Philips 22PFH4000 recenzia

Philips 22PFH4000 recenzia a skúsenosti

Kompaktný prenosný TV Philips 22PFH4000: navrhnutý, aby bol vždy stredobodom zábavy. Štýlový, kompaktný a ľahký. Vďaka televízoru s malou obrazovkou môžete sledovať svoje...

od 127 € s DPH Zobraziť najlepšiu ponuku

Tento LED televízor som si kupoval do študentskej izby, kde mi televízor suhlopriečkou o veľkosti 22“ (56 cm)úplne stačí. Rozmerovo je síce malý, ale s vynikajúcim obrazom a pekným dizajnom. Do malej izby výborne zapadol a ako výhodu vidím, že ho môžem vďaka malým rozmerom kamkoľvek premiestniť bez väčších problémov. Má veľmi pekný rám, ktorý nie je až taký hrubý a obraz naozaj pekne vynikne. Mám ho voľne položený na písacom stole a čo mi trochu vadí sú nízke nožičky. Určite lepšie by vynikol na stene. Kompatibilitu s VESA držiakom má s uchytením 75 x 75 mm.Pripájam k nemu aj počítač takže lepší prístup k nemu mám, ak je postavený na stolíku.

Tpd.sk 129 €
199 €
Do obchodu Tpd.sk
Heureka 127 € Do obchodu Heureka
favorite Pridali sme nové recenzie na televízory a redakčný výber najlepšie televízory

Obraz je veľmi pekný ostrý, podanie farieb verné a čo som dosť prekvapený sú pozorovacie uhly. Tie sú výborné. Rozlíšenie vo Full HD a technológia Digital Crystal Clear určite k dobrému zážitku s pozerania prispievajú. Tento model nemá nejaké mimoriadne vychytávaky, ale základ spĺňa. Čo sa týka tých obrazových a zvukových parametrov, ktoré sú najdôležitejšie tak som určite spokojný.

Ako negatívum vidím to, že pripojenie televízora, ako monitor, čo využívam, nemá konektor DVI ale iba VGA. A tiež, že sú iba dva HDMI porty. V jednom mám hernú konzolu a v druhom mám napojený Chromecast. Takže, ak chcem ešte niečo zapojiť cez HDMI, musím zároveň niečo odpojiť. Nemá to Wi-fi, preto ten Chromecast, vďaka ktorému si pozerám aspoň YouTube. USB port má tiež len jeden, ale to mi až tak nevadí.Nastavenie a ovládanie je veľmi ľahké, tomu niet čo vytknúť.

Aké sú plusy a mínusy

+ Čistý živý obraz s verným podaním farieb
+ Tenký rám a štíhly dizajn
+ Kompatibilita s VESA držiakom
+ Malé kompaktné rozmery
+ Cena

- Iba 2 HDMI a 1 USB port
- Nízke nožičky

Žiadne iné nedostatky model Philips 22PFH4000 nemá, na ktoré by som prišiel. V cenovej hladine v akej je ho môžem považovať za veľmi dobrý nákup. Je to klasický televízor takže žiadne Smart funkcie nemá, ale funguje spoľahlivo. Nechýba ani tuner DVB-T a DVB- C pre terestriálný a káblový príjem vysielania. Ako cenovo dostupný televízor do menšej izby alebo, ako druhý televízor v domácnosti, prípadne na chalupu ho určite odporúčam.

Vývoj ceny produktu Philips 22PFH4000

Pozrite si aj Najpredávanejšie, Najlacnejšie, Zlacnené Televízory

Buďte prvý, kto pridá skúsenosť k produktu LG 43LH541V