Samsung HT-J5500 recenzia

Samsung HT-J5500 recenzia a skúsenosti

Aplikácií nie je nikdy dosť. Nová a vylepšená natívna aplikácia Opera TV Store ponúka na výber viac než 250 titulov. A ak by ani to nestačilo, natívne aplikácie môžete teraz...

od 311.41 € s DPH Zobraziť najlepšiu ponuku

Domáce kino sme vyberali podľa značky. Kompletnú zostavu Samsung HT-J5500 sme zvolili kvôli tomu, že máme televízor od tohto výrobcu, čím odpadá problém s nekompatibilitou zariadení.

Tento set sa skladá z 3D Blu-ray prehrávača, subwooferu a 5.1 reproduktorov, ktoré zabezpečujú kvalitný priestorový zvuk so všetkými efektmi. Keďže máme dostatočne veľkú obývačku, tak nám rozmiestnenie reprákov nerobilo žiaden problém. Domáce kino dokonca umožňuje vybrať si rôzne nastavenie zvuku a efektov, ktoré si môžeme prepínať podľa toho, čo práve pozeráme (film, futbal, koncert, ... ).

Domáce kino, ktoré prehrá snáď všetko

Pri výbere sme pozerali na viacero parametrov. Oslovil nás dostatočný výkon 1000W, široká podpora prehrávania diskov a aj to, že domáce kino prehráva všetky bežne používané zvukové, video, obrázkové formáty a aj titulky. Jednou z mojich podmienok bola aj existencia USB konektora, aby som filmy mohol premietať aj z USB kľúča. Samsung HT-J5500 týmto konektorom disponuje a pri prehrávaní som doteraz nemal žiadne problémy.

Toto domáce kino má Wi-Fi a aj webový prehliadač. Tieto funkcie doma využívame na prehrávanie koncertov z youtube.com. My, milovníci hudby, si tak užijeme skvelý obraz, ešte lepší zvuk a bonus v podobe toho, že koncerty sú online a nemusíme ich zháňať. Okrem toho má zostava ešte zopár ďalších špeciálnych funkcií (napríklad dokáže vyrobiť záznam z FM vysielania a uložiť ho na USB kľúč), ktoré však doma nepoužívame.

Podľa môjho názoru sme si v našom cenovom limite (do 300€) vybrali naozaj dobre. Domáce kino Samsung HT-J5500 spĺňa všetko, čo od neho požadujeme. Prehráva všetky bežné formáty a to vo vynikajúcom zvuku. Ten samozrejme nemôžem porovnávať s kino zvukom, taký sa ale v domácich podmienkach dosiahnuť jednoducho nedá a hlavne nie za 300€. Jeho kúpu s pokojným svedomím odporúčam aj ostatným záujemcom.

+ 100% kompatibilnosť s TV Samsung
+ skvelý domáci zvuk
+ prednastevené zvukové režimy
+ USB konektor
+ za tú cenu to bola skvelá kúpa

- nemá zápory

Autor
Redakcia
Redakcia

Pripravujeme pre vás recenzie, testy, hodnotenia. Snažíme sa vám poskytnúť všetky informácie, ktoré vám pomôžu pri rozhodovaní s nákupom spotrebiča, elektroniky alebo iného produktu. Zapojte sa aj vy do diskusie pomocou komentára a pomôžte niekomu ďalšiemu.

Vývoj ceny produktu Samsung HT-J5500

Pozrite si aj Najpredávanejšie, Najlacnejšie, Zlacnené Domáce kiná

Buďte prvý, kto pridá skúsenosť k produktu Sony BDV-E2100