Zoot.sk – skúsenosti a recenzia

Urobte si radosť. Len tak.

Slogan jedného z najúspešnejších eshopov nemôže byť výstižnejší. Na Zoot-e si totiž možno spraviť radosť nákupom módneho oblečenia, topánok a doplnkov od desiatok svetových značiek. Netrvalo dlho a spoločnosť vytvorila aj svoju vlastnú značku ZOOT Original. Na webe možno aktuálne vyberať z viac než 300 000 položiek.

Zoot.sk hodnotenie

Česká verzia eshopu funguje od roku 2010 a stojí za ňou dvojica skúsených podnikateľov Ladislav Trpák a Lukáš Kružberský. Na Slovensku zoot začínal ako startup – bol totiž jedným z neprehliadnuteľných kontajnerov na Šafku. Eshop sa nám predstavil až v auguste 2014. 

Koncept webu sa líši od všetkého, čo sme doposiaľ poznali. Jeho cieľom je zmeniť zaužívané spôsoby online nakupovania módy a ukázať, že sa to dá aj inak. Bez starostí s vrátením peňazí za tovar, ktorý človeku nesadne. 

Hodnotenie eshopu

Komentáre k slovenskému eshopu by ste na portáli heureka.sk hľadali márne, preto sme sa pozreli na českú heureku. Služby zoot-u sú na nej hodnotené veľmi pozitívne – zákazníkom sa páči moderný web, dlhá lehota na vrátenie peňazí, rýchlosť vybavenia objednávky, poštovné zdarma, široký sortiment tovaru a množstvo značiek. Ďalej aj výborný prístup na predajniach, ochota pri vybavovaní reklamácií, možnosť vyskúšať si tovar pred jeho zakúpením a rýchle vrátenie peňazí.

Negatívne reakcie sa týkajú najmä kvality tovaru a sú zverejňované zákazníkmi, ktorým bol doručený poškodený tovar alebo k jeho poškodeniu došlo už po veľmi krátkej dobe nosenia. Niektorým chýbajú aj dôkladnejšie popisky tovaru a iní sú nespokojní s lehotou dodania tovaru.

Poštovné zdarma nad 55 eur!

Zoot.sk ponúka dopravu zdarma na nákup nad 55 eur. Balíček je doručovaný kuriérskou spoločnosťou, poštou alebo do zásielkovne. Druhou možnosťou je objednať si tovar na tzv. Výdajňu radosti (2x v Bratislave, 1x v Žiline, Banskej Bystrici, Nitre, Prešove a Košiciach), kde si zákazník môže všetko vyskúšať a zakúpiť si iba to, čo mu naozaj sadne a zapáči sa mu naživo. 

Vrátenie tovaru je zdarma! Ku každej objednávke je totiž pribalená predplatená nálepka "Spätná zásielka", ktorú je nutné nalepiť na balíček a zaslať na adresu zoot-u. Tovar je možné vrátiť aj osobne – na Výdajni radosti. Lehota na vrátenie je neuveriteľných 60 dní!

Hodnotenie článku:
(83.4%)

Komentáre

25/02/2024 08:41
Silvia

Velka spokojnost. Sako pd Guess sedi perfektne a vypada ako na obrazku.

18/08/2023 21:19
J

Zoot bol moj obluveby obchod este pred pandemiou, doteraz mam vacsinu satnika odtial. Dalo sa vybrat, krasne, originalne, kvalitne a ta dobre ceny. Uz vsak nie. Navyse zmenili pravidla a hoci sa tovar da vratit do 90 dni, iba do 14 dni vracaju peniaze. Netusila som to a uz vyse roka sa snazim minut kredity, no absolutne neuspesne. Nekvalitne, spinave, prepotene veci, cisty horor.

07/12/2022 14:11
Andrea

V Zoot nakupujem už dlhšiu dobu, ale v poslednom čase majú nejaký interný problém - už 3x musím urgovať vrátenie platby. Prejdú dva týždne od prijatia vráteného tovaru na sklad a peniaze nikde. Píšem na infolinku - odpovede typu výhovorky - zlé číslo účtu, zlý IBAN, zlé poveternostné podmienky - pričom IBAN mám rovnaký už 10 rokov a už pár krát mi na neho vracali peniaze .. Teraz to zase riešim, reakcia na mail po 3 dňoch, že preveria situáciu, potom zas 2 dní ticho, ani muk ... no neviem, ale už raz som niečo také riešila cez SOI, tak asi aj teraz budem ....

16/07/2022 03:43
Anastázia Jarkovská

Objednala som si šaty no na obrázku krásne v skutočnosti ako keby som mala na sebe papier tak šuštia.Žiadna faktúra nebola pribalená,nič. Zabalene prišli ako keby z Aliexpresu došli,chcem ich vrátiť číslo ktoré maju uvedene neexistuje.Nikdy viac prvý a posledný krát som si u nich niečo objednala.

24/03/2022 14:24
daniela

vrátenie tovaru - katastrofa, vôbec nechcú vrátiť peniaze / odoslaný tovar bez poškodenia / - stále sa na niečo vyhovárajú. Správanie hodné obchodu 90 rokov

19/08/2021 12:44
Ľubomíra Šaturova

Neodporúčam, ???????????????? veľmi zle, nepreberaju balík už 2 krát mi ho dorucila pošta ako neprevzaty, vyreklamovat teda nehrozí, dovoľte sa iba automatu.

25/04/2021 11:39
Zaneta

Ja som tiež nedávno si objednala šaty znacky Desigual to co prišlo no proste celé zle. Nikdy viac. Teraz čakám ci mi vratia peniaze lebo keď to tu čítam tak neviem ci sa s nimi nemám rozlúčiť. Dávam im týždeň potom riešim cez SOI.

26/01/2021 19:03
Fero

Objednávka prišla za 5 pracovných dní, čo je celkom rýchle. Kvalita a materiál zimných topánok sedi s popisom. Zatiaľ spokojnosť.

21/09/2020 18:28
Jarmilka Kamilka

z toho eshopu som nikdy neobjednavala, al eteraz som tam videla vela pekneho oblečenia aza prijemne ceny. Aky je to eshop? Ako tvarilne je oblečenie a topanky?

09/04/2020 11:03
Olga Paldanova

14.3.2020 som vytvorila objednávku na zoot. Dnes je 9.4.2020.
Tovar som vrátila 18.3.2020.Tyzden nemal kto z uvedenej spoločnosti vyzdvihnúť v Blave na poste balík, keďže pošta teraz nenosí.. A poslať ho na centrálu do Prahy. Takže peniaze stále nemám. A to mali byť vrátené do 10 dní.

25/03/2020 14:03
Žena

Reklamoval som tovar.
Namiesto vrátenia peňazí do 10 dní mi bolo z pražskej pobočky oznámené, že najprv ony musia dostať tovar z Sk, a potom budú vybavovať vratku. Takže kde je tých 10 dní na vrátenie peňazí? To si snáď robia srandu. Nech sa x nimi naťahuje SOI

20/03/2020 08:49
Olga

Ja som si doteraz objednala 4 krat.Veci mi sedeli ,velkost 46 zodpoveda.
Posledne saty som vratila predvčerom,neviem ako to dopadne ohladom penazi...

22/11/2019 08:01
Jaroslava

Nakupujem uz dlhsie a zasadne objednavam bez platenia,skusam na predajni a zaplatim,len co mi sadne.Kupujeme hlavne tricka pre muza, ale na 2m vysokych chlapov maju toho velmi malo.Zatial vzdy vsetko bez problemov, predavacky v Tn vcelku ok, az na to,ze posledna objednavka akosi nedorazila.Vraj kurieri stratili.. Zvlastne,ze akurat bola taka akcia,ze flasky equa vysli 5 eur a konecne som nasla dlhe tricka pre muza.Ospravedlnenie,ved dobre,to je povinnost, ale mohli by urobit viac a poslat mi tovar este raz s tymi istymi cenami.To by mi ozaj urobili radost.Nehrozi.

28/01/2019 15:57
ducky

V Zoot nakupujem často, tovar si nechám zaslať na predajňu v KE a tam si odskúšam. Ak je to ok beriem, ak nie neberiem. Problém som s tým nikdy nemal. Čo sa týka vrátenia penazí, ako tu niekto píše, myslím, že zo zákona na to majú 30 dní od prevzatia vráteného tovaru. Predajca vám môže vrátiť peniaze aj skôr, ale pokiaľ to neurobí a je v tom limite 30 dní, nič neporušil. Sám som v inom obchode čakal dlhšie na vrátenie, ale bolo to do 30 dní. Vždy si treba prečítať zmluvné podmienky, tie každý predajca zašle a každý kupujúci potvrdí pri objednávke. Najlepšie to má riešený Deichmann, tam ak niečo zle objednáte a zaplatíte online, následne to stornujete, hned vám peniaze vrátia späť akonáhle zaregistujú storno. Trvalo to celé 10 minút, objednal som zlé číslo topánok, zaplati, stiahlo mi platbu. Dal som storno a hned pár minút na to, storno prijaté a platba vrátená na môj účet.

28/01/2019 10:43
Denisa Komínková

Dobry den,velmi zla skusenost s vratenim penazi.Presiel presne mesiac a peniaze nemam spat,hoci do 10-tich pracovnych dni mali byt na učte.A pri xy -tom urgovani cez zakaznicku linku drza Jana Janoušková ktora si dovolila vrieskat namna.Nikdy viac!!!

14/12/2018 16:08
keny

Objednané tričko a peńaženka pre brata na vianoce. Došlo rýchlo, výber v zasielkovni lacnejšie a kvalita ok. Spokonosť.

10/10/2018 14:05
Mária

Objednala som si okuliare do predajne, ktoré sa mi páčia a chcem si ich aj ponechať. Problem bol skôr v tom že mi ich neposlali v originálnom balení. Vtedy som si ešte povedala v poriadku no potom ako som ho ohmatala som zacítila aké je drsne a že by sa v ňom okuliare po nejakom čase určite poškodili. Poprosila som predavačku ako môžme v takomto prípade pokračovať. Tá mi povedala že mi pošle nové. Všetko som jej musela zopakovať 3x pretože si fakt neveľa zapamätať 3 čísla za sebou či termín kedy ich môžem prísť vyzdvihnúť. Nakoniec mi povedala že si mám okuliare zobrať so sebou (predtým som ich už stihla zaplatiť) a vrátiť ich pri vyzdvihnutí tých druhých. Potom ako som jej povedala, že to nechcem pretože si myslím že ich pri prenose môžem poškodiť mi dosť stroho povedala že to je normálny postu. Nakoniec som ju zázrakom presvedčila aby to nejako vyriešila a dala mi faktúru. Zo začiatku bola milá a slušná no pri prvom probléme sa zmenila na neochotnú a “čomaotravuješ”. Musím povedať že mám plne zuby obchodov v ktorých sa cítim ako keby som mala ja radiť a pomáhať predávajúcemu. Tak to vyzera keď si človeka vyberajú na základe výzoru... V dnešnej dobe kde sa biznis zakladá na prozakaznickom prístupe si to podľa mňa nemôžu dovoliť... napriek tomu že majú pekné veci už viac nenakupim. Zalando je už v Čechách a predší zoot nielen výberom, cenami ale aj zákazníckym prístupom.

26/09/2018 21:16
Daniela

So zoot som vcelku spokojná. Rýchle dodanie na adresu adodanie hned na druhy den na výdajňu. Peniaze mi stale vrátili a aj včas. Jedine co mi vadi je , ze takmer vsetko co si objednam v najmenších veľkostiach ,je na mna aj tak velke. Mam len asi 2 značky od ktorych mi veci ako tak sedia. Takze sa musim orientovať len na ne. A co sa tyka napriklad búnd , kabátov to mi je velke vsetko. Privítala by som aj značky s užšími, menšími veľkosťami. Zeny XS nebodaj štíhlejšie ,tam velmi tazko nieco žoženú. Velmi by podla mna pomohlo hodnotenie priamo pod produktom, kde by zákazníci mohli pomoct ostatným pri výbere napr veľkosti. Taktiež si myslim , ze personál na výdajni je mili, ale ozaj velmi velmi pomaly.

04/09/2018 14:30
zuzana

dievčence na výdajni na Riviére sú veľmi fajn, celé prostredie je veľmi príjemné, urobili by mi RADOSŤ,keby bol na zoote širší výber vačších veľkostí

25/06/2018 10:07
Zuzana

Zdravim, za seba mozem povedat ze zoot nikdy viac, objednala som si viacero kuskov v nie zrovna malych sumach a ta akoze "kvalita" bola otrasna, oblecenie vyzeralo hrozne, lacno, nesedlo absolutne, boli to take handry nenositelne. Jednotlive kusky sice vyzeraju na e-shope velmi pekne, ale nazivo je to des a to za to pytaju nemale peniaze. Nikdy viac.

26/04/2018 14:33
Meg

Škoda ze som si recenzie neprečítala skôr, asi by som v zoot nenakupila. Tovar je síce pekný, ale nesadol mi a problém je s vrátením kúpnej sumy, obchod si jednoducho odpocital poštovné a teraz sa s nimi handrkujem o vrátenie kompletnej sumy ako im kázal zákon. Vidím to tak ze budem kontaktovať SOI. Už tu rozhodne nakupovať nebudem.

28/03/2018 17:16
jutka

objednaný tovar som ešte nedostala, ľutujem že zaplatila online - vtedy sa začali čachre-makre s tovarom.. vraj minul...vraj bola porucha PAYU..???. pp. gold. spoločnosť nepovažuje SK za klienta ku ktorým sa oplatí slušne správať... pán ktorý zdvíha telefón bol slušný, avšak dobré že má prácu... smutne

14/11/2017 11:48
Naďa

Skončila som aj ja, je to neprofesionálny obchod !!!! Nakupovala som prvý a aj posledný krát !!!! A to som ešte mala záujem o ďalšie veci....peniaze nevracajú a kvalita je tiež hrozná !!!! Moja chyba, že som si neprečítala skôr recenzie....

08/11/2017 10:52
Margita Hupková

Objednala som si na výdajňu radosti 2 pulovre, 3 sukne a 3 šaty (v hodnote od 80 do 120 EUR). Bola som veľmi prekvapená a sklamaná kvalitou oblečenia. Sukne krivo olemované ako keby to robil škôlkár, švy na seba nenadväzovali - posunuté aj o 2 cm, drahé šaty rukávy obendlované tak, že to bolo, akoby to psy dokúsali. Kvalita látok - podpriemerná. Pripadalo mi to veľmi ako tovar z aliexpressu, len za 4x vyššiu hodnotu. Myslím, že vzorku som mala dostatočne veľkú, nikdy viac. Neverím, že toto je skutočný tovar z uvedených módnych značiek, ale lacná nekvalitná napodobenina.

14/10/2017 00:12
Ameli

Na ZOOTe nakupujem vcelku pravidelne, zatiaľ som bola vždy spokojná, horšie to je s výdajňou radosti na Karadžičovej. Po prvé, problém s parkovaním ale miesto sa nakoniec vždy nájde. Po druhé, výdajkyne radosti vám tu radosť z nakupovania určite nespravia. Zakaždým, keď tam idem, tak sú tam iné tváre a to buď oduté alebo nevšímavé alebo usmievavé ale všetky sú neskutočne pomalé. Či tam je jeden človek alebo traja, strávim tam vždy neskutočný čas. Tak spomalené ruky som už dávno nevidela. Žeby nuda? Nebaví ich tá práca? Trochu života do toho umierania a naozaj bude z toho výdajňa radosti. Zatiaľ tam vždy chodím len s nevôľou a s obrovskou dávkou trpezlivosti.

20/03/2017 17:04
Janinka

Zdravím, všetkých, čo radi nakupujú cez internet. Som zo stránky zoot.sk nadšená. Naozaj krásne a neokukané kúsky. Mám len dobré skúsenosti. vracala som tovar už viackrát. Peniaze boli vrátené tak, ako deklarovali. Ja môžem len a len ODPORÚČAŤ. Mám veľmi príjemný pocit z nakupovania a doslova radosť z toho, čo nakupujem. Držím palce celému tímu, ktorí sa starajú o túto stránku. Rada sa vraciam k nákupom , jediné mínus je to, že v meste , kde bývam ,nie je Výdajňa radosti, takže tovar nemôžem vyskúšať. Ešte raz veľká vďaka všetkým, ktorí pracujú na tejto stránke. Len takto ďalej.

28/02/2017 10:21
Katka

Tak ja som s nimi skončila. Bola som pravidelný zákazník, avšak stále je problém s vrátením peňazí. Človek sa takmer musí prosikať, aby mu vlastné peniaze za vrátený tovar vrátili. Urgujem ich už štvrtý krát.

27/12/2016 18:31
Jana

Ja som vyuzila vratenie tovaru do 90dni 9.11.,no zatial ziadna odpoved ani peniaze, ktore by mali prist do 14 dni po obdrzani tovaru.

15/11/2016 20:40
Lucia

zoot je super nakupujem tam už dlho, občas sa mi stalo že mi veľkosť úplne nesadla no s výmenou nebol žiaden problém môžem iba odporučiť. Tiež sa dajú poshanať kupóny na zľavu čo je iba plus.

Pridať komentár