Bonami.sk – skúsenosti a recenzia
Obsah článku:
Obchod Bonami, ktorý sa zameriava na predaj nábytku a bytových dekorácií, založil Václav Štupl spolu s investičnou skupinou Miton. Akciová spoločnosť vznikla v roku 2012 v Českej republike, rok nato spustila v Česku aj prvý e-shop. Na Slovensku pôsobí od roku 2015, e-shopy má taktiež v Poľsku, Rumunsku a Maďarsku.
Na stránke nájdete každý deň nielen nové produkty, ale aj rady a odporúčania nákupcov. Zaujímavým ozvláštnením je, že e-shop pri väčšine tovaru uvádza aj príbehy produktov a značiek, preto vždy viete, odkiaľ daný produkt pochádza a kto za ním stojí.
Doprava, cena dopravy, platba
E-shop spolupracuje s viacerými dopravcami, vďaka čomu si môže vybrať každý spôsob dopravy, ktorý mu vyhovuje najviac. Dopravu malých zasielok zabezpečuje DPD a Slovenská pošta, tovar si však môžete prevziať aj osobne na pobočke Uloženky na Galvaniho ul. v Bratislave. O nadrozmerné zásielky sa postarajú spoločnosti Rhenus Logistic a Pošta bez hraníc.
Služby DPD sú spoplatnené sumou 3,90 eura, za prepravu Slovenskou poštuu (balík na adresu) zaplatíte 3,70 eura. Osobné prevzatie je spoplatnené sumou 2,50 eura. Za nadrozmerné zásielky zaplatíte buď 29 až 99 eur za produkt (Pošta bez hraníc), alebo + 35 eur za produkt (Rhenus Logistic).
Doprava zdarma
Objednávky v celkovej hodnote nad 60 € budú doručené zdarma. Platí to však iba pre zásielky štandardných rozmerov (napr. dekorácie, textil a pod.).
Skúsenosti a recenzie
Hoci je Bonami pomerne mladý e-shop, má už množstvo fanúšikov, ktorí sú s jeho službami nadmieru spokojní, ale aj zákazníkov, ktorí s ním nemajú dobré skúsenosti. Plusom obchodu je jeho prehľadnosť, zákazníci si pochvaľujú kvalitu komunikácie, bohatý výber a vernostný program. Viacerí sa sťažovali na vysoké ceny niektorých výrobkov a najmä na dlhú dodaciu dobu.
Zbieranie kreditov
Zaregistrovaní zákazníci môžu získavať kredity (každý z nich má hodnotu 1 euro), ich počet sa zobrazuje vpravo hore pri ikonke odkazujúcej na profil. Dajú sa získať 3 rôznymi spôsobmi. Sledovaním newsletterov (kredity obchod zasiela v rámci špeciálnych akcií), zdieľaním Bonami s priateľmi (za ich prvý doručený balíček získate 8 eur) a objednávaním. Za každú zaplatenú objednávku dostanete 5 eur na ďalšiu objednávku.
Kredity majú len obmedzenú platnosť, na čo vás Bonami upozorní pri ich získaní, a možno ich použiť max. do 20 % hodnoty tovaru. To značí, že pri nákupe za 25 eur môžete použiť max. 5 eur v kreditoch.
Zľavy, ktoré potešia
E-shop Bonami ponúka svojim zákazníkom pravidelné zľavy. Zlacnené produkty v rôznych cenových relaciách nájdete na stránke v kategórii Zľavy. Keď si otvoríte stránku bonami.sk, môžete občas naraziť aj na zľavové kódy. Napr. na obliečky či vankúše. V tom prípade stačí vybrať produkt, o ktorý máte záujem, pri vypĺňaní objednávky zadať kód a automaticky sa vám prepočíta suma za tovar.
Objednanie a vrátenie tovaru
Aj v prípade Bonami obchodu je objednávanie vskutku jednoduché. Stačí vložiť do košíka vybrané veci, vybrať si spoločné alebo oddelené doručenie (ak máte 2 a viac produktov), vyplniť zľavový kód a zadať potrebné údaje (nakupovali sme bez registrácie). Teda spôsob dopravy, platby a doručovacie údaje. Objednaný tovar sme zaplatili kartou a vybrali sme si dopravu kuriérom. Keďže išlo o tovar, ktorý mali na sklade, trvalo jeho doručenie len pár dní. Pri objednávaní zistíte až v súhrne objednávky predpokladaný termín dodania.
V rámci testovania sme sa rozhodli tovar vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote na vrátenie (obchod má lehotu predĺženú na 90 dní) a prebehlo to bez problémov. Tovar sme poslali v pôvodnom obale s informáciou o odstúpení od kúpnej zmluvy na adresu spoločnosti (MALL.SK SHOP, Bonami.sk (2553), Galvaniho 6, 821 04 Bratislava) prostredníctvom Slovenskej pošty. Obchod nám vrátill cenu v plnej výške do 30 dní.
Reklamácia
S reklamáciou v obchode Bonami nemáme osobnú skúsenosť, ale podľa informácií na stránke nie je postup vôbec zložitý. Na e-mail pomocnicek@bonami.sk treba zaslať číslo objednávky a dôvod reklamácie. Ak ide o poškodený tovar, treba priložiť aj foto. Bezpečne zabalený produkt treba zaslať na adresu spoločnosti. Je potrebné uviesť aj to, či máte záujem o výmenu tovaru, alebo o vrátenie peňazí. Vyrozumenie sľubuje obchod poslať najneskôr do 3 dní (!) odo dňa fyzického prijatia reklamovaného tovaru.
Ako kontaktovať Bonami?
Adresa pre zasielanie vráteného tovaru:
MALL. SK SHOP, Bonami.sk (2553), Galvaniho 6, 821 04 Bratislava
Fakturačná adresa:
Bonami.cz, a.s., Újezd 450/40, 118 01 Praha 1 - Malá Strana, Česká republika
IČ: 242 30 111, DIČ: CZ24230111
email: pomocnicek@bonami.sk
telefón: 02/208 126 60 (Po – Pia: od 8.00 do 18.00)
Vaše skúsenosti a otázky
Máte osobné skúsenosti s nákupom v e-shope Bonami.sk? Riešili ste v e-shope reklamáciu či vrátenie tovaru? Podeľte sa o ne s potenciálnymi zákazníkmi v komentároch a pomôžte im sa rozhodnúť, či nakupovať v tomto obchode.
Komentáre Pridať komentár
Žiadny zákaznícky servis sa nevyhne za každú cenu.
nočná mora zákaznícky servis neriskujte používaním bonami.sk
Objednala som si wc bambusovu kefu od wenko a po roku a pol pouzivania kefa zhdzavela..za tie peniaze by mala aj nieco vydrzat..takze neodporucam zbytocne predrazeny smejd!
Dobrý deň - moja skúsenosť:
Tovar som vrátila na konci januára 2021. Dňa 28.01.2022 mi až na moje viacnásobné urgencie napísali, že tovar práve obdržali - dňa 28.01.2022 - temer po mesiaci - a že mám čakať na vrátenie peňazí tak do 14 dní.
Záver: V tomto konkrétnom prípade mám za to, že ide o neseriózny postup zamestnancov Bon ami- podľa ich stanoviska môj vrátený tovar k nim "putoval 1 mesiac "- nuž čo dodať???
Po vrátení tovaru nakoľko som si zle objednala,mi vybavili kuriéra a bez nejakých problemov som kuriérom odoslala tovar späť a do dvoch týždňov som dostala od spoločnosť Bonami peniaze na účet.Je to solídna spoločnosť a prispieva k spokojnosti zákazníkov.
Na objednávku čakám vyše mesiaca, predom zaplatenú.... po prvom kontaktovaní informujú, že tovar príde neskôr (viac ako mesiac) a že je to normálne. Následne po viac ako týždni mail, že celú objednávku rušia. Kompenzáciou má byť pár bodov naviac. (aby som u nich ešte nakupovala, všakže).
No bohužiaľ, aj Aliexpress má lepšie dodanie....
Rozhodne neodporucam!!! Objednala som si stolik a prisiel mi poskodeny, tak som im napisala, reklamaciu akceptovali a ze mi objednaju kuriera, aby tovar vyzdvihol... v utorok dohodnuty termin a kurier neprisiel, tak som napisala do Bonami mail a nikto mi neodpisal, tak som im zavolala a preobjednali mi vyzdvihnutie tovaru a znova nikto neprisiel pre balik. Otrasny pristup k zakaznikovi.... klamu a ich zamestnanci nic nevedia, ak sa ich opytate na Info preco napr. Kurier neprisiel a ci sa moze pozriet ci to vyzdvihnutie bolo objednane....
Dobry den no ja mam velmi zle skusenosti.par dni pred velkonocnymi sviatkami som si objefnala jednu vec na postel a do dnesneho dna som nedostala dobierku.aj som kontaktovala s firmou bonami zistila ze preklepli moje tel cislo a kurier na nespravne cislo volal.vratil sa tovar na sklad a odtial do bonami.znovu som volala a slubila ze to da do poriadku a zaslu to na moju adresu.bohuzial dnes je 3.6.2020 a nic sa nedeje. Takze uz nikdy BONAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Objednala som si sedacku a taburetku Cosmopolitan Design Vienna, ktore som si dopredu zaplatila. Tovar mi dorucili o 6 tyzdnov, ako aj bolo uvedene na stranke. Je sice dlhsia dodacia doba, ale vobec mi to nevadilo, na kvalitne veci sa naozaj oplati cakat. Z mojej strany apsolutna spokojnost, a Bonami mozem iba odporucit.
Krásne vecičky majú, keby mám väčší byt, tak objednávam donemoty :D Majú, samozrejme, aj dosť drahé veci, ale cenové rozpätie je dosť veľké, takže sa dá vybrať aj pomerne lacno. Pri niektorých produktoch je fakt dlhá dodacia lehota, treba si to pozrieť pred objednaním, aby ste neboli nemilo prekvapení.