Lidl.sk – skúsenosti a recenzia

Nemecká spoločnosť Lidl otvorila prvé predajne na Slovensku v roku 2004, do roku 2022 sa jej obchodná sieť rozrástla na 155 predajní. Zákazníkov si obchod získal dobrými cenami a kvalitou produktov. V jeho ponuke sa nachádzajú nielen potraviny, ale aj móda, elektronika a spotrebiče.

Lidl-sk hodnotenie

Zastúpenie majú rôzne známe značky, ale aj privátne značky Lidlu Parkside, SilverCrest, Lupilu, Esmara, Meradiso či Crivit. E-shop síce funguje omnoho kratšie, ale už si získal skvelé hodnotenia od tisícov zákazníkov.

Doprava, cena dopravy a platby

Prepravcami Lidlu sú Slovenská pošta a kuriérska spoločnosť DPD. Voľba dopravcu však nie je možná, obchod neumožňuje ani vyzdvihnutie tovaru v predajniach Lidl. Plusom je doprava zadarmo pri nákupe nad 50 eur, pokiaľ je suma menšia ako 50 eur (vrátane), cena dopravy je 3,90 eura. Pokiaľ e-shop objednávku rozdelí do viacerých zásielok, cena sa nenavyšuje, prepravné náklady zaplatíte len raz.

Zaplatiť za tovar je možné viacerými spôsobmi. Platobnou kartou online (pomocou GPay alebo Apple Pay) alebo na dobierku pri prevzatí tovaru. Táto služba je spoplatnená sumou 1 euro.

Objednanie a vrátenie tovaru

Objednávka sa realizuje klasicky – vybraný tovar vložíte do košíka a prejdete k platbe. Na výber máte možnosť nákupu bez registrácie alebo cez zákaznícky účet. Pri každom produkte je uvedené, či je alebo nie je na sklade. E-shop odosiela tovar ihneď, zákazníkovi bude doručený do 3 pracovných dní. Stav svojej objednávky môžete sledovať prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, pokiaľ nakúpite bez registrácie, budú vám informácie o vašej objednávke zaslané na e-mailovú adresu.

Lidl.sk vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v e-shope nemožno vrátiť v kamennej predajni Lidl, o vrátenie je potrebné požiadať cez zákaznícky účet. Následne e-mailom dostanete potrebné dokumenty, ako aj presný postup vrátenia tovaru. Ten môžete do 30 dní bezplatne odoslať na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty. Pri nákupe bez registrácie treba v prípade vrátenia tovaru kontaktovať zákaznícky servis, potrebné dokumenty vám poskytnú pracovníci e-shopu. Ohľadom vrátenia tovaru e-shop ponúka všetky potrebné info na svojej stránke.

Reklamácia

Pokiaľ sa tovar, ktorý ste si zakúpili v e-shope, v rámci záručnej doby (24 mesiacov) poškodil, môžete reklamáciu uskutočniť v ktorejkoľvek predajni Lidl. Produkt musí byť kompletný, preukázať sa treba dokladom o zakúpení. Na posúdenie reklamácie má obchod 30 dní.

Zľavy

V ponuke e-shopu nájdete módu, produkty do dielne a záhrady, športové potreby, detské veci i produkty do domácnosti. Niektoré sú v ponuke celoročne, iné nájdete v Lidli len v určitom ročnom období. Ak si zvolíte odber newslettera, budete dostávať nielen aktuálne letáky a najnovšie ponuky produktov, ale aj novinky, súťaže a zľavy. Pravidelne tak môžete mať prehľad o zaujímavých akciách. O zľavových trhákoch e-shop informuje aj na svojej stránke.

Lidl.sk zľavové trháky

Skúsenosti a recenzie

Celkovo si e-shop zákaznici veľmi pochvaľujú. Ako plus vnímajú rýchlosť doručenia tovaru, samozrejme, ceny, pochvaľujú si kvalitu aj výber tovaru, ale taktiež komunikáciu. E-shop je prehľadný, ponuka pestrá. Dôkazom obľúbenosti obchodu sú aj priaznivé hodnotenia na portáli Heureka. Lidl.sk odporúča až 95 % zákazníkov.

Lidl.sk skúsenosti

Kritizujú nemožnosť vyzdvihnutia tovaru v kamennej predajni, kvalita zodpovedá cene, nie vždy s ňou však boli zákazníci spokojní. Napriek tomu, že väšinou je doprava rýchla, niekedy sa stane, že balík zablúdi a príde neskôr, ako je avizované. Viacerým zákazníkom sa stalo, že objednávka bola rozdelená do viacerých balíkov, čo potom komplikovalo doručenie.

Recenzie a skúsenosti s e-shopom Lidl.sk

Kontaktné údaje

E-shop Lidl môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára. Zadáte doň svoju požiadavku (Téma a predmet), správu (otázky, pripomienky) a kontaktné údaje (meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu). Do formuláru môžete nahrať aj súbory, napríklad foto poškodeného tovaru.

Lidl.sk kontaktný formulár

Druhou a v niektorých prípadoch efektívnejšou možnosťou je bezplatná zákaznícka linka, ktorá funguje od pondelka do piatku v čase od 8.00 do 18.00 hod. Pozor, linka je bezplatná iba na území SR.

Vaše skúsenosti a otázky

Máte skúsenosti s nákupom v e-shope Lidl.sk? Vracali ste tovar alebo riešili reklamáciu? Napíšte nám do komentárov, ako ste boli spokojní s kvalitou produktov, dodaním tovaru, komunikáciou. Vaše skúsenosti pomôžu ostatným užívateľom pri rozhodovaní, či nakupovať v tomto obchode.

Hodnotenie článku:
(80.6%)

Pridať komentár