Philips 40PFS5501 recenzia

Philips 40PFS5501 recenzia a skúsenosti

Moderný LED televízor Moderný  Smart televízor PHILIPS 40PFS5501/12 sa vyníma kvalitnou obrazovkou, ktorej uhlopriečka predstavuje 40“ palcov teda presne 102 cm ....

od 439 € s DPH Zobraziť najlepšiu ponuku

Tento televízor vás ohromí nielen kvalitou obrazu a zvuku, ale aj nádherným ultra moderným dizajnom v hliníkovom prevedení. Užijete si realitu obrazu v priamom prenose. Výrobca Philips má dlhoročné skúsenosti s výrobou televízorov a vďaka inováciám a kvalite množstvo spokojných užívateľov. Model Philips 40PFS5501patrí do série 5 a je určený pre tých, ktorí chcú moderné technológie za výhodnú cenu.

Hej.sk 439 €
517.76 €
Do obchodu Hej.sk
favorite Pridali sme nové recenzie na televízory a redakčný výber najlepšie televízory

Dizajn na jedničku

Čo sa týka dizajnu, ten si zamilujete. Krásny ultra štíhly dizajn v hliníkovom elegantnom prevedení pôsobí veľmi luxusne. Štýlové moderné nožičky mu pridávajú na dokonalosti. Aj keď je na trhu veľmi veľa pekných moderných televízorov v štíhlom dizajne a minimalistickom prevedení, tomuto modelu od Philipsu dávam jedničku.

Obrazovka

V tejto cenovej kategórii sme viac menej zvyknutí na Full HD rozlíšenie a ani pri modeli Philips 40PFS5501 to nie je inak. Uhlopriečka má 40“(102 cm) a Full HD rozlíšenie s podsvietením Direct LED. Napriek tomu sa niečím líši od ostatných Full HD obrazoviek. Oproti typickým 16 miliónom totiž obsahuje jej farebnosť až 4 bilióny odtieňov. Výbornú prácu odvedie aj Micro Dimming technológia,ktorej úlohou je optimalizovať kontrast podľa svetelných podmienok a Pixel Plus HD pre optimalizáciu kvality obrazu, vďaka ktorej si užijete plynulý jemný obraz s najmenšími detailmi a hĺbkou. Farby sú brilantné a jediným problémom bude od tejto obrazovky odtrhnúť zrak. K dokonalému zážitku zo sledovania prispievajú aj reproduktory s výkonom 16 W. Tu musíme spomenúť, že práve Philips bol v minulosti popredným výrobcom obrazoviek, ktoré sa montovali aj do televízorov iných značiek.

Funkcie

Výrobca sa rozhodol pre populárny operačný systém Android a dvojjadrový procesor, ktorý zaručuje výborný výkon. Vychutnáte si Google Play s množstvom aplikácií a hier, ktoré sú optimalizované pre TV a hrajú sa naozaj skvele. Mne vyhovoval pripojený herný ovládač cez USB a v takejto kombinácií to musím len pochváliť. Samozrejme nechýba ani Bluetooth. Možnosti sú vďaka Androidu naozaj bohaté a s pripojením na internet máte vynikajúce centrum zábavy.

Výbava konektorov a konektivita

Konečne televízor, ktorý s konektormi nešetrí. Philips 40PFS5501dostal do výbavy4 x HDMI, 3 x USB, digitálny koaxiálny audio výstup, DVI port, Ethernet, kompozitný video vstup a nechýba ani rozhranie Common Interface Plus (CI+). Samozrejmosťou je prehrávanie multimediálneho obsahu z USB a externého HDD, ako aj nahrávanie vysielania na externý HDD. Bluetooth a Wi-fi je samozrejmosťou a kladne hodnotím aj zastúpenie tunerov:DVB-C, DVB-T, DVB-S, DVB-S2, DVB-T2.

Plusy a Mínusy

Luxusný moderný dizajn
Výborná výbava (dostatok USB , HDMI)
Android a výborná multimediálna stránka
Špičkový obraz (realistické farby a výborné pozorovacie uhly)

Žiadne podstatné v tejto triede

Model Philips 40PFS5501ma očaril nielen krásnym dizajnom, ale aj výborným obrazom, skvelou výbavou konektorov a multimediálnou stránkou.V tejto triede ide o televízor s výborným pomerom výkon a cena v nadštandardnej výbave. Kvalitou obrazu sa zaraďuje medzi jeden z najkvalitnejších televízorov vo svojej triede a odporúčam ho každému, kto ocení štýlový moderný dizajn, vysokú kvalitu obrazu, bohatú výbavu a funkcie v dostupnej cene.

Autor
Redakcia
Redakcia

Pripravujeme pre vás recenzie, testy, hodnotenia. Snažíme sa vám poskytnúť všetky informácie, ktoré vám pomôžu pri rozhodovaní s nákupom spotrebiča, elektroniky alebo iného produktu. Zapojte sa aj vy do diskusie pomocou komentára a pomôžte niekomu ďalšiemu.

Zoznam článkov

Vývoj ceny produktu Philips 40PFS5501

Pozrite si aj Najpredávanejšie, Najlacnejšie, Zlacnené Televízory