Otto.sk – skúsenosti a recenzia

Spoločnosť bola založená v roku 1949 a za jej vznikom stojí pán Werner Otto. Z pôvodnej zásielkovej spoločnosti, ktorej sortiment tvorilo iba 28 párov topánok, sa za 10 rokov stala veľmi úspešná firma s tisíckou zamestnancov. V roku 1950 predstavilo vedenie spoločnosti, ktorej motto znelo "Dôvera za dôveru", naozaj kreatívny nápad – platbu faktúrou. 

V šesťdesiatich a sedemdesiatich rokoch pokračuje masívna expanzia spoločnosti. V 1980 je Otto najväčšou zásielkovou spoločnosťou na svete – od začiatku zásielkového predaja sa totiž počet doručených balíčkov vyšplhal na neuveriteľných 100 miliónov.

Začiatkom 90. rokov skupina Otto expanduje aj do Ázie. Okrem toho výrazne rozširuje ponuku svojho tovaru. V súčasnej dobe patrí medzi najväčších hráčov na trhu predaja módneho oblečenia, obuvi, bytového textilu, dekorácií či potrieb pre domácnosť.

Hodnotenie na Heureka.sk

Hodnotenia internetového obchodu možno nájsť na slovenskej aj českej heureke. Zákazníci oceňujú najmä kvalitu a veľký výber tovaru, množstvo značiek na jednom mieste, prehľadnosť webu, možnosť objednávania z domu, možnosť hodnotenia tovaru priamo na stránke či fakt, že dodaný tovar presne korešponduje s popisom a fotografiami na internete. 

Najčastejšie spomínaným negatívom je dlhá doba dodania resp. dokonca jeho nedodanie, horšia komunikácia s obchodom, dlhá lehota na vrátenie peňazí zákazníkovi, vysoká cena poštovného a vysoký limit na získanie poštovného zdarma. Zákazníkom vadí aj to, že im častokrát nesadne ich štandardná veľkosť a preto musia tovar objednávať viackrát, čo ho zároveň predražuje. 

Doprava zdarma a darček za odber newslettra

Zákazníci, ktorí v eshope otto.sk nakúpia aspoň za 85 €, získavajú dopravu zdarma. Doručenie objednávky v celkovej hodnote do 85 € je spoplatnené sumou od 4,25 €.

Lehota dodania tovaru je však pomerne dlhá - 10 až 15 dní. Tovar možno vrátiť do 14. dní od jeho doručenia.

Otto.sk venuje darček všetkým zákazníkom, ktorí sa prihlásia na odber noviniek prostredníctvom newslettra - 15 € zľavu na nákup. Kupón možno využiť iba na nákup v hodnote nad 60 € a nemožno ho kombinovať s ostatnými zľavami. Jeho platnosť je 30 dní od doručenia do emailovej schránky.

Hodnotenie článku:
(81.2%)

Komentáre

16/12/2019 15:59
Ivet

Objednal som si 2 svetre. Tak po 2 týždňoch mi prišli potvrdenie na mail, ze za 1sveter mi posielajú peniaze späť poukažkou. Tak som im poslala mail s podacim lístkom, že balík bol poistený, že majú uvedenú aj gramáž. Tak do týždňa mi mailom prišlo, že teda mi pošlú poštovú poukážku aj na, druhý sveter. Pomaly to bude mesiac, čo som tovar vrátila a peniaze sú stále len na ceste. Nebaví ma to, že nie sú schopný poslať peniaze na účet, nevymieňajú tovar. No otras.

23/09/2019 12:54
Jana H., Martin

Objednávala som zatiaľ 2-krát, objednaný tovar prišiel do týždňa. Druhýkrát som na základe zákazníckej recenzie/odporúčania objednala tovar o číslo väčší, čo bola chyba, a tak som tovar 6.9. odoslala späť. Potvrdenie o doručení vráteného tovaru prišlo 11.9. s tým, že do 4-5 dní obdržím poštovú poukážku. Poukážka do dnešného dňa neprišla, volala som na kontaktné telefónne číslo. Tiež som mala pocit, že otravujem, pani si povzdychla, že som si nepripravila číslo objednávky, hoci potom podľa mena našla okamžite detaily môjho prípadu. Vraj došlo ku chybnej tlači poukážok a museli byť opätovne vrátené do tlače. Z komunikácie som sklamaná, s takým prístupom som sa ešte nestretla. Je pravda, že som si nečítala recenzie, pretože som si myslela, že s Ottom problém nebude.

16/07/2019 12:11
Kala

Po dvoch týždňoch mi odpísali že tovar nemajú. Po troch mesiacoch mi tovar prišiel. Mailová komunikácia žiadna. Telefonická komunikácia ich otravuje a nevedia dať informáciu ktorú potrebujem. Tovar som vrátila. Teraz čakám na peniaze. Nikdy viac si od ich neobjednám.

18/05/2019 13:38
Beáta

Neochota a pocit "otravovania" pri telefonickom kontakte na BODE MRAZU, dlhá doba dodania, ignorovanie adresy. Proste neplatí: Náš zákazník, náš pán:::::

20/02/2019 12:04
Veronika

Objednala som si od nich 6.2 .. dnes je 20-teho a nič mi do dnes neprešlo - stav objednávky - spracováva sa, a nič žiadny email ohľadom meškania doručenia, pritom majú uvedené poštovné max. 6 dní.
Táto zlá skúsenosť ma od otta úplne odradila a už si určite nič neobjednám.

25/01/2019 13:45
Samuel Michalko

Neodpisujú nedajú vedieť slabé všetko.

17/01/2019 08:07
katka

Dobry den, naopak ja som obj.bundu ktora nesedela, vratila som ju a nanovo objednala väčšiu veľkosť, komunikacia je naozaj slabá o stave obj tak,prva sprava prisla z DHL ked ju kurier v ten den dorucoval, nová bunda prisla do 7 dní a peniaze za vrátenu bundu do 20 dni poštovou poukážkou sice bez akéhokoľvek kontaktu z ich strany..ale v podstate dobre

18/12/2018 19:54
Salatova

2016 som si u nich kúpila čižmy - ponúkli možnosť pridať k tovaru recenziu - využila som, pritom som si dávala veľmi veľký pozor, aby som dodržala požadovaný počet znakov. !!!!!! Zosekali ju len na jednu vetu a vybrali si len to čo sa im hodilo. !!!

12/12/2018 13:26
Alexandra Langová

Pridávam recenziu obchodu objednavala som bundu ,ktorá po dvojmesačnom nosení začala vypúšťať vlakno ktorou bola bunda plnená plus začali povoľovať švi ,tak som písala mail že ako postupovat na ktorý mi ani po týždni neboli schopný odpísať ,tak som ich kontaktovala telefonicky tam ma pani odbila že oni riešia maily postupne .Objednavam väčšinou cez eShop a nestalo sa mi aby bola komunikácia taká zlá .

Pridať komentár