LG 49LH570V recenzia

LG 49LH570V recenzia a skúsenosti

Ak hľadáte tenký, kvalitný a veľký SMART LED televízor, potom je LG 49LH570V tou pravou voľbou práve pre vás. Jeho uhlopriečka je neuveriteľných 49 "a má rozlíšenie úžasných...

od 429 € s DPH Zobraziť najlepšiu ponuku

Televízor LG 49LH570V sme si kúpili do domácnosti len pred pár týždňami a zatiaľ sme s ním mimoriadne spokojní. Niekoľko ročný model sme vymenili, lebo už nespĺňal naše požiadavky a tiež kvôli veľkosti obrazovky. Chceli sme už konečne niečo väčšie. Cenovo sme samozrejme mali aj určitú predstavu, aby to bol televízor s dobrými parametrami, modernými funkciami a hlavne v dobrom pomere k cene. Tento model nám našu predstavu splnil.

Moderný ultra tenký dizajn

Vzhľadovo ide o veľmi pekný televízor s elegantným štíhlym dizajnom v čiernej farbe a s tenkým rámom. Veľmi krásne vynikne vďaka tomu celý obraz a po chvíli si ani neuvedomíte, že televízor nejaký rám má. Stojan sú nožičky také tie typ V, ale my sme televízor umiestnili na stenu pomocou držiaka. Vzadu sa nachádza úchyt pre držiak VESA. Dokupovali sme typ pre úchyt s nastaviteľným rozmerom pre VESA štandardy, ktorý je kompatibilný.

Hej.sk 429 €
592.12 €
Do obchodu Hej.sk
Okay.sk 429 €
759 €
Do obchodu Okay.sk
favorite Pridali sme nové recenzie na televízory a redakčný výber najlepšie televízory

Uhlopriečka je 49“ čo už je pekných 123 cm a obraz je dostatočne veľký. Rozlíšenie obrazovky je vo Full HD a podsvietenie LED rovnomerné. Čo sa týka obrazovej kvality, tak sme veľmi spokojný. Obraz je ostrý s veľmi dobrým kontrastom. Farby sú živé, zároveň dostatočne verné a veľmi príjemným prekvapením je čierna farba, ktorá je naozaj čierna bez nádychu sivej. Samozrejme, že s nastavením sa treba pohrať a my sme si to ladili asi dva až tri dni, kým sme si to prispôsobili tomu nášmu ideálnemu videniu, aký obraz vyžadujeme. Čo sa týka pozorovacích uhlov sú dobré. Z miesta z ktorého je k obrazovke už dosť veľký uhol je stále obraz jasný a ostrý. V menu sa dá nastaviť dokonca aj režim ochrana zraku, keď sa teplota farieb automaticky nastaví tak, aby čo najmenej namáhala oči. Po zvukovej stránke má tento model možnosť nastavenia efektu priestorového zvuku. My sme si však zvolili pripojenie k domácemu kinu a tento spôsob zvuku nám vyhovuje oveľa viac, ale ani základný zvuk cez reproduktory televízora nie je zlý. Má dokonca funkciu Clear Voice III, ktorá vyniká pri dialógoch vo filmoch.

Menu v TV a celé ovládanie je veľmi pohodlné. Užívateľské prostredie LG Smart je intuitívne. Mne asi najväčšiu radosť urobila možnosť pripojenia k Wi-fi, čo náš starý televízor nemal a možnosti zrkadlenia obrazovky z mobilu. Fungovalo to hneď a človek nemusí mať mimoriadne technické schopnosti, aby tieto veci dokázal využívať.

Po konektorovej výbave chválim USB port, bohužiaľ len jeden. Z USB flash disku aj externého hardisku prehrá všetky formáty pre audio a video. Nestretli sme sa zatiaľ s ničím, čo by nám neprehralo. Dokonca aj formát mvk je prehrávateľný čo hodnotím ako plus. Čo sa týka HDMI tam tiež mierne sklamanie, televízor ponúkaiba dva HDMI porty.

Plusy a mínusy

+ Elegantný ultra tenký dizajn
+ Kvalitný obraz s dobrými pozorovacími uhlami
+ Jednoduché nastavenie a ovládanie
+ Možnosť zavesenia na stenu (kompatibilita s VESA držiakmi)
+ Režim ochrana zraku
+ Funkcia Clear Voice III (pri dialógoch)
+ Wi-fi, DLNA
+ DVB-T2, DVB-C/C2, DVB-S/S2
+ Dobrý pomer kvalita, funkcie a cena

Počet HDMI a USB portov (2 + 1)

Zhrnutie na záver

Doma sme s týmto modelom veľmi spokojní a žiadne nedostatky sme nenašli. Pre mňa mínusom slabšia výbava portov, ale inak nič podstatné. Tento model má celkom vydarené LG Smart užívateľské prostredie alebo už skôr taký operačný systém od LG v ktorom vám s prvým nastavením pomôže prehľadný sprievodca.Nechýbajú už predinštalované aplikácie, ako Netfix alebo YouTube a možnosť sťahovania z LG Store. Kvalita obrazu a zvuku je na veľmi dobrej úrovni. Je to nový model na trhu a moje očakávanie splnil.

Vývoj ceny produktu LG 49LH570V

Pozrite si aj Najpredávanejšie, Najlacnejšie, Zlacnené Televízory

Buďte prvý, kto pridá skúsenosť k produktu LG 49UH661V