Mall.sk - skúsenosti a recenzia

Za fungovaním jedného z najväčších eshopov v našej krajine stojí spoločnosť Internet Mall Slovakia. Firma je členom medzinárodného holdingu, ktorý prevádzkuje eshopy aj v Česku, Poľsku, Slovinsku, Chorvátsku a Maďarsku. 

Slovenská verzia internetového obchodu Mall.sk funguje od roku 2005 a v súčasnej dobe ponúka viac než 40 tisíc produktov v 17. rôznych kategóriách - od elektra, cez oblečenie, kozmetiku, hračky až po zdravotnícky tovar. Eshop, ktorého mottom je "Objednané považujte za doručené", ponúka svojim zákazníkom svoje služby 365 dní v roku.

Spoločnosť vlastní distribučné centrum o rozlohe viac než 3350 m2, vďaka čomu vie objednávky na tovar skladom (odoslané do 13:00) expedovať už v deň ich prijatia. O celom priebehu spracovania objednávky je zákazník informovaný e-mailami.

Všeobecná spokojnosť zákazníkov

Na webe heureka.sk sa aj tento internetový obchod teší pozitívnym hodnoteniam. Zákazníci sú spokojní najmä s dobrou ponukou obchodu, rýchlosťou vybavenia, výhodnými cenami, kvalitou tovaru, možnosťou osobného vyzdvihnutia, spoľahlivosťou obchodu, prehľadnosťou eshopu či faktom, že si môžu nakúpiť z pohodlia domova (aj cez víkend).

Medzi najčastejšie spomínané mínusy patrí negatívna skúsenosť s kuriérskou spoločnosťou, dlhšia doba dodania, či fakt, že si zákazník nemôže tovar prezrieť naživo ešte pred jeho kúpou. 

Doprava nad 40€ zdarma

Mall.sk doručuje akýkoľvek tovar (aj nadrozmerný) v hodnote nad 40€ úplne zdarma! Doručenie zdarma trvá cca 2 až 3 pracovné dni. Zákazníci, ktorí potrebujú svoj tovar hneď, si môžupriplatiť za tzv. Expresnú dopravu (v cene od 4,90€), vďaka ktorej budú mať tovar skladom (objednaný do 9:00 hod.) doma už nasledujúci pracovný deň. 

Ak si zákazník objednáva viacero položiek, no niektorá z nich nie je skladom, služba "Prajem si mať tovar čo najskôr" rozdelí objednávku podľa dostupnosti tovaru a doručí ju vo viacerých balíčkoch. V takomto prípade platí zákazník zvýhodnené dopravné.

Mall.sk samozrejme ponúka aj možnosť osobného odberu v predaniach v Bratislave, Žiline, Senci, Nitre, Košiciach, Trnave, Trenčíne a Poprade. Manipulačný poplatok za tovar v hodnote do 39,99€ činí 1€, nad 40€ zákazník poplatok neplatí.

Spôsob platby si zákazník volí pri každej objednávke. Dostupné sú všetky typy - platba v hotovosti pri prebratí tovaru od kuriéra (spoplatnená sumou 1€) resp. počas osobného odberu, platba kartou, nákup na splátky, platba prevodom na bankový účet spoločnosti či úhrada cez systém TatraPay.

10 EURová garancia včasného odoslania

Mall.sk garantuje zákazníkom odoslanie tovaru skladom v sľúbenom termíne. V prípade nedodržania záväzku venuje zákazníkovi 10€ zľavu na ďalší nákup. Zľavu možno uplatniť na nákup tovaru v min. hodnote 20€ a to do jedného mesiaca od odoslania zľavového poukazu. 

Garancia sa vzťahuje iba na termín, počas ktorého má dôjsť k odovzdaniu tovaru dopravcovi. Ak je oneskorenie dodávky spôsobené dopravcom, tak nárok na zľavu nevzniká.

Vybavenie testovacej objednávky

Počas testovania funkčnosti eshopu sme si do košíka vložili tenisky Converse za 42,55€. Keďže sme na mall.sk už v minulosti nakupovali, využili sme možnosť prihlásiť sa do užívateľského konta. Systém si "pamätal" našu dodaciu aj fakturovaciu adresu. 

Tovar stál viac než 40€ a preto sme využili možnosť získať dopravu zdarma. Po tom, čo sme si zvolili platbu kartou a objednávku odoslali, sme boli okamžite presmerovaní do platobného systému, kde sme vykonali úhradu. 

Tovar bol doručený 3. pracovný deň od odoslania objednávky. Krabica bola zabalená v čiernom igelite a tovar bol po rozbalený v 100% stave (nový, nepoužívaný). 

Naša skúsenosť s mall.sk je teda veľmi kladná. Vyčítať možno snáď iba dlhšiu dobu dodania, ktorá by mohla byť max. 2 dni.

  

Hodnotenie článku:
(79.8%)

Komentáre

23/01/2019 16:54
Simona

Neodporúčam !!!! 27.11.2018 som objednávala tovar s garantovaným doručením do vianoc. Tovar bol pripravený na výdaj 2.1.2019 ! Dodnes nemám vrátené peniaze za tovar ktorý som samozrejme neprehrala, lebo som ho už nepotrebovala. Žiadna kompenzácia nič, ale vravím si, že ok dám im ešte jednu šancu. Tovar objednaný začiatkom roka ( bol na sklade keď som objednávala) a už tretíkrát mi zmenili dátum doručenia o mesiac takže zase raz nebudem mať darček pre manžela ktorý má o pár dní narodeniny. Nikdy viac...

22/01/2019 10:28
Ivan

Mall NIKDY !!! viac. Dorucenie tovaru este v pohode. Sranda zacala, ked sme zistili, ze tovar je poskodeny. Fotenie, mailovanie, telefonovanie. Nejdem tu rozpisovat podrobnosti. Situacia je taka, ze za par dni to bude mesiac a ja tovar za cca 700€ stale nemam. Zakaznicka linka uplne neschopna, k nicomu nemaju kompetencie sa vyjadrit, len ze to prezistia a pourguju a ze sa mi ozvu. Samozrejme neozvu. Toto som pocuval kazdy raz, co som tam volal. Nakupujem cez net naozaj casto, ale takyto amaterizmus a neschopnost som este naozaj nezazil.

21/01/2019 13:15
Vlado

V utorok 15. januara som si objednal chladnicku, s tym, ze som si dal Expresnu dobierku na vybrany den t.j. stvrtok 17. januara. Nadisiel den, nikto nevolal ani nenapisal SMS ani email. Pisem/volam do Mall.sk - odpoved na mail jednou vetou - zasielka vam bude dorucena v piatok 18. januara. Na to som reagoval telefonatom do Mall.sk, kde mi slecna povedala, ze servis je dostupny v piatok a preto teda pridu az v tento den. Vysvetlil som jej, ze som si objednal Expresnu donasku na stvrtok a nezaplatil som za to peniaze len tak pre srandu. Apelovala mi, ze sa mam dohodnut s kurierom (Gebruder Weiss) Hovorim si, OK, prezijem. Piatok rano 7.15 telefonat od kuriera, ze mi vezu chladniku. Hovorim mu, ze nemozem, lebo mam urgent zubara a RTG v nemocnici. Pytam sa, ci poobede nemozu priniest - nemozu. Mam si to udajne komunikovat s obchodom Mall.sk. Pondelok 21. januar - 13:10 - telefonat od kuriera, ktory ignorujem. Celu objednavku som uz v piatok vecer zrusil a stornoval (osobny telefonat s clovekom z Mall.sk) lebo toto mi za tie nervy nestoji. Dakujem a pekny den. VS

20/01/2019 04:26
Lívia

Chcel by som upozorniť na to, že hoci mali na webe uvedené, že tovar bude dostupný 19.1.2019 na predajni, tento tovar vôbec nebol pripravený na vyzdvihnutie. Nechápem, na čo bolo uvedené, že bude v tento deň pripravený.,ked tomu tak nebolo... Celý deň sme čakali na potvrdzujúci mail, aby sme si ho mohli ísť na predajňu vyzdvihnúť. Prišli sme tam o 15h, hoci nám zatiaľ mail neprišiel. Ostali sme prekvapeni, že nám človek v predajni povedal, že áno, už je tovar tu, ale až o hodinu bude pripravený na odber. Dobre, v poriadku, povedali sme si, že teda okey. Asi treba nejaké úkony k tomu a my ideme do mesta a počkáme na potvrdzujúci email, ktorý potvrdí vyzdvihnutie... Ale tovar vôbec neprichystali, hoci bol pripravený. To sme si ho rovno mohli nechať doviezť kuriérom,keby sme vedeli, že ponúkaný dátum vyzdvihnutia, ktorý uvádzaju je zavádzajúci. Škoda, že tovar sme zaplatili dopredu (to aj preto, aby to bolo ešte rýchlejšie na vyzdvihnutie).Nemali sme to platiť dopredu, možno by to pripravili. Už nikdy si u nich tovar neobjedname na predajňu a bohužiaľ s takouto zlou skúsenosťou odporučame, či skôr neodporucame. My len dúfame, že tovar nám vôbec dajú. Tovar sme si chceli vyzdvihnúť na predajni, keďže ja som doma a inak idem na týždňovku a manželka je doma s malým bábätkom a tak sa nemá kto pre to zastaviť. Hodnotím ako veľmi slabá služba.... Zle... Zle..... Zleee...

16/01/2019 16:48
ducky

Mám jedno pravidlo, nikdy neplatím dopredu, Predavajúci sa tak viac snaži tovar vám dodať načas, inak zbiera objednávky a až tak osloví prepravcu. Ak sa mi niečo nezdá, využívam vrátenie tovaru do 14 dní. Nestresujem, ak mi balík nepríde hneď na druhý deň, hlavne v zime a na cestách, aké sú na slovensku. Žiaden kuriér sa kvoli vášmu tovaru nezabije, to si uvedomte. Nestresujem, ak mi balík vôbec nepríde, kedže ho nikdy dopredu neplatím. Mall.sk síce nepatrí k najrýchlejším eshopom, čo sa týka dodania tovaru, ale zatiaľ s ním mám iba dobré skúsenosti a nevidím dôvod v ňom neobjednávať.

16/01/2019 16:35
Emília Novotná

Mám veľmi negatívne skúsenosti so spoločnosťou mall.sk. Vopred zaplatený tovar nie vždy doručia a vrátenie peňazí naťahujú. Takýmto spôsobom sa správajú firmy, ktoré spejú ku krachu. Sú síce aj spokojné recenzie, ale predpokladám, že tie sú sčasti písané na objednávku vlastnými pracovníkmi.

16/01/2019 07:53
Milan

Po dvoch rokoch vyhýbania sa tomuto "predajcovi" som sa dal zlákať na vypredaj v Mall.sk, ale nič sa nezmenilo... - Objednavka 11.1.2018 , všetko tovar označený "Na sklade – môžete mať zajtra" - 14.1.2019 doobeda mi prišla SMS - vaša zásielka odovzdaná prepravcovi - 15.1.2019 poobede kontrola že kde je zákazka cez sledovanie zásielok u dopravcu, výsledok : neznámy kód, takže nasledoval telefonát dopravcovi, ten mi oznámil : zásielka je avizovaná ale ešte nebola z Mall odovzdaná prepravcovi. - telefonát do Mall: operátor netuší že kde je tovar a kto a prečo odoslal SMS - 16.1.2019 ráno : stav zásielky nezmenený akurát text "Očakávaný termín doručenia 15.1.2019 - 16.1.2019" sa zmenil na "Predpokladaný dátum odoslania: 15.01.2019 - 16.01.2019" som zvedavý či to stihnú odoslať...

15/01/2019 05:10
Stst

MALL NEODPORUCAM! NAJHORSI ZAKAZNICKY SERVIS, AKY SOM KEDY ZAZILA. KLAMU ZAKAZNIKOV..toto akoze co je???? objednala som si tovar koncom novembra, mall deklaroval, ze pride o dva dni. cakam a cakam a tovar nikde, o tyzden mi prisla sms, ze tovar mam v sklade prepravcu. HA HA HA.tovar som si objednala na vydajne miesto blizko nasho domu a namiesto toho som sa mala trepat autom ktovie kam. Ked ma mall v telke velkovypravne reklamy, tak nech si aj zabezpeci primerany servis! a maju byt pripraveny na napor objednavok!! viac penazi dat do servisu pre zakaznika a nie do hlupych reklam!!! tak som objednavku hned zaciatkom decembra stornovala, kedze mi bola dorucena uplne inde, ako som si zadala.a cakala som na vratenie penazi.. to bolo poslednykrat, co sa mi podarilo dovolat na zakaznicku linku. Potom to uz bolo nemozne, cakala som aj 10 minut a nic..len hudba, ziadne info, kolkata som v poradi...nic! pisala som emaily...na email z dna 30/12 mi odpisali 7/12, kde ma ziadali o zaslanie IBANu, kam maju vratit peniaze... akoze naco maju cislo objednavky???? ked si to nevedia dohladat? tak som im cislo uctu poslala hned na druhy den 8.1. pisala som aj na facebook..tam musim povedat mi odpisali celkom rychlo..ale klamali! ako si toto mozu k zakaznikovi dovolit? dvaja operatori mi napisali, ze platba uz odisla z ich uctu, pritom to nebola pravda! akoze toto uz je len aky zakaznicky servis??? nic si neoverim a klamam zakaznikovi, aby som mu zalepil oci a usi???? peniaze som samozrejme stale na ucte nemala, tak som pisala na facebook znova, nech mi poslu potvrdenie, ze peniaze odisli z ich uctu....samozrejme ziadne potvrdenie neposlali, lebo nemali ake.....na grc mi je z nich .... odpisala mi tretia operatorka ....preverovala to..nasla email, ktory som im poslala 8ho januara... ale co ma dostalo, napisala mi, ze mala som odpisat na email, ktory mi poslala jej kolegyna a nie pisat novy email. A JA ZE O COM TO ONA TOCI??? VED SOM HNED 8HO ODPISALA NA EMAIL, KTORY MI POSLALI 7HO...ZIADNY NOVY EMAIL SOM NEPOSIELALA... na to samozrejme operatorka na facebooku nijak nereagovala, kedze som mala pravdu.... povedala mi, ze peniaze teraz poslali na moj ucet...ale uverim, az ked uvidim... a konecne 14teho januara mam peniaze na ucte! asi si otvorim sampus... keby som ich tolko nesurila, ktovie, kedy peniaze uvidim.... Stratila som svoj cas, peniaze, energiu a nervy, aby som dostala peniaze spat...radsej som ten cas mala venovat rodine!!! takze tak, za mna MALL PREDSTAVUJE KLAMSTVO, VYMYSLY, ZAVADZANIE ZAKAZNIKA, NEDODRZANIE PODMIENOK. Podavam podnet na obchodnu inspekciu a dufam ze mall uz v zivote neuvidim. Otrasne nieco.

31/12/2018 19:27
d.

Nakupoval som medzi sviatkami, jeden nákup bez registrácie a druhý so zaregistroaním. Ten, ktorý som urobil s prihlásením na mall.sk (teda s reg. údajmi) sa oplatí viac. Objednávka bola rýchlejšie vybavená a balík došiel o den skôr, ako ten bez registrácie aj keď bola objednávka urobená asi o 1 hod skôr (obidva produkty boli skladom). Email o stave dodávky v poriadku. Info o tom kedy predali tovar prepravcovi. Trochu sa to spomalilo odkedy to prevzal prepravca, ale s tým som rátal, kedže je čas medzi sviatkami. Nevidím v Mall.sk žiaden problém. Možno som mal šťastie, ale moja skúsenosť s týmto eshopom je dobrá a to po niekoľkých nákupoch. Každopádne sa oplatí nákup s registráciou, rýchlejšie vybavia vašu objednávaku.

27/12/2018 09:10
Timea

NIKDY VIAC, NEODPORÚČAM TENTO OBCHOD, POPÍŠEM NAŠU SKÚSENOSŤ: Objednávka bola zrealizovaná 20.11., tovar bol SKLADOM a sľúbený termín dodania bol medzi 22-27.11. 2018 čo nebolo dodržané. Volala som niekoľko krát na ich linku, zaujimavé bolo, že pri každom rozhovore bolo povedané niečo iné. Napr. 26.11. sme boli uistený, že tovar istotne dostaneme 27.11. nakoľko dopravca má vyzdvihnuť tovar, zároveň prišla sms že tovar bol odovzdaný dopravcovi. 28.11. som volala 2x. Pri prvom rozhovore obviňovali dopravcu, tak som volala dopravcovi, kde mi bolo povedané, že tovar nám nemohol byť doručený, lebo ho nemajú. Pri druhom rozhovore ešte v ten deň bolo povedané, že to preveria a určite zavolajú ešte v ten deň naspäť.  Samozrejme nevolali, ale až 30.11. večer poslali mail, ktorý sme nepochopili, bez toho aby vysvetlili čo sa deje so znením citujem: Dorucenie mozno do konca tyzdna, alebo zaciatkom buduceho tyzdna. Ide o zasielku, ktora bola v aute, ktore sa vykladalo v logistickom sklade. 3.12. pri telefonnom rozhovore mi bolo povedané, že tovar nemohol byť doručený, lebo ho nemali skladom. A že pani nechápe prečo mi bolo sľúbené dodanie keď tovar nebol skladom. Bodka za tým všetkým bola keď bol doručený tovar 7.12. a kuriér nám oznámil, že on je len kuriér, že nemá v popise práce vybalenie pračky a zapojenie pračky čo bola služba komplet, ktorú sme mali zaplatenú, aby moji vekove starší rodičia, nemuseli nič riešiť, môj chorý otec pomáhal pri vynesení pračky a bola zložená uprostred kuchyne, nie do kúpelne kde bolo pripravené miesto. Čiže sme museli to vyriešiť sami, s čím boli spojené ďalšie financie. Načo ponúkajú takúto službu keď nemajú kapacity na jej zrealizovanie? Pripomínam bol to darček pre starších rodičov, ktorý mal byť doručný do 27.11.2018!!! Pri každom rozhovore sme počúvali len klamstvá, výhovorky, zvaľovanie viny jeden na druhého. Ani raz nepovedali pravdu. Mali nás informovať, že tovar nie je skladom a ponúknuť riešenie, samozrejme by sme objednávku zrušili a objednali inde. Samozrejme som podala sťažnosť, kde som žiadala vrátenie penazí za službu komplet a kompenzáciu a vyjadrenie. Dostala som odpoveď, že služba komplet bola sčasti zrealizovaná preto nevrátia plnú sumu za túto službu. Ďalšie vykrúcanie a samozrejme bez vyjadrania k predmetu sťažnosti. Samozrejme moju sťažnosť a skúsenosť posuniem ďalej na príslušné miesta.

23/12/2018 15:17
Michal

MALL NIKDY VIAC!!! 21.11. som objednal tovar, mal byť doručený 28.11.2018. V ten deň to posunuli na 29, večer toho dňa už zase na 3.12. Preskočili jeden pracovný deň a potom opäť posúvali na 4,5,6...Počas tohto obdobia som prevolal so zákaznickou linkou HODINY, a zaplatil 3x viac ako za samotný tovar, ktorý som zaplatil vopred. To že aj tak nevedeli čo je s mojim balíkom je podľa recenzií štandard. Ale presviedčať, že to príde, a potom ďalšie 2 týždne posielali ospravedlňujúce emaily, to už je moc. Objednávku som zrušil a žiadal peniaze naspäť. Tie mi vrátili. A potom mi opäť napísali, že sa ospravedlňujú a dúfajú že balík príde v "několika řádu dnu"...!!!!! A pritom už mi vrátili peniaze!! 22.12.2018 mi opäť písali že balík ešte ani neodoslali. Po takmer mesiaci ho neodoslali...BORDEL, HNUSNÝ BORDEL, NIKDY VIAC

20/12/2018 16:34
Simona

Mall nikdy viac. Objednala som si tovar aby mi bol dodaný 18.12 a je 20.12 tovar stále nemám. Mall mi poslal SMS že dňa 16.12 bol tovar odovzdany dopravcovi ale keď som sa pýtala kurierskej spoločnosti oni moj balík nemali. Tak som sa pokúšala dovolať na servisnú linku ale márne. Napísala som mail ale žiadna odozva. Viem že je pred vianocami ale nebudem ponúkať expresne služby ktoré neviem dodržať !

18/12/2018 17:51
Martina

Ve středu 12.12.2018 jsem objednala tovar, s tím, že mi v pátek bude doručený. Ve čtvrtek přišla sms a email, že v pátek to příjde. V pondělí ráno teda volám, kde se nachází můj balíček, no to mi nikdo neřekl, nebo to nikdo nevěděl, slečna mi nevěděla říct, že psali email dopravci a během dne se mi ozve emailem. Celý den nic. Chodím do práce, tak jsem si to potřebovala nějak zařídit, abych mohla převzít balíček. Ať nenabízí kalendář, kdy si přejete doručit, když v tom mají úplný bordel. V pondělí večer mi to nedalo a volám tam znova už docela naštvaná. Bylo mi řečeno, že slečna žádný email neposlala, že ona ho pošle dopravci a ráno mi dají vědět - samozřejmě, tak,že si mám sama zavolat. Opět ráno žádná zpráva, tak už jsem řekla svoje. Balíček se prý ztratil.. Aha..Dobre.. Tak si tam udělejte pořádek, jedna řekla tak,neuděla, druhá řekne tak neuděla a třetí se o to postará,už nemusím volat, a stejne zase nic? No děkuji pěkně balíček si nechte. Když nedojde do pátku už nikdy nepříjde mi bylo řečeno. Objednávala jsem poprvé a naposledy. To jsem jim i řekla, že je to neskutečné, ještě jsem se ničím takovým nesetkala. A že jsem provolala víc, než mě stojí baliček. Paní odpověděla : to mě mrzí :-D. opravdu neskutečné, chápu, že jsou Vánoce,chaos,stres, ale toto je moc. Takže už to ignoruji. Pokud balíček příjde, můžou si ho odvézt zpátky. NIKDY VÍCE.

12/12/2018 12:10
Zdenka

Mall nikdy viac. Úplná ignorácia zákazníka. Tovar objednaný vopred zaplatený, dorazil asi po 14 dňoch, žiadna správa z ich strany. Zákaznícka linka večne obsadená a keď sa konečne dovoláte a chcete riešiť reklamáciu, nič sa nedozviete, nevedia ako postupovať! Takže iba zdĺhavo komunikovať s reklamačným oddelením cez mail.Tovar prišiel poškodený, evidentne ho poškodený už zabalili v mall.sk, lebo krabica bola nepoškodená. Neochota, nekompetentnosť zamestnancov, uplna ignoracia zakaznika. Nikdy viac.

03/12/2018 14:11
JG

Momentalne sa neda ani vybrat vyzdvihnutie tovaru vo vydajni MALL (mam to po ceste z prace). Musim zaplatit kuriera.

02/12/2018 15:44
Alica Kucanova

Nepodávajú informáciu aspoň prostredníctvom mailu o ponechaní balíku na inej adrese doručenia ako som zadala, tak ako to normálne robia iné internetové predajne, aby sa zákazník mohol zariadiť. A už vôbec neberú ohľad na zákazníkov a nemali snahu nájsť náhradnú dodaciu adresu bližšie uvedenej adrese, ale nechali to na odbernom mieste vzdialenom od bydliska vise hodiny, nie každý má 3 hodiny času na to aby si odbehol po zásielku. Už si s tadeto radšej nič neobjednám, nemám čas behať hore dole po celej Bratislave.

02/12/2018 10:39
Karol

Pekny bordel, objednavka nevedeli vcas dorucit na ich "Expres" odberne miesto, po dvoch urgenciach tovar dorucili s tyzdnovym oneskorenim, nasledne do emailu prisiel zlavovy kupon na 5Eur, ktory sa vsak nedal uplatnit na lacne polozky, pretoze "Cena kosika je priliz nizka". Proste klasicky slovensky podvodnicky eshop. Nikdy viac.

28/11/2018 16:22
Daniel

obj č. 104943841 Tovar som objednal 17.11. a hned zaplatil kreditnou kartou. Dňa 25.11. mi prisiel e-mail, ze som nezaplatil za tovar. Situaciu som riesil telefonatom na zakaznicku linku. Neprijemna slecna mi povedala, ze mam napisat e-mail na objednavky@mall.sk. To som vykonal vcera rano. Doteraz nemam spatnu vazbu. Momentalne nemam tovar ani peniaze. Inak platbu mám potvrdenu bankou aj spolocnostou PayU. v recenzii ste odpisali, ze mam poslat e-mail s potvrdenim o platbe, e-mail som uz poslal 2-krat (vcera 27.11. 8:21 a dnes o 10:11). doteraz som neobdrzal ziadne vyjadrenie, co bude s tovarom. budem mat tovar alebo vratite peniaze? KOMUNIKUJTE

26/11/2018 12:08
Dominika

Jedna katastrofa a bordel!! Necudovala by som sa keby to riadilo nejake 10rocne dieta doma z obyvacky! Uplny amaterizmus, kde sparovanie platby,ktoru zaplatite okamzite kartou trva tyzden,objednavku vam rozdelia a posielaju na kusy,o dovolani na zakaznicke centrum pomlcim....stale cakam na zbytok tovaru....hlavne, ze vsade maju reklamy,ale tie peniaze by mohli investovat do personalu,skoda,ale nabuduce si vazne premyslim, ci to stoji za to

23/11/2018 10:13
Miro

Mall.sk nikdy viac....ubehli tri týždne od stronovania objednávky z dôvody nedodržania doby dodania, platba prebehla dopredu kartou.... a peniaze po stornovaní nikde....samé výhovorky, klamstvá a zavádzanie....nikdy, nikdy viac

22/11/2018 17:58
Zdeno

Objednal som si tovar, ktorý som vopred zaplatil. Prísť mal nasledujúci deň, avšak dozvedel som sa, že platba neprebehla, aj keď moje peniaze z účtu odišli. V banke mi povedali, že platba prebehla úspešne, no mám počkať deň či dva, kým pridu predajcovi (bolo mi to jasné). Ubehlo 5 pracovných dní a dva telefonáty s ich zák. servisom, kde mi povedali len toľko, že sa stala chyba a mám im poslat formulárom doklad o platbe (poslal som dvakrát a žiadna odozva). Pokiaľ vedia, že platba prevodom trvá niekoľko dní, prečo píšu, že tovar dostanem na ďalší den, keď to nie je pravda?! Doteraz som nemal problém s týmto druhom platby, no určite to bola posledná kúpa z tohto internetového obchodu.

22/11/2018 12:23
PL

ABSOLÚTNY BORDEL! NESCHOPNOSŤ! Nezáujem riešiť problémy, ktoré sami spôsobili! Pred dvomi týždňami som si objednala tovar, ktorý oni rozdelili do doch balíkov, jeden balík na poštu prišiel, druhý nie, čakalo sa na neho vyše týždňa a stále nič, medzitým som si v zákazníckom účte na ich stránke všimla, že k objednávke dali, že je stornovaná - nikto mi nevedel povedať PREČO a pošta chce stále čakať, že ten druhý balík príde, o čom silno pochybujem, keďže mi obchod objednávku sám z nejasných príčin stornoval. A peniaze samozrejme zatiaľ v nenávratne! Na infolinke Vás len odbijú hocičím, len aby to nemuseli riešiť, a na maily neodpovedajú... Koledujú si o veľké problémy!

20/11/2018 12:17
Katarína

MALL.SK Objednala som si tovar a hned aj zaplatila. Na email napisali že do 3 dni tovar bude dodaný. Pozerala som na stránku kde sa dá sledovať objednávka a tam sa dátum iba prehadzuje. Volala som na 9 deň a povedali že mi zavolaju naspat no nic take sa nestalo. Keď majú problém s dopravou nech povedia a nech nezavadzajú zákazníkov. Dajte si to tam laskavo do poriadku pretože takto internetový obchod nefunguje. Keď napíšem určitý dátum tak ten to ma byt aj dodane a v poriadku tovar.

05/11/2018 19:36
jojomimi

Včera sme si objednali tovar, chceli sme osobný odber, aby sme to mali za 24 hodín doma... Prešlo viac ako 24 hodín, doteraz nedošla ani sms, ani mail...tovar mal byť vydaný dnes! JE TO ZAVÁDZANIE ZÁKAZNÍKA! A ešte chcú i poplatok 1,50€ za dobierku! Niet čo dodať! SLOVENSKO!

05/11/2018 13:35
Oliver

Dodanie tovaru aj v ramci Bratislavy moze trvat pokojne aj tyzden. Len pre velmi trpezlive povahy.

18/10/2018 16:44
mária Batizovce

Po zaplatení chladničky - v letnom období- sme na ňu čakali týždeň - keď sme telefonovali - vždy sa niekde stratila. Nakoniec prišla. Po dvoch mesiacoch fungovania sa "stratilo" chladivo. Servis povedal, že nám ju majú vymeniť a aj to nahlásil. Teraz čakáme už druhý týždeň na chladničku, ktorú vraj vezie z Prahy RAVEN. Keď sme volali, že z Prahy by tu mohla byť aj pešo, tak uviedli dôvody, že raz sa pokazilo auto, raz ju zabudli v Prahe naložiť, dnes vraj už putuje do Košíc (my ju čakáme už druhý týždeň v Batizovciach pri Poprade). Verí niekto, že príde? Už druhý týždeň nevarím, nenakupujem, mlieko, maslo, vajcia som vyhodila. Všetci si nahrávajú telefonáty pre skvalitnenie služieb a všetci to majú v paži. Už nikdy nechcem mať nič spoločné s týmto obchodom.

27/09/2018 11:21
Ján

Neodporúčam klamú chcel som objednať tovar kde mali písané že doprava zdarma a keď som ho pridal do košíka tak mi vypísalo že 14,90 za dopravu

17/09/2018 10:09
Branislav Malatinský

Absolutna nespokojnost!!! Dodanie tovaru trva velmi dlho a po mesiaci sa mi pokazila chladnicka. Avsak problem je v sposobe riesenia reklamacie. KATASTROFA!!!!!! tento obchod NIKDY NIKDY viac!!! Komunikuju iba mailom (....???) a priserne pomaly. Autorizovany servis som volal 11.8., technik prisiel 20.8. a podpisal papier o neopravitelnosti. Odvtedy pisem,volam,bol som osobne na Galvaniho a stale kecy,ze musim cakat. 11.9. mi poslali novu chladnicku,hoci som chcel vratit peniaze,tak som ju neprebral....17.9. este stale nemam vratene peniaze!!!!! Bordel,bordel,bordel. Tento obchod NEODPORUCAM!!!!

18/08/2018 07:32
Sona

Internetovy obchod Mall neodporucam, toto bola moja posledna objednavka u nich. Nedodrzany termin dodania, neprofesionalna komunikacia, neschopnost akokolvek riesit dany problem. Velmi smutne, pri nich som mala pocit, ze zijem v stredoveku. Nikdy nikdy nikdy viac

17/08/2018 09:41
Ľubomír

Dňa 28.7,2018 objednávka vraj dodanie tovaru do10.8. po dvoch telef. kontaktov stále presúvanie termínu .Objednal som tovar inom internetovom obchode a tovar prišiel do 20 hod. Ako napriek aj o15dni že je tovar už u prepravcu.tak som zrušil zmluvu.Už nikdy viac Maal.sk .Obchod neoporučam

13/08/2018 21:24
Zuzana

nikdy nikdy viac.,tovar nedodany hoci som sa nan spoliehala 30 zvierat ostalo hladnych ,ziadna komunikacia hodinu nevedia dvyhnut telefon,na meil vobec sa nikto neobtazuje odpovedat ked sa mi podarilo dovolat po niekolkych hodinach a pracovnicka slubila zistit co je s objednavkov zase som sa nedockala.neskutocny pristup k zakaznikovi,nikdy nikdy viac.

19/07/2018 11:51
Adriana

Na stránke píšu: Dopravu zadarmo, tovar Vám doručíme do 2 – 3 nasledujúcich pracovných dní. Nestalo sa tak, operátor neochotný, ponúkol mi stornovanie objednávky namiesto toho aby problém riešil s dopravcom. Toto bol moj posledný nákup cez MALL.

26/06/2018 09:31
leo

V poslednej dobe cele zle je to s nimi. Tovar balia tak, ze chodi poskodeny, komunikacia sa straca, atd. Skratka asi setria na zamestnancoch a staraju sa len o svojich "premiovych" zakaznikov a o tych, so si objednaju obcas nejaku drobnost - nejavia zaujem. Uz by som ten obchod neodporucil

28/03/2018 22:16
lukáš

za 5 rokov, čo objednávam z Mall, žiaden problém, tovar bol do troch dní doma, len pri objednaní "až do bytu" sa kuriérovi veľmi nechcelo vyniesť celé domáce kino a to som mal zaplatené aj zapojenie elektroniky

27/03/2018 20:03
Andrej

V nedeľu 18.3.2018 som objednal kočík nedalo sa platiť kartou tak som hneď ráno v pondelok 19.3.2018 volal na mall prerobili mi to na dobierku. V utorok 20.3.2018 som dostal sms aj mail kde stálo ,,zasielka odovzdaná dopravcovi DPD. Tak som si povedal do piatku by to malo byť doma aj keby mi to doviezli na bicykli. V stredu 21.3,2018 som prezeral sledovanie zásielok ,,prenašanie informácií,, v stredu to iste, vo štvrtok to iste, v piatok to iste !!!! Keď so nasraný zavolal na mall bolo mi povedané že nastala nejaká systémová chyba a nedá sa s tým nič robiť, ale vytvoria mi novú objednávku a keď ten pánko pri telefóne počul aký som nasraný ponukol mi bezplatne expresnú dopravu a povedal že to dostanem v utorok 27.3.2018 čo je dnes. V pondelok 26.3.2016 som dostal sms aj mail ,,tovar bol odovzdaný dopravcovi,, slov.pošta. Ja dnes poobede prezerám sledovanie záslielok a tam stojí ,,prijatie zasielky,, možno zajtra, možno vo štvrtok ?? Expresná zásielka ?? Keby som nezavolal v piatok 23.3.2018 na mall tak dodnes by mi nikto nedal vedieť čo sa deje!!! Som maximálne nasraný a znechutený!!! Nikdy by som spoločnosť mall nedoporučil známim!!! Toto nieje prvá zlá skúsenosť, keby nebolo manželky nič by som u vás neobjednal už dávno som na vás zanevrel !!! Vždy je len zákazník sklamaný a oklamaný!!!!! Páni a Dámy z mall keď vás to nebaví choďte od toho !!!!!!!!!!!!!! S pozravom váš znechutený zákazník

20/02/2018 08:45
Peter

Bezproblémové vrátenie tovaru bez udania dôvodu, peniaze vrátené na účte nasledujúci deň. Žiadny problém.

16/02/2018 21:47
Roman

Zlééé....!!! Chcete vratit produkt...?! Žiadne peniaze naspet musite si nieco kupit odnich..! Nikdy viac..!

29/01/2018 15:00
poskodený

Takže mall.sk sú pre mňa ...... Pred 2 rokmi nedodali tovar, na 20 deň som zavolal, čo je s tým. Pani objednávku zrušila a spravila novú, ktorá prišľa za 2 dni. tú som prebral a zaplatil. Po 2 rokoch sa rovno ozvala vymáhačska firma, aby som zaplatil za nedodaní tovar. Kde boli 2 roky? ich jediný argument je sfalšovaný podpis, ktorý je úplne iný ako na všetkých predchádzajúcich a neskorších objednávkach. Suma je taká, že viac ma výjde právnik a súdny poplatok a na to sa oni spoliehaju. Vobec neriešia chybu zamestnanca (oni si ani v systéme neoverili, kto zrušil a vytvoril novú objednávku) a prepravcu. po 2 rokoch chcú dôkazy. Najúsmevnejšie je, že chcú dôkaz o zaplatení, ale za čo som mal zaplatiť, ked som nič nedostal :D.? Vtedy som bral tento obchod za spolahlivý a nezrušil, resp. som neodstúpil písomne, ale iba telefonicky. A jednalo sa o potraviny, ktorí 20 dní trpeli vysokými teplotami niekde vonku.

17/01/2018 22:27
sbs

Nespokojný. 29.12. 2017 objednané veci a doteraz my prišla len 1/4 veci a zbytok nikde. Urgovanie cez zakaznicku linku aspoň 5krat, mailom 2krat a stále ani tovar ani peniaze. Smutné

30/12/2017 12:19
spotrebiteľ

V čase Vianoc nemôžete očakávať, že budú služby fungovať, ako počas iné dni v roku. Nejdem obhajovať konkrétny e-shop, ale ten zadáva požiadavok o doručenie kuriérskej službe alebo zasiela poštou. Ak má v daný deň kuriér na rozvoz niekoľko stoviek balíčkov, môže sa stať, že váš v daný deň už nedoručí. Aj tieto služby majú určité podmienky a rezervu v akom max. časovom intervale musia balíček doručiť. rovnako je to aj keď vás nezastihne, proste je povinný vám balíček ešte skúšať v určitom intervale doručiť.

29/12/2017 18:14
Denisa

Sklamanie. Objednala som si tovar s expresnou donáškou a tovar mi došiel aj tak na 3. pracovný deň.

02/12/2017 12:20
Zuzana

Mall - 100% spokojnosť, objednávame už cez 3 roky pravidelne a iba raz nám prišiel rozbitý tovar a aj ten do 2 dní vymenili.

30/11/2017 16:48
Tina

Nikdy viac tento obchod. Pravidelne objednávam cez internetové obchody,ale takúto skúsenosť ako s mall.sk som ešte nemala. Email o zrušení objednávky nedoručili, tovar nedodaný ako mal, po kúskoch a zakaždým treba zaplatiť za doručenie na pobočku. Neochotný prístup pani na kontaktnom čísle. Neozvali sa spätne. Ešte doobre, že som neplatila vopred.Neodporúčam!!!!!!

27/09/2017 14:25
Lubomir

Objednal som si tovar, za ktory som zaplatil platobnou kartou pri objednavke. Mall.sk ma informoval e-mailom, ze nasledujuci den bude dorucovat zasielku. Nestalo sa tak. Nakolko nedali vediet zmenu terminu stornoval som priamo u nich na call centre danu zasielku aj cez kontaktny formular aj cez call centrum. Cez kontaktny formular na ich webe Vam ani len neodoslu potvrdenie, ze nieco prijali na riesenie. Od stornovania zasielky je uz 6 den a stale nemam peniaze spat na ucte. Ich odpovedou je, ze az ked sa im vrati zasielka spat od ich zmluvnej dorucovacej sluzby!!!

08/09/2017 18:29
Michal

Dodacia doba mall.sk absolutne nic nehovoril objednal som 5 x a 5 x nedorucili na cas ktory uvadzaju (4x som sa na to vykaslal ale uz ma dozrali). V potvrdzujucom maily pride informacia Dátum doručenia: 08.09.2017 Záväzný termín doručenia Vám bude potvrdený e-mailom. Doručenie na adresu prebehne nasledujúci pracovný deň po odovzdaní tovaru dopravcovi, dátum Vám oznámime e-mailom a SMS správou. Dnes je opat datum kedy by mi mali dorucit tovar a doteraz mi ani len neprisiel mail ze to bude na druhy pracovny den (ani bu ani mu). Mate moznost Sledovať zásielku kde sa jedine co dozviete ze sa so zasielkou absolutne nic nedeje 3 dni. 05.09.2017 16:29 - Uloženie a odoslanie objednávky na spracovanie 05.09.2017 16:30 - Odoslanie potvrdzovacieho e-mailu 05.09.2017 16:30 - Prijatie objednávky na spracovanie Co sa tyka dorucovania tato firma je banda nespolahlivych amaterov bohuzial nasa firma u nich nakupuje darcekove poukazky. Co sa tyka prehladnosti stranky , vyhladavania a spolahlivosti v dorucovani by sa mohli inspirovat na stranke alza.sk (to nieje reklama ale fakt).

25/07/2017 15:10
Ján

KARTA MALL - OBYČAJNÝ PODVOD !!! Je to obyčajný podvod, vytiahnu z Vás všetky údaje, prefotené doklady totožnosti, podpísané všetky doklady a x-stranovú zmluvu, odošlete to s tým, že Vám tvrdia, že to schválili a kartu Vám pošlú a o týždeň na to mi prišiel e-mail, že mi to dodatočne neschválili aj keď som riadne zamestnaný na dobu neurčitú a dôvod mi neuviedli, ževraj je to ich interná vec. A vraj karta na velké zľavy, nedajte sa oklamať a neposielajte im svoje údaje...

22/06/2017 15:19
Veronika

Nikdy si už viac cez Mall neobjednávam:Objednávka mi neprišla v stanovenom termíne a to som si priplatila za dopravu aby mi prišiel tovar ešte skôr.Najprv mi posiali sms že tovar je u prepravcu dva dni po stanovenom termíne dodania.O ďalší deň sms že sa kurierovi pokazilo auto, ale zaujímavé že sms došla z čísla Mall a nie od kuriera.Nato som volala informácie a tam som sa dozvedela ďalšiu novinku oni totiž zabudli tovar pre dopracu v sklade naložiť.Najlepšie na tom je že tovar čo som si objednala bol stan na kempovanie a keď so sa spýtala pani na ifolinke ako mám isť bez stanu zajtra kempovať(dovolenka s raftovaním} bolo mi povedané ,že jej je to ľúto a nič viac.Takže asi tak.Možno by mi tie holuby s reklami doniesli tovar skôr.Čo myslite?

27/05/2017 18:43
Lubomir

Objednal som si smartfon. Prišiel mi po 3 dňoch čo nie je úplná katastrofa ale predsa len dosť. Telefón prišiel iný aký som si objednal ale nakoľko tento problém som našiel aj u iných internetových predajcov, nebudem až taký kritický ako som sprvu chcel. ALE! Predávať smartfon ktorý má úplne aleže úplne iné parametre (hardver) a následne v e-mail komunikácii klamať, zavádzať a vykrúcať sa že "telefón sme Vám poslali správny" "to bola len drobná chyba v popise" " že oni zmeny v popise vykonali ale sa neprepísali správne" "bla-bla-bla, kidy blafy a drísty" Na info linke MALL aj po 5-tom pokuse mi tvrdili že už už vám bude kolega z odd. reklamácii odpovedať na email. Trvalo to 4 dni. Nepozerajte na 10e a radšej si takýto druh tovaru vyzdvihnite na predajni nakoľko aj dopravca DPD mi zdvihol poriadne tlak lebo originál krabička v ktorej bol telefón javila známky poriadneho hmotnostného zaťaženia. Mall.sk NEODPORÚČAM.

18/04/2017 14:36
Dano

4 dni im trva,kym daju tovar co ste si objednali prepravcovi..tovar bol u nich skladom..vidno,ze v Bratislave sa trhaju od roboty

17/01/2017 22:55
andrea

Dna 5.1.2017 som objednala korcule pre dceru na stranje bolo mozete mat uz zajtra ani po tyzdni vsak neprisli tak som tam zavolala zevraj nemaju na sklade ziadne upozornenie neposlali ani emailom ani sms ze monentalne nie su. Tak som objednavku zrusila.Dnes 17.1.2017 mi poslali sms ze zajtra mi dorucia objednavku .Aky bordel tam majju ked ani nevedia ze objednavka bola zrusena .Uz nikdy viac nic z mall.sk objednavat nebudem ani mall.sk nikomu nebudem odporucovat

13/01/2017 20:01
Miriam

V stredu 11.1 2017 som si z mall.sk objednala sadu tanierov .V piatok mi ich priniesol kurier ,po otvoreny boli z 18 kusov 12 rozbite a jeden tanier chýbal! slabo zabalene,na to že sa jednalo o sklo ! zabalene v čiernej igelitke z vystužov z bublinkovej folii bez ounačenie KREHKE !Vnútro bolo slabo zabalene,len na každom tanieri bol tenky papier ,bez vystuže bez ničoho čo by ochranolo sklo pred dopadom .neopodručam,moj prvý obchod u nich

Pridať komentár