Moebelix.sk – skúsenosti a recenzia

Möbelix je spoločnosť s rakúskymi koreňmi, ktorá prevádzkuje predajne v 5 krajinách – okrem Rakúska a Slovenska nájdete jej predajne v Česku, Maďarsku a v Chorvátsku.

Internetový obchod moebelix.sk

Na Slovensku možno nakupovať v 9 kamenných predajniach Möbelix (Banská Bystrica, Bratislava, Dunajská streda, Košice, Levice, Nitra, Prešov, Senica a Trenčín) alebo prostredníctvom online e-shopu.

Doprava, cena dopravy, platba

Čo sa nákupu v e-shope moebelix.sk týka, môžete si vybrať buď osobný odber, alebo dodanie doručovateľskou službou (neuvádza sa, akou), kde sa cena pohybuje od 17 eur (pri nákupe do 200 eur) do 44 eur (pri nákupe do 1 200 eur). Ak je tovar dodávaný ako balík, musí zákazník ešte navyše uhradiť 6 eur za balenie a doručenie tovaru. Žiaľ, v prípade internetovej objednávky si nemôžete zvoliť možnosť Montáž a výnos.

moebelix.sk cenník prepravy

Zaujímavá služba je požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Táto možnosť je relevantná iba v prípade, že kupujete tovar v kamennom obchode.

Platiť môžete len 2 spôsobmi – okamžitým prevodom a platobnou kartou (MasterCard a VISA). Možnosť zaplatiť na dobierku chýba.

Doprava zadarmo

Objednávky v celkovej hodnote nad 1 200 eur budú doručené úplne zdarma. Zvyčajne majú e-shopy sumu nákupu s dopravou zdarma stanovenú omnoho nižšie. Pri niektorých produktoch je automaticky dodanie zdarma, vždy to však musí byť na stránke produktu uvedené.

moebelix.sk dodanie zdarma

Skúsenosti a recenzie

Na známom webe heureka.sk aktuálne nájdete iba 23 recenzií zákazníkov. Koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom Heureka neuvádza, keďže obchod zatiaľ nemá zavedenú službu Overené zákazníkmi.

Recenzie a skúsenosti s obchodom moebelix.sk

Recenzie na Heureke a rôznych fórach sú pomerne negatívne – nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie (nereálne generované zľavy, nesplnená lehota dodania tovaru a jej neustále predlžovanie) a nedostatočnú komunikáciu obchodu. Viacerým došiel poškodený tovar alebo sa rozmery/materiál/nosnosť nezhodovali so skutočnosťou.

Z pozitív sa spomína iba prehľadnosť eshopu a nízke ceny.

Zľavy a zľavové kupóny

E-shop mobelix.sk nezabúda, aspoň čo sa týka zliav, na svojich zákazníkov. Pri nákupe online si môžete zvoliť kategóriu Zľavy a pozrieť si ponuku aktuálne zľavnených produktov. Pri každom je uvedená pôvodná suma i suma po zľave a aj výška zľavy. Novým odberateľom newslettera dáva e-shop uvitaciu poukážku 5 eur na nákup v e-shope či kamennom obchode. V newsletteroch poskytuje obchod aj rôzne zľavové kupóny a "vychytávky s dodaním zdarma".

Zľavy v e-shope moebelix.sk

Karta výhod

O kartu môžete požiadať na ktorejkoľvek predajni vyplnením predtlačeného formulára žiadosti. Získate ju aj po registrácii cez webe predajcu. Ponuka Karty výhod, ktorá chodila do 1. 4. 2019 zákazníkom poštou, má už iba elektronickú podobu. Treba sa zaregistrovať a povoliť dostávanie newsletterov ku Karte výhod.

Na kartu si zbierate body – za každých 10 € zákazník získa 1 bonusový bod, zúčtovacie obdobie je od 1. 1. do 31. 12. daného kalendárneho roka.

Na základe nazbieraných bodov potom od obchodu získate poukážky na nákup:

  • 50 – 99 bodov = bonus 10 €,
  • 100 – 199 bodov = bonus 20 €,
  • 200 a viac bodov = bonus 50 €.

Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.

Karta výhod moebelix.sk

Cenová garancia

Spoločnosť Möbelix garantuje zákazníkom najnižšie ceny, čo značí, že ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom, resp. najneskôr do 14 dní po uskutočnení nákupu, predloží dôkaz o tom, že konkurencia predáva identický výrobok (typ, značka, dodávateľ), vyplatí mu rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.

Objednanie a vrátenie tovaru

Aby sme zistili, ako obchod naozaj funguje, spravili sme testovaciu objednávku. Objednať tovar je jednoduché, môže tak urobiť aj bez nutnosti registrácie. Za tovar sme zaplatili kartou. Pri objednávaní zistíte, aká je dodacia doba jednotlivých produktov, v našom prípade to boli 1 – 2 týždne. Tovar nám došiel do sľúbených 2 týždňov.

Nákup tovaru v e-shope moebelix.sk

V rámci testovania sme sa rozhodli tovar vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote na vrátenie. Vyplnili sme formulár a s ním sme tovar zaniesli do predajne Möbelix. Keďže sme objednávali produkt cez e-shop bola nám vrátená plná suma.

Formulár na vrátenie tovaru Möbelix

Reklamácia

Reklamovať tovar môžete do 24 mesiacov od jeho zakúpenia. S reklamáciou v obchode mobelix.sk nemáme osobnú skúsenosť, podľa recenzií zákazníkov nie je vybavenie reklamácie najjednoduchšie. Treba kontaktovať Callcentrum (573 53 634) alebo mailom (shop@moebelix.sk) informovať predajcu o vade aj s fotkami poškodeného tovaru.

Kontakty na Möbelix

Sídlo firmy:

Möbelix SK, s.r.o., Rožňavská 32, 821 04 Bratislava
IČO: 35 903 414, IČ DPH: SK2021893797

tel. číslo: 02 322 12 634

Möbelix Hotline: 02 573 53 63

e-mail: shop@moebelix.sk

Vaše skúsenosti a otázky

Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom v Möbelixe? Ako rýchlo vám obchod dodal objednaný tovar? Riešili ste v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Podeľte sa o svoje skúsenosti v komentároch a pomôžte ostatným užívateľom pri rozhodovaní.

Hodnotenie článku:
(82%)

Komentáre

21/03/2024 14:22
Peter

Neodporúčam.boli sme sa pýtať zo zenou v predajni v Senici 20.3.ci robia aj konfigurácie na šatníkove skrine a pani predavačka neochotna ktora sedi v casti kuchynske linky nám povedala ze by to bolo drahé.moze vobec predavacka povedat zakaznikovito by bolo pre vas drahe.pracujem v zahranici a takto sa biznos nerobi.nech to pani predavačka myslela akokoľvek je to otrasný az ponižujúci prístup k zákazníkovi.ako ona môže vedieť za koľko ja som ochotný kúpiť satnikovu skriňu.

16/01/2024 11:36
Judit

Mobelix Martin obchádzajte na kilometer. Jediný obchod kde po zakúpení a zaplatení tovaru ste už pre nich úplne ukradnutý. 15.1.2024. som kúpila pre dcéru darček k narodeninám a keď som jej to oznámila telefonicky dozvedela som sa že už si práve tiež kúpila tak som to šla po dvoch hodinách vrátiť a čo sa stalo no nebavili sa o vrátenie tovaru podľa zákona vôbec ani netušili ani predavači ani vedúca predajne Martine . Strata zákazníkov v ich prázdninych predajňach po takýchto jednaniach bude naďalej pokračovať nie ste tam vôbec pre začiatočníkov a preto je predajňa stále prázdna. Ja tam už nevkročím a ani to nikomu neodporúčam.

06/12/2023 18:50
Irena

Veľké sklamanie kupili sme sedačku 11 november bolo nám povedané že príde pred vianocami a teraz po Vianociach .Obchobe predávajúci klamu lebo asi musia aby dostali prémie .A keď sa informujete o vašom tovare čo už máte zaplatené tak sú aj urazený a klamu .Prajem vám krásne sviatky a veľké prémie za vaše správanie .MOBELlX

24/06/2023 13:24
Dagmar

MOBELIX NIKDY VIAC

neodporúčam po skúsenosti už do tohto obchodu nevkročim
Objednali sme si kuchynskú linku na mieru 1 vizualizácia sa robila v marci, ktorá bola zle spravená tým pádom pred Veľkou nocou sa robila na novo s tým,že kuchyna bude v polke mája na koci apríla nám volali ze ma musí prísť nanovo spraviť zámer kuchyne ale ze termín dodania sa nepočúva
Co bolo klamstvo keďže termín sa posunul na koniec júna s tým ze už na 100% príde . Po rozhovore a presvedčení, že tentokrát to uz bude ok sme čakali
Bol týždeň pre montažov tak som volala do Mobelixu no oni týždeň nedvíhali telefón a v oddelení kuchýň NIKDY nikto nebol alebo aj keď boli tvrdili, že kuchyňa bude načas Čo bolo KLAMSTVO
nakoniec sa mi tam podarilo dovolať s tým, že pán co mi dvíhal telefón sa tváril že ma nepozná a v živote mi žiadnu kuchyňu naplánoval a bol dosť odporný
Nakoniec nám zavolala pani s ktorou sme riešili kuchyňu, že sa veľmi ospravedlňujem ale že ju ZABUDLA v máji objednať a tým pádom naša kuchyňa nie je vôbec vo výrobe
Prv sa ospravedlňovala, že jej je to ľúto a že bud nám vrátia zálohu alebo ak počkáme do septembra dajú nám zľavu na kuchyňu a bude v SEPTEMRI

Na druhý deň som jej volala aby som jej povedala, že chcem vrátiť zálohu nakoľko nemienim čakať
Povedala mi, že do dvoch týždňom nám prídu peniaze na účet zatiaľ nemám ani peniaze ani kuchyňu

Nemám slov do mobelixu nevkročim uz NIKDY VIAC chodila som tam každú chvíľu vždy, keď som sa opýtala či je všetko v poriadku som dostala odpoveď ANO a že kuchyňa bude načas

Neodporúčam mobelix je Jun nemám ani peniaze ani kuchyňu a to som nespomenula správanie pána vedúceho, keď som volala, aby som sa informovala


18/05/2023 12:09
Maria

Tento týždeň som bola na predajni v Nitre pozrieť kuchynské úchytky. Pri otázke na predajcu či sa dajú kúpiť samostatne alebo len pri kúpe kuchyne, odpovedal že dajú ale je to veľmi drahé. Moja druhá otázka bola, či si je možné na mieru vyrobiť dvierka na kuchyňu teda vrátane uchytiek nakoľko máme novú kuchynskú linku, no dvere sa nám nepáčia. Predajca zareagoval vetou, že dá sa ale je to veľmi drahé. Oceňujem odborníkov čo na oko vidia zostatok na mojom účte, a vedia či si môžem dovoliť u nich niečo kúpiť. Dufam že v každej predajni máte takýchto odborníkov, čo odrádzajú zákazníka od kúpy čohokoľvek. Keby nebol kretén, možno by sme sa dostali, aj, ku kúpe novej linky, ale to už nikdy nezisitme.
Mobelix, nikdy viac.

12/05/2023 13:37
Aňa

Dobrý deň,
chcem sa podeliť o skúsenosť pri nakupovaní v predajni Möbelix Trnava, kupovala som set na pripravu čaju (“trochu lepšej kvalite”), za keramicku “konvičku” a 2 menšie kalíšky a jednu zlatú lyžičku som zaplatila skoro 30Eur????????, pri pokladni mi to mladá slečna nablokovala a nechala položené, ja som čakala a na otázku či by mi to aspoň zabalila, ma kývnutím hlavy odkázala na nejaký pult s papierom…moja otázka znie?to sme mi slováci naozaj tak hlupi národ, že pani predavačky sa k nam chovajú ako k nejakému poslednému ….v celom obchode sa pohybovalo asi 6 ludí…alebo je to výchova v mobelixe, kde zákaznik znamená to posledné čo tento obchod potrebuje…páčilo sa mi tam zopár vecí, chcela som odporučiť známym, po tejto skúsenost, daný obchod nie že nenaštivim, ale moje odporúčania budú hodne nelichotivé…????????????

31/07/2022 12:03
Lucia

Möbelix už nikdy viac! Kompletne som prerábala a zariaďovala byt, takže som nakupovala v podstate vo všetkých tých klasických obchodoch s nábytkom a jedným z nich bol aj Möbelix. A bola to chyba!
Potrebovala som stoličky. Šla som sa pozrieť do predajne a nemali tam nič, čo by sa mi páčilo. No mali na nete nejaké, čo nie sú nikde vystavené. Páčili sa mi, boli skladom, tak že si objednám 6 stoličiek, po 2 kusy z troch farieb. Pri dávaní do košíka som zistila, že nie všetky farby sa dajú kúpiť. Volali sme teda do Möbelixu, či nám nevedia povedať, kedy sa naskladnia. Povedali nám, že farba čo chceme (jedna z nich) bude cca o 4-5 týždňov, ale ostatné majú skladom. Pozreli sme ešte český web Möbelixu a tam ich mali. Tak sme volali znova, či sa nedajú zobrať z Čiech (lebo na SK neposielajú z ČR), ale že spolu nespolupracujú a nedá sa. Tak sme si povedali, že teda vezmeme 5 čo chceme a na tú šiestu počkáme. No to sme volali s inou tetou ako pred pár minútami a tá nám povedala, že tá farba už asi nikdy nebude, že už sa tieto stoličky nerobia. Len sa dopredávajú. Oka, ešte že sme volali, lebo by sme sa ku stoličke nikdy nedostali. Takže sme objednali 3 z jednej a 3 z druhej farby, stoličky zaplatili, všetko bolo skladom a malo to do 3 dní prísť. Bolo to 26. júna 2022. Ja som 9. júla čakala veľkú návštevu, ktorú som nemohla pozvať skôr, pretože som nemala stoličky. No brala som ich dosť v predstihu, tak som si myslela, že všetko bude v poriadku.
V stredu 29. júna mi volal kuriér, že mi prinesie zásielku, že je veľká a že či si ju viem prevziať. Iste, vzala som si voľno z práce a počkala na zásielku. SMS o tom že kuriér príde som dostala, volal mi že príde... no celý deň nič. Poobede som volala, že čo sa teda stalo a bolo mi povedané, že jeden balík z troch chýba a nemôžu mi zásielku doručiť. Ďalší deň nič... ďalší, 1. júla, som už začala pátrať. Kuriérska spoločnosť nám povedala, že balík bol stiahnutý späť odosielateľom. Takže som zavolala do Möbelixu, že čo to má znamenať. Tam sa mi ospravedlnili, že majú nových kolegov, ktorí boli nepozorní a zabalili niečo úplne iné, ako mali. Povedala som im, že budúci týždeň tie stoličky súrne potrebujem, že už dva dni som ich mala mať doma. Ospravedlnili sa mi a sľúbili, že to budú urgovať a určite stoličky budem mať asap doma!
Cez víkend som to neriešila, no prišiel pondelok a stále žiadne info. V utorok bol sviatok a tak som volala hneď v stredu ráno, že pred týždňom mi mali prísť stoličky. Volala som na infolinku Möbelixu, kde mi teta povedala, že ona s tým nič neurobí. Tak som chcela kontakt na niekoho kompetentného. Povedala, že ona im môže do skladu napísať mail, ale že inak nič. Našla som si v telefóne číslo, z ktorého mi v piatok volala pani (pretože infolinka absolútna pohroma!) a tá mi povedala, že prezistí čo mám s balíkom. Volala mi neskôr, že balíček už bol odovzdaný kuriérovi. Že jej kolegovia dali info, že ho prevzala kuriérska spoločnosť.
Vo štvrtok žiadne info od kuriéra, aj keď (nakoľko s tým robím, tak viem), väčšinou príde balík hneď na druhý deň. V piatok doobeda stále nič a tak opäť volám tetuške. Tá mi povedala, že jej kolegovia urobili chybu a že na balíčku už síce je kuriérsky štítok, ale ešte nebol odovzdaný kuriérovi! DVA DNI im stál v sklade a neodovzdali ho, aj keď som ich urgovala a prosila!
Tak som pani požiadala, aby mi kuriér stoličky priviezol v sobotu. Na to mi povedala, že v sobotu ich zazmluvnený kuriér nedováža. Čo je, samozrejme, hlúposť, pretože robia aj v sobotu, ale je to drahšie a museli by byť ochotní! Čo som čakala, že budú. Keďže už 8 dní stoličky meškali! V podstate mi absolútne nijako nepomohla, absolútne nič nevyriešila a ja som si musela pomôcť sama. Absolútna neochota čokoľvek vyriešiť bola príšerná a jediné čo mi dala ako odškodnenie bolo 20% zľavu z ceny stoličiek, ktoré mi poslali späť na účet. Ale stoličky samozrejme nikde...
A ak by ste čakali, že prišli v pondelok (nakoľko v piatok som s tetuškou volala asi 20 minút a zúfalo riešila, ako ich dostať ku mne a predpokladala som, že ich teda odošlú v piatok), tak to, samozrejme tak nebolo a oni ich z Möbelixu odoslali až v pondelok!
Absolútne neodporúčam tento obchod, ich prístup je príšerný a ich ochota absolútne žiadna! Sme na Slovensku, sme v Bratislave a pardon, ale existuje asi milión kuriérskych spoločností, ktoré dovážajú aj cez víkend, hlavne keď sa vyseriete na zákazníka a nedostane ZAPLATENÚ zásielku a to DVAKRÁT VAŠOU CHYBOU!

22/06/2022 11:35
Zuzana

Moja skúsenosť som veľmi sklamaná
Čakala som na konferenčný stolik dva mesiace
Volala som do mobelix 3 krát
Medzi časom bol stolik aj akcii
A na posledy že mozna dôjde koncom týždňa
Mozna ???
Načo máte ten eshop ??
V obchode sa nedá kúpiť
Radšej zatvorte ste úplne neschopný a vás servis je 0

02/06/2022 13:34
Kristina

Ja som vobec,ale ze vobec neni spokojna!!!
Objednali sme si kuchynu a nevedia ju dorucit vcas dorucenia to zase zmenia o 2tyzdne !! Komunikacia snimi velmi zla.uz nikdy si nic nekupim ma sklamali na plnej ciare!!

15/01/2022 07:54
Alžbeta

Tovar sme objednali v novembri .zaplatili sme celú sumu ale ani po dvoch mesiacoch sme sa tovaru nedočkali.i keď na kúpnej zmluve máte dodanie tovaru do dvoch týždňov.. Informácie si musíte o svojej objednávke zisťovať sami . neexistuje žiadna spätná väzba zo strany obchodu.len keď im napíšete email tak sa vyhovárajú na dodávateľa že mešká s dodaním tovaru.lebo majú nejaký problém.Pokial chcete nakupovať v tejto predajni a nemajú tovar na sklade výzbroje sa trpezlivosťou.alebo zruste objednávku

02/08/2021 18:53
Beata Bučičova

Kúpila som sedačku za 1700€ bola mi zaúčtovana doprava 120€ . Sedačku mali doviesť do 5 t. Doviesť vyložiť, zmontovať. Sedačku doviezli po 7 t. Čítam tu na stránke že doprava nad 1200€ grátis ????Neviem som trošku sklamaná

23/06/2020 13:20
Leyla

Dobrý deň, z vlastnej skúsenosti neodporúčam nákup v Mobelixe BB. Neochota obrovská, komunikácia so zákazníkom hrôza. Keď vám majú dodať tovar tak si musíte brať dovolenku dobre že nie celý deň. Síce dostanete správu a čas napr.od 12.00do 13.00 hod. Ale dovezú tovar o 10.40 a tvrdia že to je len orientačný čas . Tak hádam orientačný čas je medzi 12.00 a 13.00hod. A ťažkú sedačku si mám sama vyniesť nie? Také ťažké veci by mali oni vyniesť do bytu.Aj pri kúpe kuchynskej linky boli problémy. Takže ja neodporúčam a ak budete kupovať linku dávajte pozor čo podpisujete a či vám tam zarátali všetko čo ste chceli.Dovidenia

05/06/2020 13:41
Lucia

Krásny deň prajem
Pri kúpe bytu a zriaďovaní sme veľa nábytku riešili cez Mobelix Levice naozaj ziadny problem ochota,ustretovost...to bolo zhruba 6mesiacov dozadu.
Moji rodičia teraz zariaduju nanovo byť tiež riesili nábytok cez Mobelix Levice samozrejme zas ochota, ustretovost,poradenstvo, obsluha tymto zvlášť za toto všetko chcem podakovat personalu a konkrétne Lacková Oľga ďakujeme krásne hned sa človeku prijemne nakupuje

02/10/2019 14:37
Bianka

V Möbelixe sme kupovali posteľ a regál na knihy a sme s nimi spokojní. Posteľ je aj po 3 rokoch ako nová a regál zatiaľ drží :-) čítala som, že sú problémy s vrátením tovaru, nemám s tým skúsenosť, ale v kamennom obchode v Nitre som sa stretla len s príjemnými predavačmi, ktorí sa vždy snažili pomôcť a odpovedali ochotne na otázky.

Pridať komentár