Moebelix.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Möbelix je spoločnosť s rakúskymi koreňmi, ktorá prevádzkuje predajne v 5 krajinách – okrem Rakúska a Slovenska nájdete jej predajne v Česku, Maďarsku a v Chorvátsku.
Na Slovensku možno nakupovať v 9 kamenných predajniach Möbelix (Banská Bystrica, Bratislava, Dunajská streda, Košice, Levice, Nitra, Prešov, Senica a Trenčín) alebo prostredníctvom online e-shopu.
Doprava, cena dopravy, platba
Čo sa nákupu v e-shope moebelix.sk týka, môžete si vybrať buď osobný odber, alebo dodanie doručovateľskou službou (neuvádza sa, akou), kde sa cena pohybuje od 17 eur (pri nákupe do 200 eur) do 44 eur (pri nákupe do 1 200 eur). Ak je tovar dodávaný ako balík, musí zákazník ešte navyše uhradiť 6 eur za balenie a doručenie tovaru. Žiaľ, v prípade internetovej objednávky si nemôžete zvoliť možnosť Montáž a výnos.
Zaujímavá služba je požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Táto možnosť je relevantná iba v prípade, že kupujete tovar v kamennom obchode.
Platiť môžete len 2 spôsobmi – okamžitým prevodom a platobnou kartou (MasterCard a VISA). Možnosť zaplatiť na dobierku chýba.
Doprava zadarmo
Objednávky v celkovej hodnote nad 1 200 eur budú doručené úplne zdarma. Zvyčajne majú e-shopy sumu nákupu s dopravou zdarma stanovenú omnoho nižšie. Pri niektorých produktoch je automaticky dodanie zdarma, vždy to však musí byť na stránke produktu uvedené.
Skúsenosti a recenzie
Na známom webe heureka.sk aktuálne nájdete iba 23 recenzií zákazníkov. Koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom Heureka neuvádza, keďže obchod zatiaľ nemá zavedenú službu Overené zákazníkmi.
Recenzie na Heureke a rôznych fórach sú pomerne negatívne – nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie (nereálne generované zľavy, nesplnená lehota dodania tovaru a jej neustále predlžovanie) a nedostatočnú komunikáciu obchodu. Viacerým došiel poškodený tovar alebo sa rozmery/materiál/nosnosť nezhodovali so skutočnosťou.
Z pozitív sa spomína iba prehľadnosť eshopu a nízke ceny.
Zľavy a zľavové kupóny
E-shop mobelix.sk nezabúda, aspoň čo sa týka zliav, na svojich zákazníkov. Pri nákupe online si môžete zvoliť kategóriu Zľavy a pozrieť si ponuku aktuálne zľavnených produktov. Pri každom je uvedená pôvodná suma i suma po zľave a aj výška zľavy. Novým odberateľom newslettera dáva e-shop uvitaciu poukážku 5 eur na nákup v e-shope či kamennom obchode. V newsletteroch poskytuje obchod aj rôzne zľavové kupóny a "vychytávky s dodaním zdarma".
Karta výhod
O kartu môžete požiadať na ktorejkoľvek predajni vyplnením predtlačeného formulára žiadosti. Získate ju aj po registrácii cez webe predajcu. Ponuka Karty výhod, ktorá chodila do 1. 4. 2019 zákazníkom poštou, má už iba elektronickú podobu. Treba sa zaregistrovať a povoliť dostávanie newsletterov ku Karte výhod.
Na základe nazbieraných bodov potom od obchodu získate poukážky na nákup:
- 50 – 99 bodov = bonus 10 €,
- 100 – 199 bodov = bonus 20 €,
- 200 a viac bodov = bonus 50 €.
Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.
Cenová garancia
Spoločnosť Möbelix garantuje zákazníkom najnižšie ceny, čo značí, že ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom, resp. najneskôr do 14 dní po uskutočnení nákupu, predloží dôkaz o tom, že konkurencia predáva identický výrobok (typ, značka, dodávateľ), vyplatí mu rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.
Objednanie a vrátenie tovaru
Aby sme zistili, ako obchod naozaj funguje, spravili sme testovaciu objednávku. Objednať tovar je jednoduché, môže tak urobiť aj bez nutnosti registrácie. Za tovar sme zaplatili kartou. Pri objednávaní zistíte, aká je dodacia doba jednotlivých produktov, v našom prípade to boli 1 – 2 týždne. Tovar nám došiel do sľúbených 2 týždňov.
V rámci testovania sme sa rozhodli tovar vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote na vrátenie. Vyplnili sme formulár a s ním sme tovar zaniesli do predajne Möbelix. Keďže sme objednávali produkt cez e-shop bola nám vrátená plná suma.
Reklamácia
Reklamovať tovar môžete do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. S reklamáciou v obchode mobelix.sk nemáme osobnú skúsenosť, podľa recenzií zákazníkov nie je vybavenie reklamácie najjednoduchšie. Treba kontaktovať Callcentrum (573 53 634) alebo mailom (shop@moebelix.sk) informovať predajcu o vade aj s fotkami poškodeného tovaru.
Kontakty na Möbelix
Sídlo firmy:
Möbelix SK, s.r.o., Rožňavská 32, 821 04 Bratislava
IČO: 35 903 414, IČ DPH: SK2021893797
tel. číslo: 02 322 12 634
Möbelix Hotline: 02 573 53 63
e-mail: shop@moebelix.sk
Vaše skúsenosti a otázky
Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom v Möbelixe? Ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar? Riešili ste v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch a pomôžte ostatným užívateľom pri rozhodovaní.
Komentáre Pridať komentár

02/10/2019 14:37V Möbelixe sme kupovali posteľ a regál na knihy a sme s nimi spokojní. Posteľ je aj po 3 rokoch ako nová a regál zatiaľ drží :-) čítala som, že sú problémy s vrátením tovaru, nemám s tým skúsenosť, ale v kamennom obchode v Nitre som sa stretla len s príjemnými predavačmi, ktorí sa vždy snažili pomôcť a odpovedali ochotne na otázky.