Bestcena.sk – skúsenosti a recenzia

Autorizovaný e-shop Bestcena.sk sa zameriava na predaj elektroniky, predovšetkým mobilných telefónov, tabletov, hodiniek a slúchadiel. V jeho ponuke však nájdete aj kuchynské roboty, klimatizácie, vysávače a rôzne príslušenstvo.

Internetový obchod Bestcena.sk

Spoločnosť Bestcena LTD. (organizačná zložka podniku) je súčasťou nadnárodného koncernu Bestcena SE, ktorý prevádzkuje internetové obchody pod značkou Bestcena v ďalších regiónoch Európy (celkovo pôsobí v 9 krajinách EÚ). Spoločnosť pôsobí už viac ako 12 rokov a za ten čas si získala množstvo spokojných zákazníkov.

Eshop je držiteľom ocenenia Overené zákazníkmi (udeľuje Heureka.sk), Overený obchod (udeľuje pricemania.sk) a certifikátu Obchod odporúčaný zákazníkmi (najnákup.sk).

Doprava, cena dopravy, platba

Obchod Bestcena ponúka zákazníkom rôzne obľúbené spôsoby doručenia a platby. Buď vám tovar doručí kuriér, alebo si môžete zvoliť osobný odber. Odberné miesto, rovnako ako sídlo organizačnej zložky podniku, je v Košiciach. Medzi kuriérske spoločnosti, ktoré tovar pre obchod dodávajú, sa radia UPS, Toptrans a Gebrüder Weiss. Bez služby Prémium stojí doprava 3 eurá, pri službe Prémium získajú zákazníci dopravu tovaru zadarmo.

Za tovar sa dá platiť taktiež viacerými spôsobmi, avšak len v prípade, že využijete ponuku Prémium. Bežná je platba na účet, v prípade Prémium ponuky si môžete zvoliť aj platbu na dobierku, cez Homecredit alebo platbu kartou online.

Bestcena.sk možnosti platby za tovar

Skúsenosti a recenzie

E-shop sa medzi zákazníkmi teší dobrému menu. Napr. na portáli Heureka.sk ho odporúča 97 % zákazníkov, celková spokojnosť s obchodom je 4,7 hviezdičiek z 5. Najväčšiu spokojnosť prejavili nakupujúci s prístupom a komunikáciou obchodu, dodacou lehotou a prehľadnosťou obchodu.

Hodnotenie e-shopu Bestcena.sk na portáli Heureka.sk

Väčšine sa zdá sortiment ponúkaného tovaru široký a za dobré ceny. Našlo sa zopár zákazníkov, ktorí výber považujú za malý a dodacie lehoty za pridlhé. Množstvo zákazníkov by ocenilo kamennú predajňu, ale tiež viacero odberných miest. Mnohí upozorňujú na Prémium ponuku, ktorá sa im zdá nekorektná, nejde totiž o kúpu, ale len o prenajatie produktu. Treba si preto podprobne prečítať obchodné podmienky.

Recenzie a skúsenosti s e-shopom Bestcena.sk

Prémium služby

Pri nákupe produktov si môžete zvoliť, či chcete nakupovať bez výhody, alebo s Prémium ponukou. K Prémiovým službám sa radí doprava zadarmo, predĺžená záruka zdarma (až 27 mesiacov), blesková reklamácia a vrátenie tovaru kedykoľvek počas 24 mesiacov od kúpy.

Bestcena.sk Prémium služby

Zľavy

Ako z názvu e-shopu vyplýva, tovar sa zákazníkom snažia poskytovať za čo najlepšie ceny. Pri každom produkte môžete preto nájsť nielen to, či je skladom a v akom je stave (nový, rozbalený), ale aj dodaciu lehotu a cenu – za ktorú sa produkt predáva i odporúčanú maloobchodnú cenu. Je to jeden zo spôsobov, mimo porovnávačov cien, ako zistiť, či produkt kupujete výhodne. Bestcena nezabúda na svojich zákazníkov ani čo sa týka zliav. Stačí len sledovať stránku, kde obchod pravidelne uverejňuje, či predáva produkty so zľavou alebo nie.

Objednanie a vrátenie tovaru

Objednať tovar je vskutku jednoduché, v objednávkovom procese sme nenarazili na nič neobvyklé. Stačí tovar vložiť do košíka, vybrať si, či chcete nakupovať bez výhod, alebo s Prémium ponukou, zadať kontakt, adresu, dopravu a vybrať si spôsob platby. Ak si zvolíte Prémium nakupovanie a platbu na dobierku, priplatíte si 1 euro. Tovar sme kúpili bez výhod, zaplatili platbou na účet a keďže bol skladom, prišiel nám do 3 pracovných dní. Rýchlosť doručenie je teda veľmi uspokojivá.

Nákup tovaru v e-shope Bestcena.sk

V rámci testovania sme sa rozhodli tovar vrátiť v 14-dňovej lehote na vrátenie. Nepoškodený tovar v originálnom balení sme bezpečne zabalili, vyplnili predpripravený formulár a zaslali ho na košickú adresu. Tovar sme poslali cez kuriéra. Všetko prebehlo bez problémov, obchod nám vrátill cenu v plnej výške do 30 dní od vrátenia.

Odstúpenie od zmluvy Bestcena.sk

Reklamácia

S reklamáciou v obchode Bestcena nemáme osobnú skúsenosť, podľa informácií na stránke je najrýchlejšou možnosťou zadanie reklamácie elektronicky. Na konci budete mať k dispozícií vypísaný reklamačný formulár vo formáte PDF, ktorý si môžete stiahnuť a vytlačiť. K reklamovanému tovaru treba okrem vyplneného a podpísaného reklamačného formulára, dokladu o objednaní tovaru (faktúra), ktorý zároveň slúži ako záručný list, dodať aj kompletné príslušenstvo od zariadenia. Balík treba označiť RMA číslom (RMA a číslo vašej objednávky) a zaslať ho na adresu obchodu (Bestcena LTD., organizačná zložka podniku, Hradbová 19, 040 01 Košice).

Reklamácia v obchode Bestcena.sk

V prípade otázok stačí napísať na emailovú adresu ahoj@bestcena.sk alebo zavolať na telefónne číslo +421 55/2220123

Ako kontaktovať Bestcena.sk?

Kontaktné údaje:

Bestcena LTD., organizačná zložka podniku, Hradbová 19, 040 01 Košice

IČO: 50796097, DIČ: 4120074387

e-mail: ahoj@bestcena.sk

telefón: +421 55/2220123 (Po – Pia: 9.00 – 16.00 hod.)

Vaše skúsenosti a otázky

Nakupovali ste už v e-shope Bestcena? Aké sú vaše skúsenosti s týmto obchodom? Ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar? Ako na vás pôsobila komunikácia obchodu, ako prebiehala reklamácia alebo vrátenie tovaru? Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní. Za váš čas venovaný komentovaniu vopred ďakujeme.

Hodnotenie článku:
(81%)

Komentáre

02/10/2019 14:56
Rasťo

Ceny celkom fajn, ale treba si dať pozor pri objednávaní. Ak zakliknete službu Prémium, tovar si len prenajmete. Komunikácia v pohode, dodanie rýchle a kvalita dobrá.

Pridať komentár