Mall.sk - skúsenosti a recenzia

Za fungovaním jedného z najväčších eshopov v našej krajine stojí spoločnosť Internet Mall Slovakia. Firma je členom medzinárodného holdingu, ktorý prevádzkuje eshopy aj v Česku, Poľsku, Slovinsku, Chorvátsku a Maďarsku. 

Slovenská verzia internetového obchodu Mall.sk funguje od roku 2005 a v súčasnej dobe ponúka viac než 40 tisíc produktov v 17. rôznych kategóriách - od elektra, cez oblečenie, kozmetiku, hračky až po zdravotnícky tovar. Eshop, ktorého mottom je "Objednané považujte za doručené", ponúka svojim zákazníkom svoje služby 365 dní v roku.

Spoločnosť vlastní distribučné centrum o rozlohe viac než 3350 m2, vďaka čomu vie objednávky na tovar skladom (odoslané do 13:00) expedovať už v deň ich prijatia. O celom priebehu spracovania objednávky je zákazník informovaný e-mailami.

Všeobecná spokojnosť zákazníkov

Na webe heureka.sk sa aj tento internetový obchod teší pozitívnym hodnoteniam. Zákazníci sú spokojní najmä s dobrou ponukou obchodu, rýchlosťou vybavenia, výhodnými cenami, kvalitou tovaru, možnosťou osobného vyzdvihnutia, spoľahlivosťou obchodu, prehľadnosťou eshopu či faktom, že si môžu nakúpiť z pohodlia domova (aj cez víkend).

Medzi najčastejšie spomínané mínusy patrí negatívna skúsenosť s kuriérskou spoločnosťou, dlhšia doba dodania, či fakt, že si zákazník nemôže tovar prezrieť naživo ešte pred jeho kúpou. 

Doprava nad 40€ zdarma

Mall.sk doručuje akýkoľvek tovar (aj nadrozmerný) v hodnote nad 40€ úplne zdarma! Doručenie zdarma trvá cca 2 až 3 pracovné dni. Zákazníci, ktorí potrebujú svoj tovar hneď, si môžupriplatiť za tzv. Expresnú dopravu (v cene od 4,90€), vďaka ktorej budú mať tovar skladom (objednaný do 9:00 hod.) doma už nasledujúci pracovný deň. 

Ak si zákazník objednáva viacero položiek, no niektorá z nich nie je skladom, služba "Prajem si mať tovar čo najskôr" rozdelí objednávku podľa dostupnosti tovaru a doručí ju vo viacerých balíčkoch. V takomto prípade platí zákazník zvýhodnené dopravné.

Mall.sk samozrejme ponúka aj možnosť osobného odberu v predaniach v Bratislave, Žiline, Senci, Nitre, Košiciach, Trnave, Trenčíne a Poprade. Manipulačný poplatok za tovar v hodnote do 39,99€ činí 1€, nad 40€ zákazník poplatok neplatí.

Spôsob platby si zákazník volí pri každej objednávke. Dostupné sú všetky typy - platba v hotovosti pri prebratí tovaru od kuriéra (spoplatnená sumou 1€) resp. počas osobného odberu, platba kartou, nákup na splátky, platba prevodom na bankový účet spoločnosti či úhrada cez systém TatraPay.

10 EURová garancia včasného odoslania

Mall.sk garantuje zákazníkom odoslanie tovaru skladom v sľúbenom termíne. V prípade nedodržania záväzku venuje zákazníkovi 10€ zľavu na ďalší nákup. Zľavu možno uplatniť na nákup tovaru v min. hodnote 20€ a to do jedného mesiaca od odoslania zľavového poukazu. 

Garancia sa vzťahuje iba na termín, počas ktorého má dôjsť k odovzdaniu tovaru dopravcovi. Ak je oneskorenie dodávky spôsobené dopravcom, tak nárok na zľavu nevzniká.

Vybavenie testovacej objednávky

Počas testovania funkčnosti eshopu sme si do košíka vložili tenisky Converse za 42,55€. Keďže sme na mall.sk už v minulosti nakupovali, využili sme možnosť prihlásiť sa do užívateľského konta. Systém si "pamätal" našu dodaciu aj fakturovaciu adresu. 

Tovar stál viac než 40€ a preto sme využili možnosť získať dopravu zdarma. Po tom, čo sme si zvolili platbu kartou a objednávku odoslali, sme boli okamžite presmerovaní do platobného systému, kde sme vykonali úhradu. 

Tovar bol doručený 3. pracovný deň od odoslania objednávky. Krabica bola zabalená v čiernom igelite a tovar bol po rozbalený v 100% stave (nový, nepoužívaný). 

Naša skúsenosť s mall.sk je teda veľmi kladná. Vyčítať možno snáď iba dlhšiu dobu dodania, ktorá by mohla byť max. 2 dni.

  

Hodnotenie článku:
(80.6%)

Komentáre

18/10/2018 16:44
mária Batizovce

Po zaplatení chladničky - v letnom období- sme na ňu čakali týždeň - keď sme telefonovali - vždy sa niekde stratila. Nakoniec prišla. Po dvoch mesiacoch fungovania sa "stratilo" chladivo. Servis povedal, že nám ju majú vymeniť a aj to nahlásil. Teraz čakáme už druhý týždeň na chladničku, ktorú vraj vezie z Prahy RAVEN. Keď sme volali, že z Prahy by tu mohla byť aj pešo, tak uviedli dôvody, že raz sa pokazilo auto, raz ju zabudli v Prahe naložiť, dnes vraj už putuje do Košíc (my ju čakáme už druhý týždeň v Batizovciach pri Poprade). Verí niekto, že príde? Už druhý týždeň nevarím, nenakupujem, mlieko, maslo, vajcia som vyhodila. Všetci si nahrávajú telefonáty pre skvalitnenie služieb a všetci to majú v paži. Už nikdy nechcem mať nič spoločné s týmto obchodom.

27/09/2018 11:21
Ján

Neodporúčam klamú chcel som objednať tovar kde mali písané že doprava zdarma a keď som ho pridal do košíka tak mi vypísalo že 14,90 za dopravu

17/09/2018 10:09
Branislav Malatinský

Absolutna nespokojnost!!! Dodanie tovaru trva velmi dlho a po mesiaci sa mi pokazila chladnicka. Avsak problem je v sposobe riesenia reklamacie. KATASTROFA!!!!!! tento obchod NIKDY NIKDY viac!!! Komunikuju iba mailom (....???) a priserne pomaly. Autorizovany servis som volal 11.8., technik prisiel 20.8. a podpisal papier o neopravitelnosti. Odvtedy pisem,volam,bol som osobne na Galvaniho a stale kecy,ze musim cakat. 11.9. mi poslali novu chladnicku,hoci som chcel vratit peniaze,tak som ju neprebral....17.9. este stale nemam vratene peniaze!!!!! Bordel,bordel,bordel. Tento obchod NEODPORUCAM!!!!

18/08/2018 07:32
Sona

Internetovy obchod Mall neodporucam, toto bola moja posledna objednavka u nich. Nedodrzany termin dodania, neprofesionalna komunikacia, neschopnost akokolvek riesit dany problem. Velmi smutne, pri nich som mala pocit, ze zijem v stredoveku. Nikdy nikdy nikdy viac

17/08/2018 09:41
Ľubomír

Dňa 28.7,2018 objednávka vraj dodanie tovaru do10.8. po dvoch telef. kontaktov stále presúvanie termínu .Objednal som tovar inom internetovom obchode a tovar prišiel do 20 hod. Ako napriek aj o15dni že je tovar už u prepravcu.tak som zrušil zmluvu.Už nikdy viac Maal.sk .Obchod neoporučam

13/08/2018 21:24
Zuzana

nikdy nikdy viac.,tovar nedodany hoci som sa nan spoliehala 30 zvierat ostalo hladnych ,ziadna komunikacia hodinu nevedia dvyhnut telefon,na meil vobec sa nikto neobtazuje odpovedat ked sa mi podarilo dovolat po niekolkych hodinach a pracovnicka slubila zistit co je s objednavkov zase som sa nedockala.neskutocny pristup k zakaznikovi,nikdy nikdy viac.

19/07/2018 11:51
Adriana

Na stránke píšu: Dopravu zadarmo, tovar Vám doručíme do 2 – 3 nasledujúcich pracovných dní. Nestalo sa tak, operátor neochotný, ponúkol mi stornovanie objednávky namiesto toho aby problém riešil s dopravcom. Toto bol moj posledný nákup cez MALL.

26/06/2018 09:31
leo

V poslednej dobe cele zle je to s nimi. Tovar balia tak, ze chodi poskodeny, komunikacia sa straca, atd. Skratka asi setria na zamestnancoch a staraju sa len o svojich "premiovych" zakaznikov a o tych, so si objednaju obcas nejaku drobnost - nejavia zaujem. Uz by som ten obchod neodporucil

28/03/2018 22:16
lukáš

za 5 rokov, čo objednávam z Mall, žiaden problém, tovar bol do troch dní doma, len pri objednaní "až do bytu" sa kuriérovi veľmi nechcelo vyniesť celé domáce kino a to som mal zaplatené aj zapojenie elektroniky

27/03/2018 20:03
Andrej

V nedeľu 18.3.2018 som objednal kočík nedalo sa platiť kartou tak som hneď ráno v pondelok 19.3.2018 volal na mall prerobili mi to na dobierku. V utorok 20.3.2018 som dostal sms aj mail kde stálo ,,zasielka odovzdaná dopravcovi DPD. Tak som si povedal do piatku by to malo byť doma aj keby mi to doviezli na bicykli. V stredu 21.3,2018 som prezeral sledovanie zásielok ,,prenašanie informácií,, v stredu to iste, vo štvrtok to iste, v piatok to iste !!!! Keď so nasraný zavolal na mall bolo mi povedané že nastala nejaká systémová chyba a nedá sa s tým nič robiť, ale vytvoria mi novú objednávku a keď ten pánko pri telefóne počul aký som nasraný ponukol mi bezplatne expresnú dopravu a povedal že to dostanem v utorok 27.3.2018 čo je dnes. V pondelok 26.3.2016 som dostal sms aj mail ,,tovar bol odovzdaný dopravcovi,, slov.pošta. Ja dnes poobede prezerám sledovanie záslielok a tam stojí ,,prijatie zasielky,, možno zajtra, možno vo štvrtok ?? Expresná zásielka ?? Keby som nezavolal v piatok 23.3.2018 na mall tak dodnes by mi nikto nedal vedieť čo sa deje!!! Som maximálne nasraný a znechutený!!! Nikdy by som spoločnosť mall nedoporučil známim!!! Toto nieje prvá zlá skúsenosť, keby nebolo manželky nič by som u vás neobjednal už dávno som na vás zanevrel !!! Vždy je len zákazník sklamaný a oklamaný!!!!! Páni a Dámy z mall keď vás to nebaví choďte od toho !!!!!!!!!!!!!! S pozravom váš znechutený zákazník

20/02/2018 08:45
Peter

Bezproblémové vrátenie tovaru bez udania dôvodu, peniaze vrátené na účte nasledujúci deň. Žiadny problém.

16/02/2018 21:47
Roman

Zlééé....!!! Chcete vratit produkt...?! Žiadne peniaze naspet musite si nieco kupit odnich..! Nikdy viac..!

29/01/2018 15:00
poskodený

Takže mall.sk sú pre mňa ...... Pred 2 rokmi nedodali tovar, na 20 deň som zavolal, čo je s tým. Pani objednávku zrušila a spravila novú, ktorá prišľa za 2 dni. tú som prebral a zaplatil. Po 2 rokoch sa rovno ozvala vymáhačska firma, aby som zaplatil za nedodaní tovar. Kde boli 2 roky? ich jediný argument je sfalšovaný podpis, ktorý je úplne iný ako na všetkých predchádzajúcich a neskorších objednávkach. Suma je taká, že viac ma výjde právnik a súdny poplatok a na to sa oni spoliehaju. Vobec neriešia chybu zamestnanca (oni si ani v systéme neoverili, kto zrušil a vytvoril novú objednávku) a prepravcu. po 2 rokoch chcú dôkazy. Najúsmevnejšie je, že chcú dôkaz o zaplatení, ale za čo som mal zaplatiť, ked som nič nedostal :D.? Vtedy som bral tento obchod za spolahlivý a nezrušil, resp. som neodstúpil písomne, ale iba telefonicky. A jednalo sa o potraviny, ktorí 20 dní trpeli vysokými teplotami niekde vonku.

17/01/2018 22:27
sbs

Nespokojný. 29.12. 2017 objednané veci a doteraz my prišla len 1/4 veci a zbytok nikde. Urgovanie cez zakaznicku linku aspoň 5krat, mailom 2krat a stále ani tovar ani peniaze. Smutné

30/12/2017 12:19
spotrebiteľ

V čase Vianoc nemôžete očakávať, že budú služby fungovať, ako počas iné dni v roku. Nejdem obhajovať konkrétny e-shop, ale ten zadáva požiadavok o doručenie kuriérskej službe alebo zasiela poštou. Ak má v daný deň kuriér na rozvoz niekoľko stoviek balíčkov, môže sa stať, že váš v daný deň už nedoručí. Aj tieto služby majú určité podmienky a rezervu v akom max. časovom intervale musia balíček doručiť. rovnako je to aj keď vás nezastihne, proste je povinný vám balíček ešte skúšať v určitom intervale doručiť.

29/12/2017 18:14
Denisa

Sklamanie. Objednala som si tovar s expresnou donáškou a tovar mi došiel aj tak na 3. pracovný deň.

02/12/2017 12:20
Zuzana

Mall - 100% spokojnosť, objednávame už cez 3 roky pravidelne a iba raz nám prišiel rozbitý tovar a aj ten do 2 dní vymenili.

30/11/2017 16:48
Tina

Nikdy viac tento obchod. Pravidelne objednávam cez internetové obchody,ale takúto skúsenosť ako s mall.sk som ešte nemala. Email o zrušení objednávky nedoručili, tovar nedodaný ako mal, po kúskoch a zakaždým treba zaplatiť za doručenie na pobočku. Neochotný prístup pani na kontaktnom čísle. Neozvali sa spätne. Ešte doobre, že som neplatila vopred.Neodporúčam!!!!!!

27/09/2017 14:25
Lubomir

Objednal som si tovar, za ktory som zaplatil platobnou kartou pri objednavke. Mall.sk ma informoval e-mailom, ze nasledujuci den bude dorucovat zasielku. Nestalo sa tak. Nakolko nedali vediet zmenu terminu stornoval som priamo u nich na call centre danu zasielku aj cez kontaktny formular aj cez call centrum. Cez kontaktny formular na ich webe Vam ani len neodoslu potvrdenie, ze nieco prijali na riesenie. Od stornovania zasielky je uz 6 den a stale nemam peniaze spat na ucte. Ich odpovedou je, ze az ked sa im vrati zasielka spat od ich zmluvnej dorucovacej sluzby!!!

08/09/2017 18:29
Michal

Dodacia doba mall.sk absolutne nic nehovoril objednal som 5 x a 5 x nedorucili na cas ktory uvadzaju (4x som sa na to vykaslal ale uz ma dozrali). V potvrdzujucom maily pride informacia Dátum doručenia: 08.09.2017 Záväzný termín doručenia Vám bude potvrdený e-mailom. Doručenie na adresu prebehne nasledujúci pracovný deň po odovzdaní tovaru dopravcovi, dátum Vám oznámime e-mailom a SMS správou. Dnes je opat datum kedy by mi mali dorucit tovar a doteraz mi ani len neprisiel mail ze to bude na druhy pracovny den (ani bu ani mu). Mate moznost Sledovať zásielku kde sa jedine co dozviete ze sa so zasielkou absolutne nic nedeje 3 dni. 05.09.2017 16:29 - Uloženie a odoslanie objednávky na spracovanie 05.09.2017 16:30 - Odoslanie potvrdzovacieho e-mailu 05.09.2017 16:30 - Prijatie objednávky na spracovanie Co sa tyka dorucovania tato firma je banda nespolahlivych amaterov bohuzial nasa firma u nich nakupuje darcekove poukazky. Co sa tyka prehladnosti stranky , vyhladavania a spolahlivosti v dorucovani by sa mohli inspirovat na stranke alza.sk (to nieje reklama ale fakt).

25/07/2017 15:10
Ján

KARTA MALL - OBYČAJNÝ PODVOD !!! Je to obyčajný podvod, vytiahnu z Vás všetky údaje, prefotené doklady totožnosti, podpísané všetky doklady a x-stranovú zmluvu, odošlete to s tým, že Vám tvrdia, že to schválili a kartu Vám pošlú a o týždeň na to mi prišiel e-mail, že mi to dodatočne neschválili aj keď som riadne zamestnaný na dobu neurčitú a dôvod mi neuviedli, ževraj je to ich interná vec. A vraj karta na velké zľavy, nedajte sa oklamať a neposielajte im svoje údaje...

22/06/2017 15:19
Veronika

Nikdy si už viac cez Mall neobjednávam:Objednávka mi neprišla v stanovenom termíne a to som si priplatila za dopravu aby mi prišiel tovar ešte skôr.Najprv mi posiali sms že tovar je u prepravcu dva dni po stanovenom termíne dodania.O ďalší deň sms že sa kurierovi pokazilo auto, ale zaujímavé že sms došla z čísla Mall a nie od kuriera.Nato som volala informácie a tam som sa dozvedela ďalšiu novinku oni totiž zabudli tovar pre dopracu v sklade naložiť.Najlepšie na tom je že tovar čo som si objednala bol stan na kempovanie a keď so sa spýtala pani na ifolinke ako mám isť bez stanu zajtra kempovať(dovolenka s raftovaním} bolo mi povedané ,že jej je to ľúto a nič viac.Takže asi tak.Možno by mi tie holuby s reklami doniesli tovar skôr.Čo myslite?

27/05/2017 18:43
Lubomir

Objednal som si smartfon. Prišiel mi po 3 dňoch čo nie je úplná katastrofa ale predsa len dosť. Telefón prišiel iný aký som si objednal ale nakoľko tento problém som našiel aj u iných internetových predajcov, nebudem až taký kritický ako som sprvu chcel. ALE! Predávať smartfon ktorý má úplne aleže úplne iné parametre (hardver) a následne v e-mail komunikácii klamať, zavádzať a vykrúcať sa že "telefón sme Vám poslali správny" "to bola len drobná chyba v popise" " že oni zmeny v popise vykonali ale sa neprepísali správne" "bla-bla-bla, kidy blafy a drísty" Na info linke MALL aj po 5-tom pokuse mi tvrdili že už už vám bude kolega z odd. reklamácii odpovedať na email. Trvalo to 4 dni. Nepozerajte na 10e a radšej si takýto druh tovaru vyzdvihnite na predajni nakoľko aj dopravca DPD mi zdvihol poriadne tlak lebo originál krabička v ktorej bol telefón javila známky poriadneho hmotnostného zaťaženia. Mall.sk NEODPORÚČAM.

18/04/2017 14:36
Dano

4 dni im trva,kym daju tovar co ste si objednali prepravcovi..tovar bol u nich skladom..vidno,ze v Bratislave sa trhaju od roboty

17/01/2017 22:55
andrea

Dna 5.1.2017 som objednala korcule pre dceru na stranje bolo mozete mat uz zajtra ani po tyzdni vsak neprisli tak som tam zavolala zevraj nemaju na sklade ziadne upozornenie neposlali ani emailom ani sms ze monentalne nie su. Tak som objednavku zrusila.Dnes 17.1.2017 mi poslali sms ze zajtra mi dorucia objednavku .Aky bordel tam majju ked ani nevedia ze objednavka bola zrusena .Uz nikdy viac nic z mall.sk objednavat nebudem ani mall.sk nikomu nebudem odporucovat

13/01/2017 20:01
Miriam

V stredu 11.1 2017 som si z mall.sk objednala sadu tanierov .V piatok mi ich priniesol kurier ,po otvoreny boli z 18 kusov 12 rozbite a jeden tanier chýbal! slabo zabalene,na to že sa jednalo o sklo ! zabalene v čiernej igelitke z vystužov z bublinkovej folii bez ounačenie KREHKE !Vnútro bolo slabo zabalene,len na každom tanieri bol tenky papier ,bez vystuže bez ničoho čo by ochranolo sklo pred dopadom .neopodručam,moj prvý obchod u nich

Pridať komentár