:04
Ivan

ALZA, po dlhej dobe som sa dal "zlákať" , ale ľutujem, lebo sa im ani neráčilo dať vedieť mailom , SMS, že zásielka bude meškať, dozvedel som sa o tom až z telefonátu ( hlavne , že je to monitorovaný hovor :o(( ) - trval od začiatku do konca trval 17 minút, zazvonilo, bol som v poradí 2, 1 a potom mi to zvonilo ďalších 7 minút!!! , potom mi slečna na druhom konci veľkodušne dala, posr.tý 6€ kupón na ďalšiu zľavu - to je tá kompenzácia za ten môj zmeškaný deň, deň dovolenky strávenej doma vyčkávaním, či sa im náhodou neuráči ... No teraz stojím pred dilemou, čo si idem za tých neskutočných 6€ kúpiť, rozhodol som sa pre USB kľúč v ALZA 7,39 + 1€ dodanie "aj v sobotu aj nedeľu" tak jeden deň musím čakať ... 7,39€ cena kľúča + 1€ich nezmyselný poplatok za dodanie na predajňu - 6€ moja "kompenzácia za deň čakania" = 2,39€ ak sa obujem, skočím do HEJ cena 6,4€ odber okamžitý, teda "prerobím" 4,01€ a to je v konečnom dôsledku to ich " ODŠKODNENIE " za ten môj deň dovolenky. (jednalo sa o Kingston DataTraveler SE9 16 GB cena bola 7,39+1€ ALZA, 6,4€ HEJ 22.7'17) Ak budem niečo kupovať a u konkurencie to bude za tú istú sumu, (čo pochybujem, bude to asi lacnejšie), ale ak to bude aj o kúsok drahšie, tak Z PRINCÍPU to u tejto argesívnej, klamárskej spoločnosti NEKÚPIM !!! nech sa už celkom zmasakrujú s tou motorovou pílou ...

20/07/2017 21:22
Ján

alza drahy e-shop a este ktomu si vyberiem datum kedy maju dodat elektroniku a nic. nemienim si brat dalsi den dovolenky a urcite nebudem preberat tovar

27/06/2017 21:17
Jaroslav Henzély

S obchodom som velmi spokojny. Ako hlavnu vyhodu povazujem prepracovane a kvalitne uzivatelske rozhranie. Dalsi dovod preco na Alze nakupujem je velmi pozitivny pristup k zakaznikovi. Pre mnohych mozno detail, pre mna dolezita vec.

11/05/2017 08:28
libor

Kupoval som TV a uhradzal cez TatraPay, kde Alza na webe uvadza ze do niekolkych minut platbu maju. Aj ked som im opakovane poslal vypis z prevodu o ktory ziadali a Tatra mi potvrdila za to maju, nevydali mi tovar a musel som cakat cely vikend, lebo cakali kedy to budu mat na ucte v ich banke, takze som sa zbytocne prehnal po tovar a vyckaval a vytelefonovaval v Alze. Tak neviem ako si predstavuju uhradu radu tisicov EUR - hotovost v kufroch ?

06/05/2017 22:22
Juraj

Dnes som kupil odstavovac na citrusove ovocie a este mlyncek na maso od braun.odstavovac je k cene v pohode.mlyncek na maso je prebaleny a neda sa vypnut.vypinac nereaguje.je to mlyncek znacky braun.zaplatil som za fungel novy ale panko na predajni v tn sa ma hned pytal ci nechcem priplatit cez 5 euro za vymenu kus za kus.teraz chapem co chcel.kupoval som vela veci cez alzu.bol som spokojny ale teraz som znechuteny a som zvedavy ako to poriesim zajtra v tn.sklamanie a nedovera v alzu.

26/03/2017 13:45
Jozef

Nakúpil som v tomto obchode len preto, lebo som mal darčekový poukaz. Od objednávky a zaplatenia ubehlo 7 dní a nikto mi neposkytol žiadne info / nebolo ani v "sledovaní zásielok"/o stave mojej objednávky. Tak som to radšej zrušil a objednal som si od mall.sk S Alza.sk som skončil...

15/11/2016 14:31
Vlado

absolutne nemaju ponatia o funkciach ponukaneho vyrobku,na infolinke ani v predajni,pani na infolinke,podotykam slovenskeho predajcu je v cechach,netusi,o com sa s snou bavite,a odporuci vas precitat si manual a ist za odbornikom vydajcom na vydajne miesto. Vyrobok z ciny,kde je popis 101%ntny a najdete tam este aj pocet srobov,a za lacnejsi peniaz. Vyrobok fajn,servis a sluzby okolo otrasny

27/09/2016 16:31
michal dzurik

citujem: "Množstvo negatívnych hodnotení tvoria individuálne nespokojní zákazníci. Tieto hodnotenia preto neodrážajú všeobecnú neschopnosť obchodu, ale iba jeho sporadické pochybenia." :-))) a pozitivne hodnotenia tvori kto? individualne spokojni zakaznici! a preto maju pozitivne aj negativne hodnotenia zakaznikov rovnaku vahu a znamka 3.8 z 5 je presnym vyjadreni dovery k tejto firme (ktora, mimochodom, podviedla aj mna.)

Pridať komentár