Guzzanti GZ 988 recenzia

Guzzanti GZ 988 recenzia a skúsenosti

Zvlhčovač vzduchu Guzzanti GZ 988  pracuje s vysoce efektivní  ultrazvukovou metodou  a je opatřen  ionizační funkcí , která uvolňuje do vzduchu záporné ionty. Spotřeba...

od 60.01 € s DPH Zobraziť najlepšiu ponuku

Jeden z najkomfortnejších zvlhčovačov vzduchu, aký som mala. Výrobca si dal záležať nielen na krásnom ultramodernom dizajne, ale aj na výbornom výkone a komfortnom ovládaní.

Ultra moderný dizajn s komfortným diaľkovým ovládaním

Kvalitné spracovanie a ultramoderný dizajn ma hneď po rozbalení a zapojení očaril. Ide o minimalistický, ale naozaj veľmi príjemný a moderný dizajn, ktorému, ktorému dominuje čierny panel na ktorom je umiestený veľký LCD displej. Nechýbajú tlačidlá priamo pod ním a ako bonus k lepšiemu komfortu ovládania, jednoduché štýlové diaľkové ovládanie. Tým ovládate presne tie isté funkcie, ako sú aj tlačidlami priamo na prístroji.

Výkon na jedničku a funkcie

Priestor do 150 m3 je už dostatočne veľký a preto som nemala obavy z toho, že si tento zvlhčovač svojím výkonom neporadí aj s veľkou izbou. Po naplnení vodou, ktorej sa do zásobníka vojde 5 l a zapnutí, začal tento ultrazvukový zvlhčovač s vytváraním pary. Okrem ionizéra obsahuje aj kvalitný keramický filter, ktorý zmäkčuje tvrdú vodu a odstraňuje zápachy. Ionizér vytvára záporné ióny, vďaka ktorým sa vzduch aj čistí a je podobný kvalitou, ako vzduch v prírode. Čo sa týka funkcií, nič z toho, čo som očakávala od dobrého zvlhčovača nechýbalo. Časovač až do 12 hodín, automatické udržiavanie zvolenej úrovne a vypnutie pri vypotrebovaní vody.

Výhody a nevýhody

Ultra moderný dizajn
Pohodlné diaľkové ovládanie
Výborný výkon
Veľkosť zásobníka vody
Prehľadný displej
Funkcie
Výborný pomer výkon, funkcie a cena

Odlišný trochu netradičný spôsob napĺňania vody do zásobníka zvrchu

Pohľad na záver

S týmto zvlhčovačom som bola veľmi spokojná, dizajn aj výkon hodnotím kladne a čo mne osobne vadilo, je napĺňanie vody zvrchu, trochu odlišné, ako pri iných zvlhčovačoch. Za menšie mínus považujem, že po vypnutí si nepamätá posledné nastavené hodnoty a ocenila by som dlhšiu výdrž vody na jedno naplnenie. Klady jednoznačne prevládajú a tento ultrazvukový zvlhčovač vzduchu odporúčam každému, kto si potrpí okrem výkonu aj na dizajn a komfort ovládania.

Vývoj ceny produktu Guzzanti GZ 988

Pozrite si aj Najpredávanejšie, Najlacnejšie, Zlacnené Zvlhčovače vzduchu

Buďte prvý, kto pridá skúsenosť k produktu Beuer LB 88