Sportisimo.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Značka Sportisimo vznikla v Čechách, kde má aktuálne funguje až 104 kamenných predajní. Na slovenskom trhu sa objavili prvé dve predajne až v roku 2008. Do dnešného dňa sa ich počet rozšíril na 44. Okrem predajní môžu zákazníci nakupovať aj prostredníctvom internetového obchodu sportisimo.sk.
Ponuka tohto športového obchodu nepozná hraníc – človek v ňom nájde množstvo kvalitného športového oblečenia, obuvi, potrieb a doplnkov. Zastúpené sú svetoznáme značky Adidas, Nike, Alpine Pro, Reebok, Head, Northfinder a desiatky ďalších.
Heslom spoločnosti je "100% spokojnosť zákazníkov". Svoju víziu sa jej zjavne darí plniť. Sportisimo.sk je totiž držiteľom titulu MasterCard Obchodník roka 2018 (Obchodník so športovými odevmi a potrebami) a pečate Heureka Overené zákazníkmi.
Doprava, cena dopravy a platby
Obchod sportisimo.sk zasiela svoj tovar v rámci Slovenska prostredníctvom 3 prepravcov – Slovenskej pošty, GLS a DPD. Cena za dodanie cez Slovensku poštu je 3,99 eura, pri objednávkch nad 69 eur ju dopravca poskytuje zdarma. Pokiaľ si vyberiete jednu z dvoch prepravných spoločností (GLS či DPD), stojí cena dopravy 4,49 eura, pri nákupe nad 69 eur je zdarma.
Platiť sa dá buď na dobierku, alebo online kartou. V prípade dobierky je poplatok za platbu 1 euro.
Objednanie a vrátenie tovaru
Nakupovať tovar môžete aj bez registrácie, môžete si však vytvoriť účet a cezeň sledovať stav svojej objednávky či získať zvýhodnené ponuky. Hneď ako urobíte objednávku, dostanete potvrdzujúci e-mail s potrebnými údajmi k objednávke. Keď bude objednávka predaná prepravcovi, dostanete e-mail s číslom zásielky a odkazom na stránku, kde budete môcť zásielku sledovať. Kedykoľvek tak budete vedieť, kde sa váš tovar práve nachádza.
Pokiaľ budete mať k objednávke nejaké otázky, môžete obchod kontaktovať e-mailom (eshop@sportisimo.sk) alebo na telefónom čísle +421 220 570 870.
V prípade, že vám tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Môžete ho vrátiť v ktorejkoľvek predajni Sportisimo, prípadne ho zašlite na adresu Sportisimo SK s. r. o. E-shop, Panónska cesta 16, 851 04 Bratislava.
Reklamácia
Reklamácia tovaru je možná do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. S reklamáciou v obchode sportisimo.sk nemáme osobnú skúsenosť, ale z recenzií zákazníkov je zrejmé, že obchod so zákazníkmi komunikuje a reklamácie vybavuje v stanovenom čase. Je potrebné vypísať reklamačný list, ktorý nájdete na stránke obchodu, spolu s reklamovaným tovarom a dokladom o kúpe ho treba zaslať na adresu obchodu (Sportisimo SK s. r. o, Panónska cesta 16, 851 04 Bratislava).
Tovar môžete reklamovať aj priamo v predajni, treba k nemu doložiť doklad o kúpe a spísať reklamačný formulár. Príslušná predajňa vás bude do 30 dní informovať o vyriešenej reklamácii.
Skúsenosti a recenzie
Zákazníci sú s e-shopom sportisimo.sk naozaj spokojní, o čom svedčí aj veľké množstvo pozitívnych reakcií. Medzi najčastejšie spomínané pozitíva obchodu patria prijateľné ceny, široká ponuka tovaru, kvalitné značky a výrobky, rýchle doručenie objednávky, spoľahlivosť, nákup z pohodlia domova, pravidelné akcie a zľavy na tovar alebo možnosť výmeny zakúpeného tovaru.
Z nevýhod e-shopu sa spomína napríklad nemožnosť vyskúšania tovaru pred kúpou, nedostatočný popis tovaru či to, že si objednávku nemožno osobne vyzdvihnúť na predajni.
Sportisimo Klub a Klub+
Do vernostného programu sa možno registrovať v ktorejkoľvek predajni alebo cez webovú stránku. Členstvo v klube prináša množstvo zliav (napr. 10 % zľava na všetok nezľavnený tovar značky O´Neill, 5% zľava na všetok zľavnený tovar značky O´Neill a pod.) a skvelú výhodu – výmenu a reklamáciu tovaru bez bločku.
Pravidelní zákazníci Sportisima, ktorí za obdobie 1 roku aspoň 4x nakúpia za 40 € (alebo je hodnota kumulovaných nákupov vyššia než 440 €), automaticky získavajú ročné členstvo v Sportisimo Klube+, v ktorom majú možnosť nakupovať s ešte výhodnejšími zľavami.
Informácie o práve prebiehajúcich akciách nájde zákazník po prihlásení sa do svojho užívateľského konta.
Kontaktné údaje
Korešpondenčná a kontaktná adresa:
SPORTISIMO SK, s.r.o. - E-SHOP
Panónska cesta 16
851 04 Bratislava
Slovenská republika
Sídlo spoločnosti:
SPORTISIMO SK, s.r.o.
Boženy Němcovej 8/1
811 04 Bratislava
Slovenská republika
IČO: 44156979, IČ DPH: 2022635494
e-mail: eshop@sportisimo.sk
telefón: +421 220 570 870 (Po – Pi: 8.00 – 17.00)
Vaše skúsenosti a otázky
Máte otázky ohľadom e-shopu alebo sa chcete podeliť o svoje skúsenosti s ním? Napíšte nám do komentárov, ako rýchlo vám ochod dodal objednaný tovar, ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia či vrátenie tovaru. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.
Komentáre Pridať komentár

13/09/2019 22:37Predávajú nekvalitný tovar !
Konkrétne, ja som mala skúsenosť s eshopom. Kúpila som tenisky a až pri chôdze som zistila, že sa nedajú nosiť. Pri krátkej vzdialenosti ma začne bolieť noha. Na pohľad je viditeľná vydutá podrážka na päte. Reklamácia mi bola posúdená ako neoprávnená. ????

12/07/2019 23:35Objednala som si cez e-shop športovú obuv, po ,12 dňoch sa nikto neozýval, tak som im napísala, čo sa deje, odpovedali, že mi zrušili objednávku, že tovar je vypredaný, neodporúčam! Ak by som im nenapísala, tak by som asi čakala donekonečna.

03/07/2019 17:35Nespokojnost. Uz druhy krat som bola v Shopping Palace Zlate Piesky kupit ebergeticke tycinky. Kde cena uvedena v akcii bola 2,30 € na cenovky a predavacka mi povie se cena vyssia ako na etikete,ze nestihli precenit. Ked ich bezne kupujem za tuto cenu. To je tak ked niekto predava a nevie co

03/07/2019 17:30Nespokojnost

02/07/2019 19:41Nespokojnosť !
Bežný predajca vám prepraví tovar z jednej predajne do druhej. Keďže e-shop ho neponúka a tovar je iba na druhej strane SR, tak logické že by sa medzi predajňami dalo prepraviť, keďže si ho neviete kúpiť nijako inak.
Objednávali sme cez e-shop druhý tovar, no katastrofa. Až takto zlé skúsenosti sme ešte nemali. Nikdy viac. Nikdy!

31/05/2019 14:48Vyslovujem úplnú nespokojnosť so zákazníckou linkou a tzv. internými predpismi spoločnosti. Nie sú ochotní zákazníkovi pomôcť! Tovar, ktorý by som potrebovala, je totiž na Slovensku iba v jednej ich predajni, e.-shop na predajniach zrušili a cestovať viac ako 250 km pre botasky neviem. Botasky potrebujem zo zdravotných dôvodov, nie z rozmaru. Nepochodil som. Dokedy si spoločnosť nebudú vážiť zákazníkov? Často sme tu nakupovali, ale nikdy viac! NEODPORÚČAM...

18/05/2019 10:56Kúpila som si tam kolieskové korčule, jazdila som na nich 3x a museli ist do opravy lebo sa uvolnilo jedno koliečko a hrkalo mi to (ložisko sa mi uvoľnilo) reklamacia bola hotova po 3 tyzdnoch...išla som tam a krabica totálne roztrhnutá, vedúca predajne Sportissima v trencine (stop shop) absolutny nezaujem, tak jej vravim, ze ja som tu krabicu doniesla v dobrom stave nakolko som tie korcule mala doma iba 2 tyždne a ona mi vraví, ze ona za to nemôže, tak som ju poprosila či by mi to mohla aspoň zalepiť, že to nemám ako odniesť domov. Ochota žiadna, zlý prístup k zákazníkom.

10/03/2019 20:26V sieti sportisimo som pracoval dva roky, ale poviem Vam ze horsieho zamestnavatela som nevidel

04/01/2019 11:50Neodporúčam!!!
Nikdy viac u nich nič neobjednám. Mesiac nie sú schopný odoslať objednaný tovar s označením expedujeme 48 hodín. Jedná sa o zimný tovar, tak by som ho rád využil ešte túto zimu.
Vyhovárajú sa na zmätok čo u nich nastal počas vianoc a jednoducho mám čakať , že ono mi to raz príde , ale kedy už nepovedia. Namiesto toho vám ponúknu 10% zľavu aby ste toto isté absolvovali znova, Ďakujem neprosím.
Skôr vám príde tovar z Číny ako za Sportisima!!!